Jump to content
jorko82

Съвет за Сивик 7 ген

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте !След 7 години вярна служба на старата англичанка (6ген)  реших да взема нещо по ново а именно :сивик 7  , 5 врати бензин!Насочил съм се към тези две коли : http://www.cars.bg/c943295     http://www.cars.bg/c1237115  Някой ходил ли е да ги гледа?Освен за тропаща рейка за какво друго да се гледа при покупка на такъв сивик ?

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! От към оглед не знам какво да те посъветвам, но според мен търси 1.6 Втек. Като търсих кола карах 1.4 90 коня 2/3 врати и да ти кажа изобщо не е като 6-ген. Доста по-тромава е. Поне аз така я усетих. Затова за голям (предполагам семеен) автомобил, по-добре повече мощност и по-спокойни изпреварвания. 
Ето например http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437773451722977&slink=a6lsvp
 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо жоро ,търси 1.6 после другите подробности -същите са проблемните места и при 1.4 .Рейка скъсани тампони на мотора предни изпуснали амортисьори виеща скоростна кутия жълта лампа светеща за нещо по мотора -при контакт гледай дали светят всички лампи на таблото -режат им изводите при проблем .Има и други щуротии като машинките на централното и тем подобни-тях лесно ще ги оправиш !Сетих се и за климатика -моя не работеше.Гледай да работи и не се връзвай на лафа примерно че му трябва само зареждане с фреон и е пушка-продавача е за пушка помпа!Надуват въздух в системата  за да се пусне компресора и мислиш че работи климатика .Има и други работи ама сега не се сещам дето съм ги правил-моята е от първите излезли бройки и всички дефекти за модела се проявяват вече!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли е тромава 1,4 !Имах англичанка 6 ген със същия двигател и не ми се стори да е тромав! Колата ще се кара предимно градско!Единствения обява на   сивик с 1,6 двигател е която колегата petiohonda e беше дал като пример 

 ,обаче има следи от градушка по колата :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, изобщо не познавам Сивик 7-ма, от 6-та минах на 9-та, и няма ти обяснявам слабите й места. Борко ти е казал, какво да гледаш.

Обаче, мога да ти кажа за "силата" на слабия мотор. Първата ни 9-ка беше 1.4 i-vtec, който всъщност е 1.3, 98 коня. На магистрала нема изпреварване, като включи климатика колата спира. Сегашната 9-ка е 1.8 i-vtec, 142 koня, т.е. абсолютно същото купе, с некви 45 магарета повече. Разликата в динамиката е огромна, разликата в разхода на гориво НЕ е огромна ;)

Сега, за градска кола слабия мотор няма да ти се види толкова слаб, ще се справя със задачата, т.е. дявола не е чак толкова черен.

Имаш си Ровър-че с 1.4 двг, не знам, колко са му конете, но купето му е горе/долу сравнимо с това на Сивик 7-ма. Качваш се в една 7-мичка, караш, сравняваш "вървежа" с този на Ровър-а, и на предишната ти 6-ица, и ако те устройва купуваш, нема се пуашиш :D

 

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.6

 

Следните впечатления за динамика - пуснеш ли климатика почваш да караш икарус. 

Колата като цяло е шумна и комфорт на дълъг път не търсете. След 400-500км си изморен. Ако търсиш нещо за пътуване гледай големи автомобили (акорд и нагоре, ЦРВ 3 и следващи или друга марка).

Проблеми: въпросната рейка, машинки на централно, уплътненията около огледалата не са от много качествена материя. Прегледай климатика дали е наред (моят може да те простуди за много кратко време ако го пусна на 17 градуса), предните амортисьори хвърлят кърпа, тампони, биалети и шарнири - стандартно нещо по окачването. Частите за 7ца са евтини, така че не това е проблема. 

Най-голямата ми болежка е липсата на комфорт при дълги пътувания (5+ часа) и нулевата динамика с климатика - колата става куц кон и трябва да изцедиш мотора, за да изпревариш нещо по-голямо. При високи скорости тази 5та е много къса и е шумно. 

 

Като цяло не бих купил отново 7ца, но преди 4-5 години бях на друг ъкъл и не търсих толкова комфорта на една кола. 

 

Машинките на централното се скапват, но подмяната е ала-бала работа за 20-30лв. Пластмасите държат, но на моята се наложи да сменя водачите на стъклата, че почнаха да потропват и това дразни, там е било бая играчка (според думите на човека, който ми я поддържа).

 

Друг голям минус - нямаш задна седалка а отвратителна пейка :) Горко им на пътниците :D 

 

С две думи - сивик 7ма е градска кола и за къси пътувания - 200-300км, млади, непретенциозни хора. Друг плюс - висока е и се справя добре с горските пътища и пресечен терен.

Моторът Д16В1 изглежда да е читав (това е на 1.6) с нормален разход - 7-8/100 при спокойно каране до 150км/ч , след това реве като малко дете и ти надува главата. Колата е приятна за планинско, доста стабилна и трудно можеш да вдигнеш някое задно колело при остър завой. 

 

От показаните 2 автомобила, първата е по-стара, но с по-високо ниво на оборудване (климатроник), а втората има нещо много рядко - подлакътник (от 4-5 години търся и не мога да си намеря за моята). 

Съветвам те да вземеш най-новата, но да откриеш с по-готино оборудване ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес излезе още една но пак е 1,4  :rant: http://www.cars.bg/c1275965  Някой гледал ли е тази , http://www.cars.bg/c943295 намира се в горубляне според човек колата е както е на снимките ?

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз като ми търсеха от германия нямаше почти 1,6 -не ги продават хората ,карат си ги ,или пък имаше някви дето за тези пари ще вземе човек црв пък с 1,4 пълно .3000 евра му броих и 700лв за транспорта 270 лв еко такса,почнах от 7000лв ,с ремонтите досега и обслужването досега ударих камбаната на 10 хилки !Така че много внимавай като избираш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За климатика ,вярно че доста спъва колата ,като ви го зареждат ,гледайте да не сложат повече фреон -тогава страшно се товари компресора и спъва зверски колата !По принцип даже може да сложите 50-100 грама по -малко ,за да не спъва толкова мотора .550 грама е оптималното за 7 ген.Важно е да се зареди по везна -не по манометри ,температурата им оказва голямо влияние.Тръбата от компресора трябва да стане леко росна -без да заскрежава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,това черното по капака на главата масло ли е и проблем ли е?post-13540-0-16145000-1438148664_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се ориентирам към дизела,поради липса на бензинки !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се разочаровай от нафтовия двигател. Оказа се, че нафтовия двигател много лесно се модва! Аз съм с ЕР4, не съм правил хибридно турбо, но само с remap и слагане lpg на isuzu-то се изкарват едни към 180 коня и 370Nm въртящ момент. Колата вече е мноого приятна за каране. Разни Audi-та, BMW-та и т.н. само им се подигравам с тоя мизерен дизелов мотор. С газта и возията става като на бензин и по нищо не можеш да кажеш, че караш дизел. Скоро ще пусна тема за проекта ми, снимки и клипове с ускорение. Ако ти си слагаш газовата, може да ти излезе 300лв., а remap-a на мене ми излезе 300 лева и той, та за 600 лева имаш брутална машина правеща под 3 на сто нафта и 2 на сто газ по магистралата при 140 км/ч, при пуснат климатик! Откачено и невероятно, но факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... " брутална машина правеща под 3 на сто нафта и 2 на сто газ по магистралата при 140 км/ч, при пуснат климатик! ... "

 

Ей т'ва много не го вдянах. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми към нафтата подавам и пропан-бутан. Подавайки газ към нафтата имаш пълно изгаряне на горивото, вместо на 80%, откъдето при дизела ти идва и черния пушек от недоизгорялото гориво. Та карам на нафта+газ микс. За това разхода ми е изхарчена нафта и изхарчена газ на 100 километра. Просто се замества част от нафтата с пропан-бутан! Резултатите са 'откачени', вече във фoрума на HardwareBG ги пусках, подкрепени с характеристики от динамометричен стенд (dyno). В България сме ........ получих само обиди и подигравки, на това, че давам реални данни. Нарочно там не го пуснах, че ще ме сцепят от смях и подигравки, че не е реално, откакто смених съединителя с нов и направих remap-a преди 10-на дена ........ не е имало случай нещо да ме задмине, стига аз да не съм го пуснал. Даже в Люлин с Ферари-то на Хепи се дърпах и ....... не можа да ми избяга. Просто лудости някакви. На живо резултатите са откачени откъм резултат. То и дизела започва да се нарязва като бензин на звук, турбо дупката изчезва, колата ускорява от 2 до 5 хиляди, без да тъпче след 3 хиляди, както е на нафта. Ето ви link, към някои постове с обяснения/резултати, каквото пусках във форума на HWBG:

 

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4124859&viewfull=1#post4124859

 

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4121895&viewfull=1#post4121895

 

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4121903&viewfull=1#post4121903

 

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4123608&viewfull=1#post4123608

 

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4123645&viewfull=1#post4123645

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора се скептични към газо-дизела, но съм чел теми по разни форуми и се постига някакъв успех. Не знам обаче как се отразява това на мотора. С нетърпение чакам темата на проекта ти, колега. Можеш да я пуснеш, въпреки, че не си завършил проекта, сигурно ще има колеги който биха дали добри идеи.

Редактирано от skuck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проекта го брой завършен. Просто чакам/чудя се да слагам ли подобрен/усилен съединител, защото стандартния уж държал до 160-180 коня, но буксува яко при мокро време. Колата изкарва към 180 коня и 370Nm от двигател без хибридно турбо от заводски 100 коня и 220Nm, само със софтуерен remap и газта подавана в нормални, а не в редуциани количества. Бях пускал графики от dyno за съпоставка за невярващите. Човека, който ми сложи газта на неговата Renault Laguna 2.2 Diesel вече ѝ направи 70к+ километра на дизел и газ. Аз направих 15-20к километра на дизел и газ при постоянно каране до прекъсвач на 5к оборота. Колеги правили 160-170 коня с хибридно турбо само на нафта ...... ако го направя и аз тоя мод с турбото за 1к лева, отивам на 220-230 коня и 450Nm въртящ момент. В момента колата е опасна за каране, тогава това ако го направя не ми се мисли. С хибридното турбо като се изчисли какво ще се получи като gain стават коне като и отгоре на type-r stock, при двоен въртящ момент спрямо type-r ....... от мизерен 1,7 дизелов двигател. Следя за годишна среща или месечна среща в София какво става да дойда да покажа нещата пред повече хора, че не е реално това, което го говоря, на мене някой ако ми го казваше нямаше да му повярвам.

 

Ето днеска направих набързо и малко снимки на колицата, които качих в HWBG форума:

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/99396-%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B0?p=4127545&viewfull=1#post4127545

Редактирано от batzerga
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак вземах бензинка !Колеги какво масло ще ми препоръчате за двигателя D14z6  и скоростите !Как се сменя предния габарит?А ето я и красавицата !

post-13540-0-24998900-1439308254_thumb.jpg

post-13540-0-01086000-1439308266_thumb.jpg

Редактирано от jorko82
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторно масло 0W30 или 5W30 по възможност естер Redline ,или най-доброто в класа си систетичен грейд "Amsoil" .Ravenol oil ,също е чудесен за цената си има ги в БГ.. ,Lucasoil също е перфектно .Има над 500 марки моторни масла,ама кое какво съдържа в формулата си ,само истината я знае химика на ,който плаща съответната  компания.не че ще тръгнат да лъжат,но.....

За трансмисия MTF 2л. от дилър на Honda 

Габарита-пъхаш си ръката зад фара и напипваш едра пъпка вид перчата гайка "погледни на какво ниво ти е в фара габарита",завърташ и оп тя се изцъкала ... и ако с тънки пръсти ще се справиш.Поне преди фейса са така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли D16V1 ? И честито, много безаварийни, а относно маслото - все кенеф са. Карам я с 10W40 в момента репсол, пробвал съм катрол, елф и още поне 5-6 дурги марки. Все същото - няма проблеми.

Харесай си нещо според джоба ти и не я мисли толкова колата ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи Жорко как кара ,ако кара пенсионерската вярно че няма значение какво налива ,и все пак мисля че 10w40 не е подходящо за този мотор,аз сменям скоростите почти до прекъсвача и карам с 0w30 мотул от общите  и нямам проблеми засега .Колега от Добрич караше с 10 w40 и за няколко месеца му изтропа мотора -черна хонда сивик седма срещу военната полиция живее-като чул цената на ремонта и я продаде .Няма гаранция че е само от маслото ,но все пак мисля че поне 5w40 и то с доказан произход и трябва на тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вече ме интересуваше вискозитета на маслото , не толкова марката !Иначе карам пенсионерската .от 4000-5000 повече не вдигам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написал съм ти и вискозитета и марки масла ,който са проверени като качества не само от мен ,а и от състезатели в моторните спортове,изтръгващи максимума на мотора.

От тук нататък, може да закупиш ,и от Кауфланд, или Метро или в съседния блок гаража на бай Иван майстора има 5w40 10w40 15w40 желанието си е твое или, както е написал колега по горе все са едни и същи,ти сам преценяваш.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...