venis77 10 #1 Публикувано 4 Юли, 2015 Днес с триста зора успях да сваля кората на пасажерската врата на моя civik 7 ген,понеже не ми работи централното само на тази врата някои може ли да каже какво да меря или гледам за да тръгне да работи,възможно ли е да е направена така да не се отваря с централното а само ръчно,иначе се чува че нещо прещраква там.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #2 Отговорено 4 Юли, 2015 Прочете ли тази тема? : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95033 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #3 Отговорено 4 Юли, 2015 прочетох я .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 4 Юли, 2015 Внимавай с лостчето което отива към външната дръжка -не излиза лесно и се чупи пластмасата която го законтря в оста на дръжката ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 4 Юли, 2015 След като си я прочел, какво повече да ти кажем? Прегледай как стоят при теб нещата и след това сподели. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #6 Отговорено 4 Юли, 2015 Сложи си универсална машинка . Аз така си реших проблема.За осоло 20 мин. ще плиключиш. . Има ли заводска аларма колата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #7 Отговорено 5 Юли, 2015 (Редактирано) колата е без аларма,има само централно с дистанционно,а тази машинка лесно ли се демонтира,къде точно се намира...... Редактирано 5 Юли, 2015 от venis77 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 5 Юли, 2015 Актуатор се казва и се намира при механизма на бравата .Има начин само той да се свали без бравата и другите истории ,но е зор голям .Отгоре му има защитна пластмасова капачка ,държаща се на един болт,като я махнеш актуатора се държи на 2 болта ,сваляш го и откачаш двете букси ,после го цепиш ,понеже е залепен заводски и вадиш моторчето -нататък в темата на колегата е описано кое как става . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #9 Отговорено 5 Юли, 2015 благодаря колеги.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #10 Отговорено 6 Юли, 2015 днес свалих актуатора ,разглобих я -трудно,понеже е капсулована ,и когато включих буксата се оказа че моторчето работи но не може да завърти зъбните колелца които задвижват лосчето,пружинката е доста затегната,явно моторчето е отслабнало или повредено,кокво бихте ме посъветвали освен с универсална машинка,тази може ли да се рециклира... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #11 Отговорено 6 Юли, 2015 Значи на моята се бяха стопили четките на моторчето и не падлежи на ремонт, т.е. трябва ново мотрче, чието намиране е трудна задача. Затова засега съм с китайска универсална. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 6 Юли, 2015 Ами нали сме писали в другата тема как се сваля капака с четките и се маха позистора за да не му е тегаво на мотора.Туй значи новите колеги хич не им се чете -описали с ме всичко наготово от собствен опит -само да се прочете трябва ,толкова ли е сложно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #13 Отговорено 7 Юли, 2015 (Редактирано) темата е прочетена и ако си мислиш,колега ,че може да се справя с описанито там...много ми се иска ,но трябва да го видя как става и тогава може и да мога....все пак трябва да си помагаме в форума а не да пишем кое трябвало и кое не да се прочете,за да съм помолил за помощ значи не съм разбрал от прочетеното... Редактирано 7 Юли, 2015 от venis77 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #14 Отговорено 7 Юли, 2015 Не се занимавай с глупости . Купи си универсална машинка за 5 лева. Имаш да пробиеш една дурка само. За новата машинка ползваш захранването на старата . Щом нямяш аларма нямаш проверка на състоянието на машинката . Дори и да имаш не я пераш. При мен универсалната машинка движи системата а проверката дъм я оставел на оригиналната машинка. 10-20 минути работа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #15 Отговорено 7 Юли, 2015 (Редактирано) Аз си махнах двете универсални дето бяха ми ги сложили и си възтанових всички машинки.Питай кое не разбираш и ще ти помогнем .Универсални винаги можеш да сложиш ,защо да не пробваш да си оправиш твоите?Kebappa,как е положението след почистването -има ли светещи лампи и тем подобни?Ти сега ни искара че в темата за машинките глупости пишем-браво ! Редактирано 7 Юли, 2015 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #16 Отговорено 8 Юли, 2015 Супер е колата . Няма светомузика по таблото . Много заигравка е сялятя процедура тоест губене на време . Времето е безценно. Направи купчината ламарина вазможно наи варзо а спестеното време пресарай със семейството. Тва е моята гледна точка отскоро . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #17 Отговорено 8 Юли, 2015 ще пробвам да оправя моята ,ако не стане слагам универсална....благодаря ви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #18 Отговорено 8 Юли, 2015 Прочетох си последният пост. УЖАС . От този телефон пиша като неграмотен ............ ужас . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #19 Отговорено 8 Юли, 2015 Venis -питай бе човек ,за това сме тука .Каквото може ще помагаме !Kebappa ,чакат те още изненади с тая кола ,неописани тук ,така че не ни отписвай така лесно.И да пишеш какво е станало с тампона .Поздрави на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #20 Отговорено 8 Юли, 2015 днес последно пробвах с моята машинка и не става,така че минавам на универсална...дано се получи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #21 Отговорено 8 Юли, 2015 Кое не стана -опиши по точно .Както ти писах универсални винаги може да сложиш но защо да не си оправиш твоите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #22 Отговорено 8 Юли, 2015 ами моторчето е по слабо и не може да завърти колелото което избутва лосчето ,отворих и моторчето но нищо не можах да направя,дори маи прецаках и пружинката която навива и развива зъбното колело... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #23 Отговорено 8 Юли, 2015 Видя ли вътре в капака на моторчето едно квадратно като дебела пластина от едната страна на проводящите пластини към четките?Извади го и огъни пластините така че да контактуват и без него -това е позистора 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #24 Отговорено 8 Юли, 2015 направих го....това ще помогне ли да заработи...утре ще го пробвам..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #25 Отговорено 8 Юли, 2015 Сглоби ли капака с четките без да ги огънеш?Трябваше да почистиш колектора от графита но ако си направил всичко както трябва и така трябва да работи.Пружината отдолу зъбното колело я опъни така че долния и край да започва от пластмасовия полумесец а горния да стои натегнат от горната лява страна на полумесеца.Поставяш забното колело с широкия чоп надолу между двата края на пружината ,при опит после да го завъртиш на коя да е страна то се връща само от пружината -това значи че вярно си го сглобил,затваряш капаците ,запояваш ги с поялник или лепило и монтираш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #26 Отговорено 9 Юли, 2015 безкраини благодарности на БОРКО 30 за подробното описание,направих всичко което си ми описал,и сега всичко е ок,машинката проработи перфектно,вече е монтирана,отключва и заключва перфектно,още веднъж благодаря на всички.....вече и аз мога да бъда полезен на някои ,може да питате... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #27 Отговорено 9 Юли, 2015 Той по принцип Goldbyrk го измисли това ,на него трябва да благодариш,аз само ти описах стъпките които аз направих при разглобяването .И при мен по време на цепенето на първия актуатор ,изхвърча зъбното колело с пружината ,умувах го как е било ама не можах да го измисля и отворих на следващата врата внимателно надигнах колелото и видях как всщност трябва да се нагласи пружината .От тук нататък винаги можеш да сложиш универсална ако ти изгори пак ремонтираната ,но може и да те изкара до край . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #28 Отговорено 9 Юли, 2015 благодарности и на Goldbyrk и на всички отзовали се в форума,форума ни е супер.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miro772 0 #29 Отговорено 13 Юли, 2015 :punk: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
77gen 0 #30 Отговорено 18 Юни, 2018 Здравейте,колеги! От няколко дена имам Хонда сивик 7 ген,3 врати,1.4 мотор,2002г... та имам следния проблем: по никакъв начин не мога да отворя багажника.С дистанционното се чува,че отключва,но не се отваря... с ключа също не става. Някой имал ли е подобен проблем или някаква идея какъв може да е проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #31 Отговорено 19 Юни, 2018 Миналата седмица правих ремонт на такъв. Ръждясала ти е самата дръжка и при заключено положение си пробвалдали е заключен , след което не се връща в правилното положение и не може да отключи. С ключът на заключено завърта а на отключване има малко ход и бие на твърдо. Пробвай ако имаш късмет и се получи , да натиснеш дръжката максимално към купето и заключи и отключи после . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
77gen 0 #32 Отговорено 20 Юни, 2018 Мерси,колега. Прав беше,ръждасяла е ключалката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #33 Отговорено 20 Юни, 2018 Сваля се дръжката и се почиства хубаво от старата надигнала се боя и надигната ръжда, защото дори и да го върнеш на ръка, някой ден няма да му стига ход за да се върне до където трябва и пак няма отваряне . Японеца малко кофти го е измислил с жило а не с лост. При лоста можеш да варираш и да удължиш а при жилото единствено , желязото за което се хваща армировката може леко да го огънеш за да отпуснеш , но не е достатъчно. Чистене яко със салия и тънко борче на недостъпните места и раздвижване за да се връща свободно , и това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 93 #34 Отговорено 20 Октомври, 2019 Най лесно се маха Актуатора по следния начин. След като сте свалили кората на вратата. Долу в ляво на шофьорската врата говорим има болт за водача на стъклото. Махате го и издърпвате водача с около 5 см надолу. После леко разхлабвате най долния болт на машинката за заключване на вратата. Те са три като обърнат триъгълник са. После развивате двете малки болчета на Актуатора. Леко се размърдва напред и назад и се вади. После с ножовка се цепи и се преправя моторчето както са споменали колегите. Здраво е запечатано с две зъбчета, отпечатването най много ме измъчи. Но нали съм бърз преди да го отворя си поръчах нов Актуатор и сега имам в излишък. Ако на някой не му се занимава продавам нов Актуатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове