Jump to content
nitram

Вибрации от климатика

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, 

 

имам Хонда Акорд седан от 2008 година. Мисля, че се води последна генерация, преди фейслифта, който е актуален в момента. Двигателя е бензинов, 2.0 cc, автоматични скорости. 

 

Малко предистория - Миналото лято бях паркирал на една наклонена уличка. 20-тина метра по - нагоре, на една кола и беше изпуснала ръчната и се беше паркирала в моята предница. Имах само пукната броня но явно колата си е понесла удар. Няколко месеца след това, аз ударих леко друга кола отзад. Пак се спука предната броня, но освен това се проби и радиатора на климатика. Смениха ми го с нов. 

 

Вследствие на тези събития (нямам спомени преди това да е имало странни звуци в купето), се появиха странни вибрации в купето. По-слабата е когато автомобила е на място, на неутрална скорост. Когато обаче се опитам да включа климатика се появява сериозно вибриране в купето. Когато съм в движение, не се усеща. Но спра ли на кръстовище, на скорост и с пуснат климатик, пак се усеща доста. От известно време пък климатика отказа и да работи, не духа студено. Миналата година го пълниха с фреон, при смяната на радиатора.  

 

От едно място ми казаха, че можело да има проблеми с компресора на климатика. Ще се радвам ако някой знае, да сподели мнение. Или евентуално да ми препоръчате къде да отида да видят колата. 

Редактирано от nitram

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти проверят количеството фреон в системата. Да е точно както го дават по каталог - нито повече нито по-малко (особено да не е в повече).

Иначе води до явлението "хидравличен удар", характеризиращо се с силни вибрации на компресора..

 

Разбира се може и да е друго.. но това според мен първо трябва да провериш.. а и е най-лесно като за начало..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега прочетох пак и видях, че и с не работещ климатик пак вибрира..

А и щом е спрял тотално и пак има вибрации - тогава май може изобщо да не е от климатика..

 

Иначе компресора може да се умори доста лесно.. особено в комбинация с неизправен датчик налягане..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си антифриза дали не трябва да се долее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пропуснал си да споменеш и тампона на мотора който е скъсън и с откачен вакум от първия удър ;)

Редактирано от Huligana

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах колата в Бултрако и ми казаха, че компресора на климатика почти си е заминал и реално трябва да се смени. Все още не са ми казали колко струва нов такъв, но май не е евтина част...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси от морга.Би трябвало от английски акорд да става без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, май ще трябва да мисля за план Б, защото ми казаха, че нов компресор струва 1300 лв....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Акорд 6 и също имам проблем с вибрация при пуснат климатик. Системата е пълна с фреон и няма течове. Някакви идеи какво друго може да е освен "смени компресора"? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен също има вибрации, но само когато съм на скорост, натисната спирачка и на място. Когато изключа от скорост спират. Компресора си иска мощ, при спряло положение на скорост оборотите на двигателя са около 850, тогава няма достатъчно мощ за компресора, двигателя се мъчи и се получава резонантно трептене. На двигател 2.5 боксер, нов автомобил съм го усещал също. Ако е адски силен резонанса, може и да има проблем, но не е предпоставка за проблем, ако се усещат леки вибрации.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си тампоните на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверил съм ги, наред са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не са скъсани , а просто омекнали.

Когато се включват вентилаторите на климатика и двигателя, те тръгват с голям ряз и мощ и също предават големи вибрации. Провери им захващането , а и тампончетата на самите радиатори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак, 

 

смених компресора на климатика, взех един втора употреба. Като цяло вибрациите изчезнаха, но нещо не е наред все още. Когато се надуе климатика се оказва, че стига само до 7-8 бара налягане и почва да изпуска. Според един приятел, проблема е в някакъв ТРВ вентил, който не работел както трябва. Миналата година сменях радиатора на климатика (той си върви заедно с дехидратора). Дали проблема може наистина да е в този ТРВ вентил. Може ли да се поправи, почисти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...