teodorslavov 4 #1 Публикувано 3 Май, 2015 Здравейте, много се радвам, че отскоро съм част от форума и голямото семейство на Хонда. Моята е купих преди броени дни и ми направи впечатление, че е страшно тиха и много пъргава. Влюбих се в тази кола. Е да, има малко козметични проблеми (скърцащи седалки примерно), но това са бели кахъри.... Както си му е реда я оставих в сервиз да и сменят ролки, ремъци, филтрите, маслото и водната помпа...... и почанаха проблемите..... Оборотите на моменти падат до 500...., а преди сервиза ковеше на 900.... Когато превключвам скоростите придърпва, особено ако е над 2000 оборота.... Няма тяга и трудно ускорява. Предположих, че и трябва време за дросел клапата, но не минава. Купих днес добавка за прочистване на двигателя Redix за бензин и сипах около 100мл в 25 литра бензин. Не виждам някаква разлика.... Моля някой, който разбира да ми помогне, че в Бургас майсторите им викаме майстори, щото не им знаем имената.... Лекои беаварийно каране от мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #2 Отговорено 3 Май, 2015 Забравих да кажа: Харвито е 2000г. 1.6 бензин 2WD с 3 врати Да ми е честито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #3 Отговорено 3 Май, 2015 Да ти е честито колега.Мислиш ли че някой е пипал нещо по колата ти и е прецакал?А "майстори" много,но виж във форума колегите ще те упътят ...Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #4 Отговорено 3 Май, 2015 защо не я закара в Хонда на околовръстното? Там поне дават гаранция за това, което правят, а и цените са като при другите "майстори". Реглаж на клапани прави ли? Да не са ти сложили ремъка не както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #5 Отговорено 4 Май, 2015 Не отидох на околовръстното, защото съм чувал лоши неща. Обясниха ми от сервиза , че дросел клапата си забравя данните, като изключиш акомулатора и и трябва време, но тя отдавна трябваше да е ок вече.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #6 Отговорено 5 Май, 2015 На мен ми звучи като кофти зацепен ангренажен ремък. Знам че при слагането се поставя с един зъб изместване и после като се пусне обтяжката си идва на място.Може това да не са знаели в сервиза!п.п. Мнението ми не е експертно, а само предположение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 6 Май, 2015 Честито за придобивката.Предлагам да провериш зацепването в друг сервиз.Отнема 30 мин.Празния ход след ресет на компютъра или откачане на акомулатора се адаптира за 3 мин.Ако клапаните са регулирани да се проверят пак,общо взето даже и за теб това явно не е бил правилния автосервиз... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #8 Отговорено 6 Май, 2015 Здравейте колеги, много се радвам, че форумът се посещава редовно и има хора, които дават идеи Днес обух Харвито с летни гуми (новички) и съвсем друга стана возията, но оборотите и придърпването останаха. Бях в същия сервиз и след пълна диагностика в друг сервиз казаха, че нищо му няма. НО още утре ще посетя друг сервиз и ще видим дали ангренажния ремък е поставен правилно. Благодаря на всички за мненията, ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanbo 0 #9 Отговорено 7 Май, 2015 Ремъка е неправилно зацепен 100%. Белезите на двигателя са малко..... да кажем не достатъчно очевидни. Например този на коляновия вал стои на 1 часа, но предвид че е трудно да се определи виртуална отвесна линия а и няма маркер на корпуса на двигателя са възможни грешки. Аз лично си правя свой белег с лак за нокти преди да сваля стария ремък за да съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #10 Отговорено 7 Май, 2015 Утре ще посетя сервиз да видим. Всички казват, че ако е неправилно поставен, щеше вече да е прецакал двигателя..... ама знае ли човек...все пак е Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #11 Отговорено 9 Май, 2015 Няма да ти прецака двигателя,защото най-вероятно е не повече от един зъб,но проблемите са на лице.Възможно е и от пренатегнати клапани да ти прави тези проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #12 Отговорено 9 Май, 2015 Нмерих един майстор - Миро в Бургас. В петък му я оставям и да видим какво ще стане. Симптомите са следните: на първа и втора предавка най-силно придърпва, ако оборотите сс ниски или високи..... ако са около 2,5 не толкова много.... Прави ми впечетление, че като съм на първа вдигам до 2000 оборота и като натисна съединителя, падат до 1000..... Нормално ли е? Може да е стъпковото моторче нещо....знае ли човек. А може и да е ремъка. Но за ремъка всички се съмняват, защото я карам и няма други проблеми... Ама като му я оставя след 5 дена ще видим. Все пак, ако някой има идейки да сподели, ще се радвам да разгадаем проблема преди петък Благодаря на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #13 Отговорено 9 Май, 2015 Няма как от стъпково моторче да ти забива муцуната..Пък и то отговаря за празния ход.Както са казали колегите много вероятно е да не ти е зацепен ремъка правилно.тогава придърпва и е като спъната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #14 Отговорено 10 Май, 2015 Преди малко видях, че когато е запаля сутрин. Оборотите са над 1000 и не придърпва така.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #15 Отговорено 11 Май, 2015 В крайна сметка се оказахте много прави - неправилно зацепен ремък. Свалиха го и го сложиха пак. Нещо разбъзикаха делкото, но в крайна сметка оправиха всичко и сега е ок. Не придърпва и вече не е спъната. Оборотите забелязах, че са по-стабилни но отново имат колебания от 500 до 900. Незнам на какво се дължи.... Благодаря на всички, ако има някой от Бургас да пише да го черпя по една бира с цаца Поздрави от морето! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #16 Отговорено 12 Май, 2015 Сега остава да си и от Меден рудник и трябва да се напиваме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #17 Отговорено 12 Май, 2015 Само центровка остава вече и една диагностика.Моторчето за празния ход да е в добра кондиция,дросела и аванса да се регулират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #18 Отговорено 12 Май, 2015 Да използвам темата. Миналата седмица бях при Омбре за реглаж на клапаните. Оказа се, че са в нормата и нямаше настройки на нито един от тях, а съм минал близо 40 000км на газ. Сигурно ли е, че нашите мотори страдат от потъване на клапаните или си правим някакви излишни профилактики? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #19 Отговорено 13 Май, 2015 Да отворя нановот затворената тема. Като ми я върнаха,отново придърпваше.... Аз я тествах по обяд, а ми я върнаха вечерта , защото се чуваше някакъв шум..... И сега отново проблема е налице. Майстора вече е дигнал ръце и в понеделник ще ходя при майстор в Лозово. Големи ядове за нищо май, ама 5-6човека я гледаха и никой не вдява за какво става дума... Последния вика: то щото рязко пускаш съединителя и си втълпяваш.... Е втълпявам си ок, ама на 4000 оборота като смениш от 2-ра на трета те блъска направо..... какво си втълпявам незнам.... Ако имате идейки за добър майстор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #20 Отговорено 13 Май, 2015 Дай да се видим и да направиш един тест с моята тия дни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #21 Отговорено 13 Май, 2015 Бесен съм...писах 20 реда и чукнах backspace Да използвам темата. Миналата седмица бях при Омбре за реглаж на клапаните. Оказа се, че са в нормата и нямаше настройки на нито един от тях, а съм минал близо 40 000км на газ. Сигурно ли е, че нашите мотори страдат от потъване на клапаните или си правим някакви излишни профилактики? Производителя препоръчва проверка,пък ние му викаме профилактика Вкопаването зависи от правилната смес и изгорялото масло,отделно хлабините са в допуски 5 стотни.Аз имам 2 регулировки общо 1 десета за 100-120 к пробег,с разход на масло извън нормите и префектна горивна смес както на бензин ,така и на газ.Д-серията е желязо. Да отворя нановот затворената тема. Като ми я върнаха,отново придърпваше.... Аз я тествах по обяд, а ми я върнаха вечерта , защото се чуваше някакъв шум..... И сега отново проблема е налице. Майстора вече е дигнал ръце и в понеделник ще ходя при майстор в Лозово. Големи ядове за нищо май, ама 5-6човека я гледаха и никой не вдява за какво става дума... Последния вика: то щото рязко пускаш съединителя и си втълпяваш.... Е втълпявам си ок, ама на 4000 оборота като смениш от 2-ра на трета те блъска направо..... какво си втълпявам незнам.... Ако имате идейки за добър майстор? Тео,малко си паникьосан ,което е нормално,но Хондата е с обикновен ,простичък двигател с малко особености и след кото намериш правилния майстор всичко ще бъде песен обещавам.Ако чак толкова няма човек в Бургас,ей къде е Варна.Миамото си разбира от нещата и ще реши нерешимото придъпрване,което е някоя тъпня,но си иска разбиране и познаване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #22 Отговорено 14 Май, 2015 Дано, че вече един месец не може да се разбере какво става.... Слушал съм едни истории , за коли, дето като им смениш маслото и край..... прецакани.... Та почвам да се тревожа да не съм изтеглил късата клечка. Пък как да тръгна с колата в това състояние до Варна, като незнам какво и е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #23 Отговорено 14 Май, 2015 Възможно ли е да е липса на компресия или ниска такава? Примерно да са ме изпързаляли с "нагласена" кола с добавки в маслото примерно....? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #24 Отговорено 14 Май, 2015 Човеко, стига се филмира, ами като намериш време отиди при Миамото. Ако не може да изкара Бургас-Варна начи не е Хонда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #25 Отговорено 14 Май, 2015 Може ли адрес и телефон на Миамото? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #26 Отговорено 14 Май, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=474 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #27 Отговорено 15 Май, 2015 Дай да се видим и да направиш един тест с моята тия дни Ако имаш време, с удоволствие. Обади се на 0890 253 445 - Тео. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #28 Отговорено 15 Май, 2015 Съмненията са за : съединител, замърсен EGR клапан, свещи.... В общи линии се разбра, че оборотите са ок. До понеделник ще търсим отговора, а тогава ще видим какво ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #29 Отговорено 15 Май, 2015 При прекъсвaне нa двиг. досегa не си проверил свещи?! И кaбели?! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #30 Отговорено 15 Май, 2015 Аз обясних, че не ми изглежда да прекъсва двигателя, а като се сменят предавките (особено 1, 2 , 3) се усеща тласък при пускане на съединителя и подаване на газ.... Не прекъсва двигателя. Просто нещо не сработва добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #31 Отговорено 15 Май, 2015 (Редактирано) Ами човек ти отначало обясняваше, че ти играят оборотите. И аз бях останал с такова впечатление. Тея симптоми са си на съединител, моят е за смяна от година и нещо ама си го карам така По нагорнището форсира ли ти много все едно няма живец? Сменяш предавка, даваш газ, колата бучи ама не върви? Разлика усещаш ли като е жега и като е по-студено? Редактирано 15 Май, 2015 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #32 Отговорено 16 Май, 2015 Днес оправихме част от проблема. По-голямата част. Оказа се, че делкото е пипано и не е настроено правилно. Намерих майстор и го оправи. Сега е доста по-добре. Бърза е вече. Каза, че ще гори по-малко и т.н. Съединителя ми и той май е заминал и ще го сменям другия месец и предполагам, че тогава ще е песен вече Благодаря на всички. Относно оборотите - явно филма с делкото е влияел и на тях. Качих се в харвито на колегата и то имаше сходни колебания. Сега са нищожно, след настройката на делкото.... 2 болта работа, ама на....един месец се мъча.... Като сменя съединителя , ще Ви пиша отново дали изцяло е запяла песен Много съм щастлив днес и май ще пийна по този повод. Наздраве на колегите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #33 Отговорено 17 Май, 2015 Не е само два болта ,ама това са подробности.Писах в 17-пост какво трябва да се направи.Със здраве да си я караш.Темата за съединителя е обсъждана 1000 пъти....ще намериш правилните отговори без да питаш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #34 Отговорено 17 Май, 2015 Днес забелязах друго. Има леко придърпване, но съвсееееем леко и то е когато подавам газ. Примерно на 2-ра си карам с 20-30 и пускам педала, после като го натисна и се усеща. Не е като преди определено, но се усеща и ме дразни. Ако някой има някакви идейки да сподели. Утре ще посетя сервиза, да погледнат за какво иде реч и ако там не стане беж към Варна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #35 Отговорено 17 Май, 2015 Забравих да кажа, всички клапани са на 14 компресия, само 3-ти е на 12. Свещите са чисто нови вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #36 Отговорено 16 Юни, 2015 Здравейте. Проблемът е, че ангренажният ремък не пасва половин зъб. Или е напред. Или е назад. "Майстора" каза, че и друг път е виждал Хонда с разминаване..... Говорих с Миамото, днес ще запазвам час. Някаква идея дали да нося към Варна оригинален ремък или другаде е проблема??? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #37 Отговорено 18 Юни, 2015 По принцип половин зъб не е проблем за нито една кола,но меренето е субективно...гледаш едни белези под определен ъгъл с хлабина в шпонките ,шлайфана глава след прегряване,дебела или тънка гарнитура...водят до такива недоРазумения.Миямото ще се оправи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #38 Отговорено 21 Юни, 2015 Утре съм във Варна и се надявам всичко да е ок. Ще пиша какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #39 Отговорено 23 Юни, 2015 Благодарности на Миамото, че за 3 часа свърши работа, която тукашните "майстори" 1 месец не можаха.... Да зацепят един ангренажен ремък правилно.... Благодаря и на колегите тук, че ми помогнаха да си реша проблема. Поздрави на всички! Ако има хондаджии от Бургас, може д апишат да се видим 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове