plamenbv 0 #1 Публикувано 3 Май, 2015 (Редактирано) Здравейте, Отскоро се замислям да сменя колата (Audi A3 8L 99') с нещо по-ново и по-удобно. Заглеждам се по Accord 7 (2.0 бензин), защото от много хора (а и вече тук във форума) чувам, че бензиновите двигатели са изключително здрави. Имам, обаче, няколко въпроса, на които не успях да намеря конкретни отговори във форума (прочетох най-активните теми): 1. Как е динамиката на колата? Бензиновата двойка е 155к.с., но как върви в това купе? В момента карам A3-ка 1.8Т 150к.с. и съм много доволен от вървежа. Дали може да се доближи 2-литровата Honda до 1.8Т като динамика? В някои теми четох отзиви, че този двигател е "куц кон"? 2. Как е шумоизолацията? Интересува ме дали колата е добре обезшумена при високи скорости (над 130-140км/ч)? Това е една от причите, поради които искам да сменя А3-ката. Надявам се Accord-a да е доста по-добре. Също така има ли при този модел опасност да се разтракат/разскърцат пластмасите в купето след време? 3. Подлежи ли на газифициране този двигател? Има ли някакви задочни проблеми с ГИ? Въобще - как понася газта? 4. Виждам, че модела преди 2006 няма борд-комп. Предполагам нещата не стоят като при Audi - поставяне на табло с борд комп. => имаме си борд комп. за 20 мин. работа? Виждам, че има разни устройства, които се свързват през OBDII буксата? Варианта с Bluetooth OBD Scanner + Torque не ме кефи - искам нещо, което да си стои монтирано в колата. Какви са цените на подобни устройства и намират ли се в БГ? 5. Как е озвучението в колата? Свири ли добре фабричната аудио-уредба? Има ли възможност за монтиране на MP3 модул с USB (в жабката или където и да е), за да не махам фабричният панел? Какво ще кажете за това: http://www.ebay.com/itm/Multimedia-GPS-Navigation-Navi-Bluetooth-In-Dash-USB-For-2003-2007-Honda-ACCORD-/330893657619?pt=AU_Car_Parts_Accessories&fits=Year%3A2007%7CModel%3AAccord&hash=item4d0acc8613&vxp=mtr Мисля, че звука му минава през фабричният усилвател, което ми харесва. Дали ще има управление през волана? 6. Подгрявката на седалки често срещана екстра ли е? Общо-взето дилемата ми е между Accord 7 2.0 и Audi A4 B6 1.8T. Audi-то като че ли има повечко екстри и глеозтийки (и може би е по-обезшумено), но пък навсякъде чета, че Hondata е по-здрава и по-евтина за поддръжка. Алуминиевите носачи на A4-ката + турбината на 1.8Т ме притесняват (имах ядове с турбината на моята). Бюджета е до 10 000 лв. (+/- 1000-1500 за първоначалите разходи). Какво ще кажете - да се хвърлям ли на Honda-та? Редактирано 3 Май, 2015 от plamenbv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2 Отговорено 3 Май, 2015 1. Чувал съм от приятели, че този двигател 1.8Т, с който си сега "дърпа" доста добре. Особено на по-малко купе, като това на А3-ката. От друга страна акорда едно, че няма да се набира толкова добре и друго, че като всяка бензинова Хонда максималния въртящ момент е при доста високи обороти и трябва да настъпиш здраво, ако искаш да вкараш колата в обороти. Т.е. тук се приготви за малко разочарование. Не, че Хондата е лоша, но просто няма да оправдае очакванията ти спрямо това, което си свикнал да караш досега. 2. Зле. Определено допълнителна шумоизолация й идва добре. За разтропване и разскърцване на елементите в интериора е почти изключено да говорим - откъм качество колата е безупречна. 3. Пас. 4. Пас. 5. Фабричното озвучаване е що годе задоволително при "Premium sound" версията, а при шумоизолация на вратите става съвсем доволно. Но предвид това, че ти искаш 2.0 бензин (т.е. изпълнение Комфорт или макс Спорт) освен, ако не уцелиш някоя с навигация (няма карта за БГ преди фейслифта), ще си с още по-базовото озвучаване, което определено куца. Иначе, да - може да се сложи XCarlink, който да симулира чейнджър и да слушаш MP3 през USB порт. Струва малко над 100лв, а с блутуут хендсфрий отива към 200. 6. Да, но при изпълнение Екзекютив, в каквото 2.0 бензин не се предлага. Комфорт и Спорт с подгряване са по-скоро единични изключения. Предвид повечето неща по-горе те съветвам да разгледаш и бензиновия 2.4 двигател, който не гори много повече от 2.0 бензин (вечен спор във форума), но за сметка на това се предлага във версия Екзекютив, където със сигурност ще си с Premium audio, ксенон, шибедах и с голям шанс да намериш и кожа с подгряване. Като цяло Хондата е доста добър вариант, но няма какво да се лъжем - и доста по-постен откъм екстри, които дори при базови модели от VAG са стандарт. Ако успееш да се абстрахираш от това, ще разбереш, че борд компютъра или подсветката на дръжките за отваряне на вратите всъщност не правят колата и истината е много по-проста - на човек му трябва здрав и приятен за каране автомобил и... това е всичко. Лично аз съм направил избора си и моите Хонди, не за Ауди, а за друга марка изобщо не бих ги сменил 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenbv 0 #3 Отговорено 3 Май, 2015 (Редактирано) Здрасти, благодаря за бързите отговори!1. Не държа толкова на ускорението и на градската динамика, колкото на това да може спокойно да закрепя 140-150 без да мъча колата. И да съм спокоен, че мога да изпреваря бързо, без да се чудя колко предавки да върна.2. Това не ме радва... Много ми се искаше да се отърва от досадното бучене и свистене на магистралата.3. Защо пас? Драми ли имат с газта Хондите?П.С. 2.4 версиите явно са по-скъпи, защото не ги срещах по сайтовете до 10 000лв.? Редактирано 3 Май, 2015 от plamenbv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #4 Отговорено 3 Май, 2015 (Редактирано) K20 в Акорд за да изпревариш що годе бързо ти трябва 3-та предавка, общо взето доста му тежи купето на тея 155 коня, но не всичко е коне... мотора няма и нютони.К20 в Акорд има(не при всички но май доста често се среща) износване в разпределителните валове заради тънките масленио магистрали и евентуално "дебелото" масло с което предния собственик е карал. За тези мотори се препоръчва масло 0W30 или 5W30.При К24(2.4) няма проблеми с маслени магистрали, Втек-а вече е на двата вала(не че върви кой знае колко много) ама е доста по добре от К20За поддържане на скорост държат без проблеми.Аз мисля че от към шумоизолация са доста по добре спрямо сегашната ти кола.От към Газ мога да споделя само за К24 и то е че нямам никакви проблеми за сега, а и по форума като чета май няма дертове с газта(което е много важно че с тая цена на бензина и нашите заплати си е задължителна газта)К24 е със 6ск. и за магистрално каране е идеална, понеже на средата на оборотомера(на 6-та) си към 170км/ч Редактирано 3 Май, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenbv 0 #5 Отговорено 3 Май, 2015 Хмм, значи 2.4 е по-добрият вариант... Ще трябва да вдигна бюджета малко, че 10k идват малко за К24. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #6 Отговорено 3 Май, 2015 (Редактирано) Внимавай с 2,4 двигателя. Има доста изписано по форума за "хапването" на масло. Иначе на някои от въпросите ти. - Шумоизолацията е толкова зле, че не мога да си представя кола от същия клас, която да е по-зле. Това е лично мое мнение и може би единственото нещо, което не ми харесва в модела. - Колата определено не е бегачка - говоря за 2.0 двигателя. Разбира се няма как да стане на 5-та с 80 и да очакваш да литне, но и това с изпреварването на 3-та не е вярно. - Качеството на пластмасата в купето е добро, да не кажа отлично. Въпреки че зимата ,когато е студено си има поскърцвания, особено като я качиш на паветата . - За mp3-ки ще ти трябва допълнителен aux adapter, който да го плъгнеш към системата. Редактирано 3 Май, 2015 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #7 Отговорено 3 Май, 2015 Приемам критиката от колегата по горе към вървенето и към изолацията защото: - Мене и К24-ката ми се струва адски спряла и ползвам 3-та за изпреварване ама може и проблема да е в мен...- За шума пак може да не съм много обективен щото като се замисля съм дал над 600лв за звукоизолация заради музиката.Разхода на масло е и при К20 същия...Най добре иди и покарай въпросната кола за да имаш реална представа преди да купиш.Ако си наблизо или минаваш покрай Първомай звънни да ти дам да покараш спрелия кораб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #8 Отговорено 3 Май, 2015 Колеги още малко и ще откажете човека да си купи хонда.Изпреварванията на 3-та не са никак зле,даже доста добре се получават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 3 Май, 2015 (Редактирано) Ами да, то зависи и къде караш де... ако си на магистрала и имаш 1км видимост може и на 12-та бърза да изпреварваш ама ела карай по Е80 с Акорд К20 и изпреварвай на 5-та .Ето ускорение на такъв акорд на 5-та от 80км/ч нека всеки сам си прецениhttps://www.youtube.com/watch?v=6TTjS5jRce4 Редактирано 3 Май, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #10 Отговорено 3 Май, 2015 Ами да, то зависи и къде караш де... ако си на магистрала и имаш 1км видимост може и на 12-та бърза да изпреварваш ама ела карай по Е80 с Акорд К20 и изпреварвай на 5-та .Ето ускорение на такъв акорд на 5-та от 80км/ч нека всеки сам си прецени защо на 5-та при условие че ръчните скорости на Honda са най добрите и не ти писва никога да си играеш със скоростния лост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #11 Отговорено 3 Май, 2015 Ами не знам, аз си ползвам по ниските предавки често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLShark 2 #12 Отговорено 4 Май, 2015 това е DynoTest на К20 и ясно се вижда, че при 2,700 оборота получаваш ~180 н.м. от общо 190. а също при 2000оборота към 170 н.м. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #13 Отговорено 4 Май, 2015 (Редактирано) Карам Акорд 2.0 и то на газ. И мога да кажа, че колата "върви" повече от достатъчно, поне за мен. Пътувам често София-Варна през Търново, където почти няма магистрала. Случва ми се много рядко да върна 3-те при изпреварване, но това все пак не е нов дизел (или бензин с турбо). Не разбирам, какво повече се иска от семеен седан с разход 6,5 извънградско, който ускорява до 100 за под 10сек и както видяхме от клипа по-горе, спокойно достига до 200км/ч Редактирано 4 Май, 2015 от chavdu 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #14 Отговорено 4 Май, 2015 Карам Акорд 2.0 и то на газ.И мога да кажа, че колата "върви" повече от достатъчно, поне за мен. Пътувам често София-Варна през Търново, където почти няма магистрала. Случва ми се много рядко да върна 3-те при изпреварване, но това все пак не е нов дизел (или бензин с турбо).Не разбирам, какво повече се иска от семеен седан с разход 6,5 извънградско, който ускорява до 100 за под 10сек и както видяхме от клипа по-горе, спокойно достига до 200км/чнапълно те подкрепям колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #15 Отговорено 4 Май, 2015 Здрасти, колега! Към автора на темата се отнася. Колата си върви като й свикнеш. Моята е автоматик и точно преди седмица минах на бързо два пъти Шипка. Ми нямах проблем с изпреварването нагоре дори дълги МПС. Не ме е хващал страх или колебание дали ще мина. Шумоизолацията наистина не е като на немска кола, особено в задницата, но двигателят е толкова тих, че шумът в купето е много по-нисък от на коли с много по-добра шумоизолация. Точно по магистрала при скорост от 140 до 160 не се чува нищо - такъв кеф ми прави, че даже си спирам музиката, за да се наслаждавам на тишината - чува се само въздушната струя, но в никакъв случай дразнещо. Предишната ми кола беше Голф 4, което си е твоето Ауди, ама с Фолксвагенски ламарини и по-здраво окачване. В сравнение с Акорда беше далеч по-шумен и дискомфортен за пътуване по магистрала и с високи скорости. В Голфа с жената си викахме, защото при 140 вървеше с 4000 оборота, а Акордът сега с 140 върви с 3000 оборота, а с 160 е на 3500, като двигателят отново повтарям е драстично по-тих от на Голфа. Моето колебание също беше А4 като тази, на която си се огледал, но след сериозно проучване и разпитване се отказах, като горещо те съветвам да го направиш и ти - слабо окачване, повярвай ми след лашкане по дупките ни много по-сериозно разскърцване от Хондата, като моята поне засега нито скръцва, нито тропва по паважи, дупки и неравности, а вече 120 000 км се търкаля само по български пътища. За окачване още не е мислено, като единственият ремонт е дясна биалета за цена от 35 лева. Категорично Аудито е по-луксозно, но в крайна сметка от Акорда ще останеш много по-доволен дори и като остатъчна стойност като дойде време да продаваш. Както каза колегата по-горе, важно ми е да не давам пари за ремонти и да съм убеден в колата, вместо да ми топли на гъза. Аудито е с ремък, а Акордът с верига. Турбото си е трън в гащите, макар и на бензинова кола. Електрониката на Аудото е много по-слаба и капризна. Като цяло по него ще имаш много повече грижи и един ден ще разбереш разликата между това една кола да ти прави кеф /Ауди/ с лукс и динамика/ и да ти създава удоволствие /Акорд с безгрижие по поддръжката/. И едно лично мнение - ако купуваш немска премиум марка взимай БМВ или Мерцедес - тия Аудита са такава измислица, че няма накъде повече, но както казах - строго индивидуално мнение. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenbv 0 #16 Отговорено 6 Май, 2015 Все повече се убеждавам, че може би ще бъде Accord-a. Насочих се към Audi-то не толкова защото съм фен, ами просто съм доволен от А3-ката и мисля, че А4 е добър "upgrade". За BMW/Mercedes - не ме кефи задното предаване. Няколко години карах 190-ка без никакви блокажи и то в район със стръмни улици и нямах кой знае какви проблеми зимата, но пък с предното съм си по-спокоен и не мисля много "дали ще изляза или не"... Замислих се и за Mazda6 след 2005-а (че нали преди това имат ядове с ръждата), но прочетох, че била по-шумна и от Accord-a и се отказах. Щом Honda-та е по-добре от А3-ката, значи все пак е OK. На мен дори в началото A3-ката ми се струваше сравнително обезшумена (в сравнение с Octavia), но след извествно време започна поскърцване и потропване на пластмасите, а това ме дразни ужасно. Иначе за Honda-та, насочих се към 2.0 двигател, защото чета, че е доста здрав, но сега започнах да се замислям дали да не се хвърля към 2.2 дизел? 2.4 бензин идва доста скъп, но дизели се намират до 10k. Предполагам дизелака е доста по-пъргав? Но пък и поддръжката идва по-скъпа (според темата във форума) + двумасов маховик... :S Какво ще кажете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #17 Отговорено 6 Май, 2015 Зависи дали те бърка обслужването...Бензиновите мотори почти няма какво да им се обслужва.С верига са която кара много километри(за разлика от Дизела който я разпъва значително по бързо), съединителя е прост и струва 300-400лв(над 1000лв за дизела) да не говорим какво му причинява кофти нафтата в БГ.Аз от как съм купил моята само масло сменям и сипвам гориво, нищо повече ! Предните ми коли(над 10 сменени) като се започнеше, ремъци, ролки, водни помпи и още куп неща и още със започването 600лв назад... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #18 Отговорено 6 Май, 2015 Дизела е по пъргав от 2.0 бензин, казвам го като собственик и на 2 та модела. Сега колегите с бензинките ще ми посочат едни цифри от ТТ данните ,на които е видно че двата автомобила са еднакви от 0-100 км ч . Обаче за доускорение когато трябва да се изпревари съм твърдо за дизела. Да не говорим пък че има възможност и за чипване и едни 170 коня. Колкото до другите въпроси : Здрав здрав ,колко да е здрав 2.0 мотора. И при него се оплакват от повишен разход на масло , за износване на разпределителните валове , за късно сработване на витека,реглаж на клапаните на 40к км,моята под 11 литра на 100км градско неможах да я сваля.За колегите от софия те да кажат. Дизела наистина има по скъпа подръжка и немога да разбера какво толкова има в този двумасов съеденител,че е толкова страшно. Да цифра си е да се смени ,но на всяка кола идва този момент.Просто въпрос на избор. Колега каквото и да решиш ще си прав за себе си ,иначе тук във форума до края на годината може да ти разтягаме локуми коя кола е по читава. Спри се на марка , покарай и 3 те вариянта на двигатели" добре че не са толкова много " за акорда , гледай да има повече екстри и да е по запазена и действай. Успех в избора . 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenbv 0 #19 Отговорено 6 Май, 2015 Да питам нещо друго за дизела. Чета, че загрява ужасно бавно зимата. Наистина ли е толкова бавно? Ако намеря модел с погрев на седалките, не ме бърка колко дълго ще загрява, но ако няма такъв, не ми се ще да мръзна докато стигна до офиса зимата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #20 Отговорено 6 Май, 2015 Да загрява бавно , лично моята е в гараж и при мен по малко се усеща .Подгрева на седалките е добра алтернатива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenbv 0 #21 Отговорено 6 Май, 2015 Пфу.. А как обичам да духа топло зимата.. Много ме блазни идеята да взема бензинова кола и парите за първоначална смяна на ремъци, ролки, ала-бала да дам за качествен ГИ, че с A3-ката ми писна да давам една торба пари за бензин. Или да взема дизелак, който идва малко по-ниско като цена и да си приготвя останалите пари за съединител/верига...и ново по-дебело яке за зимата. Май трябва да покарам двата модела и да преценя кой ми допада повече.. И да чакам да излезе читав екземпляр... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #22 Отговорено 6 Май, 2015 За дизелите може да обърнеш внимание за преди и след фейслифт-а но имай в предвид че след фрйса са по над 13к (лв)Бензиновите загряват изключително бързо иначе, чак се учудвам как става ама факт...Лично аз също се бях насочил към дизелова, но след консултация с майстори и куп други разбиращи хора си купих бензинова... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #23 Отговорено 6 Май, 2015 Недостатъкът на дизела е, че е е прекалено добре направен и затова загрява бавно. Между другото подгревът на седалките също не зацепва много бързо. Аз моята я имам от 2011г и досега не съм разбрал, че колата ми не е бензин, а "трошлив" дизел, освен че за разлика от бензиновия акорд, който имах някога, сега трудно си спомням кога съм заредил за последно. И не, че дизелът на Хонда е лош - напротив, сигурен съм, че е по-добър от повечето му съвременници, но просто хондаджийте са свикнали съвсем никакви пари за ремонт по двигателя да не дават и затова го анатемосват. Ако намериш дизел, който е с доказана история или го вземеш от човек, който му е сменил някои от потенциалните скъпи консумативи (верига, съединител, колектори...) няма нищо по-хубаво от това и нищо общо с друг дизел, който си карал 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #24 Отговорено 7 Май, 2015 (Редактирано) Дизела е по пъргав от 2.0 бензин, казвам го като собственик и на 2 та модела. Сега колегите с бензинките ще ми посочат едни цифри от ТТ данните ,на които е видно че двата автомобила са еднакви от 0-100 км ч . Обаче за доускорение когато трябва да се изпревари съм твърдо за дизела. Колегите с бензините . Техническите данни са факт, а колко ти върви колата според теб е субективното ти мнение. Дизела е доускорява по-добре, ако не искаш да вадиш 5-та през целия път, факт. 2,0 бензин обаче върви повече от дизела, ако ти се наложи. Върти го сучи го, но максималната мощност е 15 к.с. по - висока. Колкото до другите въпроси : Здрав здрав ,колко да е здрав 2.0 мотора. И при него се оплакват от повишен разход на масло , за износване на разпределителните валове , за късно сработване на витека,реглаж на клапаните на 40к км,моята под 11 литра на 100км градско неможах да я сваля. Тук само искам да попитам, кой се оплаква от повишен разход на масло? Явно тук във форума сме все късметлии, един колега беше попитал за смяна на сегменти, и до колкото си спомням никой не знаеше, какво се сменя и колко струва. Това за валовете само сме го чували, а това за витека, не го бях чувал дори. Реглаж на клапани на 40к. - ужас, дори по-гадно е, че трябва да сменяме масло на 10-12к Не искам да убеждавам никого да си взима бензин или дизел, просто се опитвам да съм обективен, а ти смятам, че не си. И дизела на Хонда и бензина са добри, според мен. Имат си и плюсове и минуси, просто хората имат различни приоритети. Като един МНОГО ГОЛЯМ минус на бензина, особено седан, трябва да се отбележи, че е цената. Въпреки това, за мен везните се наклониха към бензина(с газ). Само помисли, колко трябва да сме заблудени, според теб, ние "колегите с бензините", че да вземем бензин на цени средно 20% по-високи от тази на еквивалентен дизел. Аз пък дори още по зле .. дал съм и още едни 1-1,5к отгоре за газ. Да взема да се гръмна ли, к'во ли ? Редактирано 7 Май, 2015 от chavdu 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #25 Отговорено 7 Май, 2015 (Редактирано) "...2.0 мотора. И при него се оплакват от повишен разход на масло , за износване на разпределителните валове , за късно сработване на витека ..." Само да вмъкна, да е ясно, че при 2.0 V-tec е съвсем различен от този на 2.4. И това за късното сработване ... по-скоро важи за 2.4, защото при 2.0 е друга целта му. И относно вървежа, както писа и колегата над мен, дизела ще е по-бърз на доускорение, само ако не се сменят предавки (надолу). Редактирано 7 Май, 2015 от D_U_D_E 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #26 Отговорено 7 Май, 2015 Каква е целта на втека при 2,0 и 2,4? Принципа на работа не е ли един и същ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #27 Отговорено 7 Май, 2015 2.0 мотора е с така наречния икономичен Vtec( работи на 12 / 16 клапана според режима на работа, Vtec-e при по-старите модели), докато 2.4 е с цел "перформънс" (дапълнителна по-висока гърбица на разпределителните валове) като "B" серия моторите на Civic VTI примерно. Като не всичко се изчерпва до тук. Малко повече инфо за К20 : линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #28 Отговорено 7 Май, 2015 Извинявам се на засегналите се колеги от израза "колегите с бензинките" най малкото съм искал да ги убидя или да ги сметна за заблудени. За останалото стоя зад думите си . Пак искам да поясня че съм имал и двата автомобила . Относно разпределителните валове , по спомен преди доста време имаше 2 ма колеги единия със црв които смениха валове. Знае се за проблема и доста е коментиран защо и как се случват нещата .И това че никой тук скоро не се е оплакал не значи че няма проблем. Виждам че не се знае за проблема с късното отваряне на витека. А той е породен от зацапана - затлачена цетка на маслената магистрала отговорна за сработването на витека.Лично на моята хонда я сменяхме ,защото ми се струваше ужасно спряла тази кола ,после се оказа че и другите са така. Невиждам и нищо лошо в това , бъдещия собственик на хонда да знае че му предстои реглаж на клапани. Естествено че не е нищо ужасно но е досадно ако го правиш в бултрако, защото искат да оставиш колата от предния ден. Казах също че дизела е по бърз в доускорението , нима не е така ? И има възможност за чип тунинг и още коне. К20 какво може - ГИ и още по да спре. Но поне да е икономична. Единственото нещо за което съм сгрешил е че наистина к24 има повишен разход на масло не к20.Но като чета постовете на колегите че 2л масло на 10к километра си било нормално ,нищо чудно и при к20 да е така и да се смята за нормално. Лично моята не гореше масло. Та във този ред на мисли ,не разбрах къде не съм обективен. Напротив винаги съм се стремил да давам максимална обективност ,възоснова на опита и годините които имам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #29 Отговорено 7 Май, 2015 Разхода на масло е ясен и е и при К20 и при К24Има колега от форума дето прави ремонт на К20 и каза че след смяната на сегментите маслото не помръдвало ! - няма и 200лв са едни сегменти ако толкова 2 литра масло на 10к са проблем.Всички си наливат и си карат и за това някои хора си мислят че няма разход при К20 моторите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #30 Отговорено 7 Май, 2015 (Редактирано) ... Аз поне, не съм се засегнал, просто виждам нещата по друг начин. Казах в горния пост, къде смятам, че не си обективен, но може и аз да бъркам, разбира се. Но накратко, понеже много задълбахме - не смятам, че със заводските настройки дизела "върви" повече, и като цяло смятам ,че 2.0 е безпроблемен, в общия случай, до колкото един двигател може да бъде безпроблемен. Безпроблемна експлоатация очаквах и затова дадох многото пари, които им искат на бензиновите акорди. Засега 2 години и 50 000км това получавам. Наблюденията ми са, че не съм изключение. Само за протокола, моята не гори масло. Редактирано 7 Май, 2015 от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #31 Отговорено 7 Май, 2015 (Редактирано) Возих се в чипосана печка, без да съм карал 2,0 бензин ми се чини, че резултата ще е плачевен за него...на всяка една дисциплина и това го казвам от позицията на върл бензинджия...Колкото до разхода на масло май истината е една, ако си туристираш,ий ква дума съчиних,не го бара ,посещаваш ли втек и покарваш ли я разхода е на лице..Минах 3000 км без да го пипа с жената и детето, кат настройвах гъзовото за 170 км. барем 300 мл. пипна, но кат я спрях колектори,гърнета,тръби пукаха 5 минути,няма да казвам къде и как е карана да не ме привикат кат оня с 333...Правете разлика между каране и возене и чат пат ги покарвайте тия кошници... Редактирано 7 Май, 2015 от bongo789 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #32 Отговорено 7 Май, 2015 Ми моята както и да я карам не гори, но е на истински 121 000 км, та си мисля, че и това може би има значение. А относно регулирането на клапаните - точно от Бултрако ми казаха, че се прави на 120 000, освен разбира се ако не съм ги разбрал, че след първите 120 се прави, а след това на всеки 40, но такова число не коментирахме изобщо. Също ми казаха, че ако колата била с АГУ, задължително реглаж на 20 000. И ако мога да се възползвам от така завъртялата се тема. Може ли да ми поразкаже някой, който го е правил този реглаж на клапаните, в какво се изразява процедурата, колко време отнема, колко струва, необходимо ли е нещо друго да се прави при самия реглаж, като например пипане на масла и т.н. Можете ли също така да ми препоръчате някой в Пловдив, който да прави регулиране, но да знае какво върши. Търсих в търсачката, но нищо не намерих, рових и из темите. Ако Ви е позната някоя тема по този въпрос, може ли да постне някой линка тук. Ще съм Ви много благодарен. И всъщност как се разбира, че клапаните са за регулиране? Аз съм си втълпил, че понякога, когато е добре загряла колата, чувам като съм пред колата някакво почукване съвсем равномерно /например като сляза да си отворя вратата на гаража/. Като е студена нищо такова не чувам, като и не винаги го чувам това почукване, ако изобщо има такова или толкова съм свикнал с тихия двигател, че вече изпадам в паранои. А възможно ли е такова почукване да идва от маслото, на което обаче му остават малко под 4000 км, но вече мина точно година откакто го смених? С поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #33 Отговорено 8 Май, 2015 (Редактирано) ... Карам служебен дизел (нов) от 2008г. и съм шофирал много други дизели. Много приятно чувство създават, като ги настъпиш, но не ми се влиза в този спор, кое колко върви. Дизелите просто се усещат много по-бързи отколкото са. Редактирано 8 Май, 2015 от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #34 Отговорено 8 Май, 2015 Чипосан дизел така лошо ще препарира к20-ка че си нямаш и на идея.http://m.youtube.com/watch?v=HDK62l8QGy0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #35 Отговорено 8 Май, 2015 Не казвам, че К20-ката е бърза или модифицирания дизел е бавен, просто казвам, че автомобил със съвременен дизелов мотор с турбо се усеща по-бърз от еднакво бърз или дори по-бърз автомобил с атмосферен бензинов мотор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenbv 0 #36 Отговорено 12 Май, 2015 (Редактирано) Много ви благодаря за изчерпателните отговори. Наистина ми помогнахте много. Като чета всичките мнения, май и аз ще ставам хондаджия. Някак си ме блазни идеята да не се занимавам с толкова чести ремонти, а пък и дизайна на колата е супер. Всички ми казват, че този модел е с много здраво окачване, което е важно за нашите пътища. А за двигателя - няма да е К24, че много скъпи идват. Мисля, че 155-те коня на К20 ще са ми достатъчни, но пък ако излезе читав дизел, може и да се хвърля на нафтата. Ако е К20, ще му сложа ГИ - доколкото разбрах, нямат ядове с газта. Имам още няколко въпроса: - И за двата двигателя - как се познава, че веригата е за смяна? Ясно е, че не може да се разчита на километража, но има ли начин да се хване при покупка? Цена на смяна?- За К20 - как и въобще може ли да се хване проблем с разпределителните валове? Цена на евентуален ремонт? - За дизела - как може да се познае дали съединителя е ОК (визирам демпферния маховик)? - За дизела - има ли го при този дизел проблема с "калпавите" дюзи като при PD-то на VAG? Има ли проблеми с "нашата нафта"? Дюзите, предполагам, са около 1000лв. бройката? Колегата по-горе е написал няколко въпроса. Имам същите и не искам да го дублирам: ... Може ли да ми поразкаже някой, който го е правил този реглаж на клапаните, в какво се изразява процедурата, колко време отнема, колко струва, необходимо ли е нещо друго да се прави при самия реглаж, като например пипане на масла и т.н. ... И всъщност как се разбира, че клапаните са за регулиране? Аз съм си втълпил, че понякога, когато е добре загряла колата, чувам като съм пред колата някакво почукване съвсем равномерно /например като сляза да си отворя вратата на гаража/. ... Редактирано 12 Май, 2015 от plamenbv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #37 Отговорено 12 Май, 2015 Мога да отговоря за дизела, тъй като карам такава.. - Ако има проблем с маховика то при плавно потегляне и на полусъединител ще се усещат вибрации. Гледай също за приплъзване по стандартния начин с ръчна или на 4-та с 70-80 и кикдаун на газта. Отвори широко предната врата и гледай дали я "люлее" на празен ход - показателно е за разбит маховик. Погледни и как включва скоростите. - Дюзите са съвсем стандартни bosch, системата е edc16. Не са капризни и са много масови и познати на майсторите. Разбира се - не трябва да се кара с много съмнителна нафта.. Поне да е от големите вериги. Подлежат на рециклиране на съвсем приемливи цени от рода на 60-80лв. на брой. Така че едва ли ще стигнеш до купуване на нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenbv 0 #38 Отговорено 12 Май, 2015 Това за дюзите ме зарадва... Сега пък чета за стоманения колектор, който се пукал. Много солено излиза нов чугунен, мамка му... :S На въпроса за веригата и цената за ремонт намерих отговор във важната тема за Accord. Ако някои каже нещо и за разпределителните валове и реглажа на клапаните, ще съм много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #39 Отговорено 12 Май, 2015 Ако избираш дизел - след фейслифта.. те са с чугунени колектори и не пукат.. имат по-малко проблеми с веригите и т.н. За валовете на бензинките не съм чувал да имат проблеми, а реглажа на клапаните е съвсем стандартен - с натягане, на определени хлабини. Без пулове и т.н. Иска се просто да се направи на студен мотор.. Никакви други особености.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #40 Отговорено 12 Май, 2015 Вчера получих цена от Бултрако за реглаж в размер на 81 лева, което ми се струва приемливо, но не знам колко взимат нормалните сервизи. Наистина ми казаха, че трябва да оставя колата на предния ден, за да е изстинала много добре. Аз също се присъединявам към въпроса за разпределителните валове - какви са симптомите, подлежат ли на ремонт или направо се сменят и какви са цените? Някой ако знае и сподели ще съм благодарен също. Маслото се сменя само в Бултрако, както и филтрите, и се надявам, че няма да има проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове