Jump to content
Interdictor

Малко тунинг! :)

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Молбата ми е да ми дадете съвет какво може да пипне по мотора на английски Сивик д16у3 113 к.с. 1.6LS, за да ми прави кефа още повече? :) И сега си върви машината, но знам, че има подобен мотор с В-тек 125 к.с. и т.н. Това ми е втората англичанка, тъй като първата ми я сгази автобус и евала на яката ламарина - разминах се само с мека шина на врата. :) Та, идеята ми е, че тая я взех много евтино, ама тя си е стара, де. Въпреки това мисля, че има живот в нея, защото преди това я е карала някаква фрау във Виена, която едва ли е вдигнала оборотомера над 4000. Предишния Сивик го пазих много и го строшиха безвъзвратно, та реших с тоя да си поиграя, пък каквото и колкото. Ще се радвам на всякакви мнения и даже да се запозная с някой от вас, пък може и заедно да човъркаме, ако има мераклии. :) Мерси предварително! 

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най-лесно е просто да олекотиш. Махаш задните седалки, Сменяш спирачките с по-леки, прозорците ги сменяш с плексиглас и просто сменяш всичко което може да се смени с по-леко. Ако имаш пари може да сложиш турбо сетъп тъкмо тогава ecu-то ще има по голям ефект ако бъде сменено. Ако ще я подобряваш и не ти пука с колко ще и се скъси живота можеш да сложиш powerbox, който увеличава мощността с горе долу толкова с колкото скъсява живота на двигателя. Около 20%. Може да подобриш всмукателната и изпускателната система. Сложи по-агресивен разпределителен вал и по-добри инжектори. Можеш да смениш гумите с полу-сликови. Сложи студени свещи и най-добрия акумулатор който намериш. Би било супер да направиш engine swap със 2.3. двигател от прелюд.

 

В най-добрия случай с вложени качествени материали като "изнасилиш двигателя на max" ще стане 300-350 к.с. Ако направиш engine swap-а по-горе(със целия тунинг преди него) ще ти излязат към 450 максимум 475к.с. Тогава усещането вече става наистина страхотно. Един колега във форума беше направил един страхотен civic 400 и кусур коня и показваше как издухва един mercedes v8 kompressor и беше супер. Статията е в "проекти".

 

Късмет :thumbs1:

Редактирано от preskototo
  • Нагоре 1
  • Надолу 11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ако нямаш намерение да си даваш труда му сложи fart can exhaust. Звука от умираща косачка за трева дава ПОНЕ 75к.с. :punk:. Ами стикерите? Ако са от различен производител всеки дава 10 което значи от 20 до 100к.с., а ако е с неон стават от 100 на 200. :punk:  :punk:  :punk: И ТИ СТРУВА КЪМ 200ЛВ!!!  И комплект лет(н)и джанти и колата вече е 500к.с. :punk:  :punk:  :punk:  :punk:  :punk:

  • Надолу 12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Приятел, един съвет от мен - бъди около хора, които се занимават с тунинг, разпитвай, чети, но не изказвай мнения на този етап. Навличаш си само негативи на този етап. Нещата, които пишеш са несериозни на моменти.

Ученето не става с трупането на мнения във форум, четенето му и даване на съвети. Не става и със слушането на някакви определени хора. Да, хубаво е да чуеш различните гледни точки, но най-достоверна информация има в книгите и от хора, които са ги правили нещата.

Не е нужно да приемаш думите на опитните като чиста монета, но в същото време са и достатъчни за уважение.

 

Още един съвет - има българи, които се дразнят на прекомерната употреба на чуждици. Американските форуми не винаги са пълни с конструктивна информация и също както тях не винаги са истински.

Редактирано от ACID BURN
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Приятел, един съвет от мен - бъди около хора, които се занимават с тунинг, разпитвай, чети, но не изказвай мнения на този етап. Навличаш си само негативи на този етап. Нещата, които пишеш са несериозни на моменти.

Ученето не става с трупането на мнения във форум, четенето му и даване на съвети. Не става и със слушането на някакви определени хора. Да, хубаво е да чуеш различните гледни точки, но най-достоверна информация има в книгите и от хора, които са ги правили нещата.

Не е нужно да приемаш думите на опитните като чиста монета, но в същото време са и достатъчни за уважение.

 

Още един съвет - има българи, които се дразнят на прекомерната употреба на чуждици. Американските форуми не винаги са пълни с конструктивна информация и също както тях не винаги са истински.

Ясно кой нонстоп ми цвъка негативи :lol: . Като казваш, че не е нужно аз пък ти казвам, че не само съм чувал, а и съм виждал.Прекомерната употреба на чуждици са engine swap и powerbox :) които мисля, че всички(макар че 3-ма са коментирали) :shock:  разбират. И как така като напиша коментар след 5 минути ти се пръкват коментарите? Да не ми следиш профила 24 часа в денонощието :tooth:? Ако не се лъжа проектът със civic-а срещу мерцедеса още си е на най-горната част на страницата проекти. И още нещо. Ти като си толкова начетен би ли ми обяснил след гореописаният тунинг горе-долу каква ще е мощността(приблизително) на колата. Аз поне се опитвам да помогна на човека, но тогава идваш ти да обясняваш кой крив кой прав. Не можеш ли просто и ти да го посъветваш вместо да ми обясняваш кога имам и кога нямам право да изказвам мнение. И за какви американски форуми става дума въобще? Дори не съм споменавал нещо такова :|?

не изказвай мнения на този етап. Навличаш си само негативи на този етап. Ами има и българи които не обичат повторенията :tooth: 

Редактирано от preskototo
  • Надолу 11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, никога не съм ти "цъкал" минус, никога не съм писал нещо, с което да те коригирам, засега. Това го правят другите. Влизал съм в профила ти 2 пъти - 1 път по случайност, 1 път от интерес. Не знам за какъв проект говориш.

Тия дни гледах тема, в която си писал и в съветите ти постоянно има чуждици. Да , хората може да го разбират, но може и да не го, въпреки, че знаят английски.

Не съм казвал да не пишеш, не съм казвал кой има право и кой няма.

Спирам с офтопика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, никога не съм ти "цъкал" минус, никога не съм писал нещо, с което да те коригирам, засега. Това го правят другите. Влизал съм в профила ти 2 пъти - 1 път по случайност, 1 път от интерес. Не знам за какъв проект говориш.

Тия дни гледах тема, в която си писал и в съветите ти постоянно има чуждици. Да , хората може да го разбират, но може и да не го, въпреки, че знаят английски.

Не съм казвал да не пишеш, не съм казвал кой има право и кой няма.

Спирам с офтопика.

Никога не съм казвал, че си ме коригирал, това е съвсем друго нещо. Което би било полезно ако го правеше, но за сметка на това обобщено получих само това като"съвет"-"не изказвай мнения на този етап.". :tooth: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната тема.... :tooth: 

много лесно се раздават кончетата и съветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или се навъдиха много тролове последно време или прекалено много деца фенове на Бързи и Яростни , дето са играли NFS и гледат как като сменят нещо в колата на играта си и се вдигат 30-40 к.с ... 

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време на такива спамери им закачаха титла......

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да живна малко мойта англичанка не е лоша за всекидневна дори мисля че е лека за тая возия която дава. Ама 113hp си е опасна направо за нашите пътища особено ако се кара малко по така... варианта е или някое двигател или едно турбо също ще я събуди ☺ колата е добра салона става и спирачки си има ☺ едни 200hp са реални на тва моторче според мене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...