Honda_Z 1482 #1 Публикувано 28 Март, 2015 Здравейте колеги, В понеделник най-вероятно ще ходим на оглед за въпросната кола. Не пускам линк към обявата, защото едно, че на снимките е идеална и няма какво да я бистрим и второ и най-вече, че според мен е несериозно, когато намеренията ни поначало са за покупка, да я споделям на всеослушание. 2.0 бензин с ГИ откъдето е внесена още. Предвид, че наблизо няма да има доверен сервиз на Хонда, сигурно ще се разчита на полеви тест. Молбата ми е, ако има нещо, което може да се погледне/провери без специализирана техника и майстор, да го споделите. Всякаква информация ще ми е от полза. Поздрави на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #2 Отговорено 28 Март, 2015 Слушай мотора и особено на ниските-трябва да ги държи стабилни.Знаеш,че от неправилно поддържане и липса на реглажа на клапани износват валове-това предимно когато имат монтирани АГУ.Като цяло са здрави машини,а и ти имаш поглед върху Хонда като цяло.Успех с покупката и драсни два реда ако я купиш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #3 Отговорено 29 Март, 2015 (Редактирано) Здравей,Не забравяй като караш да завъртиш пълен ляв или пълен десен и да дадеш газ за да превъртят предните колела, задния диференцял трябва да се чуе(ако е там) доста добре което ще ти свали от цената. Огледай и всички тампончета и гумени подобни около окачването, ако са прецакани си личи. Пробвай климатик, до минута трябва започне да духа студено поне моя е тъка. Преди да я запалиш огледаи всички течност, масла антифриз ......Успе ..... Редактирано 29 Март, 2015 от NEKTAR 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1482 #4 Отговорено 31 Март, 2015 Греда. Ето я колата. Ситуацията се оказа доста по-различна наяве. Да, двигателят звучеше добре, но... Нямаше здрав детайл, като някои от тях освен ожулени бяха и огънати. Колата беше единствената мръсна в автокъщата, като вероятната причина е, че сигурно ако се измие, ще лъсне съвсем всичко. Ръчната спирачка, скоростния лост и отчасти лостчето на мигачите бяха осезаемо по-протрити от това, което се очаква за афиширания пробег. Отвътре миришеше доста лошо, лампата на еърбега светеше с обичайното обяснение, че "при мивката са намокрили седалките", а ако това беше изпраната версия на тапицерията, не ми се мисли какво е било преди това. Радиото иска код, а книжки с колата няма никакви. Липсваше и капачката на преливника. Всичко това на прима виста, защото бях направил организация и за сервиз, но не се стигна до него. Нищо общо с определения от обявата като "Реални kилометри, Отличен външен вид! ! ! КАТО НОВА!". Благодаря за съветите, колеги, със сигурност ще са ми от полза занапред! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #5 Отговорено 31 Март, 2015 е поне има халогени... а моята няма.. благодаря че сподели впечатлението си. на снимкити наистина изглежда добра оферта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #6 Отговорено 31 Март, 2015 А масичката там ли беше поне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1482 #7 Отговорено 31 Март, 2015 Не. Имаше ПДЧ плоскост, която беше изрязана посредата в окръжност заради бутилката. Но си имаше щората на багажника. Предните стелки също липсваха, предполагам, защото са били протрити е по-добре да ги няма. Докато търсих акорда, за 2 години бях станал експерт в оборудването и окомплектоването. Май и сега натам отиват нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #8 Отговорено 31 Март, 2015 Типично по джамбазки. Няма кво да се косиш, ако нещо е прекалено хубаво да е истина - най-вероятно не е :-) По принцип съм много против коли от автокъщи (нов внос, хеле пък с АГУ/ГИ). Тея с ГИ от чужбина автоматично означава, че е карана МНОГО, а с тея НЕреални километри да ходят да се гръмнат, вече звучат като виц... Колегите с CRV ще потвърдят, че държат висока цена като за 12-годишно SUV, а пък който си има не продава :-) Ако сравниш с обявите в mobile.de , autoscout можеш да придобиеш представа джамбазинът, който ти я продава за 10 бона с ГИ за колко трябва да я е взел и донесъл, че и за него да остане. Както и да е, ослушвай се - ще намериш своята. Успех! ПП. Масичката не пречи на тороидална газова бутилка. Моята ляга добре и само малко я повдига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1482 #9 Отговорено 31 Март, 2015 Точно вчера гледах в немското мобиле, че масово са на по 200-300х км, в ценовата граница, в която тук трябва да стъпи на до 10х лв тук с докарването и да кажем поне 10% остатък за търговеца. То аз затова и моите всички съм ги взимал от чужбина с удар, понеже, няма начин иначе "Рудолф" да иска да си продаде акорда при малко над 100х км пробег, освен ако не са му го цапнали и с немския труд да му излиза неоправдано скъпо да се прави. Като резултат имаш кола, която си направил "като за теб си" и ти излиза на парите на обява тук, но си е с историята, пробега, немската поддръжка и пазене. Но и там са много маймуни на клона отдавна и трябва да се действа много, много бързо, а близкият човек, за който я търсим не иска да се занимава с ремонти извън обслужването. Та така, ще се дебне за някакъв компромис. А за масичката съм съгласен - вчера даже гледах някаква обява, където CR-V-то си имаше и масичка и бутилка под нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #10 Отговорено 31 Март, 2015 И аз смятам, че кола с газова, на сравнително малко за годините си километри не е за взимане! Преди пет години брат ми ме взе да огледаме едно ЦРВ първа генерация автомат, с газова уредба, внос от Италия. Видял обявата в мобиле.бг, току що пусната, колата на 143000 км. Като отидохме още не я бяха превъртяли и километража беше на 343000км Брат ми я хареса все пак и я купи, понеже цената беше изгодна! Като цяло в началото нямаше проблеми, но след известно време взеха да излизат грешки, губеше мощност /проблема се оказа датчик, свързан с газовата/, но накрая смени и скоростната кутия /взе втора ръка от морга/. Иначе и той и върна километража, че го дразнел като го гледа Няма как колата да е с газова или дизел и да е на тия километри, на запад правят разумни инвестиции! В България по може да се намери такава, преди две години мой приятел продаде неговото ЦРВ втора генерация дизел, закупено от Бултрако на около 70000 км. Успех с търсенето, дано имаш късмет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #11 Отговорено 31 Март, 2015 Аз в една друга тема предупредих да не ходите да гледате коли в тази автокъща, защото съм ходил в нея преди две години, но тогава всички ме оплюха да не се обаждам, като не съм виждал колата на живо и точно за тази кола казах да не я гледате, ама както и да е...... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1482 #12 Отговорено 1 Април, 2015 На връщане случайно спряхме, да видим това, че отдалеч не разбрах, че е дизел. Ми смляна е от каране. Т.е. не, че имам нещо против колите с голям пробег, но имам против да се продават на цената на останалите, след като им е смъкнат километража. Както и това, която изглежда адски добре, да не кажа почти като нова. Със сервизна история и всички останали белези да си е на истинските километри. Това, което ни отказа беше, че е автоматик. Единствената забележка беше, че двигателят отива да потреперва, което според продавача било заради "остарелия" бензин, но така или иначе в Стара Загора си има официален сервиз с всичката му диагностична апаратура и може да се види. Щората на багажника също липсваше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #13 Отговорено 1 Април, 2015 Ако мислиш да я караш градско автоматикът не е лош :-) Иначе тая старозагорската не е зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1833 #14 Отговорено 1 Април, 2015 На връщане случайно спряхме, да видим това, ...... То на тази, само като и видях оборудването и това което е написал продавача, направо бих я задраскал без да ходя да я гледам. Тя гола като пушка, /НЯМА- круиз, VSA, фарове за мъгла, пръскалки за фаровете, алуминиеви джанти, не е и с климатроник даже/, обаче в описанието пише - пълен ел. пакет, хладилна жабка, чак сензори за дъжд и светлина и най-големите екстри- подлакътници и катализатор . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове