eNigMa_ 4 #1 Публикувано 26 Февруари, 2015 Привет колеги , предстой ми смяна на генерацията . Та въпросите ми са , какви размери са подходящи за сток д16з6 , външно , вътрешно Фи и дали да сложа резонатор ? ? ? Генерацията мисля да я правя от тръби и колена заваряни с аргон ! ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 26 Февруари, 2015 Колега здрасти. Форумите и общодостъпната информация, набавена чрез интернет не стартира от днес! Ако отсега започнем да го обсъждаме, това е равносилно на едно голямо тъпчене на едно място Заварките с апарат с аргон също не са някаква иновация. Почети си с търпение обсъжданото вече навсякъде в пространството и си направи нещата 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #3 Отговорено 26 Февруари, 2015 Колега здрасти. Форумите и общодостъпната информация, набавена чрез интернет не стартира от днес! Ако отсега започнем да го обсъждаме, това е равносилно на едно голямо тъпчене на едно място Заварките с апарат с аргон също не са някаква иновация. Почети си с търпение обсъжданото вече навсякъде в пространството и си направи нещата Колега търсих , обаче все намирам за ВТИ-ка . . . не мисля че е подходящия размер за мен а и някой да е казал че ще откривам топлата вода с тоя аргон Просто споменавам че няма да се огъва на машина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #4 Отговорено 26 Февруари, 2015 (Редактирано) Моята е на Ф55мм. външно, което ще рече 52мм. вътре, но щом ще си оставаш сток мисля, че и на Ф50мм. ще ти е добре. п.с. колега Japanese fever няма ли да престанеш с глупостите които пишеш. Редактирано 26 Февруари, 2015 от Crazy job 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #5 Отговорено 27 Февруари, 2015 (Редактирано) Темата наистина е дъвкана много. С едно търсене ще излязат разни числа за размера на генерацията, нещо от сорта на 50-55мм с идеята да не се загубят ниските. Интересно ми е обаче къде е доказателството на това твърдение ? Някои има ли графика в която се сравняват примерно 2.25 инча генерация и 2.5/3" със съответната настройка за всеки сетъп ? Аз такова нещо за Д-серия не съм намирал. Също такак в зависимост дали ще се кара колата повече във високите или средните бороти - изходящия колектор трябва да е 4-1 за мощност във високите или 4-2-1, ако търсиш мощност в средните обороти и колата ще се повече по улиците, отколкото на писта. Извинявам се за офтопика, но е време този мит да бъде спрян.. Ето две графики на стокова B18C. Първата е сток срещу DC JDM 4-1 изпускател, втората е на сток срещу Comptech 4-2-1 изпускател. Както се вижда представят се абсолютно еднакво, въпреки че единият е 4-1, а другия 4-2-1. Редактирано 27 Февруари, 2015 от EmZvr 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 27 Февруари, 2015 (Редактирано) ако е със спортен колектор 60 мм външно .АКО НЕ 55 не повече.Аз незнам за какви размери въобще говорите в тема за Д16 .. пускате двувалки.втек и колектори за тях .. Редактирано 27 Февруари, 2015 от K1r1L 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #7 Отговорено 27 Февруари, 2015 @Japanese fever, мога да ти дам още много "частни" случаи. Такова обобщено твърдение за 4-2-1 срещу 4-1 просто не може да бъде направено. Но да кажем, че си прав, че ще превърнем темата в офтопик ! Просто в грешната тема се опитах да опровергая мита. Тази графика я пусках вече, ама айде пак. D16 с изпускател 4-1, интейк и генерация на 3" (76мм). Настроена е с S300 на Dynojet. 124 коня на колелата, въртящия момент е хоризонтална черта. Та въпроса ми е какъв е проблема да се ползва широка генерация дори на Д-серия като изключим шума ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 28 Февруари, 2015 "От тази графика, кояти си дал, не виждам човека какви ползи има, тъй като колата му сток (D16Z6) си е 125 коня и 106 lb-ft върт. момент? - т.е. той не е спечелил нищо от тези 3" генерация." Къде са тези 125 кс ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #9 Отговорено 28 Февруари, 2015 Здравейте, колеги! Аз също съм решил да правя генерация на моята Хонда, която е Сивик Купе 6-та ген., а мотора е D16Y8. Мотора ми е напълно стоков, както на автора на темата. И според мен за стокова D16Z6/Y8 най-подходящ размер за генерация ще е 50мм външно. Обаче с резонаторите какво се случва? Колко броя да бъдат, с какъв Диаметър и с каква дължина? Крайното гърне колко да е дълго и проблем ли ще е, ако е с по-широк вътрешен Диаметър спрямо цялата генерация? И въпреки всичко реших да направя едно замерване на моята стокова генерация и останах доста учуден. Двуцевката на изпускатела е 48мм външно, след това единицата става на 55мм външно, после е катализатора и тръбата от него до средното гърне пак е приблизително на 55мм външно и след средното гърне до края всичко е на 48мм външно. Изхода на крайното гърне е на 46мм вътрешно. И сега идват въпросите. Каква е дебелината на тръбите? Защо генерацията в едната си част е 55мм външно, а в другата си част е на 48мм? И реално цялата генерация на 46мм вътрешно ли се пада съдейки по изхода на крайното гърне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #10 Отговорено 28 Февруари, 2015 Моя грешка колега - вярно тези коне са на вала, на колелата сток сигурно е около 103 коня. Значи този човек само от 3" ауспух е качил 22 коня? Но казвали се как какъв му е интейка, с оригиналния разп. вал ли е? Какви подобрения са правени по двигателя? Ако е така просто слагайте 3" ауспух и качвайте 20 коня - де да беше така леснооо... На сток кола с 3" ауспух си за никъде, но всеки си знае! Стокова D16Z6, 4-1 изпускател, интейка е Password:JDM PowerChamber, генерация на 3", настройка и това е няма други жокери. Dynojet обикновенно изкарват завишени резултати. В момента същия потребител е вече с портната Y8 глава и Bisimoto level 2 вал и колата е 144whp на същото дино. И сега какво, трябва да сложи 50мм генерация, за да му тръгне колата ли ? Ето я и темата: http://www.d-series.org/forums/naturally-aspirated/218218-3-exhaust.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 28 Февруари, 2015 (Редактирано) Ф55 или Ф60 външно,евтиният вариант алуминизирана тръба.Гъната или с колена вече по избор,също и с колко резонатора да е . Лично мнение е това също така бих сложил два резонатора,с един си е шумна,особенно ако задното гърне е проходно с тапа. П.П:Огледай фланеца на колектора и назад на колко е ,защото ако е на ф45 се обезмисля всичко .... Редактирано 28 Февруари, 2015 от AMD 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #12 Отговорено 1 Март, 2015 Моето лично мнение е, че генарацията трябва да се избира според това колко шумна искате да ви е колата. По-широката генерация не виждам как ще се отрази негативно, а пък и всички проекти се разрастват доста бързо. Надявам се графиката да е била интересна на колегите. Това е от мен. @Japanese fever, радвам се, че няма какво да кажеш повече по темата. Мисля, че 8 поста бяха достатъчни 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #13 Отговорено 1 Март, 2015 И сега какво, трябва да сложи 50мм генерация, за да му тръгне колата ли ? Колега Вие въобще четете ли аз какво пиша?!? Ето повтарям: За мен 3" генерация е адски много, особено за автомобил в сток състояние, за чисто спортен по-може, но пак зависи. Ако ще коемнтирате някаква кола със сумати му и афтър амркет части си отворете Ваша тема и там ще я коментираме. Аз говоря за сток D16Z6, кое е оптимално за размер на генерацията, а вие ми давате за пример кола с 50 коння отгоре над стоковите. Авторът на темата още не е казал дали има някакви подобрения по неговата кола, за да се говори за по-големи от сток генерации. Какво общо има тази кола, която давате за пример с тази на човекът пуснал темата? Може би има същия интейк, същия вал. Аз повече нямам какво да кажа в тази тема. Колата е пълен сток , след основен ремонт има само един интейк с К&N филтър . Казаха ми че ако помисля да слагам турбо на сток двг да сия направя на 55 вътрешно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #14 Отговорено 1 Март, 2015 Колектора ще се смея . . . Процедурата е такава слагам нов колектор който ще е 4-2-1 и правя нова генерация . . . Мисля че на 50 вътрешно ще е добре , защото поне за сега нямам замислен проект по нея . Крайното гърне е някакъв Muffler тип пура където са , така купих колата . Гърнето в ниските обороти е доста тихичко, даже почти не се чува , след 2к оборота тогава почва да бръмка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 1 Март, 2015 ако ще правиш турбо мисли за по голямо Ф 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #16 Отговорено 1 Март, 2015 ако ще правиш турбо мисли за по голямо Ф Ами нямам такива планове за напред . Така че ще е за сток ДВГ , И мисля точно така да я правя , както си споменал в предния си коментар тръби с колена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #17 Отговорено 2 Март, 2015 Този резонатор горе трябва само да решиш колко ще е дълъг иначе входа, изхода ще са колкото ти е размера на генерацията. Вътрешния диаметър също ще е с диаметъра на генерацията ти, тъй като е перфорирана тръба обвита с вата около нея, а не е кух като обикновените. А външния диаметър на резонатора е м/у 76 мм (за вътрешен 44 мм) и 89 мм (за вътрешен 50 мм). Благодаря за Инфото колега. Като я направя ще постна снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #18 Отговорено 8 Март, 2015 няма кво да се чудиш, колектор, ф60 тръби и един резонатор от най дългите или 2..... Нямам опит с 2 не мога да кажа дали е по тиха спрямо с един, ако говорим за отворените гърнета "пури" Остави ги тия теории с ф50 че щяла да умре на ниски, ти, като сложиш колектор и генерация много повече + ще усетиш от колкото -А ако ти стане слаба в ниските , тва се оправя с някой по лек маховик, лагването на мотора намаля но със сигурност няма да стане по слаба от колкото е сток! 10+ / - коня ПОНЕ ще вдигне тая инвестиция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 8 Март, 2015 Пак почнахте да раздавате конете . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #20 Отговорено 8 Март, 2015 Пак почнахте да раздавате конете . Сега защо трябва да търся дино графики да доказвам, че е така , няма смисъл от спор, и знаеш, много добре, че от тва най много се събужда сток хонда! Има си дино графики из интернет, но тия, които имам аз не са от интернет а са от реални коли тука. От 8 нагоре hp качва генерация на д16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #21 Отговорено 8 Март, 2015 Сега и аз да се включа малко в темата.Според Вас има ли смисъл на спортен колектор с крайна тръба на 50мм. да се прави по-широка от 50мм. генерация?Щото според мен няма ама да чуя и вашето мнение.Ще има евентуално и 2 резонаторни гърнета и едно крайно стоково гърне на 50мм. вход,защото не съм фен на бучащите коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #22 Отговорено 8 Март, 2015 не е важно според мене и според тебе и според други какво трябва да се прави, важно е, според фактите фактите казват, че ф60 вади най много HP Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #23 Отговорено 8 Март, 2015 Въпроса ми беше има ли смисъл на тръба от колектор на 50мм да се слага генерация с по-голям диаметър?Ако колектора ти е с по-голям изход съм съгласен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #24 Отговорено 8 Март, 2015 Колектора и тн има предназачение да дадат скорост на газовете. Ако не бъркам (карам по спомен ) при изхода на портовете се гони 80 метра в секунда но това незначи че при изход на 4-2-1 36 мм. трябва да идеш на 57 . Аз лично карам на 52 изход от 1чката на 57 почти до края. Изключае краиния кюнец, вход на 75 изход на 55 . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #25 Отговорено 9 Март, 2015 (Редактирано) От тук твърдящите, че 60мм е по-добре за д серия, спрямо 50-55мм, колко от вас са карали един и същ двигател/автомобил (правена д серия) с двата диаметъра генерация? С 60 мм в ниските и средните е доста по-зле, а във високите е съвсем малко по-зле. Също доста хора се чудят, с крайно тип пура колко резонатора да сложат. Отговора е не по-малко от 2, възможно най-дълги/дебели. В тази комбинация мотора е все още МНОГО шумен. Но поне е търпимо(имайки в предвид, че не съм от хората, на които бръмченето пречи).Относно конете, малко са хората пишещи в тази тема(и в този форум), който са били в хонда средите от достатъчно време, за да помнят първото копие на китайски 4-2-1 изпускател за д серия, с което на дино се извадиха +8кс и +12Нм пикови стойности и гайн на всички обороти.Още най-тясното място, на заводската изпускателна система на Z6 е далеч от 50мм. Редактирано 9 Март, 2015 от LAMER 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #26 Отговорено 10 Март, 2015 (Редактирано) Колеги, ще си позволя да постна едно видео, в което се вижда какво се случва когато генерацията е голяма. https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fviEMMZY1IA#t=1657 Нека да съберем всяка една полезна информация в тази тема и я превърнем в полезно четиво за всички. Редактирано 10 Март, 2015 от Георги 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #27 Отговорено 10 Март, 2015 (Редактирано) LAMER, била ли е настроена колата след слагането на 60мм генерация ? Споделям още една графика за разсъждения. Синята черта е D16Y7 с DPFI, изпускател 4-1 и стокова генерация. Червената е същия мотор, open header. Тоест само по колектор, без генерация. Източник: http://www.d-series.org/forums/383659-post15.html Редактирано 10 Март, 2015 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #28 Отговорено 10 Март, 2015 Не че по голямо е по добре а ,че 60 е по добре от 50. Тва са моите предпочитания защото д15 мини ме беше с 50 доста по спряло от колкото ф60Интересно ми е за турбо важи ли Колкото повече толкова повече ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #29 Отговорено 10 Март, 2015 Това правило не е правило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #30 Отговорено 10 Март, 2015 Сложна тема у феисО пише Фсичкоо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #31 Отговорено 11 Март, 2015 @Japanese fever, всяко мое мнение все не си го доразбрал и трябва да обяснявам.. "Run 5: open 4-1 stepped header Run 6: 4-1 stepped header, stock cat, stock exhaust (around 1.5” to 1.75”).. ..So in the above example, open header was the best of the 3 runs..." В превод open header значи само колектор без генерация. Та както казах, графиката която постнах е сравнение между афтърмаркет колектор със стокова генерация и колектор без генерация (Run 5 vs Run 6). Сухата теория съм я чел. На мен ми е интересно да прочета опита на другите или да видя дино графика. На времето и за Б-серията, К-серията и H-серията също са мислили, че 3" генерация им е много голяма. Но отдавна има дино графики, които доказват, че се печели мощност през целия диапазон от обороти с 3 инчова генерация.. За Д-серията обаче аз такова сравнение не съм намирал. Клипа на колегата Георги е много на място. За по-широката генерация си трябва настройка. п.с. Още една графика на D16Z6, сгъстена, с I/H/E и 2.5" генерация. Отново графиката на въртящия момент е хоризонтална линия и мотора е 120whp/146wnm: http://www.d-series.org/forums/naturally-aspirated/116451-took-my-d16z6-dyno-today.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #32 Отговорено 11 Март, 2015 Колеги, видеото с Импрезата, го дадох като пример, че с по-широка генерация се получава отрицателен ефект, без необходимата настройка. А за сравнение м/у Имреза Турбо и Сивик Д16 и дума не може да става. Обаче едно е ясно, че никой няма да отиде на Дино за настройка, когато тази генерация е 1-та, а може би и последна модификация на стоков мотор. А когато и електрониката е OBD2/А шанса за настройка е =0. В този случай е необходимо ЕКУ-то да се подмени с друго, което може да се настройва, но пък всички целим да постигнем нещо с възможно най-малко средства. Моят извод е, че на стоков мотор, който ще си остане такъв, генерацията трябва да е с размер близък до стоковата или с много леко разширяване в комбинация с 2 резонатора. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове