Jump to content
ChristianAntonov

Блокиране на хидравликата

Recommended Posts

Колеги,добър вечер,искам да попитам,както си карах днес,хидравликата започна да ми дава проблеми,блокира на моменти,не видях дали има нещо спукано,чуваше се и леко свистене там при маслото,масло има,но беше малко над максимума,взех една спринцовка и го направих на нормата,оправи се,карах около 10км и изведнъж отново започна да блокира,просто все1 няма хидравлика,какво мислите,че може да е,моля ви помогнете,спешно е,благодаря преварително :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

имах същия проблем. Спукан маркуч от помпата към рейката.

Моя беше спукан малко след помпата около успокоителя.

 

П.С. Нормално за модела ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ме посъветвате в кой сервиз да отида,където се занимават с Хонда по-специално,благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зрдавей, ако проблема е в маркуча който отива от помпата към рейката отидиди някъде където рециклират маркучи да ти го направят. На мен ми се спука същия , но не усетих разлика в управлението, а колата започна да вие при завой заради въздуха, който влиза в хидравличната помпа. Отидох в Бултрако, но ми обявиха цена за нов 600 лева и 1 седмица за доставка. Приятел ме посъветва да го рециклирам. Рециклирането струваше 48 лева плюс сваляне и качване ремонта ми излезе към 70 лева. Дано при теб не се окаже кормилна рейка, че там нещата са доста по скъпи от 70 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!!! За много години и всичко най-...!!!

Искам да попитам има ли проблеми със сервопомпите на Акорд VII, защото досега не ми се е случвало. Та проблема е следният - онзи ден при излизане на заден ход от паркинг(равен, не е с наклон) ми присвири нещо отпред на няколко пъти, но не като на ремък, а като на нещо по хидравликата. Вчера го направи същият номер, но при по-дълго движение назад и волан леко завит(излизах на заден ход от улица). Появява се при полусъединител и леко газ. Досега не го е правило. Има масло по средата на казанчето и няма никакви видими течове.

 

Благодарско предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що мислиш, че е хидравлика?

Да не би да е аксиалния лагер на съединителя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравликата ще вие със и без натиснат съединител ако е тя :D

Може както казва колегата лагер на съединител. Може и някой лагер друг , например на оптяжна ролка,алтернатор,хидравлична помпа ..

Закарай я в сервиз при някой който разбира, не тука невежите да гадаем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Лагер на съединителя вдясно отпред + никакви проблеми досега със съединителя о_0 А защо на другите предавки го няма? Обтегач сменян лагер, алтернатор - проверяван. 

Колега VamPo от отговора ти разбирам, може да е хидравлична помпа - нали именно за нея питам... ;) Има ли проблеми често срещани с нея. Може би не съм се изразил аз правилно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята се чуваше виене, като ми беше спукан маркуча и от там дърпаше въздух. За проблеми с помпата не помня да съм чел някой от колегите да се е оплаквал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.Е. може да се окаже маркуч, така ли? А ако е маркуч, не изпуска ли масло, по принцип?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуска  , зависи колко е спукан.Проследи маркуча който излиза от хидравличната помпа и отива в хидравличната рейка, хванат е за двигателя с гумен тампон. Огледай около него и надолу към рейката дали не е омаслено. Но мен лично ме съмнява шума да е от хидравликата. Няма логика полусъеденител - задна предавка и хидравлика. Ако е хидравликата би трябвало да го прави и на място при запален двигател и въртене на волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера огледах всичко по хидравликата - помпа, маркучи, рейка. Няма пропуски отникъде. Свалях и предпазната ламарина на рейката и нищо не се вижда. Ама и не ми е правило този проблем о_О, от тези два пъти насам. И защо да няма логика задна предавка с хидравлика? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се съмнявам в хидравликата, но мнението ми повече представлява допълнителен въпрос към темата.

 

Беше ми спукан маркучът, който бе рециклиран. От спуканото просто сълзеше маслото и нямах почти никаква загуба. Като ми поправяха маркуча, изрично попитах в сервиза дали има поразии по системата - помпа, рейка и т.н. Отговорът беше категоричен, че няма и че загубата е незначителна.

 

Сега обаче чат-пат вие отпред, особено при навиване на волана при маневриране на наклони, при силно навит волан или при навит волан при изтегляне с много газ. И сега се чудя това дали е нормално, защото преди спукването на маркуча не си спомням такова нещо,но той се спука малко след като я купих и не мога да бъда сигурен. Та какво мислите по въпроса, колеги? Имали от какво да се притеснявам? Не съм ходил на сервиз, но при оглед няма нищо видимо - нито теч, нито спукано, нито нищо. И го прави само понякога, като при описаните по-горе обстоятелства понякога нищо не става.

 

Друго съществено е, че се случва по-често при студена кола, докато при добре загряла е много рядко.

 

И при мен момента с лагери на съединителя го няма поради автоматика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм, че всеки път с рециклирането нещо по хидравликата има след това осезаемо свистене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мамка им на тези хидравлики на тези 7-ци! :)

 

Онзи ден рано сутрин, доста студено, паля, задна и за да мога да изляза от гаража, трябва да навия добре, защото е тясна улицата. И... няма никого, все едно карам Жигула, та и по-зле. Не само все едно нямам хидравлика, ами и толкова твър воланът, че едвам я измъкнах. Понеже направих задръстване, я качих на тротоара, загасих, за да мога да сляза и да огледам като вдигна капака. И нищо - нито теч, нито нищо. Реших да я запаля, за да пробвам отново и... все едно не е било.

 

 

От тук следобед веднага при познат сервиз. Обясниха ми нещо от рода, че имало някакъв клапан на помпата, който имал отношение към втвърдяването на волана при по-висока скорост. Бил започнал да клеясва и при първоначално стартиране, не можел да "отвори", за да се повиши налягането. Засега обаче нямало нужда да се сменя...

 

И тук идва въпросът ми за Вашето мнение, колеги, защото колата много често я кара жена ми, дори напоследък повече от мен. А жена ми е 48 кг. със зимните дрехи и е абсолютен абсурд да навие волана, ако й се случи нещо такова. И сега съм малко притеснен, ако й се случи в движение.

 

Въпросът ми е какво мислите по мнението на хората от сервиза? Имали такъв клапан, какъв е и като сработи всичко, възможно ли е да блокира, след като колата е вече работила? Според Вас да го сменям ли предварително този клапан, ако разбира се е от него? Възможно ли е да се случи в движение? Някой има ли опит по този въпрос?

 

И имам принципен въпрос на колко от Вас им се е случвало да им блокира хидравликата в движение и до каква степен - колко блокира, за колко време и т.н.?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има такова нещо, нарича се Variable Assist Power Steering. . До колкото знам, това клапанче намаля налягането в рейката при висока скорост, което води до втърдяването на волана. Пробвай при 130-140 да държиш волана с една ръка, доста ще ти е трудно да въртиш.

Не мога да ти дам съвет как да процедираш.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и странно да звучи, отиди в Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на последните двама колеги. Оказва се, че не съм разбрал правилно в сервиза. Всъщност при мен се е получило, че клапанчето не е увеличило налягането и е останало ниско като при висока скорост. Има логика. :) Т.е. не е сработило.

 

А как да го разбирам това за Бултрако? ;) Имат си лесен, бърз и евтин начин за разрешаване на проблема???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне да кажат дали е помпа, маркуч или рейка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз имам същият проблем като колегата IVTEC. Карам акорд 7 , 2.0 бензин. Хидравликата на волана ту сработва, ту се изключва и на моменти без да очакваш може да те изненада доста неприятно. Къде в София мога да отида на добър сервиз за да я ремонтират ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ви ли светят някакви индикации по таблото, макар и в жълто?

 

Като чета симптомите ми прилича баш на проблем с EPS-а, който се проявява при по-студено време.

 

http://www.civinfo.com/forum/showthread.php?t=48329

 

 

http://www.civinfo.com/forum/showthread.php?t=364545

 

Аз доколко четох, няма опасност ако колата стартира нормално, това да се случи в движение, поне няма такива репорти, но човеч трябва да си има едно на ум.

 

Вижте в едната тема имаше линк за някакъв service re-call

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, не е EPS сигурен съм. EPS (electric power steering) не се ли отнася за електрически помпи, моята е хидравлична? Нямам никакви индикации на таблото ,а и това затягане на волана се появява и при тръгване и в движение. В доста случаи тръгвам нормално и по някое време ме изненадва в някой остър завой с ниска скорост. Ако отида в Юбико дали ще могат да ремонтират този клапан и знаете ли колко време отнема този ремонт ?

Редактирано от Rude bastard

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това има пряко отношение към безопасността. Още утре иди при тях и питай. Диагностиката им ще "хвърли светлина" по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох в Юбико, не можаха да кажат със сигурност каква е повредата. Казаха , че могат да направят профилактика на всички уплътнения , некви тъпи 4-5 о-пръстена по 50-60 стотинки и смяна на маслото , обаче цялото това нещо ще ми струва 170 лв. А най-якото е, че трябва да чакам до 15 декември  за доставка. Ебаси 2017 година сме........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За доставка на какво до 15 Дек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На уплътненията и маслото. (маслото по-скоро го имат налично). Те не ми гарантират, че тази профилактика ще ми реши проблема....

Редактирано от Rude bastard

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...