borkir 0 #1 Публикувано 16 Декември, 2014 Проблемът е следния,след като сложих газов инжекцион се появи едно неприятно прекъсване при 2500-3000 оборота и скорост и скорост 70-80 км.Ходих в сервиза където я монтираха стоя цяла седмица и неможаха да отстранят проблема.На бензин всичко е наред.Ако знае някой читав сервиз за газ в София да сподели.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 17 Декември, 2014 Аз имах нещо подобно.При скорост 110км/ч на лек наклон прекъсваше.Смених си кабелите за свещите и проблема го няма вече Твоите сменяни ли са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borkir 0 #3 Отговорено 18 Декември, 2014 Смених всичко,свещи 18лв бр от Бултрако кабели,капачка.Ефект никакъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 18 Декември, 2014 Настройки на инжекциона - бедна смес. И малко офф: абе кви са тея свещи 18 лева бройката, за тея пари иридиеви няма ли? Аз на малкия Сивик съм с такива и сини кабели оригинални - много хубава искра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borkir 0 #5 Отговорено 19 Декември, 2014 Настройки правиха ,но не могат да ги уцелят явно.Свещите са NGK от Бултрако София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 19 Декември, 2014 А какъв е инжекционът точно? Нали не е Fobos? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borkir 0 #7 Отговорено 19 Декември, 2014 tamona Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #8 Отговорено 19 Декември, 2014 И какво ако е фобус? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Миро 01 2 #9 Отговорено 21 Декември, 2014 Колега, това е до настройките. Може този които ти е сложил газта да е само поставач а не майстор. В България взе всеки да поставя газови уредби. Според мен отиди при някои които разбира и мобе да ти направи настроиката на тази компютър Тамона. Накараи го да ти е направи и по Мап сензор. Окачете е на компютура и в движение по Мап да ти е настрой първо да види как е на бензин да направи контролни точки и след това за газ. Не само да вдига и сваля скалата. Виж има си таблица колко трябва да ти е отвора на щуцерите на дюзите мисля че на 150 кс трябва да е 2,5мм. Има си таблица. Лек ден и весело посрещане на коледните и новогодишни празници. А за сервиз не мога да ти помогна за София, защото сам от Пловдив. Но според мен обадисе на Илиян от Ловеч това е един от най-добрите маистори по газта и мо обесни за проблема си, каква уредба си сложил какви инжектори и така на татък. Тои е много добър и ще те насочи къде да търсиш проблема. Питаи го за някои негов колега в София. Телефона на Илиян е 0887921294. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #10 Отговорено 21 Декември, 2014 А каква е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #11 Отговорено 22 Декември, 2014 Аз имах подобен проблем, 6 месеца бориха едната кола, на края се оказа, (аз си го открих и си го оправих), релето на алтернатора откачаше и си вдигаше, до 18 - 19 волта . А на ФерХондето тъпия слагач на газови уредби така беше поставил щуцерите в всмукателните колектори, че като ги размърдаш с ръка - хлопаха и от там дърпаше въздух и колата се шашкаше точно на тия обороти. Залепих ги и колето заспа! Весели празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borkir 0 #12 Отговорено 22 Декември, 2014 А каква е колата? Honda HR-V,105hp 2002. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове