Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Мда по парт номер и на мене RAA ми излиза ама на интейка(гумения) пише RBB...
Не знам какви са видимите разлики за да го позная без да го демонтирам.

 

пп... грешка, RBB ми излиза на Type S-a
Ето
Публикувано изображение

2 17110-RBB-000 MANIFOLD COMP., INTAKE Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами знам, че РББ е заводски на К24А2 (ТСХ). Само че след 2005, т.е. от 2006 включително, има промяна в мм на манифолд интейка, и ако не ме лъже паметта е от 60мм на 64мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба ли мама му... по парт номер излиза RBB...Аз скоро мисля да слагам тефлонова гарнитура и да байпасирам подгряването на дросела, само нз как да спра и подгряването на смукателя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е тука има тест на RBB преди фейса и RBB след + портнато RBBhttp://www.tsxclub.com/forums/1st-gen-engine/48229-diy-k24a2-intake-manifold-porting-2.html

 

пп... виж по твоя Вин какъв ти излиза смукателя.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По ВИН ми дава РББ всмукател, а пък РАА е уплътнителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Отскоро и аз се сдобих с Акорд и се ровя по форумите за информация относно ремапи и тн. Тук в Испания изглежда вече е популярен ремапа на к24.Хората казват че с колд интейк и ремап се докарват до около 210 коня.Свалят втек-а на 4500 оборота и от там респонса и ускорението се подобрявали значително.Цената е 300евро ако не ме лъже паметта. Аз съм с К20А6 обаче и ще си почакам за подобрение във вървежа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да цъкна плюсче ама от тъпия телефон уцелих минуса...Супер изглежда а още повече след това което казваш явно работата е ясна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bongo да тие честита "новата" кола колега. Имам едно питане - колко време отне процедурата. За мене е важно тъй като трябва да си планирам повече свободно време докато долетя от Русе до София. И после да споделиш, като я покараш известно време, дали сега като натискаш по-малко газта, заради по добрия респонз, се е отразило на разхода на гориво - не че е толкова важно когато говорим за тунинг, но искам да разбера мит ли е или факт.Поздрави ,Младен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се замотахме заради катализатора, иначе реално 2 часа ще стигнат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, но каква е гаранцията че моят Акорд като е на 120к няма да му е стопена сондата или да има подобен проблем. Германеца преди мене си каза, че често го е пилил до "колкото може" Един проблем, с който всеки може да се сблъска при ремапа. С работата по катализатора колко време ви отне и той реално остана ли на колата или го махнахте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За да не правиш същата грешка като мен си провери предварително катализатора, било то дали е по топъл, дали дрънчи или не...тоест установи дали е за смяна, друг е въпроса ,че май е по-добре да се разкара...Моя го изкормихме за да се направи всичко както тряа, сега карам така и ще диря резонатор и мека връзка ,че итя е заминала...Както вече казах, дори и да отидеш със светещ чек за втората сонда с рефлаша се елиминира...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала Бонго! Много благодаря за инфото. И аз почвам събиране на парички и съм при Бобката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rollin - ИЗВИНЯВАМ се за заигравката с "печките" .

Темата ми е супер интересна и съм тук понеже Течна Фаза не е "газово", а е вид "тунинг" след който има осезаемо подобрение във вървежа  и с подходящ ремап , ще стигне със сигурност Бонго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bongo,Маслената помпа сменихте ли я, тъй като на к24 помпата е проектирана да върти до 7000 и да не блокираш двигателя... Колко пари излезна екстрата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тва не е вярно, навсякъде където четох потенциала и е почти до 8 хил.За цени мисля е коректно да звънкате директно на Боби..В по-горния пост съм сбъркал, прекъсвача е на 7600...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй масло 0/40 на 8к с нано добавки инямаш проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ли е да се кара без катализатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем е ако си в Германия или друга "бяла" държава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо, ще слагаш резонатор?? по.шумна ли стана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако катализатора е ок за момента, би ли пречил на рефлаша, ако се остави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да не сложа, с тоя изгнил, празен катализатор със завита на него неработеща сонда, а и меката връзка ми е за смяна, иначе не стана по-шумна, но при определени обороти има едно звънтене ,което усещам...къв е проблема да и шибна резонатор..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам, защото ако реша да го махна преди да се е запушил... дали само да го избуша или направо резонатор./ на 180к съм/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7600 по-ми харесва :) Благодарско на колегите за изчерпателната информация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, просто сбърках при писането....за 8600 тряаа май една торба пари..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, просто маслена помпа от К20 но и на нея там някъде и е тавана....Нещо не ща да си разглабям мотора че е светулка няма капчица масло никъде и още е със заводските си силикони и гарнитури - девствен(вчера като махах катализатора светих с една лампа и му се радвах) иначе веднага забивам К20 маслена помпа и леко сгъстяване до към 11.5/1, щото гледай че до 7600 конете ги държи в правя линия без падове и това със ОЕМ валовете...Абе идеи бол ама не ми се разсипва хубавата колица(поне все още не :D)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, би ли отговорил на въпросът ми, ако знае разбира се, дали катализаторът пречи на рефлаша? Влияе ли на производителността?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко казано дотук би трябвало да си си направил извода, ако катализатора ти е читав си правиш рефлаша без проблем, но практиката явно сочи ,че при коли като нашия е тръгнал, тъй че варианта сменяш и тогава рефлаш е по-добър...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслена помпа от К20А2 / К20А JDM  - 8600 - 8700 няма проблеми,нагоре от това е риск.Друг варинат е маслена помпа от Ф20 - S2000 ,която издържа доста повече.

Цена на помпата 2ра ръка около 170 лв с транспорт до БГ.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа

Ми разгледай графиката де...175 коня преди рефлаша..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Графиката вероятно е при избушен катализатор?

Имаш ли претстава колко е спъвал двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба ли му мамата...много време щеше да отнеме да я мерим преди,след...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бонго, ще ли ти е удобно ли да направиш един клип как ускорява сега колата от 0 до колкото пътя позволява. Само те моля да не поемаш излишни рискове и ако няма къде не се занимавай. Сигурността преди всичко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролин, колко ти струва СРС-а? Предполагам, това е афтърмаркет катализатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да автърмаркет е но нямам реална представа за актуалната му цена понеже ми седи в гаража от 3-4 години а тогава го купувах в комплект с изпускателен колектор за Прелюда но понеже той е на 57мм вътрешно а аз правих на 60мм не го ползвах и сега го вкарах в употреба.

Колега ЧОЧО , задаваш малко трудни за отговор въпроси и явно недочиташ.

Под трудни за отговор въпроси визирам: -Имаш ли претстава колко е спъвал двигателя ? - дори и да ти каже примерно 5 коня(което няма как да го знае) това не е фактор при тебе понеже няма как никой да знае твоя катализатор на каква хава е, общо взето това риторичен въпрос.
Четете хубаво постовете, има графики преди и след ремапа, но като се иде на дино(понеже явно не сте ходили) там се плаща на час и няма време за глупости от рода на мерене с запуен, избушен и премахнат катализатор защото ще дойде солено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах - "След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа" 

Ясно, че няма да се дават 200 лв. на вятъра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бонго, ще ли ти е удобно ли да направиш един клип как ускорява сега колата от 0 до колкото пътя позволява. Само те моля да не поемаш излишни рискове и ако няма къде не се занимавай. Сигурността преди всичко!

Не съм фен на драга и не обичам да си мъча колата на първа с перфектен старт,който неизбежно включва пилене на гуми...Ще пробвам един летящ,и някое ускорение от втора,трета та дори и четвърта...Даже мисля, че да речем на равно от 100 до  200 на четвърта ще добиете представа, и ще може да сравните...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...