rollin 463 #81 Отговорено 8 Юни, 2015 (Редактирано) Мда по парт номер и на мене RAA ми излиза ама на интейка(гумения) пише RBB...Не знам какви са видимите разлики за да го позная без да го демонтирам. пп... грешка, RBB ми излиза на Type S-aЕто 2 17110-RBB-000 MANIFOLD COMP., INTAKE Редактирано 8 Юни, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #82 Отговорено 8 Юни, 2015 Ами знам, че РББ е заводски на К24А2 (ТСХ). Само че след 2005, т.е. от 2006 включително, има промяна в мм на манифолд интейка, и ако не ме лъже паметта е от 60мм на 64мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #83 Отговорено 8 Юни, 2015 Ба ли мама му... по парт номер излиза RBB...Аз скоро мисля да слагам тефлонова гарнитура и да байпасирам подгряването на дросела, само нз как да спра и подгряването на смукателя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #84 Отговорено 8 Юни, 2015 (Редактирано) Е тука има тест на RBB преди фейса и RBB след + портнато RBBhttp://www.tsxclub.com/forums/1st-gen-engine/48229-diy-k24a2-intake-manifold-porting-2.html пп... виж по твоя Вин какъв ти излиза смукателя. Редактирано 8 Юни, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #85 Отговорено 9 Юни, 2015 По ВИН ми дава РББ всмукател, а пък РАА е уплътнителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Danielmo 1 #86 Отговорено 19 Юни, 2015 Здравейте колеги!Отскоро и аз се сдобих с Акорд и се ровя по форумите за информация относно ремапи и тн. Тук в Испания изглежда вече е популярен ремапа на к24.Хората казват че с колд интейк и ремап се докарват до около 210 коня.Свалят втек-а на 4500 оборота и от там респонса и ускорението се подобрявали значително.Цената е 300евро ако не ме лъже паметта. Аз съм с К20А6 обаче и ще си почакам за подобрение във вървежа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #87 Отговорено 20 Юни, 2015 (Редактирано) Такаам първият осъществен в Бг рефлаш на к24 вече е факт.Държа да отбележа ,че бях скептично настроен и всичко, което ще кажа е максимално обективно с идеята всеки сам да си направи изводите.Първо да кажа ,че Боби и неговият човек знаят какво правят и доверието ви към тях трябва да е пълно.Второ огромен плюс , е че след ремапа работи с човек ,който е доста в час с газовите и всеки с газ може да разчита на перфектни настройки след рефлаша..Всяка к24-ка на около 170-200 хил. явно е със заминал катализатор, при мен бе толкова зле, че бе стопил сондата,махайте го.Рефлашнахме я ,качих се и не можах да си позная колата,страхотна реакция на газта, до трета не хваща пътя, втек на 4700-4800, прекъсвач на 8600, реално на оборотомер 8800 но явно лъже с 150-200...Това по сфетофарите ...Тръгнах си от София в посока Пловдив, на излизане 4-та подмина 200, 5-та тръгна да подминава 240...За пръв път видях колата си да ускорява след 170 на байр на 6-та...Имам си тестова отсечка , преди излизах със 170, сега 190...Очарован съм и определено си струва...Тоя двигател видно и от графиката си излиза осакатен и въпросният рефлаш е страшно положителен...На газ разликата е 5 коня, реално почти не ги усещам, тоест колата върви уникално по-добре и на газ въпреки ,че е с калпави дюзи, които вероятно ще сменя...С лекота направи 230 на газ при леко изкачване,преди бе абсолютно немислимо...Вярвайте ми много добре си познавам колата и преценката ми е обективна...Друго важно е ,че със самия рефлаш има възможност да се "гаси" втората сонда, която вдига грешка за катализатора и спокойно може да си сложите резонатор...нищо не свети по таблото... Редактирано 20 Юни, 2015 от bongo789 27 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #88 Отговорено 20 Юни, 2015 Исках да цъкна плюсче ама от тъпия телефон уцелих минуса...Супер изглежда а още повече след това което казваш явно работата е ясна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #89 Отговорено 21 Юни, 2015 Bongo да тие честита "новата" кола колега. Имам едно питане - колко време отне процедурата. За мене е важно тъй като трябва да си планирам повече свободно време докато долетя от Русе до София. И после да споделиш, като я покараш известно време, дали сега като натискаш по-малко газта, заради по добрия респонз, се е отразило на разхода на гориво - не че е толкова важно когато говорим за тунинг, но искам да разбера мит ли е или факт.Поздрави ,Младен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #90 Отговорено 21 Юни, 2015 При мен се замотахме заради катализатора, иначе реално 2 часа ще стигнат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #91 Отговорено 21 Юни, 2015 Ясно, но каква е гаранцията че моят Акорд като е на 120к няма да му е стопена сондата или да има подобен проблем. Германеца преди мене си каза, че често го е пилил до "колкото може" Един проблем, с който всеки може да се сблъска при ремапа. С работата по катализатора колко време ви отне и той реално остана ли на колата или го махнахте? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #92 Отговорено 21 Юни, 2015 (Редактирано) За да не правиш същата грешка като мен си провери предварително катализатора, било то дали е по топъл, дали дрънчи или не...тоест установи дали е за смяна, друг е въпроса ,че май е по-добре да се разкара...Моя го изкормихме за да се направи всичко както тряа, сега карам така и ще диря резонатор и мека връзка ,че итя е заминала...Както вече казах, дори и да отидеш със светещ чек за втората сонда с рефлаша се елиминира... Редактирано 21 Юни, 2015 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #93 Отговорено 21 Юни, 2015 Евала Бонго! Много благодаря за инфото. И аз почвам събиране на парички и съм при Бобката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #94 Отговорено 21 Юни, 2015 Rollin - ИЗВИНЯВАМ се за заигравката с "печките" . Темата ми е супер интересна и съм тук понеже Течна Фаза не е "газово", а е вид "тунинг" след който има осезаемо подобрение във вървежа и с подходящ ремап , ще стигне със сигурност Бонго. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #95 Отговорено 21 Юни, 2015 Bongo,Маслената помпа сменихте ли я, тъй като на к24 помпата е проектирана да върти до 7000 и да не блокираш двигателя... Колко пари излезна екстрата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #96 Отговорено 21 Юни, 2015 (Редактирано) Тва не е вярно, навсякъде където четох потенциала и е почти до 8 хил.За цени мисля е коректно да звънкате директно на Боби..В по-горния пост съм сбъркал, прекъсвача е на 7600... Редактирано 21 Юни, 2015 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #97 Отговорено 21 Юни, 2015 Сменяй масло 0/40 на 8к с нано добавки инямаш проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #98 Отговорено 21 Юни, 2015 Проблем ли е да се кара без катализатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #99 Отговорено 21 Юни, 2015 Проблем е ако си в Германия или друга "бяла" държава... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #100 Отговорено 21 Юни, 2015 Защо, ще слагаш резонатор?? по.шумна ли стана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #101 Отговорено 21 Юни, 2015 А ако катализатора е ок за момента, би ли пречил на рефлаша, ако се остави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #102 Отговорено 21 Юни, 2015 Как да не сложа, с тоя изгнил, празен катализатор със завита на него неработеща сонда, а и меката връзка ми е за смяна, иначе не стана по-шумна, но при определени обороти има едно звънтене ,което усещам...къв е проблема да и шибна резонатор.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #103 Отговорено 21 Юни, 2015 Питам, защото ако реша да го махна преди да се е запушил... дали само да го избуша или направо резонатор./ на 180к съм/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #104 Отговорено 21 Юни, 2015 (Редактирано) Няма смисъл да се извиняваме просто нека се придържаме към целта на темата преди да сдаде багажа или да се наложи поредното метене.Ще опитам да отговоря до колкото съм запознат на всички въпроси.- Маслената помпа на К24 я дават спокойно да си изкарва на 7600 оборота - колегата bongo789 се е объркал и вместо 7600 е написал 8600- Газта (пропан бутан-а) е за икономия и няма смисъл да я намесваме до Тунинга. - Ако се "избуши" керамиката на катализатора без да се смени ОЕМ-ското тяло се получават резонанси, за това е добре да се сложи резонаторно гърне.Изхода от колектора е 57мм(вътрешно) а изхода на катализатора е 54мм(вътрешно), аз лично ползвах намалител за да няма стъпаловидни пречки по генерацията.- Има една заигравка за която по горе съм писал дето се прави на сондата за да не светва чека след премахване на катализатора, но ако ще се рефлашва колата там ще ви решат всичките проблеми и без заигравки със сондата.- Реално никой не знае на колко километра точно му е колата (щото и на колегата bongo789 колата беше на малко километри и по сервизна книжка и по километраж) и за това е добре да се махне. Поне вече е изпитано че няма обратен ефект а е само положителен(ако е позапушен) !- Коли на по над 10 години според мене няма как да е наред катализатора още повече при Хонда която си похапва масълце. - Цената за рефлаша не е тайна, Боби иска както в цяла Европа където рефлашват по 600лв за рефлаш и 100лв за Дино, като получавате графика за преди и след рефлаша.Ето малко снимки от днеска от мене. Ето и как са го правили колеги из чужбина: Редактирано 21 Юни, 2015 от rollin 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #105 Отговорено 22 Юни, 2015 7600 по-ми харесва Благодарско на колегите за изчерпателната информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #106 Отговорено 22 Юни, 2015 Естествено, просто сбърках при писането....за 8600 тряаа май една торба пари.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #107 Отговорено 22 Юни, 2015 (Редактирано) Не, просто маслена помпа от К20 но и на нея там някъде и е тавана....Нещо не ща да си разглабям мотора че е светулка няма капчица масло никъде и още е със заводските си силикони и гарнитури - девствен(вчера като махах катализатора светих с една лампа и му се радвах) иначе веднага забивам К20 маслена помпа и леко сгъстяване до към 11.5/1, щото гледай че до 7600 конете ги държи в правя линия без падове и това със ОЕМ валовете...Абе идеи бол ама не ми се разсипва хубавата колица(поне все още не ) Редактирано 22 Юни, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #108 Отговорено 22 Юни, 2015 Някой, би ли отговорил на въпросът ми, ако знае разбира се, дали катализаторът пречи на рефлаша? Влияе ли на производителността? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #109 Отговорено 22 Юни, 2015 От всичко казано дотук би трябвало да си си направил извода, ако катализатора ти е читав си правиш рефлаша без проблем, но практиката явно сочи ,че при коли като нашия е тръгнал, тъй че варианта сменяш и тогава рефлаш е по-добър... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #110 Отговорено 22 Юни, 2015 След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #111 Отговорено 22 Юни, 2015 Маслена помпа от К20А2 / К20А JDM - 8600 - 8700 няма проблеми,нагоре от това е риск.Друг варинат е маслена помпа от Ф20 - S2000 ,която издържа доста повече. Цена на помпата 2ра ръка около 170 лв с транспорт до БГ. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #112 Отговорено 22 Юни, 2015 След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа Ми разгледай графиката де...175 коня преди рефлаша.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #113 Отговорено 22 Юни, 2015 Графиката вероятно е при избушен катализатор? Имаш ли претстава колко е спъвал двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #114 Отговорено 22 Юни, 2015 Ба ли му мамата...много време щеше да отнеме да я мерим преди,след... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #115 Отговорено 22 Юни, 2015 Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #116 Отговорено 22 Юни, 2015 Бонго, ще ли ти е удобно ли да направиш един клип как ускорява сега колата от 0 до колкото пътя позволява. Само те моля да не поемаш излишни рискове и ако няма къде не се занимавай. Сигурността преди всичко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #117 Отговорено 22 Юни, 2015 Ролин, колко ти струва СРС-а? Предполагам, това е афтърмаркет катализатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #118 Отговорено 22 Юни, 2015 Да автърмаркет е но нямам реална представа за актуалната му цена понеже ми седи в гаража от 3-4 години а тогава го купувах в комплект с изпускателен колектор за Прелюда но понеже той е на 57мм вътрешно а аз правих на 60мм не го ползвах и сега го вкарах в употреба. Колега ЧОЧО , задаваш малко трудни за отговор въпроси и явно недочиташ. Под трудни за отговор въпроси визирам: -Имаш ли претстава колко е спъвал двигателя ? - дори и да ти каже примерно 5 коня(което няма как да го знае) това не е фактор при тебе понеже няма как никой да знае твоя катализатор на каква хава е, общо взето това риторичен въпрос.Четете хубаво постовете, има графики преди и след ремапа, но като се иде на дино(понеже явно не сте ходили) там се плаща на час и няма време за глупости от рода на мерене с запуен, избушен и премахнат катализатор защото ще дойде солено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #119 Отговорено 22 Юни, 2015 Попитах - "След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа" Ясно, че няма да се дават 200 лв. на вятъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #120 Отговорено 22 Юни, 2015 (Редактирано) Бонго, ще ли ти е удобно ли да направиш един клип как ускорява сега колата от 0 до колкото пътя позволява. Само те моля да не поемаш излишни рискове и ако няма къде не се занимавай. Сигурността преди всичко! Не съм фен на драга и не обичам да си мъча колата на първа с перфектен старт,който неизбежно включва пилене на гуми...Ще пробвам един летящ,и някое ускорение от втора,трета та дори и четвърта...Даже мисля, че да речем на равно от 100 до 200 на четвърта ще добиете представа, и ще може да сравните... Редактирано 22 Юни, 2015 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове