Jump to content
ivo_ins

Въпроси за Accord 8-ма генерация

Recommended Posts

Софта на автомата за 7-ма и 8-ма е един и същ с известни промени при 8-цата. Паленето на съединителите няма много отношения към смяната на предавките. Това с гасенето на D не го схванах🙄. Автомата е изключително идиотоустойчив, но има различни нива на идиотия😆

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е от безумие, а за кеф, макар че границата лесно се преминава. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, jijane написа:

 Това с гасенето на D не го схванах🙄. Автомата е изключително идиотоустойчив, но има различни нива на идиотия😆

Този издържа и въпросната идиотщина. Пробвано е.

Аа, "бай дъ уей" - на 6-та ген е същият автомат, но без 5-а скорост. Демек, конструкция от миналия век. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И със 190+ на трета да го загасиш мотора, проблеми няма. Аз няма да казвам какво съм пробвал с автомата, че не е за казване. Тая кола съм казал, че ще я направя както на мен да ми харесва, или ще я счупя..... и после пак ще я направя.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3-та на 7200 "свършва" на 165км/ч, но пък може нещо да си "пипал" и твоят мотор да развърта до 9000 об/мин. - бравос!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3-та на 7800 "свършва" на 185км/час реално и 190+ по табло. Над 7800 при оригинална маслена помпа не е въобще ОК и е гаранция за пръцнал мотор.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе и аз съм с 8-ма, но при мен като сложа АТ на S и започвам да превкючвам ръчно, не вдига предавка сама. Тествал съм го - държа си 10-на секунди в "червеното" и не щя да превключи.

Ако се мине от нормален режим на АТ към S, но не се пипат перата на волана, тогава АТ си джитка спортно и си превключва сам, но във високите обороти. Обаче в момента, в който се барнат перата на волана, спира да превключва сам.

Редактирано от romborak
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше нещо такова, но не помня вече. Майче на D ако ползваш перцата си сменя предавките по стандартния алгоритъм, а на S и команда от перцата си държи предавка, без да минава на горната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3-та на 7800 "свършва" на 185км/час реално и 190+ по табло. Над 7800 при оригинална маслена помпа не е въобще ОК и е гаранция за пръцнал мотор.

Интересно как стигаш 7800, при положение че прекъсвача е по-рано, което води до долното изявление:

Ясно колата ти е ръчкана и щом стигаш 7800 нямаш много сток неща, обаче защо слагаш твоята кола под общ знаменател със стоковите такива...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Имаше нещо такова, но не помня вече. Майче на D ако ползваш перцата си сменя предавките по стандартния алгоритъм, а на S и команда от перцата си държи предавка, без да минава на горната?

Точно така е.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, crown_bg написа:


Интересно как стигаш 7800, при положение че прекъсвача е по-рано, което води до долното изявление:

Ясно колата ти е ръчкана и щом стигаш 7800 нямаш много сток неща, обаче защо слагаш твоята кола под общ знаменател със стоковите такива...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Всичката периферия по мотора ми, както и карантиите в самия мотор, са си напълно стокови. Само софтуера е модифициран, за момента.

Нещата, които съм написал относно автомата и лагавия педал на газта си важат с пълна сила за стокови коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, разбрах те.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се че след моментното включване в тая тема, все някой някога пак ще я отвори и ще чете, та да обясня някои недомлъвки:

 

1. Относно гасенето на мотора на скорост. Това естествено рядко се прави умишлено, но се случва ДВГ да угасне и по техническа причина. В този случай на автомата нищо няма да се повреди, понеже ДВГ осигурява налягане чрез маслената помпа в кутията и чрез това налягане и софта, тя се управлява. Ако моторът угасне и съответно налягането в кутията секне, тя минава веднага в режим N и колата просто се търкаля по инерция. Това не е проблем за нея, ако иде реч за намаляване и спиране на банкета. По-голяма паника в този момент е липсата на усилвателя в спирачките (и във волана - ако рейката е хидравлична).

2. Кутията няма как да се повреди от нецелесъобразно боравене на водача с лоста. Тя си има алгоритми и няма да изпълни командата, ако е в противоречие с тях. Между лоста и кутията няма "твърда връзка".

3. Но ако някой много иска, може да си потроши колата, като редовно не изчаква спирането от преден ход, преди да включи задна. Това обаче става на малки скорости и единственото което ще причини е натоварване в тампоните на мотора и кутията, които ги държат към купето. Те рано или късно минават от зоната на еластична, в зоната на пластична деформация на каучука и почват да се цепят, а накрая и се разпадат. При по-голяма скорост командата е неизпълнима.

4. Може да ви изненада, но колата пак си върви, просто има повишени вибрации по купето, а като странични ефекти се появяват дърпане (обикновено надясно) при рязко ускорение и зверско тропане на "нещо в коша" при преминаване по големи неравности на несъобразена с тях скорост. Това "нещо" е тандемът моторът / кутия, които се лашка из моторния отсек. :)

5. Ако наистина имате нужда да аварирате кутията, не изчаквайте спирането от задна до покой и се опитвайте да включите лоста на "Р". Все някой ден ще ви се "получи" и заедно с разкъсаните тампони ще строшите чопа, който я заключва при покой. Той вече си "знае работата" и ще окърти зъбите на главното предаване в диференциала, а ако имате късмет ще се сцепи и картерът на кутията.

 

Ако колата ви е мила, или поне ви върши работа - "не правете това вкъщи". :)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По точка 5 - ако колата е в движение, то е почти невъзможно да се заключи кутията. Заключването на кутията е много тарикатски измислено и е идиотоустойчиво на 100% според мен. Чопа ще се строши много преди да се изронят зъбите на диференциала, ако успее да блокира разбира се.

 

Ако някой има голямо желание да си счупи автомата, да ми пише и ще му кажа как най-бързо да успее.

Редактирано от jijane
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кажи де, каква е тая тайна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...