Jump to content
Sign in to follow this  
papu4ara

Теч в купето - Jazz

Recommended Posts

Здравейте,

 

април се сдобих с Хонда Jazz 2003 1.4 

 

Направих и всички прегледи, диагностики и профилактики  и всичко е изправно.

 

От месец насам, обаче покрай тези обилни валежи се появи теч в купето и конкретно в краката на пътниците - предна дясна и задна дясна седалка.

 

Огледах уплътненията на вратите но ми изглеждат наред.

 

Понеже четох и други трми за течове, но в багажника да си кажа, че при мен там е сухо.

 

Отпред под капака е чисто и отливниците не са запушени с боклуци.

 

Ще съм Ви благодарен сте се сблъсквали с този или подобен проблем и имате идея за разрешаването му.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Запушена тръбичка за източване на конденза от климатика. Като се запуши отдолу и преливника му идва малък и няма на къде и в краката на пасажера. Само за това се сещам. Другия вариант е някъде в дясната колонка.

Edited by Slayer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Явно имат фабричен дефект, защото днес установих , че и моята събира вода в купето, пак пред пасажерската седалка..всичко е вир вода. Климатика не е работил о 2 месеца, нещо от дъжда е и налива ...

Има ли решение и ...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Джаза се напълни с вода  отзад дясна пасажерска страна ,  изкарал съм литри ,мокета почна да се вмирисва :( , засега са заподозрени уплътненията на дясна задна врата , но може и от другаде да идва проблема. продължаваме с разследването , като цяло голямо разочарование от иначе идеалната колица

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скоро и аз открих този проблем. Решението (при мен) - разглобих кората на вратата откъдето влиза вода в купето, между кората и външните ламарини на вратата има наилон залепен по края с болкит мисля, който изолира и отвежда водата която влиза, до долната част на вратата, откъдето изтича. При мен в долния край на найлона болкита се беше разлепил и оттам водата по едно каналче право на мокета, намазах с малко лепило и фиксоф силикон и проблема се реши. Не знам дали го обясних разбираемо дано да съм помогнал

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скоро и аз открих този проблем. Решението (при мен) - разглобих кората на вратата откъдето влиза вода в купето, между кората и външните ламарини на вратата има наилон залепен по края с болкит мисля, който изолира и отвежда водата която влиза, до долната част на вратата, откъдето изтича. При мен в долния край на найлона болкита се беше разлепил и оттам водата по едно каналче право на мокета, намазах с малко лепило и фиксоф силикон и проблема се реши. Не знам дали го обясних разбираемо дано да съм помогнал

 

Това реши проблема и при мен ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,а как се разглабя кората на пасажера?Днес пробвах да огледам състоянието на "найлона" който описвате,отвих едно болтче което е точно на дръжката за отваряне,и после леко понапънах но кората не помръдна.Спрях се преди да потроша нещо :)),на много здрави щипки ли е или има още някъде крепежи?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съжалявам,че не проверих преди да попитам,за други чудещи се:

Google-Honda Jazz door panel removal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е най-добро ! По него си свалих кората за да ми сменят патрона. Направих го за около 10 минути ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам друг теч в купето ,който установих днес...при мен теча е в краката на водача...тоест в моите крака.Вчера валя дъжд,но много набързо.Някои от вас колеги има ли някаква идея от къде може да е?Предварително ви благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен проблема се оправи като махнах мокета под краката на водача и пасажера и намазах снадките на ламарините с силикон.Въобще през снадките на ламарините на тези коли пуска вода.Много калпава сглобка..При резервната гума също имах вода пак от снадките на багажника.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте!

И при мен се мокри в краката на водача. Махнах мокета, дунапрена и уплътнението на вратата и поливах колата с вода да видя откъде ще протече, но от никъде нищо, а малко да завали и в краката на водача е мокро. Поливах предното стъкло, стъклото на вратата, гледах покрай антената да не минава вода, но пак нищо. Някой би ли споделил ако е открил нещо, което не е описано тук като възможно място за "пробойна"?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отговорът се крие в движението на колата като вали - водата се завихря и влиза през заварките отдолу, защото силиконът е изсъхнал и не уплътнява. Със свален мокет отиди на мивка, която пръска отдолу, и ще видиш що за фонтан се получава. При мен се мокреше в краката на шофьора (буквално си джвакаше) и в краката на пътника (по-малко). Намазването с полиуретан решава проблема. 

Малко старо запитване, но се надявам инфото да е полезно.

92069103_658683468278261_8794732466762940416_n.jpg

92042457_689301135157892_1668381274491846656_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

и аз от няколко месеца се боря с течове...
Притежавам Honda Jazz 2002 година. При закупуване имаше вода в резервната гума, което установихме от къде е и както е описано във форума.

Напоследък се боря с вода в купето...

Първо започна с литри вода в краката на всички, най-вече задно дясно място. След много четене и ровене, установих, че проблемът е бил в найлоните на вратите. По тази начин реших проблема отзад, а отпред се редуцира, но продължи... След ново посещение на майстора и оглеждане, установихме, че под капака, където минават гредите пак има от това бяло гадно уплътнение, дето се рони и не върши работа. Почистихме и мазахме със силикон. Водата се редуцира значително, но продължи да има теч. Продължихме с махане на лайсните на покрива, оказа се, че и в предната част има пукнатини, както беше при багажника, та мазахме и там със силикон. Водих я и на стъклар за проверка, понеже се оказа, че предното стъкло е сменяно, няма никакъв проблем с уплътнението и залепването на предното стъкло.
След обилни валежи и множество проверки, нямаше и следа да е влажен мокета, но днес отново установих, че пак имам вода в пасажерските крака... както в краката на шофьора, така и на пасажера...
Мисля пак да намажа с още силикон горе под лайсната, но някой има ли идея от къде другаде е възможно да продължава да влиза вода?
Направо вече главата ми прегря, покрай проблеми с тези наводнения, а отделно се боря и с проблема с придърпването, където също е голяма енигма... Сменила съм свещи, имах решение за 6 месеца и отново се зпочна, като свещите са NGK, чистен мие дросел и ЕГР клапан, диагностика нищо не показа... Направо ужас...
Подходих с ентусиазъм да я поддържам колицата, че е много практична и готина, но честно вече сериозно започва да ми писва от нея... Особено, ако не реша проблема с водата в купето...
Моля да ми помогнете със съвети, къде да търся теча в купето... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вдигнете мокета под краката на шофьора и пътника. Ще видите няколко технологични отвора точно под педалите, които са били замазани със същия бял силикон. Почистете, обезмаслете и намажете обилно със силикон. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Quote

чистен мие дросел и ЕГР клапан,

Тук важния момента е да се почистят ЕГР пътищата,те са задръстени,само клапани почти никакъв ефект.

Тази тема е за това

 

 

 

@gerito_931

Клапаните трябва да се регулират,ако не е правено или не се знае кога.

Quote

като свещите са NGK,

Много често ако са Френски заминават или дават дефект много бързо.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, напомням, че темата е "Теч в купето" и се надявам да си остане такава. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте отново! 

Да споделя, че след като колата беше оголена до ламарина, заливана с вода от всякъде и разглобявана, се установи, че в купето влиза вода единствено от мястото, където влизат тръбите от климатика, но при директно налива на мястото, а там при дъжд и автомивка вода не може да стигне. Установи се, че от конденза на климатика се събира също вода, а явно и е бил запушен пътят за отвеждането ѝ. Сега го отпушиха, минах и на проверка на климатика - всичко е наред.

Остава единствено да я следя. 

Дано вече съм решила проблемите с водата в купето, че цяла година се занимавам с тях... 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...