Jump to content
vianor

Молба за съвет

Recommended Posts

Здравейте!С голямо желание да се присъединя към клуба на притежателите на Honda,съм взел на проби HONDA CR-V 2.2 DTCI  2005г. от познат търговец на коли.Колата ме грабна от пръв поглед,но наред с нормалните щети за тия години/поразбити тампони и биалетки,не са болка/,ме притеснява едно странно тресене на цялото купе при работа на място.Имал ли е някой такъв проблем и как се решива?Дали  тампоните на двигателя са дали фира или има друга причина?Търсих из нет-а ,не намирам инфо за търговци и цени на тези тампони,а дали от тях идва проблема?Видях колата преди да манипулират километража-220 000км,италианка.Благодаря предварително на отзовалите се!

 

Всичко останало ме кефи в тази кола,ще ме яд ако ще трябва да я връщам,но дали не си намазвам въжето,не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,вземи кола .която не те кефи,но всичко и е наред.Нямам идея от какво е вибрацията,но не е хубав знак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм дизелджия но в малкото дизелови хонди в които съм се качвал с тоя мотор, вътре не се усеща нищо, все едно си в бензинка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............ме притеснява едно странно тресене на цялото купе при работа на място.Имал ли е някой такъв проблем и как се решива?Дали  тампоните на двигателя са дали фира или има друга причина?Търсих из нет-а ,не намирам инфо за търговци и цени на тези тампони,а дали от тях идва проблема?Видях колата преди да манипулират километража-220 000км,италианка......

Опиши по-подробно това тресене .

 

Също така ,като вдигнеш капака и наблюдаваш двигателя - той тресе ли се силно / не трябва да се движи и тресе, да не кажа никак /.

Усещането за работа на  двигателя, трябва да е от естествения шум на работата му, но без вибрации - все едно е изгасен.

Когато леко подаваш газ от педала от 1000 до 1500/1800 оборота има ли промяна - усилва ли се, или изчезва това тресене? Ако има промяна чуват ли се други шумове освен вибрациите?

 

п.п. Видял си колата преди да манипулират километража, но тук - а в Италия ?!

И ми е интересно, сега на колко са я направили?

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как на колко,на 120к :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изразява се във вибрация,на ниски обороти.При 1600-1800 оборота,се успокоява чувствително/изчезва/.Относно километража,тук са фенове на 137000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от Кюстендил...,защо не отидеш при Емил в с.Жиленци.. или при Кире  в Чифлика..(двора на бившото Васомеханика).. и двамата разбират доста от Хонди.. А иначе..,това притрисане може да е от много неща..,ако тресе сутрин при първоначално палене,може да е от свещи..,ако тресе и на топъл двигател не е лошо да се проверят показателите на дюзите,регулатора на помпата ,евентуално наличие на въздух в горивопроводите,та дори и лоша нафта..(много стара..,или с лошо качество..) ,а най-първо започни със смяна на горивния и въздушния филтри ... Абе...,с една дума си си за майстор... :thumbs1: ! Успех..! И.. ако я вземеш да се похвалиш..., да я видим тази красавица..!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, кофти тръпка! А гадаенето може да продължи дълго!Търсиш инфо за тампони на двигателя и явно си готов да ги смениш. Ами ако причината не е в тях? И защо ще сменяш части на кола, която не си купил?

Защо не си направиш един тестдрайв до София и не минеш на диагностика в някой от официалните сервизи - Бултрако, Омбре, ЮбиКо? Тогава ще си доста по-наясно със състоянието на колата и сам ще избереш дали "ще си намажеш въжето".Ако разровиш из форума ще откриеш доста инфо за това какви изненади може да крие един дизелов автомобил на 220К+ . Но ако е читав, си струва, определено си струва!

 

Пожелавам ти късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш я на някой по дълга отсечка настъпваш здраво за около 20мин. и после трябва да мърка.Моята по същата причина седя 5 дена в сервиз и накрая си е прибрах без да се разбере какво и има.Един приятел е оправи на магистралата по описания метод.Беше се забила от градското каране и тресеше,бучеше и не вървеше.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напазарувах ! Две  "майсторски " мнения -тампони или демпфер на съединителя .Разбира се - корекция в цената .

Нещо важно - когато взех колата за проба , вибрация нямаше , НО,липсваше долния ляв тампон на двигателя ( намерих го под седалката ).

Когато го поставих на мястото му , се появи проблема . Досещам се защо е махнат .От къде да започна ?Иначе-черпя :beer: :beer: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........ Досещам се защо е махнат .От къде да започна ?Иначе-черпя :beer: :beer: !

 

Може да започнеш от ТУК и по-точно пост #27.

После, ако все още имаш желание, може да се свържеш с Емича - той вече го е играл това упражнение и ще ти даде точни цифри.

А след това на някоя форумна среща :beer: :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...