vianor 0 #1 Публикувано 13 Август, 2014 Здравейте!С голямо желание да се присъединя към клуба на притежателите на Honda,съм взел на проби HONDA CR-V 2.2 DTCI 2005г. от познат търговец на коли.Колата ме грабна от пръв поглед,но наред с нормалните щети за тия години/поразбити тампони и биалетки,не са болка/,ме притеснява едно странно тресене на цялото купе при работа на място.Имал ли е някой такъв проблем и как се решива?Дали тампоните на двигателя са дали фира или има друга причина?Търсих из нет-а ,не намирам инфо за търговци и цени на тези тампони,а дали от тях идва проблема?Видях колата преди да манипулират километража-220 000км,италианка.Благодаря предварително на отзовалите се! Всичко останало ме кефи в тази кола,ще ме яд ако ще трябва да я връщам,но дали не си намазвам въжето,не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 13 Август, 2014 Здравей,вземи кола .която не те кефи,но всичко и е наред.Нямам идея от какво е вибрацията,но не е хубав знак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 13 Август, 2014 Не съм дизелджия но в малкото дизелови хонди в които съм се качвал с тоя мотор, вътре не се усеща нищо, все едно си в бензинка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #4 Отговорено 13 Август, 2014 (Редактирано) ..............ме притеснява едно странно тресене на цялото купе при работа на място.Имал ли е някой такъв проблем и как се решива?Дали тампоните на двигателя са дали фира или има друга причина?Търсих из нет-а ,не намирам инфо за търговци и цени на тези тампони,а дали от тях идва проблема?Видях колата преди да манипулират километража-220 000км,италианка...... Опиши по-подробно това тресене . Също така ,като вдигнеш капака и наблюдаваш двигателя - той тресе ли се силно / не трябва да се движи и тресе, да не кажа никак /. Усещането за работа на двигателя, трябва да е от естествения шум на работата му, но без вибрации - все едно е изгасен. Когато леко подаваш газ от педала от 1000 до 1500/1800 оборота има ли промяна - усилва ли се, или изчезва това тресене? Ако има промяна чуват ли се други шумове освен вибрациите? п.п. Видял си колата преди да манипулират километража, но тук - а в Италия ?! И ми е интересно, сега на колко са я направили? Редактирано 13 Август, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 14 Август, 2014 Е как на колко,на 120к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vianor 0 #6 Отговорено 14 Август, 2014 Изразява се във вибрация,на ниски обороти.При 1600-1800 оборота,се успокоява чувствително/изчезва/.Относно километража,тук са фенове на 137000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #7 Отговорено 14 Август, 2014 Щом си от Кюстендил...,защо не отидеш при Емил в с.Жиленци.. или при Кире в Чифлика..(двора на бившото Васомеханика).. и двамата разбират доста от Хонди.. А иначе..,това притрисане може да е от много неща..,ако тресе сутрин при първоначално палене,може да е от свещи..,ако тресе и на топъл двигател не е лошо да се проверят показателите на дюзите,регулатора на помпата ,евентуално наличие на въздух в горивопроводите,та дори и лоша нафта..(много стара..,или с лошо качество..) ,а най-първо започни със смяна на горивния и въздушния филтри ... Абе...,с една дума си си за майстор... ! Успех..! И.. ако я вземеш да се похвалиш..., да я видим тази красавица..! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MItko_crv 14 #8 Отговорено 16 Август, 2014 E, кофти тръпка! А гадаенето може да продължи дълго!Търсиш инфо за тампони на двигателя и явно си готов да ги смениш. Ами ако причината не е в тях? И защо ще сменяш части на кола, която не си купил? Защо не си направиш един тестдрайв до София и не минеш на диагностика в някой от официалните сервизи - Бултрако, Омбре, ЮбиКо? Тогава ще си доста по-наясно със състоянието на колата и сам ще избереш дали "ще си намажеш въжето".Ако разровиш из форума ще откриеш доста инфо за това какви изненади може да крие един дизелов автомобил на 220К+ . Но ако е читав, си струва, определено си струва! Пожелавам ти късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #9 Отговорено 17 Август, 2014 Вадиш я на някой по дълга отсечка настъпваш здраво за около 20мин. и после трябва да мърка.Моята по същата причина седя 5 дена в сервиз и накрая си е прибрах без да се разбере какво и има.Един приятел е оправи на магистралата по описания метод.Беше се забила от градското каране и тресеше,бучеше и не вървеше. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vianor 0 #10 Отговорено 17 Август, 2014 Напазарувах ! Две "майсторски " мнения -тампони или демпфер на съединителя .Разбира се - корекция в цената . Нещо важно - когато взех колата за проба , вибрация нямаше , НО,липсваше долния ляв тампон на двигателя ( намерих го под седалката ). Когато го поставих на мястото му , се появи проблема . Досещам се защо е махнат .От къде да започна ?Иначе-черпя :beer: ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MItko_crv 14 #11 Отговорено 18 Август, 2014 ........ Досещам се защо е махнат .От къде да започна ?Иначе-черпя :beer: ! Може да започнеш от ТУК и по-точно пост #27. После, ако все още имаш желание, може да се свържеш с Емича - той вече го е играл това упражнение и ще ти даде точни цифри. А след това на някоя форумна среща :beer: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове