Jump to content
Cyreon

Препоръчайте акумулатор за Акорда

Recommended Posts

Колеги,

 

време е да сменям акумулатора на Акорда. От други форуми общо като марки ми препоръчват Еxide и ACdelco. Вчера обаче говорих с човек, който обслужва Акорди и той ми каза, че това не били най-добрите варианти за моя автомобил. Той ми препоръчва оригинален акумулатор на Хонда, например Yuasa или Panasonic. Вие какво ще препоръчате като марка?

 

И второ питане: По документи акумулатора го дават 45 ah, има ли идея да слагам по-голям ампераж с цел по-голяма издръжливост, че имам много електрически джунджурии, които си гълтат бая ток?

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно че YUASA е по-добре,но Exide също е много хубав избор,погледни в търсачката и колегите слагат 6 за Exide,а за амперажата не съм компетентен да ти отговоря защото само знам че няма смисъл да сложиш по-голям ампераж от 45-само гледай да е висок амперажат на запалването примерно на Exideto на 45 амперажен акомулатор сила на А на запаване е 390А-аз сложих такъв-друго което знам за Exide е не само че е сух акомулатор ами и е пълен с гел а не с обикновената течност.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, Зионе. Добре 45 ампера ще го взема. А силата на запалването колкото по-голяма толкова по-добре ли е? А такива сух или "мокър" не ги разбирам. Кое е по-доброто?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега,

На твое място и при препоръката за 45Ач, бих заложил на малко "по-голям" - примерно 52 - 60Ач, с по-големшък стартов ток. Така се застраховаш от консумацията на джаджите на място, както и вероятно от по-големите престои на колата, според инфото в профила ти.

 

По тази схема вече 7-ма година карам с един Делфи, който тогава взех от немай къде, но споделям това не заради марката, а заради другото. Иксайд или АСДелко са повече от добри батерии и смело бих заложил на една от двете табели. Пък сух, мокър... маркетингови шмекерии. Просто си карай колата, защото и Иксайд умира след два месеца на паркинга или в гаража.

 

Успех в избора и не забравяй да измериш за утечки, въпреки че като ти монтират новата батерия, едва ли ще пропуснат да го направят.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около година сменях акумулатор на акорда и се отказах от Yuasa, защото някой от показателите му беше под тези по книжка за хондата. Не помня стартовия ток, амперчасовете или даже и двете.

 

И колкото и да мразя тази марка, след много разглеждане се спрях на Bosch Silver Plus серията, която беше с осезаемо по-добри показатели от всички останали аналози.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш Ексайд колкото голям ти се събира в мястото и това е !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Драгойчо не е също акомулатора да е сух или мокър и не са това маркетиншки шмекерии.Колега Cyreon ако питаш цена за сухи и за течни ще видиш че сухите са по-скъпи-плащаш качеството,тока на запалване е важен-колкото по-голям толкова по-добре,само си замери мястото да знаеш какви димензии да купуваш(защото други са димензиите на японските акомулатори .

Моята D15Z6 седеше си през зимата 3 месеци в място(акомулатора беше само на стайна температура) и след 3 месеци си запали без никакви проблеми-акомулатора беше VARTA който също са добри,но когато издъхна на D16Z9 не отидох веднага в магазина и да купя "Чкрл" ами погледнах търсачката и разбрах от какво са доволни колегите-цената бе двойна от VESNA примерно,но зная че искам колата ми да няма ментаци в нея-затова карам HONDA не FIAT.

Редактирано от Зион

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Зионе и другите колеги. Момци, защо някои ми казват, че няма никакъв проблем да се сложи по-голям ампераж (дори го препоръчват), а някои казват: "Ти луд ли си, може да си прецакаш я алтернатора, я някоя друга джаджа с по-силен акумулатор." То това с прецакването не зависи ли от по-силния ток дето се подава, а не от ампеража? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,взимай с по голям ампераж задължително.На мен ми се случи във време на по голям студ да не иска да запали.Сега го чакам да се скапе за да го сменя с по голям.Само измери размерите,че иначе трябва да правиш модификация по кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , доколкото знам , мястото ти е ограничено също като на акорд 7 серия. И това ограничава до голяма степен избора.Аз бих избрал варта или бош. Малко по големия ампераж на другите акумулатори  като 52-55ач не е проблем , и алтернатора ти ще го зареди . По "силния " акумулатор означава че можеш да консумираш повече ток за единица време,в случея ампер на час.

Акумулатора не подава ток, от него се черпи ток , например една автомобилна крушка 55 вата винаги ще консумира 4,5 ампера  и никога няма да изгори и при акумулатор 150ач. и при 45 ач. само ще свети по малко време при 45ач акумулатора.

Проблема при по големите акумулатори е че изискват по дълго време за зареждане и по голям ток , и когато алтернатора  неможе да осигури по големия ток на заряд , се получава недозареждане. И съответно падане на акумулатора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да споделя моите впечатления за модел ВАРТА. На другата ми кола Хонда Сивик, акумулатора с който я закупих беше ВАРТА, но не беше сух и бях доволен от него. След като му свърши живота реших, че пак ще бъде ВАРТА. Взех си ВАРТА и в последствие разбрах, че е сух. Колкото и негативно да бях настроен към сухите акумулатори си казах, че може да е за добро. Една година след закупуването му сдаде багажа, имаше две години гаранция. Замериха ми го момчетата от който го закупих и ми казаха, че е заминал. Замениха ми го пак със същият модел, колкото и да не ми се искаше и след около година и половина започна да прави мурафети. Моделът беше син 45А пусков ток 330. Това са моите впечатления, може да не съм попаднал на подходящи модели, или просто съм късметлия :D. Поздрави Георги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купувам само Бг акумулатори вече,АЧ съобразен с модела автомобил и със усилен стартов ток.

И аз като вас преди взех брендов супер дупер акумулатор(сух),които се скапа за 2 години,и от тогава наш евтин и изкарват минимум 3 години.

Колегата не може да сложи кои знае колко по различен аку.от фабричния защото и мястото не позволява.За нашите двигатели и 45ач са достатъчни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pepur,ти като искаш си купувай само български щом държиш на родното ,даже ти препоръчвам монбат които се произвеждат в нашия град за да се насладиш максимално на българските боклуци ,които не струват и половината от парите за които ги продават ама за всеки влак си има пътници .Към колегата пуснал темата -искаш мнение от патили колеги с различни марки,първо никога не купувай български -всеки вносен е по-добър,от вносните за момента все още ексайда са на ниво-купуваш си обикновен ексайд ,не гелов или сух щото са излишно пръскане на пари .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат ползваме на Нисана 5-та година.Не знам какво не му харесваш колега :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борко,не ми се пише,но марката която цитираш и още няколко са с наше олово и са тукашно производство.После се разхождат из Европата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам и аз моят малък принос към темата. Следа като умря моят (оригинален панасоник) и бърза справка в Б...ко за нов такъв, се оказа на някаква космическа цена и на всичкото отгоре и 6 месеца гаранция. Отказах се на мига. След кратко проучване по магазините и съвети на "акумулаторджии" си взех варта (синя 330А 45аh). Защо такъв ами защото производителя е написал 45Ач и на всичкото отгоре няма място за по-голям. Още с монтажа тая нова варта въртеше също толкова мудно колкото вече предалия се панасоник. Викам си ще се позареди и ще се оправи .... да ама не. Върхът на сладоледа бе че един ден като вдигнах капака за проверка на нива на течности и като видях как тая варта е оляла всичко около себе си ..... направо го свалих и върнах в магазина. След дълги разправии успях да си взема част от парите и си къпих yuasa. Е нищо общо с вартата .... стартера върти динамично, колата си пали от 1/4 оборот както се казва, няма кипене (разбирайте олят акумулатор или разни пръски), което както знаем всички е фатално за боята, ламарината ...

 

На колегата, избирай умно ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те наште винарни също правят истинско хубаво вино и то също се разхожда из европата но не е левче за литър!За Ексайда съм сигурен какво говоря -подшушна ми го мои познат акумулаторджия,ся ако той ме кача на черешата е друг въпрос ама не ми се вярва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...