vazmuten 7 #1 Публикувано 8 Юли, 2014 Здравейте, по спецификации за бензин 2.0 модел 2013 обемът на резервоара го дават 58 литра. В момента заредих до горе и минах 450 км. Разходът го показва 10/100 за изминалото разстояние и до сега, до колкото съм мерил дори е малко завишен. Но дори и да е верен, би трябвало да съм изхабил 45 литра бензин. Бордовият компютър ми дава, че ми остават 70 км., което при същия разход е 7 литра. Като ги събера 45 + 7 = 52 литра. Питам къде се губят 6 литра обем, някой има ли идея ?!? Възможно ли е след описаните 52 литра да остава още 6л. бензин за още 60 км ?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toni_t 11 #2 Отговорено 8 Юли, 2014 Когато Бордовият компютър покаже 0 км. винаги остават 4 / 6 литра гориво 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #3 Отговорено 8 Юли, 2014 Когато Бордовият компютър покаже 0 км. винаги остават 4 / 6 литра гориво Мерси, това обяснява всичко, т.е. на градско спокойно мога да карам до 0 и ще ми остават поне 30-40 км. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #4 Отговорено 8 Юли, 2014 (Редактирано) Напротив, това, че си стигнал до 0 означава, че е трябвало да сипеш бензин вчера Защото, мислейки си, че ти остават още 30-40 км, токувиж си угаснал на следващия баир (е ... те баирите в София не са кой-знае-колко, ама ...), когато 4-те литра се преместят и помпата остане на сухо. Редактирано 8 Юли, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toni_t 11 #5 Отговорено 8 Юли, 2014 И според мен е по добре да се зарежда по навреме за да не се товари бензиновата помпа. Може би нарочно компа показва нула по рано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #6 Отговорено 8 Юли, 2014 Аз забелязах, че бордкомпютъра като цяло показва правилно оставащия пробег. Когато остане малко гориво в резервоара имам чувството, че показанията не са точни и то в посока ходи и зареждай! Веднъж преди няколко месеца даже карах около "-30км" и заредих "само" 50 литра! Усещането обаче не е приятно, особено като имам един спомен от преди 15 години, когато бензина ми свърши на 2 километра преди Асеновград! Така, че като светне колонката на таблото, гледам да зареждам преди показанията да са близо до нулата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #7 Отговорено 11 Април, 2015 (Редактирано) Аз забелязах, че бордкомпютъра като цяло показва правилно оставащия пробег. Когато остане малко гориво в резервоара имам чувството, че показанията не са точни и то в посока ходи и зареждай! Веднъж преди няколко месеца даже карах около "-30км" и заредих "само" 50 литра! Усещането обаче не е приятно, особено като имам един спомен от преди 15 години, когато бензина ми свърши на 2 километра преди Асеновград! Така, че като светне колонката на таблото, гледам да зареждам преди показанията да са близо до нулата! Колега, къде и как караш, че колата ти харчи толкова малко - гледам ти статистиката на зарежданията и я сравнявам с моята. Разликата би трябвало да е минимална, заради моето AWD, а изобщо не е така. Аз на градско под 12 в София не падам. Междуградското под 8 не мога да сваля, дори и на постоянно 90 км/ч. Магистралата към 140 км/ч е към 9-10. Това нормално ли е? Карам с VPower 95 Nitro на Shell, пробвах да го сменя с VPower 100 - като че ли се влоши разхода, то се вижда по статистиката ми. Имам чувството, че разхода е все едно съм сложил газова. При абсолютно същия начин на каране с Toyota Avensis 2003 г. на същия бензин си постигам напълно нейните характеристики: Градско 10, Междуградско 6.5, Магистрала 7.5. Някакви идеи ? Редактирано 11 Април, 2015 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #8 Отговорено 11 Април, 2015 Пробвай първо да смениш бензиностанцията, примерно с Ромпетрол или Еко. Незнам за София, но тук във Варна - Шел се слави с най-лошия бензин! Казвам го и от личен опит, освен от това което съм чувал. Друго, което се сещам- сменял ли си скоро консумативи, тук освен масла и филтри, включвам и свещи, които по принцип се сменят на 25 к. км. Не мога да си представя, че ново ЦРВ ще има някъкви сериозни здравословни проблеми, при условие, че моето 12+ годишно никога не е имало... и разхода ти наистина е по-висок от обичайното, говоря за извънградския, за градския има много фактори, така че за там не мога да коментирам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #9 Отговорено 11 Април, 2015 (Редактирано) Пробвай първо да смениш бензиностанцията, примерно с Ромпетрол или Еко. Незнам за София, но тук във Варна - Шел се слави с най-лошия бензин! Казвам го и от личен опит, освен от това което съм чувал. Друго, което се сещам- сменял ли си скоро консумативи, тук освен масла и филтри, включвам и свещи, които по принцип се сменят на 25 к. км. Не мога да си представя, че ново ЦРВ ще има някъкви сериозни здравословни проблеми, при условие, че моето 12+ годишно никога не е имало... и разхода ти наистина е по-висок от обичайното, говоря за извънградския, за градския има много фактори, така че за там не мога да коментирам... Колата е на 10 месеца и на 7800 км. и нищо не е сменяно, но през юни ще ходи в БУЛТРАКО на първо обслужване. То тези неща се виждат от приложения към постовете ми разход, който се вижда, ако чукнеш жълтата картинка отдолу. Ще сменя с ЕКО, какво да наливам - 95, 98 или 100 ? Редактирано 11 Април, 2015 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #10 Отговорено 11 Април, 2015 Аз зареждам основно на бензиностанции на Ромпетрол и то само 95! Тяхния е с добавки и до сега нямам никакви оплаквания. Разликата в разхода сигурно е от по-спокойното ми каране, а и винаги ми е включен ЕКО режима. Основния ми маршрут съм го описал тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95768&hl=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%BE&do=findComment&comment=1057414455 и тука: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=83730&hl=коматевско&page=3 Сега със зимните гуми, по ежедневния ми маршрут, без сериозно извънградско ми показва 8.2-8.3 средно /занулявам на всяко зареждане/. Иначе на извънградско с летни гуми съм докарвал и до 5.9, но е по маршрут със завои и рядко се вдига и 90 км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #11 Отговорено 11 Април, 2015 Аз зареждам основно на бензиностанции на Ромпетрол и то само 95! Тяхния е с добавки и до сега нямам никакви оплаквания. Разликата в разхода сигурно е от по-спокойното ми каране, а и винаги ми е включен ЕКО режима. Основния ми маршрут съм го описал тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95768&hl=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%BE&do=findComment&comment=1057414455 и тука: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=83730&hl=коматевско&page=3 Сега със зимните гуми, по ежедневния ми маршрут, без сериозно извънградско ми показва 8.2-8.3 средно /занулявам на всяко зареждане/. Иначе на извънградско с летни гуми съм докарвал и до 5.9, но е по маршрут със завои и рядко се вдига и 90 км/ч И аз карам винаги и само в ЕКО режим, но според мен нещо не е наред при този разход. Ще взема да помоля БУЛТРАКО за един тест драйв на бензина им по маршрут и после да повторя с моята и да видя колко разлика ще излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #12 Отговорено 11 Април, 2015 То дали ще има вече в Бултрако от нашия модел бензин за тестдрайв?!? Вече пуснаха фейслифта, преди седмица го огледах, но нямах време да го покарам! Виж и някой от София с този мотор, по може да стане сравнението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #13 Отговорено 11 Април, 2015 Колеги, случайно видях дискусията за разхода на гориво и че стана въпрос за Ромпетрол. Карам Акорд, 2.0 l, бензин, ръчка, 156 к.с.. Вчера от Габрово до Бургас, среден разход по бордовия компютър 5.3 л./100 км. Заредих бензин 95 на Ромпетрол. Мисля, че е румънски и по технологията Efix. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #14 Отговорено 11 Април, 2015 То дали ще има вече в Бултрако от нашия модел бензин за тестдрайв?!? Вече пуснаха фейслифта, преди седмица го огледах, но нямах време да го покарам! Виж и някой от София с този мотор, по може да стане сравнението. То бензиновия с фейслифта е същия май. Днес се пробвах да карам, без да натискам педала при спазване на ограниченията в абсолютно пенсионерски стил в най-дясната лента - с Cruiz Control 50, 60, където трябва и 80 по Цариградското и по Тракия, но то сега няма коли в София и разхода стана 7.5 с още 2-ма човека в колата със 17" зимни гуми. Не виждам как обаче това ще спадне до обявените 6.5. Ще пробвам с бензин 95 на Ромпетрол. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OKCAH 3 #15 Отговорено 15 Април, 2015 (Редактирано) Здравейте, по спецификации за бензин 2.0 модел 2013 обемът на резервоара го дават 58 литра. В момента заредих до горе и минах 450 км. Разходът го показва 10/100 за изминалото разстояние и до сега, до колкото съм мерил дори е малко завишен. Но дори и да е верен, би трябвало да съм изхабил 45 литра бензин. Бордовият компютър ми дава, че ми остават 70 км., което при същия разход е 7 литра. Като ги събера 45 + 7 = 52 литра. Питам къде се губят 6 литра обем, някой има ли идея ?!? Възможно ли е след описаните 52 литра да остава още 6л. бензин за още 60 км ?!? И при мене е същото колега. Редовно си зареждам едва когато ми светне лампата за гориво - т.е. с оставащ пробег под 50 км., най-често с оставащи за изминаване 10 до 30 км. Винаги пълня догоре. Максимума на гориво с който съм дозареждал е 48 литра. Почти винаги е толкова ... И мен ме дразни предварителната индикация на лампата на таблото, но може би някой някой жълтурко някъде е имал нещо в предвид.. А може би - не, не знам, ама ме дразни... А, относно разхода. Има огромна разлика между извънградско и магистрално каране- едното е при скорост 90км/ч /дето го дават по книжка/, а другото е при скорост 140 км./ч. Аз съм постигал и 5.6 на 100 до Гърция, НО не каране по магистрала, а по извънградски път /през ГКПП Илинден / със спокойно каране, без трафик, тип "бабешката". Иначе по магистралата със 150 ми дава разход около 10, + 1 литър на всеки 10 км отгоре. В София над 9 на 100 качвам само през зимата с уговорката, че карам само в "Еко" режим и то по основни булеварди, Малинов, Цариградско, Вапцаров. И така.. А, и аз съм с 2 литра бензин, но само с предно, 2013г. И още нещо, забелязал съм, че темпомата товари поне още литър отгоре, а както знаем климатика също "таксува" допълнително. Редактирано 15 Април, 2015 от OKCAH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #16 Отговорено 15 Април, 2015 (Редактирано) ... А, относно разхода. Има огромна разлика между извънградско и магистрално каране- едното е при скорост 90км/ч /дето го дават по книжка/, а другото е при скорост 140 км./ч. Аз съм постигал и 5.6 на 100 до Гърция, НО не каране по магистрала, а по извънградски път /през ГКПП Илинден / със спокойно каране, без трафик, тип "бабешката". Иначе по магистралата със 150 ми дава разход около 10, + 1 литър на всеки 10 км отгоре. В София над 9 на 100 качвам само през зимата с уговорката, че карам само в "Еко" режим и то по основни булеварди, Малинов, Цариградско, Вапцаров. И така.. А, и аз съм с 2 литра бензин, но само с предно, 2013г. И още нещо, забелязал съм, че темпомата товари поне още литър отгоре, а както знаем климатика също "таксува" допълнително. Е, ако е така, явно си харчи толкова на градско и при мен си е към 12-13 на сто в София в ЕКО режим при задръстванията. Маршрута ми е от квартала през Интерпед, по Драган Цанков, по България към Гешов и като го подмина през ШЕЛ-а навътре в Хиподума. Общо към 10 км. с денивилация и 7 светофара, от които 4 със сериозни задръствания. На връщане е през подобен маршрут през центъра, че е по-малко трафика, но с 9 светофара. Добре де, ако я караш на 80 км./ч. по Цариградското на равно без темпомат на 6-та, примерно в уикенда от преди Плиска до към Метро, и си сам в колата колко ти дава? Аз ще засека и ще пиша. Редактирано 15 Април, 2015 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OKCAH 3 #17 Отговорено 17 Април, 2015 Ей, сега я пробвах от алея Яворов до Метро, без темпомат - 5.4 на 100. Продължих до Горублянския светофар /преди него има спускане/ и там борда показа 4.7 на 100 за общо 6.6 км. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #18 Отговорено 19 Април, 2015 Ей, сега я пробвах от алея Яворов до Метро, без темпомат - 5.4 на 100. Продължих до Горублянския светофар /преди него има спускане/ и там борда показа 4.7 на 100 за общо 6.6 км. Ентосиазиран от твоите данни и аз изкарах CRV-то на тест. Теста започна след 4 км. обикаляне по улиците до началната точка. Колата не беше още съвсем загряла, отметката на температурата на водата точно беше стигнала до към средата и резултата: От алея Яворов до Метро, без темпомат - 6.5 на 100 (скорост 80-90 км/ч). Продължих до Горублянския светофар и там борда показа 5.6 на 100. Имах работа, колата загря и пак повторих маршрута и: От алея Яворов до Метро, без темпомат - 5.8 на 100 (скорост 75-80 км/ч). Продължих до Горублянския светофар и там борда показа 5.0 на 100. Извода за мен е, че когато колата не е загряла и я карам по 8-10 км. до работа, разхода е доста по-висок от колкото при загряла кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове