Metodi Petrov 3 #1 Публикувано 16 Май, 2014 Здравеите колеги карам д15б2 на газ маркуча които идва от изпарителя към дроселовата клапа незнам ка се казва кутията,та маркуча просто влиза прес една изрязяня по няи некадърния начин дупка старчи 1 сантиметар на вътре и е уплътнен с силикон.та въпросат мие да сложа щуцер или плочка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #2 Отговорено 16 Май, 2014 марку4а влиза през моното,посредством грозната дупка,да,но вътре се монтира плочка,марку4а се раздвоява за по голям дебит.вътре по спомен имаше нещо като цедка.то се вадеше по спомен от преди 4 години,когато карах д15б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Metodi Petrov 3 #3 Отговорено 16 Май, 2014 плочката трябва да е с 2 входа така ли да го разбирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 16 Май, 2014 Изобщо не е задължително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #5 Отговорено 16 Май, 2014 да,защото ще имаш проблеми с празния ход,особенно зимата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #6 Отговорено 19 Май, 2014 (Редактирано) Аз съм с плочка и не съм особено доволен... а и на бензин в ниските е много зле заради редуцирането на диаметъра на входящия отвор посредством плочката което автоматично на бензин колата в ниските незнае какво става,имам двама познати които са със щуцер и странното е че при тях разхода на газ е по малък от колкото при мен кадето съм с плочка непосредсрвено преди дроселовата клапа,сигурен съм че има добро технично обяснение за тази разлика но аз немога да го дам ,единствено мога да кажа че от положението на плочката/щуцера има значение вакумното засмукване на газта и от там различни настройки на изпарителя, моя съвет е купи си щуцер Редактирано 19 Май, 2014 от Х.Ставрев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 21 Май, 2014 Има обяснение естествено.Ако си забелязал над дросела има втора клапа,която дроселира въздуха при студен мотор,в зависимост от вакуума/натоварването.Това не позволява удачна настройка на газта при студен мотор и преходните режими.В същия вариант щутцера под клапата работи адекватно,но пак ,нейното управление трябва да се шунтира с електроклапан.Изобщо и в старите автомобили смукач и плочка не общуват добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 9 #8 Отговорено 25 Май, 2014 Извинявам се че ползвам темата но няма ли да се получи вместо плочка или щуцер да се ползват 4 бр. щуцери за всеки цилиндър по отделно както е газовия инжекцион с рейка. Благодаря ви много предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Metodi Petrov 3 #9 Отговорено 25 Май, 2014 Колеги аз сум с плочка която явно нее за моята кола засхтото нее захваната правилно и се поклаща тя е сложена точно върху дросела ако я махна и сложа щуцер каде трябва да се сложи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigmo6 202 #10 Отговорено 1 Юли, 2014 Щуцер над дросела,но срязан на 45 градуса монтиран с отвора към клапата. При Д14А4 е така и няма гаснене по инерция,гърмежи,промяна на обороти и подобни! При теб щуцерите май трябва да са два,но не съм сигурен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Metodi Petrov 3 #11 Отговорено 20 Юли, 2014 колеги накой да знае каде в софия слагат такива щуцери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikos 1 #12 Отговорено 8 Септември, 2014 Понеже темата ми е доста интересна,защото ще послужи на хора които искат да имат адекватна работа на бензин и същевременно да карат с конвенционална газова уердба (нямайки никакво намерение да минават на ГИ) .Идеята за щуцера на 45 градуса е точия начин,но трябва вътрешния диаметър на щуцера да се съобрази с този на маркуча/ите идващи от тройника й ако всичко е наред и направено коректно,дори няма да има нужда от много корекции по сместа.Най-добре е да достига средата на колектора за да се завихря въздуха около него.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #13 Отговорено 14 Септември, 2014 Извинявам се че ползвам темата но няма ли да се получи вместо плочка или щуцер да се ползват 4 бр. щуцери за всеки цилиндър по отделно както е газовия инжекцион с рейка. Благодаря ви много предварително. Ето това е наистина интересно,и аз съм си го мислил дали ще работи,четири щуцера на всм.колектор,по един за всеки цилиндър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #14 Отговорено 11 Октомври, 2014 kvd74, според мен ще работи, но ще има и доста гърмежи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 13 Октомври, 2014 (Редактирано) Хич няма да работи, ще обясня по на долу. Винаги когато съм можел съм изхвърлял плочката и съм я правил с щуцер, по думите на Маркони за горната клапа разбирам че тя играе ролята на смукач като при съвсем старите карбове. В такъв случаи ако е възможно щуцера за газовата да се монтира над тази клапа, (ако карба е еднокамерен) така през нея ще минава готова смес газ/ въздух, а не само въздух и да се омесват след това което обяснява невъзможноста за хубава настройка на студен мотор. Пак казвам не познавам устройствата на вашите карбове, но на бащата асконата беше с такава клапа за смукач и бях нагласил щуцера над нея и никога не е имала проблеми с гаснене празен ход и вървеж. Да си призная на ланчата съм с плочка но това е само от мързел и нямане на време да я махна и да я преправя с щуцер хахаха Не може да сложите 4 щуцера на всяка тръба на колектора, поради простата причина че изпарителя работи с вакум , и когато вие пуснете газта на колата дросела се затваря и тея щуцери се озовават в среда с голям вакум, ще засмучат толкова много газ че си представете кво се случва после. На тези които не им се изясни ще поясня, когато щуцера е над дросела като пуснете газта смученето през него спира. При Ги е друго, там няма проблем щото като пуснете газта и дюзите престават да щракат и няма как да засмуче газ, но за обикновена вече обясних Редактирано 13 Октомври, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlerock 0 #16 Отговорено 17 Декември, 2014 Използвам темата на колегата, защото двигателя, за който ще попитам е на Хонда 5 генерация 1.5 90кс на жена ми. Купих газовинжекцион, който сега трябва да продам, защото от двеместа ми казаха, че няма как да се монтира на кола с моно-инжекция, някой монтирал ли е газов инжекцион на кола с моно-инжекция и как? Искам да помоляи за снимка, как и къде точно се монтира щуцера, когато се слага обикновена газова уредба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #17 Отговорено 17 Декември, 2014 Има обяснение естествено.Ако си забелязал над дросела има втора клапа,която дроселира въздуха при студен мотор,в зависимост от вакуума/натоварването.Това не позволява удачна настройка на газта при студен мотор и преходните режими.В същия вариант щутцера под клапата работи адекватно,но пак ,нейното управление трябва да се шунтира с електроклапан.Изобщо и в старите автомобили смукач и плочка не общуват добре. Всъшност колега при д15б2 мотора този клапан ни най-най малко играе ролята на смукач,защото всъшност това се явава регулатор на въздушния дебит , тоест да имаш респонс на мотора в ниските обороти -регулатор които създава много проблеми ако вакумната помпа му замине. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #18 Отговорено 17 Декември, 2014 Използвам темата на колегата, защото двигателя, за който ще попитам е на Хонда 5 генерация 1.5 90кс на жена ми. Купих газовинжекцион, който сега трябва да продам, защото от двеместа ми казаха, че няма как да се монтира на кола с моно-инжекция, някой монтирал ли е газов инжекцион на кола с моно-инжекция и как? Искам да помоляи за снимка, как и къде точно се монтира щуцера, когато се слага обикновена газова уредба. Колега задаваш ли си въпроса какво значи монои инжекция и пълна инжекция,едното е единичен инжектор а другото 4 инжектора,сега задай си въпроса кои ще управлява тези 4 инжектора били те газови или бензинови на компютър които е създаден за 1 инжектор? От тук може да получиш само отговора на въпроса си .Колкото до щуцера- има два варианта за засмукване на газ единия е щуцер другият е плочка,именно това коментираме в тази тема кое е по удачното и мен ако питаш използавай щуцер той се монтира посредством кутията на дросела и всмукателната тръба тази която свързва филтърнтата със инжекторната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlerock 0 #19 Отговорено 18 Декември, 2014 Използвам темата на колегата, защото двигателя, за който ще попитам е на Хонда 5 генерация 1.5 90кс на жена ми. Купих газовинжекцион, който сега трябва да продам, защото от двеместа ми казаха, че няма как да се монтира на кола с моно-инжекция, някой монтирал ли е газов инжекцион на кола с моно-инжекция и как? Искам да помоляи за снимка, как и къде точно се монтира щуцера, когато се слага обикновена газова уредба. Колега задаваш ли си въпроса какво значи монои инжекция и пълна инжекция,едното е единичен инжектор а другото 4 инжектора,сега задай си въпроса кои ще управлява тези 4 инжектора били те газови или бензинови на компютър които е създаден за 1 инжектор? От тук може да получиш само отговора на въпроса си .Колкото до щуцера- има два варианта за засмукване на газ единия е щуцер другият е плочка,именно това коментираме в тази тема кое е по удачното и мен ако питаш използавай щуцер той се монтира посредством кутията на дросела и всмукателната тръба тази която свързва филтърнтата със инжекторната кутия. Колега, мен ми е ясно, какво е моно-инжекция. Също така ми е ясно, че тези газови дюзи се управляват от самостоятелно ЕКУ. Изчетох няколко теми, в които се споменава, че е или е бил монтиран инжекцион на този мотор. Може ли да получа снимка, на която да видя, как точно става монтажа навъпросния щуцер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #20 Отговорено 18 Декември, 2014 Не исках да прозвуча нападателно а повече пояснително,колкото до снимка със щуцер аз лично няма как да кача но мога на моята плочка , а за щуцер някои друг колега може би Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlerock 0 #21 Отговорено 19 Декември, 2014 (Редактирано) Не исках да прозвуча нападателно а повече пояснително,колкото до снимка със щуцер аз лично няма как да кача но мога на моята плочка , а за щуцер някои друг колега може би С плочката ставамного по-културно, но доколкото изчетох с нея има проблем в ниските обороти. Благодаря ти за снимката! Редактирано 19 Декември, 2014 от littlerock Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlerock 0 #22 Отговорено 30 Декември, 2014 И все пак да попитам, някой ще ми покаже ли как точно да монтирам този щуцер, за да нямам проблеми с тихите обороти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StoychooBG19 0 #23 Отговорено 4 Януари, 2015 Най-добре е да обиколиш няколко авторитетни сервиза и да попиташ за мнения, все пак майстора си е майстор и всеки ще каже различни неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlerock 0 #24 Отговорено 21 Януари, 2015 (Редактирано) Най-добре е да обиколиш няколко авторитетни сервиза и да попиташ за мнения, все пак майстора си е майстор и всеки ще каже различни неща Няма по-авторитетен сервиз от форума, защото тук хората са се сблъсквали със всички предимства и недостатъци, като съответно са намерили начин за тяхното решение. Редактирано 21 Януари, 2015 от littlerock Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #25 Отговорено 7 Февруари, 2015 Къде във Варна могат да ми монтират АГУ на д15б2 със щуцер и да са запознати със цялата работа ,че навсякъде искат да ме скопят с плочка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове