whiteboy 2 #1 Публикувано 4 Април, 2014 здравейте колеги, имам много странен въпос и не мога да се сетя дори се корени проблема. когато искам да изкача (да кажем) 45 градусов наклон с задницата набпред ( т.е. назадна) или въртя малк гуми , колата ми губи мощост и гасне !!!! а никога не ми се е случвало да го прави ако карам напред по нанагорнище . колата е бензин/газ. проблема е доста отдавна но вече ми лази по нервите ... сменени : 1.кабели 2. свещи 3. дистрибуторна капачка 4. палец 5. въздушен филтър 6. почистен електро магнитен клапан на газовата 7. карбураторите са синхронизирани и са чисти като аптека 8. колата е минала газ анализатор 9. при газ анализатора ми регулираха и въздушните жигльори (когато колата е на бензин) 10. клапаните (уж) са добре не съм пробвал на бензин. щях да забравя - изпарителя е по поска на двийението (т.е. успореден на гумите) няма значение дали колата е топла или студена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #2 Отговорено 4 Април, 2014 Измери си компресията на цилиндрите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #3 Отговорено 4 Април, 2014 Всъщност колеги колко трябва да е компресията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #4 Отговорено 4 Април, 2014 Копресия 9:1 ако компресията ти е ок превери си зацепването на ремъка и луфта на клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #5 Отговорено 4 Април, 2014 Ставрев, напред върви, назад неще... Степен на сгъстяване и налягане са различни неща. Какво е 9:1?!? Яка работа е форума, силни съвети, капацитети.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #6 Отговорено 5 Април, 2014 компресията 10 на всички цилиндри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #7 Отговорено 5 Април, 2014 (Редактирано) Така принципно компресията трябва да ти е 12,6 при згъстяване 9 ... масло гори ли ? Редактирано 5 Април, 2014 от Х.Ставрев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #8 Отговорено 5 Април, 2014 Ако картинката изчезне след време: При 250об./мин. и газ докрай - номинал - 13, минимум - 9.5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #9 Отговорено 6 Април, 2014 масло не гори ... но когато мерих компресията майстора ми каза че с този разпределителен вал от д15б2 градусите му били по-големи и лифта и тои бил по-голям. и поради този факт компресията падала заради различните фази на вала... защото при този вал имало застъпване на фазите и споре него ако си сложа стария вал рабтата на двигателя щяла да е по-добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #10 Отговорено 8 Април, 2014 някакви други предположения ... бобина ... комутатор .... и т.н. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #11 Отговорено 8 Април, 2014 Според мен тук фактът, че върви напред, а назад не върви не е случаен. Всички изброени работи като компресия, капачки и т.н. са от значение и напред и назад. Не знам какъв е проблемът, но трябва да го търсиш в нещо, което зависи от посоката на движение и от наклона. Ако беше на бензин, щях да кажа, че при 45 градусов наклон може просто от наклона да засмуква въздух в резервоара ако не е пълен. Освен това не знам дали не преувеличаваш с тия 45 градуса, това е прекалено стръмно за изкачване дори на заден ход. Най-много да си изпилиш съединителя. Аз не бих се осмелил да карам по такъв наклон, не само да потеглям от спряло положение, но дори и да съм засилен. За мен това е безумие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #12 Отговорено 8 Април, 2014 колега не става въпрос само за заден ход или да въртя гуми ... понякога ми се налага да се изнеса по бързичко или да се престроя , а не се получава на това безумие ли казваш ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #13 Отговорено 8 Април, 2014 Не, разбирам те напълно. И дано си оправиш проблема и да пишеш какво е било. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) Ми значи и напред и назад все нe върви колата!Катализатор имаш ли -ако имаш да не е позапушен?Гърнетата също проверил ли си ?Също и з прескочил ремък проверявал ли си?Пробвай на бензин де ,че да се изяснят някои неща! Редактирано 8 Април, 2014 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #15 Отговорено 9 Април, 2014 катализатор нямам ... на бензин същото ангренажът е супер .. центровката на делкото също ... проблема остава същият .... другото което забелязах е,че тя не само че не може да се изкачи назадпримерно, но и когато останеш на място гасне ( т.е. решаваш че ще даваш назад и спираш на място - то тя пак глъхне и гасне ) насочвам се към карбураторите ... само дето незнам какво да им гледам ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #16 Отговорено 9 Април, 2014 веднъж мерих компрсията с фалшив компресовмер и показа 10 .. днес я премериха с професионален - 12,4 на всички цилиндри просто незнам какво да мисля ! :@ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #17 Отговорено 10 Април, 2014 (Редактирано) Огледай за скъсан тампон на двигателя. Само в наклон ли го прави това? Редактирано 10 Април, 2014 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #18 Отговорено 10 Април, 2014 че има скъсан тампон - има ! но и на равното чат-пат когато и скимне не мога да преценя поради каква причина го прави на равно ... да речем че искаш да въртиш гуми примерно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #19 Отговорено 10 Април, 2014 има ли датчик напр. за коляновия вал или маховика (за да накъса сигнала ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #20 Отговорено 10 Април, 2014 ново 20 .... преди малко (по тъмно) вдигнах какапа на колата и извадих единия кабел от свещта целиякабел взе да бие по другите кабели ... почнах да ги вадя един по един и при всички беше така ... може ли това да е проблема :? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #21 Отговорено 11 Април, 2014 кабелите бяха подменени ! .... промяна няма проблема остава ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #22 Отговорено 12 Април, 2014 Аз залагам на механичен проблем променяне на цетъра на тежестта на двигателя или полуосите а иначе ако и напред прекъсваше и нямаше мощност може да погледнеш бобината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #23 Отговорено 13 Април, 2014 Възможно ли е пробема да е в гърнето ? имам права тръба (т.е. без средн гърне ) и иситнски ремус който нз на колко годинки е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #24 Отговорено 14 Април, 2014 От генерацията не е възможно да е щом е стара и да се запуши ще си намери от къде да изкара газовете а и ще проблемно паленето и работата на място а не при по-рязко потегляне както поне аз разбрах. А и си смени майстора това за разпределителен вал от д15б2 не е проблема нито дуал карбовете. Опитай на полусъединител как е потеглянето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове