Jump to content
whiteboy

глъхне и гасне (губи мощост)

Recommended Posts

здравейте колеги,

 

имам много странен въпос и не мога да се сетя дори се корени проблема.

 

когато искам да изкача (да кажем) 45 градусов наклон с задницата набпред ( т.е. назадна) или въртя малк гуми , колата ми губи мощост и гасне !!!!!!! а никога не ми се е случвало да го прави ако карам напред по нанагорнище .

 

колата е бензин/газ.

проблема е доста отдавна  но вече ми лази по нервите ...

сменени :

1.кабели

2. свещи

3. дистрибуторна капачка

4. палец

5. въздушен филтър

6. почистен електро магнитен клапан на газовата

7. карбураторите са синхронизирани и са чисти като аптека

8. колата е минала газ анализатор

9. при газ анализатора ми регулираха и въздушните жигльори (когато колата е на бензин)

10. клапаните (уж) са добре

 

не съм пробвал на бензин.

щях да забравя - изпарителя е по поска на двийението (т.е. успореден на гумите)

няма значение дали колата е топла или студена

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност колеги колко трябва да е компресията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копресия 9:1 ако компресията ти е ок превери си зацепването на ремъка и луфта на клапаните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставрев, напред върви, назад неще... :yes:

Степен на сгъстяване и налягане са различни неща.

Какво е 9:1?!?

Яка работа е форума, силни съвети, капацитети.... :robot:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компресията 10 на всички цилиндри !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така принципно компресията трябва да ти е 12,6 при згъстяване 9 ... масло гори ли ?

Редактирано от Х.Ставрев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Ако картинката изчезне след време:

При 250об./мин. и газ докрай - номинал - 13, минимум - 9.5

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масло не гори ... но когато мерих компресията майстора ми каза че с този разпределителен вал от д15б2 градусите му били по-големи и лифта и тои бил по-голям. и поради този факт компресията падала заради различните фази на вала... защото при този вал имало застъпване на фазите и споре него ако си сложа стария вал рабтата на двигателя щяла да е по-добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакви други предположения ... бобина ... комутатор .... и т.н. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тук фактът, че върви напред, а назад не върви не е случаен. Всички изброени работи като компресия, капачки и т.н. са от значение и напред и назад.

Не знам какъв е проблемът, но трябва да го търсиш в нещо, което зависи от посоката на движение и от наклона. Ако беше на бензин, щях да кажа, че при 45 градусов наклон може просто от наклона да засмуква въздух в резервоара ако не е пълен.

Освен това не знам дали не преувеличаваш с тия 45 градуса, това е прекалено стръмно за изкачване дори на заден ход. Най-много да си изпилиш съединителя. Аз не бих се осмелил да карам по такъв наклон, не само да потеглям от спряло положение, но дори и да съм засилен. За мен това е безумие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не става въпрос само за заден ход или да въртя гуми ... понякога ми се налага да се изнеса по бързичко или да се престроя , а не се получава на това безумие ли казваш ... :alien:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, разбирам те напълно. И дано си оправиш проблема и да пишеш какво е било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми значи и напред и назад все нe върви колата!Катализатор имаш ли -ако имаш да не е позапушен?Гърнетата също проверил ли си ?Също и з прескочил ремък проверявал ли си?Пробвай на бензин де ,че да се изяснят някои неща!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

катализатор нямам ... на бензин същото ангренажът е супер .. центровката на делкото също ... проблема остава същият ....

 

другото което забелязах е,че тя не само че не може да се изкачи назадпримерно, но и когато останеш на място гасне ( т.е. решаваш че ще даваш назад и спираш на място - то тя пак глъхне и гасне )

 

насочвам се към карбураторите ... само дето незнам какво да им гледам ! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веднъж мерих компрсията с фалшив компресовмер и показа 10 .. днес я премериха с професионален - 12,4 на всички цилиндри !!! просто незнам какво да мисля ! :@

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай за скъсан тампон на двигателя. Само в наклон ли го прави това?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че има скъсан тампон - има ! но и на равното чат-пат когато и скимне не мога да преценя поради каква причина го прави на равно ... да речем че искаш да въртиш гуми примерно !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли датчик напр. за коляновия вал или маховика (за да накъса сигнала )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ново 20 ....

 

преди малко (по тъмно) вдигнах какапа на колата и извадих единия кабел от свещта целиякабел взе да бие по другите кабели ...

почнах да ги вадя един по един и при всички беше така ... може ли това да е проблема :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабелите бяха подменени ! ....

промяна няма

проблема остава ! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на механичен проблем променяне на цетъра на тежестта на двигателя или полуосите а иначе ако и напред прекъсваше и нямаше мощност може да погледнеш бобината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е пробема да е в гърнето ? имам права тръба (т.е. без средн гърне ) и иситнски ремус който нз на колко годинки е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От генерацията не е възможно да е щом е стара и да се запуши ще си намери от къде да изкара газовете а и ще проблемно паленето и работата на място а не при по-рязко потегляне както поне аз разбрах.  А и си смени майстора това за разпределителен вал от д15б2 не е проблема нито дуал карбовете.  Опитай на полусъединител как е потеглянето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...