Jump to content
Mitiska

Проблем с разхода на гориво вървеже и евентуално евровинтила.

Recommended Posts

Колата когато има повече газ говоря 10 литра или повече не върви добре

ако газта намалеее остане примерно 1-2-3 литра колата си върви както трябва....

преди известно време беше ми замръзнал клапана които е около бутилката разглобихме го изчистихме го и така..........

Газотово бутилката и всичко е ново системата е със ги ако има някакво значение и то е ново и е настроено.

от скоро почна да дава  следния разход 20 литра 150км което ми се струва много .

Смених бензиностанцията и т.н.  ефект няма забелязвам че като газта е на свършване нещата се оправят в смисъл колата си върви добре иначе е много умряла.

Моля за някакъв съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разхода моя падна от 15 на 12 след газ анализатор,а след смяна на въздушен филтър и пак газ анализатор 8-9-10.

За вървенето при мен ми се струва,че е обратно-когато е пълна бутилката върви по добре остане ли малко газ е спъната-може и да си внушавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно некачествен редуктор.ГИ,както и бенз.инжекцион се основава на теорията за константно налягане на горивото.

Като казваш ,че ГИ е настроен,ми е интересно как го разбра?Тук не приказвам ,за да се заяждам,има си фактори за добре настроена система и разхода и вървежа не са между тях.

Компютърна диагностика и стойности на тримовете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали този клапан дето ти замръзнал има някоя дюза защото ако от твоето чистене тя е проширена.За това когато заредиш бутилката с много газ има поголямо налягане,повечко газ отива в двигателя и го задушва(затова и не върви,а харчи).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали този клапан дето ти замръзнал има някоя дюза защото ако от твоето чистене тя е проширена.За това когато заредиш бутилката с много газ има поголямо налягане,повечко газ отива в двигателя и го задушва(затова и не върви,а харчи).

http://media.snimka.bg/7464/021182992.jpg?r=0 това е клапана така изглежда само че моя е на ловато.

нямам идея дали има дюза в газ сервиза го чистеха те и там откриха проблема.

а за колегите по горе системата е адаптивна , и не я настроивам аз ами газовия инжекцион е монтиран края на декември миналата година няма как да са се измърсили филтрите като съм карал с него 2000км

от газ в шела ми направи тоя проблем със замръзването то тогава си беше доста студено ,за това сега не зареждам от шел ами гледам омв и други вериги уж по надеждни.Когато наближава да свърши газта колата върви както трябва да върви в пъти по добре но определено не е проблема в ги според много хора е в тоя евро винтил клапан просто защото правел много проблеми.... не знам може би се е запушил нещо при мен нищо не е махано а чета че някой колеги на евро клапана са си махали тръбичките и т.н. преди бях с обикновено газово и с обикновен клапан и никога не съм имал такъв проблем .Иначе като ми сложиха ги и като мерих разхода си беше нормален от сорта на 9-10 за колата  която е акорд 5та 2 литра бензин 131к.с.  , 13 за извън града е много.  всеки случаи не е от газта защото няколко бензиностанции опитах и винаги като почне да остава малко и колата някакси се отпушва ли нз какво става върви си перфектно набира си всичко няма проблем в двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно колега само, че "на теб са ти казали"....

Как на Акорд 5-та монтираха ОБД2 съвместима система?

Я кажи окомплектовка...марка на ЕКУ и редуктор, да не говоря наизуст.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примен е същото като остане под 10 литра колата върви друго само че аз съм с карборатор,с пълна ботилка(48литра) направо е умряла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението за постоянното налягане на газта и за проверка на 'пътищата'.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния Чобанин си е оставил ръчичките при монтажа сега търсиш читав майстор и си готов :spam: И как е изпарителя горещ ли е или студен, хладък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега съм имал 4 коли на газ и всичките вървяха повече и горяха по-малко като е пълна бутилката в сравнение като има малко газ. Ако заредя 10 литра газ и мина 100 - 110 км. (извънградско), то със 20 литра минавах 240 - 250 км. Тоест по 120 - 125 км със 10 л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали този клапан дето ти замръзнал има някоя дюза защото ако от твоето чистене тя е проширена.За това когато заредиш бутилката с много газ има поголямо налягане,повечко газ отива в двигателя и го задушва(затова и не върви,а харчи).

Егати  геният си ..............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе триите ги тия постове че немога да търпя като чета :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...