policeman 1057 #1 Публикувано 12 Февруари, 2014 (Редактирано) Тъй като сега имам дерт и се чудя на какъв цолаж да кача ЦРВ-то, съответно размера на гумите,питам и тук.Ако някой е на такъв размер и желае, може да сподели в темата . Редактирано 12 Февруари, 2014 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #2 Отговорено 12 Февруари, 2014 Стоково окачване на 17" с гуми 235/45/17 Седи добре, но е голяма "скокла" За 18" може да видиш GeFi ако има снимка на неговото преди да го разколачи. Той кара на 18" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #3 Отговорено 12 Февруари, 2014 (Редактирано) 18-ски с 225/40 е кофти , верно няма такава стойка , но почти всяка седмица изправях по 2 броя - като казвам че сигурно няма човек в форума който да си пази колата повече от мен и не карам като луд Идните седмици пак го пускам в движение и съм приготвил 235/40 да видим как ще са. Пепи ако питаш дали 17 или 18 , то тогава бих казал поне 19 та даже 20-ска да може да се напълнят хубаво калниците без да се губи клиренса . Относно това че става скокла - по-скоро смея да твърдя че става голяма тухла и не мърда от пътя , та даже на моменти се усещах че влизам прекалено бързо в завойте - нормалното патешко люлеене изчезна тотално Ето няколко снимки просто да се види как стоят 225/40/18 с сток окачване. Ако изчакаш седмица 2 мога да ти го постна и целия черен с 235/40/18 П.С Поклон пред функцията за директно качване на снимките - спестява доста време , както и доста други функции Редактирано 12 Февруари, 2014 от GeFi's Garage 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #4 Отговорено 12 Февруари, 2014 Ако колата остане така висока няма да усетиш визуалната разлика с 235/40 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 12 Февруари, 2014 СПОРЕД мен всичко над 17 вреди . ТОест макс 17-ка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #6 Отговорено 12 Февруари, 2014 Абе то хубаво 19-ки,20-ки,ама цифрите там са големи .Инак добре изглежда с по-големи капли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 12 Февруари, 2014 Маниаци...има снимки из нета на 22 цола.Няма нищо по-добро от 15 цоловата гума за мен от към возия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #8 Отговорено 13 Февруари, 2014 Да извинява колегата, но с тези 18-ки ми стои като рахитичен Кайен или Q7 Някак си Хонда правят колите си със специфичен дизайн, на който не му утиват много, много "тунинг" преправяния. Има в ЦРВ някакъв финес, който намеква за многофункционалност, а с тези джанти се опитваме да вдъхнем внушение за сила и мощ (не че я няма), но някак си.......Това разбира се е лично мое мнение и не ангажирам никого с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #9 Отговорено 13 Февруари, 2014 Ако колата остане така висока няма да усетиш визуалната разлика с 235/40 Не търся визуална разлика - нея ще я докарам от окачване и редица други Цаката е да спра да ги кривя като замаяни и всъщото време да не са прекалено големи гумите. За това ще качвам по 1 размер на горе докато не спрат да се кривят СПОРЕД мен всичко над 17 вреди . ТОест макс 17-ка. Вреди на кое ? Да извинява колегата, но с тези 18-ки ми стои като рахитичен Кайен или Q7 Някак си Хонда правят колите си със специфичен дизайн, на който не му утиват много, много "тунинг" преправяния. Има в ЦРВ някакъв финес, който намеква за многофункционалност, а с тези джанти се опитваме да вдъхнем внушение за сила и мощ (не че я няма), но някак си.......Това разбира се е лично мое мнение и не ангажирам никого с него. Така ти изглежда заради окачването ... къде видя много тунинг ? Ако една 18-ска е много тунинг , то тогава като приключа с него ще се изплашиш :D Внушението за сила е там с цел (devil) .Стига за моята кола , показах я с единствената цел , да се види и да може Пепи да прецени какво да прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #10 Отговорено 13 Февруари, 2014 Ако колата остане така висока няма да усетиш визуалната разлика с 235/40 Не търся визуална разлика - нея ще я докарам от окачване и редица други Цаката е да спра да ги кривя като замаяни и всъщото време да не са прекалено големи гумите. За това ще качвам по 1 размер на горе докато не спрат да се кривят СПОРЕД мен всичко над 17 вреди . ТОест макс 17-ка. Вреди на кое ? Да извинява колегата, но с тези 18-ки ми стои като рахитичен Кайен или Q7 Някак си Хонда правят колите си със специфичен дизайн, на който не му утиват много, много "тунинг" преправяния. Има в ЦРВ някакъв финес, който намеква за многофункционалност, а с тези джанти се опитваме да вдъхнем внушение за сила и мощ (не че я няма), но някак си.......Това разбира се е лично мое мнение и не ангажирам никого с него. Така ти изглежда заради окачването ... къде видя много тунинг ? Ако една 18-ска е много тунинг , то тогава като приключа с него ще се изплашиш :D Внушението за сила е там с цел (devil) .Стига за моята кола , показах я с единствената цел , да се види и да може Пепи да прецени какво да прави Просто , казах какво внушение предизвикват в мен тези джанти...нищо лично и извинявай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 13 Февруари, 2014 дифа се натоварва доста повече ,главините. Следователно по катък живот. 18-9 са прекалено тежки . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #12 Отговорено 13 Февруари, 2014 а какво целиш,аз също съм се замислял за моето да го кача на 17 щото ми изпаднаха едни от type R ,ма не знам какво ще спечеля освен големи разходи за гуми щото добри 17ки са си цифра нови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #13 Отговорено 13 Февруари, 2014 Policeman , в момента какъв е размера на джантите ти- 15 или 16 цола? И второ, какво точно искаш да постигнеш с преминаването на по-голям цолаж, защото това е важно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #14 Отговорено 13 Февруари, 2014 (Редактирано) дифа се натоварва доста повече ,главините. Следователно по катък живот. 18-9 са прекалено тежки . За главините мога да се съглася - с някакви резерви , но да кажем че има идея по-голямо натоварване. Но за дифа .... що за глупост ? Отделно искам да подчертая че едната ми 18-ска с 225/40 тежи , около ако ли не и точно колкото 2 от оригиналние 15-ски с 205/70 , айде идея по малко но ми хвана мисълта Като цяло ако 18-ската с гума отговаря по размер на 15-ската с стандартния размер , единственото натоварване би било въху главините , полуоски и т.н всичко си остава в една равнина и няма да има допълнителен товар върху тяхP.S Все едно да натоварим 5 човека вътре и да закачим едно ремарке да дърпаме .... вярно натоварването върху голяма част от колата се променя , но все пак тя е предвидена за това Редактирано 13 Февруари, 2014 от GeFi's Garage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 13 Февруари, 2014 (Редактирано) Тези 5 човека не ги мъкнеш 24 часа на ден. и Друго има 18-ката с тая гума искам да видия как тежи 17.5 кг . (колкото сток 15-ката с гума Теглил съм я). ЗАдните полуоски са кашкавалени както и каретата . Пак стигаме до извода че 18-ката за красота е супер и за готин Асвалт които го няма никъде в Бг. НО за всеки ден високите гуми с с малко по малки Джанти са по добрия Избор. ИЗвод 2 за визия по големите джанти с по ниски Гуми СА ПО Добрия избор. Редактирано 13 Февруари, 2014 от K1r1L 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #16 Отговорено 13 Февруари, 2014 Policeman , в момента какъв е размера на джантите ти- 15 или 16 цола? И второ, какво точно искаш да постигнеш с преминаването на по-голям цолаж, защото това е важно. Сега съм сток с 15" 205/70 гуми.Целя визия защото така ми грознее Виж на Гефи изглежда супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #17 Отговорено 13 Февруари, 2014 Ако се държи толкова много на по-голяма джанта аз бих заложил за 17 с гуми 205/215 на 45/50.Моя type R за предни имаше на 40 височина и едвам карах из шумен,макар пътищата да са на ниво вече.Имах случка с тези гумените бабунки дето ги слагат за изкуствени неравности... минах през такива и гумата изпусна,явно е била мека и се е отлепила.1-2 км карах докато усетя ,че нещо не е в час Не забравяйте ,че това все пак е кола 4х4 ,аз моята е лашкам и по язовирите и там е добре да имаш по-височки гуми Относно задния диф и полуоските - всичко е наистина хилаво направено,но .... задните колела се включват само на моменти и тогава полуоските и дифа виждат зор(при свободен ход главините отнасят боя).При полужение ,че ще кара с 17ки лятото мисля ,че няма да има проблеми относно това(а за зимата какъв ще е цолажа ?) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #18 Отговорено 13 Февруари, 2014 Зимата с 15-ки то е ясно.Тогава търсим функционалност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #19 Отговорено 13 Февруари, 2014 Policeman , в момента какъв е размера на джантите ти- 15 или 16 цола? И второ, какво точно искаш да постигнеш с преминаването на по-голям цолаж, защото това е важно. Сега съм сток с 15" 205/70 гуми.Целя визия защото така ми грознее Виж на Гефи изглежда супер. Да изглежда добре, най-вече заради цвета на колата и цвета и модела на самите джанти. Съобрази ги тези неща и виж какви джанти ще си отиват при теб /нали си 2-ра генерация/. Иначе може да постигнеш и визия и функционалност /цени гуми-качество возия/ с малко по-широки 16-ки до 235, или в краен случай 17-ки / нагоре стават доста по-скъпи, но това си е твой проблем/. Мисля ,че освен за визията ,трябва да се съобразиш и с реалните пътища, по които караме в момента, затова височина 40, ми се вижда доста малка. Оставям твърдата возия на страна, но прекалено малкия балон,е по-податлив на прецакване от внезапни дупки, а и не предпазва добре джантата и окачването, дори при нормална скорост. Тези неща вероятно ги знаеш, но пак ги премисли, а и да качиш някоя и друга снимка, като го направиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #20 Отговорено 13 Февруари, 2014 Тези 5 човека не ги мъкнеш 24 часа на ден. и Друго има 18-ката с тая гума искам да видия как тежи 17.5 кг . (колкото сток 15-ката с гума Теглил съм я). ЗАдните полуоски са кашкавалени както и каретата . Пак стигаме до извода че 18-ката за красота е супер и за готин Асвалт които го няма никъде в Бг. НО за всеки ден високите гуми с с малко по малки Джанти са по добрия Избор. ИЗвод 2 за визия по големите джанти с по ниски Гуми СА ПО Добрия избор. Да де ама и колата не я караш 24/7 нали ? А относно килограмите - следващия път като си на гости , напомни да ти смакна резервната и да ти я изтегля(тома неверни) , та даже и едни 18 10.5дж мога ти изтегля с гумата че и те са по-леки Задните полуоски и карета кво ги бърка че са на 18-ска 14-ска или 15-ска , не мога да разбера - повтарям се , единственото с което мога да се съглася че се товари повече е част от окачването(визирам повечето гумени тампони) и главините - до там .Дори и прасето отзад да беше постоянно зацепено , пак нямаше да има никаква разлика! Аз знам защо го казвам всичкото това(мога да си обясня следствията и процесите който се случват с промяната на споменатите неща) , интересно ми е ти защо така си мислиш ? И до тук спирам , няма да спорим - знаеш не обичам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #21 Отговорено 13 Февруари, 2014 Разбрахме се) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #22 Отговорено 26 Февруари, 2014 (Редактирано) Днес взех едни джантета 18" Редактирано 26 Февруари, 2014 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #23 Отговорено 26 Февруари, 2014 Монтираш им гуми, качваш ги на колата, снимаш, качваш снимките - и гледай какво става / Журито чака/ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #24 Отговорено 28 Февруари, 2014 Ако мога да използвам темата да попитам: моето црв е с 16 -ки джанти а резервната джанта ми е 15-ка. Мога ли спокойно да я ползвам като резервна или непременно трябва да я смена с 16-ка. Дали за краткото време за което ще я ползвам няма да повреди нещо по диференциала?Имам ихонда хрв пак 4х4 там пък резервната гума е малка бандажна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #25 Отговорено 28 Февруари, 2014 В случая не е важен цолажа на джантата, а общия диаметър на джантата с гумата, т.е. ако са съпоставими като размер гумите няма значение размера на джантите. А и резервната гума е предвидена единствено да отидеш до най-близкия вулканизатор, така че не виждам проблем. Използвай калкулатор за гуми за да разбереш дали размерите са в допустимите норми. Аз карам с джанти 16-ки - 215/65/16 гуми, а резервната ми е 15-ка с гума 205/70/15, които като диаметри са в допустимите граници. Колега Policeman, чакаме снимки да видим как ще изглежда джипарата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #26 Отговорено 28 Февруари, 2014 Скоро ще има снимки.Малко ги поосвежих и трябва да взема гуми за тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #27 Отговорено 13 Март, 2014 Мисля,че се получиха нещата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #28 Отговорено 13 Март, 2014 Много добре изглежда! Какъв е размера на гумите? Струва ми се, че има място за по-високи гуми, при което ще изглежда още по-добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #29 Отговорено 13 Март, 2014 Браво, на колата изглеждат доста добре, защото като ги видях само голи , нещо не ме грабнаха много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hri100v 0 #30 Отговорено 25 Юли, 2014 Здравейте. И аз съм на вълна гуми различни от стоковите, за црв първа генерация. Иска ми се, обаче да сложа максимално широки 16ки. В темата не видях нищо по-широко от 235... но и никой не споменава офсета или ЕТ на джантите. Моля ако някой има опит по моя въпрос да го сподели, тъй като доста си блъсках главата преди време с едни 18ки на прелюда ми и знам, че тези японци почти не позволяват да се излиза извън стандартното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #31 Отговорено 27 Юли, 2014 Policeman, заради тези джанти съм навит на бартер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #32 Отговорено 27 Юли, 2014 Policeman, заради тези джанти съм навит на бартер Винаги можеш да скочиш на подобни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #33 Отговорено 5 Август, 2014 (Редактирано) Здравейте, втора година карам с 17' джанти ЕТ 35 мисля са. Гумите са ми 235/55 -17'' . По широки ще опират при навиване на волана си мисля, а и ще натежи на волана, и тези се усещат по-тежички при маневриране. Тази широчина излизат от калниците и понеже са ми високи ми опираха на моменти горе в калниците при преминаване на бабуни примерно. Затова се наложи да повдигна малко задницата с подложни тампони на пружините, изрязах си ги от 35мм транспортна лента. На пътя стои много по стабилно, лятото карам по бързичко и е по устоичива от преди и в завои и при разминаване с камиони. Като вляза в локва обаче с малко по висока скорост лесно поднася отделно блъска водата напред и на моменти се случва да загубя видимост залива се цялото предно стъкло. Зимните гуми са ми 195/80 - 15'', които като височина ми идват колкото летните. Предпочитам по - високи гуми защото возията е хубава, а и по нашите хубави улици са по - малко проблемите с кривене на джанти, всъщност не съм имал такива проблеми. Другото, което забелязах е, че километража ми показва абсолютно точно скоростта, сравнявам с GPS-а. Снимки как изглежда: Редактирано 5 Август, 2014 от ijp_cor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове