Jump to content
ronaldinho161

Honda Civic Type R 2.0 vtec 201 к.с.

Recommended Posts

Здравейте,

От известно време обмислям да си закупя мощен автомобил и за момента един от изборите е хондата от заглавието.Та въпроса ми е този бензинов мотор как се представя на пътя, защото от ревютата, които прегледах, не останах доволен. Също разхода при нормално градско каране може ли да се задържи 10-12/100 и съответно извън града 7-9? Всяко мнение базирано на  реален опит е добре дошло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво точно не си останал доволен в ревютата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мощноста изисква повишен разход на гориво.

Караш до vtec нормално, включиш ли го разхода се вдига,НО правиш

доста по мощни коли смешни на пътя.

201 vtec обаче в тази кола ми се виждат малко, нужно е налягане за да

стане колата над 250к.с. и тогава ще е балансирана мощност/тегло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за кое поколение на Сивик Тайп Р става въпрос? Защото за 7ген (02-06) 200к.с. си бяха съвсем достатъчно. За следващото вече идват малко, предвид че конкуренцията дръпна доста напред. Разходът който е посочен в първия пост е напълно постижим при нормално каране в рамките на закона.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разход в града 10-11,извън града 9.Теглото в 7ма е нормално,все пак не караш кашон тип 5та .Колата има разпънки,подсилени прагове,врати,спирачки 300мм,няма как да не тежи всичко това.Мотора е най-доброто от хонда до момента и обслужването е в рамките на разумното.Забравяш за евтин бензин 95 и горива на черно,а за принудително пълнене  - за 250 коня просто не си заслужава инвестицията 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво точно не си останал доволен в ревютата?

Ами колега, става въпрос за модела civic type r 7 и при сравняване с по-стария модел казват, че е по-тежка, а конете са повече само с 1 и че окачването и е доста твърдо. 

 

П.С. Понеже имам ограничение в постовет, ще отговоря в този и на колегата от 3я пост - колега 1)от какво значение е къде живея? 2) Питам нещо съвсем нормално (поне според мен), тъй като в Сф не виждам къде мога да вдигна 200 с тая кола и ме интересува при нормално каране(градско) какъв разход ще удари 3)благодаря за мнението, но е излишно в случая(ПР.VW Scirocco 2.0TSI 200к.с в града може да го направиш спокойно около 10/100,да не говорим за модела 1.4TSI 160 к.с., който е още по-икномичен и не отстъпва по нищо.Но се спирам на Honda, защото прочетох хубави неща за технологията Vtec).Все пак не говорим за автомобил 400-500 к.с нали?

Редактирано от ronaldinho161

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те засегна.

Това, че живееш в Студентски Град предполага, че си студент (синът ми е твой набор, и също е студент).

А на един студент едва ли ще му е приятно да дава цялата си стипендия (грубо казано) за гориво, и поддръжка на скъпа п***ловка, вместо за други, по-полезни неща около студентския живот. Това са моите родителски виждания.

 

И все пак ... ти си знаеш ... и можеш сам да прецениш приоритетите си (разбирай - дали водката с кола ще е от гаджето, щото ти си осигурил транспорта до дискотеката).

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, ти говориш за Сивик Тайп Р 8ген,или производство след 2007г.,  а не 7, както си писал. И да това което си чел е така, по-тежка е, а разликата в мощността е незначителна. Дефакто двигателят е същия като на предходното поколение. Недостатъка на окачването не е твърдостта, все пак е спортна кола, а по-евтината технология, която е торсионна греда с цял мост, вместо окачването ползвано до преди това, което беше многоточково, независимо.

Силата на тези коли не е макс. скорост както си писал да караш с 200, а по-скоро пъргавината ускорението и безумните обороти на които двигателя показва същността си. Както казахме разхода си е напълно постижим , стига да не си постоянно във VTEC режим. Реално до около 5500-6000об/мин колата си е съвсем нормална градска кола, доста стабилна и да с твърдо окачване, но за мощността си трябва и контрол, а с меко окачване няма как да го постигнеш. За около 20К лв за колкото се намират вече такива коли има доста голям избор от хот хечове и наистина трябва доста да се мисли, ако не си някъв маняк и по дефолт да се спираш на Хонда.

Виждам че споменаваш VW модели и мотори. Това са турбо коли и там нещата са малко по различни, но именно това имах предвид в втория си пост като казах, че конкуренцията доста дръпнаха, а Хонда сякаш доста време тъпчеше на място. Едва сега Хонда тепърва ще пуска турбо коли. Общо взето един турбо мотор има повече агрегати, повече електроника, която да го кара да работи, както трябва и да постига резултатите. Не се доверявай много на каталожните данни за разхода. Хубавото при хонда моторите е че са сравнително опростени, атмосферни са все пак, надеждни са, предвид оборотите до които се развъртат и доставят голямо удоволствие, поне за мен.

Мисли и премисляй, защото не са малко парите за това което гледаш.

 

П.С. Ако наистина си в студ град и си студент, явно от днешните закуски се пести много! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам преки наблюдения за колите,но се надявам от следното ревю да придобиеш представа за какво става въпрос. 

http://vbox7.com/play:6e8697fd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

П.С. Ако наистина си в студ град и си студент, явно от днешните закуски се пести много! ;)

Хахахах сигурно се пести аз за 4 години как не съм успял да спестя   :geek: С бачкане става работата ;) И то не в България за жалост :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички, повечето мнения ми бяха от полза. Имам още 1-2 месеца да се почудя и да взема крайно решение, защото за тези пари наистина има много голям избор.

И отново до всички - не подценявайте толкова много студентите - има такива, който работят и изкарват добри доходи.

До колегата Kra-simir - колега, аз стипендия не взимам, защото личните ми доходи доста надвишават критерия, а на дискотека ходя пеш, защото после обикновено не съм в състояние да карам :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в БГ избор на такива коли НЯМА.7ма сивик изобщо не се предлага,а по пътищата има 4-5 такива.8ма сивик е малко по-популярна и съм виждал да се въртят 4-5 екземпляра в сайтовете за автомобили.Цени на 7ма - 10к лв, 8ма  - 17к лв.Относно студентите - не ги подценявайте ;)

Разгледай и другите коли в този клас и си вземи решение според финансите и това ,което харесаш,но модели type R на хонда нямат нищо общо с другите модели,разликата и поведението е огромна,а всичко това го получаваш в заводски вид  :punk:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто едно хубаво видео за сравнение с конкурентни модели когато е излязла 7ген и защо е толкова добра.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата започва зле ... вместо да отговаряме, задаваме въпроси ...

Мислех да не се обаждам, защото нямам реален опит точно с този модел.

Обаче знам, какво може на пътя Интегра, type-R, DC5, JDM, и си представям възможностите на Сивик type-R.

 

И сега ... как другояче да започне темата, когато в едно условие се поставят две абсолютно противоположни неща - мощен автомобил (с явно спортни възможности на пътя), и разход на гориво?!

Ми ... според мен, авторът (живеещ в Студенски Град) трябва да се лиши от едно от двете. Или забравя за ниския разход на гориво, или забравя за type-R.

 

Съжалявам ... изказвам се неподготвен ... не знам, колко гори тази кола, и колко трябва да гори според автора ... обаче аз така виждам нещата :)

Съгласен съм.  При 200+ коня,не мисля,че трябва да става на въпрос за разход,но все пак човека се интересува. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ZaRRicK е писал, колегата със сигурност има предвид 8 ген Type R, не 7-ма. За разход градско 12 да забрави, освен ако не я кара по учебник за икономично каране, което обезмисля самия автомобил или може би да я имаш само за да й се радваш на външен вид, което не е малко. За 200+ скорост не е проблем и до 250 стига на магистрала, но както е писано и по-горе истинското удоволствие е от развъртането на оборотите, не от макс скорости. Извънградско над 177км/ч. когато след 6-та си и с вкл. витек вече - разход около 12/100, при лежерно каране пада между 8-9/100. Твърдо вози, особено на павета оставаш без бъбреци, на хубав път си цар, управлението е страхотно, всяко движение на волана все едно ти следва и мисълтта какво искаш да направиш. За размерите на такава кола има много пространство вътре, място за краката на задните седалки, в ширина и багажник, при свалени задни седалки и равен под пренасяш спокойно и хладилник. Ако те интересува нещо друго по автомобила, питай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........................,а за принудително пълнене  - за 250 коня просто не си заслужава инвестицията 

Мислех да не ти отговарям,ама........

Ако покараш такава ще разбереш, че и с 250к.с. инвестицията си заслужава.

Ще запазиш колата дълго време здрава.

Карал съм скоро 240к.с. и разликата между 201 и 240 е убийствена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...