Jump to content
banancho_

Питане за Суап от D серия към B серия

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Обмислям да суапна от D16Y3 към B16A2. та същинският въпрос или по точно въпросите както кажете ;) 

какви трудности бих срещнал при имплантирането, тъй като мотора е от 5 генерация седан, а аз карам англичанка преди фейстлифта-а ?

Освен суап-а, ще мога ли да ползвам и окачване и темподобни от това купе към моето ?

Да уточним колата от която ще вземам мотор и окачване и т.н. е 5 генерация седан 93г., а аз карам англичанка хетч MB1, 96г. 

Благодаря Ви предварително за всяка информация  :honda: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги, толкова ли никой не може да даде някакво мнение по темата ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не иска да даде някакво мнение? Толкова ли трудни неща питам, или просто грешно задавам въпросите си не мога да разбера ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи се поразрови из темата за тунинг и спорт,тук е технически раздел.Всичко е възможно,а трудностите са доста,едва ли някой ще ти снесе нещо наготово.Щом си мераклия и джоба е дебел ще стане колцата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...a защо не избереш б18с4 мисля ще е по подходящ за англичанката повече н/м ще се от полза за по тежкото купе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избрал съм В16А2 тъй като намерих това изгодно, а и има англичанки със заводско такова изпълнение. На мен не митрябва на готово всичко, а някой да сподели какви трудности бих срещнал при монтажа на този двигател в моя кош, с инталацията сериозни промени и трудности ще имам ли и други от това естество.Благодаря предварително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преправяш жиците а мотора си лега в коша като зет при баба си . Сложи и донора и кораба маика един до друг и деистваи .Кое им е различното на окачванията че ще ги сменяш :whistle:  .

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото #fenabg, а относно окачването мисля да взема това от донора, тъй като е по добро от мойто. Да не забравяме че мойта кола е с обикновено окачване и си е баш като кораба майка :-) нал целта е и малко по-голяма стабилност от колкото сега ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля ви помагайте с някакво инфо от къде мога да си закупя тампоните по мотора, ставс дума за всичките евентуално, че работата е сериозна...... :( :( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои тампони,за кой мотор?Дай ми ОЕМски номера и ще ти ги намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В йбей няма ли ? Имаше някви d to b series тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес едва разбрах че стоковите тампони няма да паснат.... та въпросът е от къде мога да си закупя суап тампони?Ако някой може да каже ще съм му много много благодарен, тъй като вече съм доста отчаян че май и с размяната на комповете ще имам повечко работа.... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да споделиш какво стана ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кои тампони нестават нали имаше донор цяла кола ,за жицте ти писах 

 

 

Здравейте колеги.

Обмислям да суапна от D16Y3 към B16A2. та същинският въпрос или по точно въпросите както кажете ;) 

какви трудности бих срещнал при имплантирането, тъй като мотора е от 5 генерация седан, а аз карам англичанка преди фейстлифта-а ?

Освен суап-а, ще мога ли да ползвам и окачване и темподобни от това купе към моето ?

Да уточним колата от която ще вземам мотор и окачване и т.н. е 5 генерация седан 93г., а аз карам англичанка хетч MB1, 96г. 

Благодаря Ви предварително за всяка информация  :honda: 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех решение че само ще добавя липсващите кабели за витек-а, след като преправих една от трите букси на моята кола на компа, пробвах с преправената букса да запаля моя мотор със компа на донора и се получи от раз, и за това реших че само ще добавя това което липсва.

А относно тампоните, казаха ми че има голяма вероятност тампоните на моята кола да не паснат на новият мотор, но и за това съм решил че най-сигурно ще е да пусна пробно мотора в коша пък то ще си проличи дали ще паснат или не. Ако случайно нещо не си дойде на мястото тогава ще търся суап тампони евентуално, тъй като ми казаха че такива тампони ще сами нужни.

Ако някой се сеща за някакъв съвет, ще съм му благодарен тъй като тия дни доста ми пуши главата вече :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето са ти казали те ти направят колата. ей такива истории са ми любими.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#fwnabg Аз заради това реших да действам на моя отговорност, и днес вече В16А2-то е монтиран в коша на моята кола (англичанката) на тампоните и стойките на моя мотор!

Относно липсващите кабели, днес проследих по цветове какво ми трябва и къде отива и утре започвам с това за да мога тия дни да запаля ;)

Само не знам как ще извадя нужните ми пинчетата от буксите на донора за да мога да ги сложа в моите букси и да опъна липсващите ми кабели ? Все ще го измисля де ама днес като ги загледах не ми изглежда много лесно :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка кой излезе прав за тампоните.и скоро да я видим в движение 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

Хондови букси все още не съм пипал, но пък бая маздови съм разпинил и запинил наново. Споделям, защото според това, което съм виждал при Хонда, буксите нямат драстични разлики и се надявам да помогна.

 

Разпинват се винаги от страната на буксата, от която влизат кабелите с пиновете.

Най-вероятно, има силиконови уплътнителчета нанизани на кабелите, които се изчоплят внимателно, за да могат да се ползват отново.

Изчоплиш ли уплътнението, лесно и бързо би трябвало да се ориентираш, от коя страна на пинчето е контрата която го държи и съответно да я освободиш с тънка часовникарска отвертка или игла губерка.

Някои букси имат обща контра на пиновете, освободима от външната страна на буксата, но не помня, има ли такива около мотора. В таблото със сигурност има.

 

Ако се налага да махнеш пин от кабел, имай предвид, че е доста пипкава и не винаги успешна работа и някои пинове после не стават за ползване. Добре е, да предвидиш резервни.

 

Ако се налага, да свързваш кабели от новата и старата инсталация, съветвам те, както ме посъветваха мен, в никой случай да не запояваш, а да направиш здрава механична връзка, която можеш да изолираш с термосвиваем шлаух и малко силикон преди да нагрееш.

 

Щом си стигнал до тук, значи ще стигнеш до края! Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В крайна сметка се оказа прав колегата fenabg и малко или много моето желание да пробвам директно монтажа на мотора, тъй като на пръв поглед при отваряне на предните капаци на двете коли, не се вижда никаква разлика в кошовете на двете коли, освен мощността :D Относно кабелите, само не разбрах защо не е хубаво да бъдат запоявани, какво пречи спойката? Та нали един вит това е най сигурната връзка за ел.проводимост, иначе съм благодарен на колегата fenabg за бързия и коректен отговор и на колегата Драгойчо за съвета относно пиновете! Скоро се надявам да поразходя проекта по улиците ;)Поздрави на всички.

Редактирано от banancho_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте ми съвет за масло за скоростната кутия за В16А2, тъй като в тази област хич ме няма. Дайте някакво мнение за марка, визкозитет и т.н.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с това и не се оплаквам.цената му беше около 30 лева.За съжаление трябва да го поръчваш от варна или софия в русе няма да го откриеш  :)

 

 

post-12159-0-30714700-1394093422_thumb.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го в Русе ,просто трябва да разпиташ :),макар че в петък един колега отмъкна последните туби.Поддържам по един литър винаги от хидравличното,трансмисионното и дифовото.Ако някой е закъсал не съм го оставил на улицата...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе споменатата.цена за една тубичка от литър ли е или е за три тубички от по литър ?Пък ако се наложи ще го поръчваме от Варна, тъй като тук в Русе не се сещам къде мога да го намеря евентуално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За литър :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги.

С огромно съжаление ще помоля някой с наистина опит в областта на основни и билени лагери да ми даде съвет за смяна на биелни лагери на В16А2-ката, тъй като мотора трака доста "красиво" един майстор на който вярвам само при звука който чу каза това е биелен лагер.

Утре след като отворя мотора от долу мога да дам по подробна информация за това дали лагерите са сменяни някога, за да придобиете и Вие представа за какво става дума.

Пак казвам, надявам се да пишат компетентни личности, за да не се получават само спамчета, тъй като вече съм повече от отчаян и не ми е до философски приказки !

Поздрави на Всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор не го ли чу преди да го сложиш ? Тайхо,НДЦ,АЦЛ това са по известните марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че на 4-ти цилиндър биелният лагер е залепнал за коляновият вал и е задрал биелата ! 

Майсторът ми, ми каза че има вариант само да се шлайфне леко биелата за да се сложи новият лагер и да си карам, естествено да се проверят и другите биели за да не се разбалансира мотора.

Утре ще ъде извадено и някое от другите три бутала за да се види там лагерите на биелата какви са и що са, за да се предприемат мерки за необходимите лагери които трябва да се купят.

Нещо много ми е притеснено, тъй като никога не ми се е налагало да правя такива ремонти и не знам какво и как ще стане, вече ми се плаче чак   :cry:  :cry:  :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги, това е един от здравите биелни лагери който може да се разчете. Та въпросът ми е по тези писанки които са на снимката има ли как да се разбере дали това са оригинални лагери или са някакви ремонтни, тъй като не знам как да разбера. на буталата ми също пише Р30, както и на лагера но по другите символи не знам как да разбера дали са сменяни някога ? Ако някой може да окаже помощ ще съм му много благодарен!
Надявам се някой да окаже съдействие и със съвет как да процедирам тъй като съм в една голяма безизходица от която не знам как да изляза :unsure:  :unsure:  :unsure:   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имат отстрани някакъв цвят примерно червен,зелен,син кафяв,жълт,черен или розов си със оригиналните лагери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера е Тайхо

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля админите да изтрият темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да я изтрият.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...