Jump to content
st_piskov

Нов член в клуба!

Recommended Posts

Здравейте фенове на марката!Казвам се Стоян ,живея в гр.Стамболийски!След доста четене накрая и аз се реших да се сдобия с една хондичка!Става въпрос за Црв 1-а генерация 99 год!Колата си я харесах от пръв поглед,човека се оказа колега във форума,но се оказа ,че колата има доста кусури за оправяне,които предишния собственик за мое голямо разочарование беше добре замаскирал!Преди всичко искам да кажа,че преди да седна да пиша тези редове почетох доста,но в нито една тема не можах да намеря решение за моите проблеми!Ще се опитам да опиша някои от тях и се надявам за помощ от ваша страна!На първо място-съединителя,при доста майстори ходих,всички вдигат рамене!Стария собственик ме убеждаваше до последно,че съединителя е нов!Проблема при него е,че отделя твърде горе,от време на време се получава едно приплъзване,все едно износен съединител,което е временно и от само себе си се оправя!Това може да се случи веднъж на 100 км примерно и от само себе си се оправя!Някакви идеи?Другото,което искам да попитам е за читав майстор в Пловдив и региона,който може да закачи колата на комп,!Светва ми чека от време на време,а и има някакво придърпване по време на движение!Буксата ми е от старите и това се оказа проблем в доста сервизи-просто нямали такава букса!Колата има още доста проблеми,но тази семица влиза в бокса и мисля ,че ще ги отсраня,а те не са малко!Ще съм благодарен все пак на помощ от ваща страна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл!Това че си я купил от човек ,чел в форума,какво значение има според теб?Има хора дето си поддържат ,колите,други са мърлячи.Форума няма нищо общо.Дано поне си я купил на съответната ,цена.За проблемите.Първо поразпитай за читави майстори около тебе.После един оглед на колата и сваляне на кутията виждам.После ще обсъдим едни снимки.Чека ще го мислим след обслужване -филтри въздушни и горивни.Хубаво е да се хвърли едно око на ангренажа.Смяна на свещи ,кабели палец и капачка е почти сигурно.Колегите ще ти дадат документация и съвети...тия дето са с ЦРВ естествено.АКо си мераклия колата вярвам ще стане кукла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш в предвид за сваляне на кутията?Майстори имам читави,просто исках да я види човек,който наистина разбира от црв!Тази седмица влиза в сервиза за основно обслужване,има и кофти теч на масло,възможно е да и от някой семеринг!Повече ме притеснява съединителя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй де,най-добре на очо да се види кво му е на съединителя.Трябва да си сигурен в колата си.Кутията пада за 2 часа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде е тоя теч на масло (ето ся с тея два поста чак утре ще ни отговориш) маистор които може да ти я закачи на комп а и е много в час с хондите, ама като казвам много наистина е така, е Митака от Бресник . Имам и двама доверени в Пловдив но те са по грубата част, смисъл няма да могат да я закачат на комп. При Митака диагностика е на смешна цена така че нищо не ти пречи да отидеш, ето негов телефон 0886 71 03 79 кажи му Слави с червеното ЦРВ ме праща :) можеш спокоино и за съединителя да споделиш с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теча не е видим,трябва да се отвори капака на ангренажа!Звъннах на Митака най-вероятно днес ще прегледа колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш още само един пост за днес, пиши после какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави,първо благодаря за пича,където ми го препоръча,очарован съм! Днес бях при него,прегледа колата,общо взето за това което бях отишъл почти свършихме работа!Оказа се,че някой некадърник е сменвал горна помпа на съединителя и въобще не е знаел какво прави!След намесата на Митака,всичко си дойде на място и засега съединителя е 6!Ако ме питаш какво прави-нещо бърка под волана,там където е педала на съединителя и от там оправи работата!Диагностиката показа развален датчик за скоростомера,срещу 30 кинта взехме читав втора употреба и сега и километража бачка!Придърпването-Митака иска да сменим свещите и да регулира клапаните!Лошото е,ако не стават за регулиране вече-знаеш какво следва!Теча не остана време за него ,но каза ,че 99% е сигурен ,че е от гарнитура картер!Отделно има и малко дреболии,които не са болка за умиране!Другата седмица ще я карам пак колата при него да видим за клапаните!Общо взето много кадърно момче,разбира си от работата!Въпроса е ако клапаните са в гъза,какво да правя!Според него,колата трябва да върви повече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво, ще ти дам телефон на човек в стамболииски да си купиш една глава, тои продава една 128 кониова на части , монтираш и пееш, не мисля че си струва ремонта на твоята които ще ти легне камара пари :)Сигурен съм че ще я даде на добра цена, е естествено ако може да я свали хахахаха щото на мен вече една седмица ми сваля полуоска, инак цената и е перфекна на фона на останалите обирджии :):lol: Опаааа ма тя твоята е 147 коня а, е сега нека колегите кажат глава от 128 става ли на 147 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте да се види положенеието,кратуни много...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да

ДА-става главата , или ДА - така постъпи :) Много пестелив си в този пост, нещо неприсъщо за тебе бате ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, става от 147 на 128 и обратното. Това имах предвид. Трудно ми е да дам съвет, дали да ремонтира тази, или да слага нова/втора употреба. Има много фактори, които трябва да оцени и доста от тях са субективни, знаеш;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, става от 147 на 128 и обратното. Това имах предвид. Трудно ми е да дам съвет, дали да ремонтира тази, или да слага нова/втора употреба. Има много фактори, които трябва да оцени и доста от тях са субективни, знаеш;-)

Не се знае още със сигурност дали ще опря до този ремонт,но искам да съм подготвен за всичко!Кои са тези фактори,бихте ли ме посъветвали как да преценя дали да слагам глава втора ръка или да ремонтирам старата!Забравих да кажа,че първото нещо което ми каза стария собственик,без да съм го питал е,че е слагал керамични легла на клапаните,но не съм в състояние да вярвам ,че това нистин го е правил!А и няма как да се разбере!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас, кои знае кои и как я направил, и ти що я взе :huh:/> трябва да си я взел на много добра цена, тая кола да не е на метан, една сребриста или златиста? И понеже нямаш вече мнения за днес ако искаш да отговориш може да редактираш предното си мнение като добавиш отговора там ;)/>п.п. в грешка съм, имаш още едно мнение :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е на метан,с газов инжекцион БРЦ е!Хондата я взех от човек с никEAGLEYAE или нешо от сорта беше!Валери се казва!Кое е лошото в случая,така или иначе ,ако е направена читаво това е в плиус за мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва е лошото, че не се знае как е направена, а тая процедура не е като да смениш гумички на клапани :) трябва да се прави кадърно и с маисторлък :) иначе си прав, ако е направена ок то е голям + за тебе. Но аз лично не бих купил кола която е минала през такъв ремонт, това си е мое мнение и не обвързвал никои с него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави май и аз ще ида при твоя човек може да разбира и от Харвита ;) В петък четвъртък ще му звънна да видя какво ще каже :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди, разбира, Хонди му даи на него :) кажи Слави с червеното ЦРВ и те така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених свещите,колата ноправо си промени вървенето!Обаче придърпването макар и доста нарядко и едвам забележимо си остана!Е не е както беше,ама сигурно ще трябва да се барнат клапаните!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и клапаните са регулирани,слава Богу наред са и наистина този ремонт по тях е правен и то кадърно!Обаче този проблем с придърпването остана,особено след 90 км се усеща често и е доста неприятно!Интересното е ,че при по-ниска скорост го прави много по рядко!Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега капачка, палец и кабели смени ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм,само свещи,интересното е ,че на диагностиката моторът спи,оборотите не мърдат!сериозното придърпване започва след 2700-2800 оборота,по време на движение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали капачката да я видиш на къв хал е и палеца погледни. Да не е като на слави капачката електродите като игли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на бензин предърпва ли? Моята предърпваше от настройките на газта, на бензин нищо нямаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледаи всички маркучи по мотора които имат общо с вакума, разни малки маркучлета напукани цепнати и прочие, това може да ти го прави ако от някъде засмуква въздух. Маркуча за сервото също погледни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като придъпрва на високи обороти не е ли недостиг на гориво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като засмуче въздух автоматично се получава точно това , недостиг на гориво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес джипката излезе от бокса,сменен е ангренажа,пистовите ремъци,всички филтри и масло!Оказа се,че кабела на 1-ви цилиндър е за смяна,та ще търся оригинални кабели втора ръка!Разбрах,че чисто нови от Хонда били доста цифра!Някакви идеи за читави кабели 2-ра ръка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измери ми дължина само на кабела,без двете лули.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разстоянието на кабела е 59 см.Какво имаш в предвид,колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разстоянието на кабела е 59 см.Какво имаш в предвид,колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти пратя кабел,в бокса се въргалят някакви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш можеш ли да ми пратиш и на мен един,че имам съмнение за единия.Ще ти кажа кой е на лс утре като ходя да сменям амортисьорите ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на тебе  ще пратя ама тия кабели щом съм ги сменял значи са за смяна.48 кинта е един комплект нови....не вярвам да ви събори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са толкова пари утре да купувам направо :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави,за каква малка кабели говориш и на какви пари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси и късмета!Вчера както си карах и колата изгасна и няма палене!Днес проверих-ток до свещите не отива!Възможно ли е да е отишло делкото?По принцип цялото ли се сменя или може да се сменят отделни елементи от него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може да се подменят елементите в него.Комутатор е заминал най-вероятно.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...