st_piskov 1 #1 Публикувано 6 Февруари, 2014 Здравейте фенове на марката!Казвам се Стоян ,живея в гр.Стамболийски!След доста четене накрая и аз се реших да се сдобия с една хондичка!Става въпрос за Црв 1-а генерация 99 год!Колата си я харесах от пръв поглед,човека се оказа колега във форума,но се оказа ,че колата има доста кусури за оправяне,които предишния собственик за мое голямо разочарование беше добре замаскирал!Преди всичко искам да кажа,че преди да седна да пиша тези редове почетох доста,но в нито една тема не можах да намеря решение за моите проблеми!Ще се опитам да опиша някои от тях и се надявам за помощ от ваша страна!На първо място-съединителя,при доста майстори ходих,всички вдигат рамене!Стария собственик ме убеждаваше до последно,че съединителя е нов!Проблема при него е,че отделя твърде горе,от време на време се получава едно приплъзване,все едно износен съединител,което е временно и от само себе си се оправя!Това може да се случи веднъж на 100 км примерно и от само себе си се оправя!Някакви идеи?Другото,което искам да попитам е за читав майстор в Пловдив и региона,който може да закачи колата на комп,!Светва ми чека от време на време,а и има някакво придърпване по време на движение!Буксата ми е от старите и това се оказа проблем в доста сервизи-просто нямали такава букса!Колата има още доста проблеми,но тази семица влиза в бокса и мисля ,че ще ги отсраня,а те не са малко!Ще съм благодарен все пак на помощ от ваща страна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 6 Февруари, 2014 Добре дошъл!Това че си я купил от човек ,чел в форума,какво значение има според теб?Има хора дето си поддържат ,колите,други са мърлячи.Форума няма нищо общо.Дано поне си я купил на съответната ,цена.За проблемите.Първо поразпитай за читави майстори около тебе.После един оглед на колата и сваляне на кутията виждам.После ще обсъдим едни снимки.Чека ще го мислим след обслужване -филтри въздушни и горивни.Хубаво е да се хвърли едно око на ангренажа.Смяна на свещи ,кабели палец и капачка е почти сигурно.Колегите ще ти дадат документация и съвети...тия дето са с ЦРВ естествено.АКо си мераклия колата вярвам ще стане кукла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #3 Отговорено 6 Февруари, 2014 Какво имаш в предвид за сваляне на кутията?Майстори имам читави,просто исках да я види човек,който наистина разбира от црв!Тази седмица влиза в сервиза за основно обслужване,има и кофти теч на масло,възможно е да и от някой семеринг!Повече ме притеснява съединителя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 7 Февруари, 2014 Тъй де,най-добре на очо да се види кво му е на съединителя.Трябва да си сигурен в колата си.Кутията пада за 2 часа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 7 Февруари, 2014 От къде е тоя теч на масло (ето ся с тея два поста чак утре ще ни отговориш) маистор които може да ти я закачи на комп а и е много в час с хондите, ама като казвам много наистина е така, е Митака от Бресник . Имам и двама доверени в Пловдив но те са по грубата част, смисъл няма да могат да я закачат на комп. При Митака диагностика е на смешна цена така че нищо не ти пречи да отидеш, ето негов телефон 0886 71 03 79 кажи му Слави с червеното ЦРВ ме праща можеш спокоино и за съединителя да споделиш с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #6 Отговорено 8 Февруари, 2014 Теча не е видим,трябва да се отвори капака на ангренажа!Звъннах на Митака най-вероятно днес ще прегледа колата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 8 Февруари, 2014 Имаш още само един пост за днес, пиши после какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #8 Отговорено 8 Февруари, 2014 Слави,първо благодаря за пича,където ми го препоръча,очарован съм! Днес бях при него,прегледа колата,общо взето за това което бях отишъл почти свършихме работа!Оказа се,че някой некадърник е сменвал горна помпа на съединителя и въобще не е знаел какво прави!След намесата на Митака,всичко си дойде на място и засега съединителя е 6!Ако ме питаш какво прави-нещо бърка под волана,там където е педала на съединителя и от там оправи работата!Диагностиката показа развален датчик за скоростомера,срещу 30 кинта взехме читав втора употреба и сега и километража бачка!Придърпването-Митака иска да сменим свещите и да регулира клапаните!Лошото е,ако не стават за регулиране вече-знаеш какво следва!Теча не остана време за него ,но каза ,че 99% е сигурен ,че е от гарнитура картер!Отделно има и малко дреболии,които не са болка за умиране!Другата седмица ще я карам пак колата при него да видим за клапаните!Общо взето много кадърно момче,разбира си от работата!Въпроса е ако клапаните са в гъза,какво да правя!Според него,колата трябва да върви повече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 8 Февруари, 2014 Ами какво, ще ти дам телефон на човек в стамболииски да си купиш една глава, тои продава една 128 кониова на части , монтираш и пееш, не мисля че си струва ремонта на твоята които ще ти легне камара пари Сигурен съм че ще я даде на добра цена, е естествено ако може да я свали хахахаха щото на мен вече една седмица ми сваля полуоска, инак цената и е перфекна на фона на останалите обирджии Опаааа ма тя твоята е 147 коня а, е сега нека колегите кажат глава от 128 става ли на 147 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #10 Отговорено 8 Февруари, 2014 Да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #11 Отговорено 8 Февруари, 2014 Чакайте да се види положенеието,кратуни много... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 9 Февруари, 2014 ДаДА-става главата , или ДА - така постъпи Много пестелив си в този пост, нещо неприсъщо за тебе бате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #13 Отговорено 9 Февруари, 2014 Да, става от 147 на 128 и обратното. Това имах предвид. Трудно ми е да дам съвет, дали да ремонтира тази, или да слага нова/втора употреба. Има много фактори, които трябва да оцени и доста от тях са субективни, знаеш;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #14 Отговорено 9 Февруари, 2014 Да, става от 147 на 128 и обратното. Това имах предвид. Трудно ми е да дам съвет, дали да ремонтира тази, или да слага нова/втора употреба. Има много фактори, които трябва да оцени и доста от тях са субективни, знаеш;-)Не се знае още със сигурност дали ще опря до този ремонт,но искам да съм подготвен за всичко!Кои са тези фактори,бихте ли ме посъветвали как да преценя дали да слагам глава втора ръка или да ремонтирам старата!Забравих да кажа,че първото нещо което ми каза стария собственик,без да съм го питал е,че е слагал керамични легла на клапаните,но не съм в състояние да вярвам ,че това нистин го е правил!А и няма как да се разбере! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 9 Февруари, 2014 (Редактирано) Ужас, кои знае кои и как я направил, и ти що я взе :huh:/> трябва да си я взел на много добра цена, тая кола да не е на метан, една сребриста или златиста? И понеже нямаш вече мнения за днес ако искаш да отговориш може да редактираш предното си мнение като добавиш отговора там ;)/>п.п. в грешка съм, имаш още едно мнение Редактирано 9 Февруари, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #16 Отговорено 9 Февруари, 2014 Не е на метан,с газов инжекцион БРЦ е!Хондата я взех от човек с никEAGLEYAE или нешо от сорта беше!Валери се казва!Кое е лошото в случая,така или иначе ,ако е направена читаво това е в плиус за мен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #17 Отговорено 9 Февруари, 2014 Е тва е лошото, че не се знае как е направена, а тая процедура не е като да смениш гумички на клапани трябва да се прави кадърно и с маисторлък иначе си прав, ако е направена ок то е голям + за тебе. Но аз лично не бих купил кола която е минала през такъв ремонт, това си е мое мнение и не обвързвал никои с него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #18 Отговорено 10 Февруари, 2014 Слави май и аз ще ида при твоя човек може да разбира и от Харвита В петък четвъртък ще му звънна да видя какво ще каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 10 Февруари, 2014 Иди, разбира, Хонди му даи на него кажи Слави с червеното ЦРВ и те така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #20 Отговорено 12 Февруари, 2014 Вчера смених свещите,колата ноправо си промени вървенето!Обаче придърпването макар и доста нарядко и едвам забележимо си остана!Е не е както беше,ама сигурно ще трябва да се барнат клапаните! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #21 Отговорено 16 Февруари, 2014 Вече и клапаните са регулирани,слава Богу наред са и наистина този ремонт по тях е правен и то кадърно!Обаче този проблем с придърпването остана,особено след 90 км се усеща често и е доста неприятно!Интересното е ,че при по-ниска скорост го прави много по рядко!Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #22 Отговорено 16 Февруари, 2014 Колега капачка, палец и кабели смени ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #23 Отговорено 16 Февруари, 2014 Не съм,само свещи,интересното е ,че на диагностиката моторът спи,оборотите не мърдат!сериозното придърпване започва след 2700-2800 оборота,по време на движение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #24 Отговорено 16 Февруари, 2014 Свали капачката да я видиш на къв хал е и палеца погледни. Да не е като на слави капачката електродите като игли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgeorge 0 #25 Отговорено 16 Февруари, 2014 Колега на бензин предърпва ли? Моята предърпваше от настройките на газта, на бензин нищо нямаше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #26 Отговорено 17 Февруари, 2014 Огледаи всички маркучи по мотора които имат общо с вакума, разни малки маркучлета напукани цепнати и прочие, това може да ти го прави ако от някъде засмуква въздух. Маркуча за сервото също погледни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #27 Отговорено 18 Февруари, 2014 Като придъпрва на високи обороти не е ли недостиг на гориво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #28 Отговорено 18 Февруари, 2014 Като засмуче въздух автоматично се получава точно това , недостиг на гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #29 Отговорено 22 Февруари, 2014 Днес джипката излезе от бокса,сменен е ангренажа,пистовите ремъци,всички филтри и масло!Оказа се,че кабела на 1-ви цилиндър е за смяна,та ще търся оригинални кабели втора ръка!Разбрах,че чисто нови от Хонда били доста цифра!Някакви идеи за читави кабели 2-ра ръка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #30 Отговорено 22 Февруари, 2014 Измери ми дължина само на кабела,без двете лули. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #31 Отговорено 23 Февруари, 2014 Разстоянието на кабела е 59 см.Какво имаш в предвид,колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #32 Отговорено 23 Февруари, 2014 Разстоянието на кабела е 59 см.Какво имаш в предвид,колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #33 Отговорено 23 Февруари, 2014 Да ти пратя кабел,в бокса се въргалят някакви... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #34 Отговорено 23 Февруари, 2014 Ако имаш можеш ли да ми пратиш и на мен един,че имам съмнение за единия.Ще ти кажа кой е на лс утре като ходя да сменям амортисьорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #35 Отговорено 23 Февруари, 2014 Абе и на тебе ще пратя ама тия кабели щом съм ги сменял значи са за смяна.48 кинта е един комплект нови....не вярвам да ви събори... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #36 Отговорено 23 Февруари, 2014 Къде са толкова пари утре да купувам направо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #37 Отговорено 24 Февруари, 2014 Амо не можеш да ги намериш свиркаи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #38 Отговорено 24 Февруари, 2014 Слави,за каква малка кабели говориш и на какви пари! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st_piskov 1 #39 Отговорено 1 Март, 2014 Баси и късмета!Вчера както си карах и колата изгасна и няма палене!Днес проверих-ток до свещите не отива!Възможно ли е да е отишло делкото?По принцип цялото ли се сменя или може да се сменят отделни елементи от него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #40 Отговорено 1 Март, 2014 (Редактирано) Може да се подменят елементите в него.Комутатор е заминал най-вероятно. Редактирано 1 Март, 2014 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове