Jump to content
Слави CR-V

Грес за карета?

Recommended Posts

Заял съм се с дясната ми полуоска щото имам леко тресене при ускорение, и съм намерил втора ръка друга която ще взема да я пробвам ако се оправи тогава я плащам :) Ще ми се тая "новата" ако е ок да и сменя греста на каретата. В нас имам на Валволин два вида, едната е червена молибденова, а другата е една черна като графитна ама пусто не я помня каква беше точно като име, но си мисля че е графитна. Та коя е по подходяща за карета от двете, чета че молибденовата добавка в греста осигурявала мазане дори когато самата грес не успявала-каквото и да значи това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и на двете пише, че стават за CV Joints ... слагай от по-скъпата :D

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси ми ще ги видя довечера ама се съмнявам на опаковката да има такава информация :) инак гледах в смотаното ръководство писали кви ли не глупости с ква грес да си смажа вратите, жилата и куп други чудесии а за карета нищо, за тях само пише къв грамаж да се сложи от греста която била в комплекта с новите карета :) Те не знаят ли че ние в БГ ново не купуваме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми така е Слави ... въпреки че не помня дали всички карета имат грес в комплекта. Виж, маншоните за карета, които ние купуваме (на едро) идват в кашон заедно със скобите и ЧЕРНА ГРАФИТНА ГРЕС.п.п. Така, като се замисля ... необходимо ли е да нарушаваш ТВОЕТО Правило 1?! Ако имаш доверие на продавача, и няма видими повреди, и омасляване по маншоните ... кво правим?!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греста, която идва с оригиналните маншони за каретата е с жълтеникъв цвят /отнася се и за вътрешните и за външните карета/. В sеrvice manual-а на моя сивик пише само за количеството на греста, но не и за самата грес /пише да се използва греста от ремонтния комплект/.

Редактирано от SR-71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси ами въобще нямам доверие на продавача, смисъл не го познавам, от обява в нета я намерих :) то като видя полуоската ще си личи пипана ли е не е ли, ако е суха ясно е че греста е вътре, ама пък какво е станало стая грес за тея 13 год, какви качества са и останали, та от профилактична гледна точка исках да им сменя греста пък и нали тая полуоска е кекава та белким и удължа живота :)А случайно да знаете още при вземането на полуоската така с ръце мога ли да усетя някакви проблеми в нея евентуално? По скоро за състоянието на каретата познава ли се по нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях виждал жълта грес,ама не съм и монтирал оригинални маншони.Дефакто няма никакво значение каква е.Трябва да е темепературо и влаго устойчива,нискооборотна...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи едната червената ми е такава маи се води литиева http://topoil.kz/valvoline?product_id=284A другата ми е молибденова черна мяса на графитна като тази тук на линка втората http://valvo.hit.bg/grease.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братовчед ми възтановява карета на полуоски, но няма да споменавам фирма , да не правя реклама. Та като съм гледал слага една кафеникава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, колкото и карета да съм монтирал до сега ( не оригинални разбирас ) в кутията идват с пакетче тъмно сива ( графитна грес), явно това е греста за карета!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"А случайно да знаете още при вземането на полуоската така с ръце мога ли да усетя някакви проблеми в нея евентуално? По скоро за състоянието на каретата познава ли се по нещо." Слави предполагам питаш за вътрешното каре - едва ли ще усетиш нещо на ръце, но не прави моята грешка от преди 2 седмици. Много внимавай как ще събереш карето в чашката, че обърнеш ли лагерите с плочката навън всичко става на леща, а най-лошото е,че не се продават поотделно както е външното каре.

Редактирано от The Dirty Harry
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хари,каре ,само измито с кореселин и смазано с WD40,можеш да хванеш колко е износено.Общо взето и на оченце се вижда касетата като е износена.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, ти що реши че е полуоската. Аз имах подобен проблем и след смяна на съединителя се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хари тая преебавка я знам от изпатили :) явно така е доста по лесно да я сглобиш и после само казва хръц и аре :) у книгата пише задължително да се маркират :) но тя полуоската така или иначе няма да се разглобява, направо я качвам цялата и тествам. HondaExplorer реших така защото това е 90% симптом на полуоска, по точно вътрешно каре, длъжен съм да почна от нея, не ми се вярва съединителя да е способен точно на такава вибрация. Другото е че колегата които има и сервиз като го качих да го повозя да чуе колко шумна е моята кола с изолацията още като я напънах на едно място и вика и твоята полуоска също като моята тресе :) Тои също каза че на ръка нищо няма да усетя само ако се отвори маншона да се види състоянието тогава си личи на къв хал е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Нов съм в форума и за сега само си чета. CRV като порасна голямПубликувано изображение.

 

Не разбирам много от коли, но като чета man:(1997-2000-HONDA-CRV-SERVICE-MANUAL.pdf) на страница 816 (Driveshafts) пише:

Grease: Thoroughly pack the inboard and outboard joints ................................... with the joint grease included in the new driveshaft set.

 

Не пише каква точно трябва да е греста но според този линк:

http://www.autozone.com/autozone/repairguides/Manual-Transaxle/Halfshafts/_/P-0900c1528026a9d2

 

Греста трябва да е: (high temperature molybdenum disulfide grease capable of withstanding extreme pressure and heat)

 

Нещо като това най-евтиното което намерих за 2 минути и може би става.:http://www.ebay.com/itm/MICROLUBROL-MAX-EP-HEAVY-EQUIPMENT-Extreme-Pressure-Grease-3-Moly-Micro-PTFE-/281258515743?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item417c505d1f

Слави надявам се да съм помогнал. (между другото, не правя разлика между каре и полуоска Публикувано изображение )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиат Темпра :) ти си наше чадо бре :) сигурно се знаем от Фиат форума, е, а обясни ми сега как караш фиат а не правиш разлика между каре и полуоска, та ти трябва да си половин механик :) Шегувам се разбира се, не всеки е длъжен да си прави сам колата :)За греста, наистина не пише в ръководството каква е, и тук там където намерих инфо пише молибденова, такава имам, но като споделих с моя мастор за намерението да сменя греста в каретата, каза да не съм си и помислил. Оригиналната грес вътре била много хубава, предложи да ми мацне от нея на ръцете и да се опитам да я измия :) Общо взето ме убеди че ако маншоните са здрави и като отворим да видим вътре състоянието ако греста е ок да не я пипаме :) Само дето съм е гати каръка тоя от които трябва да взема полуоска не може да я свали вече една седмица, не за друго ми не може да намери секрета за гаиката на гумата и не може да свали гумата, ся уж щял да вика днес някъв да реже на ред там та да видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Всъщност и на фият форума съм го изчел(но не съм писал) и на Tempra manual четох защото всички майстории не искат да пипат фиат на 21 години - (тъкмо стана пълнолетна според USA и никой не иска да я погледне Публикувано изображение )

На фиата само двигателя не съм му разглобял защото нямам гаражПубликувано изображение

 

Колкото до греста и тия гумените работи (маншони) майстора може да прав, но ако CRV е 1998 ~ 15-16 години и като гледам тия неща за 10лв (доставката ще е по сложна за да излезe евтино) си вървят с фабрична грес.

http://www.ebay.com/...04436ed&vxp=mtr

 

В България продават такива за по 8 - 16 лв заедно с греста в комплекта(според google).

Каква е цeната на това което ще си вземеш на старо и каква е на ново?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говорим за маншон, говорим за цяла полуоска :) две карета и парче желязо между тях :) само вътрешно каре ново в БГ е към 120 лева пълен ментак, и към 200 лева хубаво. За цяла полуока дори не съм си правил труда да питам, от англия идва цялата на 200 лева, но неим марка. Още повече не съм на 100% сигурен че е от карето, а варианта с втората ръка е че мога да я взема и ако проблема не изчезне да я върна , така се набутвам само за труда на моя майстор :) и продължавам да търся проблема :) макар че тои е на 120% сигурен че е вътрешно каре :) Така че здрава полуоска втора ръка за 50 лева си е топ оферта на месеца, дори на годината щото обикновено ми искат по над 120-150 лева, някои по 100, а по скромните по 80, тази за 50 все още само я говорим и не са ми я дали та да видим хахах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави за секретната гайка на джантата не знам, но доколкото помня от моята, полуоската се сваля и с поставена джанта - развиваш централната гайка на полуоската, вадиш долен шарнир, издърпваш долния край на главината заедно с гумата и полуоската излиза от главината... за вътрешното каре няма смисъл да пиша.Относно новата полуоска, аз също си търся полуоска, макар и моята да е все още здрава, затова ако при теб не свърши работа драсни някой ред, може да измислим нещо.

Редактирано от The Dirty Harry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех че могат и с гумата да я свалят, ма моя мастор каза че нямало как да извадят шарнира че пречела джантата. И пак не се обади никъв тея два дни, давам му срок до вторник и му тегля маините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,относно греста за карета винаги съм ползвал молибденова а и каретата понякога се продават с пликче от същата грес.Относно чукането на каре-да и аз имам този проблем при потегляне или смяна на скорости,,,,,,обаче в Аутодата в Known fixes and bulletins отивам на noise,vibrations and harshness и чета сервизен бюлетин:Почукващ шум в предната част при потегляне?!? Причина:луфт между карето и лагера. Оправя се като се почисти челото на карето(където ляга на лагера на главината) и се смаже с грес!?!  :blabla:  А дали това не е проблема,,,,Нещо ме мързи от известно време,но ще я разглобя тея дни и ще пиша какви съм ги сътворил тъкмо и един накрайник да сменя. А вие колеги ако имате Аутодата,хвърлете един поглед на картинката.

Поздрави на всички :fun:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги намираш тея неща в аутодата бре :) моята не чука, тресе лекичко когато ускорявам по интензивно, хората така карат още десетки хиляди ма аз нал мирно не седя и малко нещо да усетя и гледам си го направя, та в четвъртък ще връткам полуоски за проба да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци взех полуоскката, бях казал на човека че ще искам моя мастор д аотвори маншона да я видим как я вътре, и тоя днес ми я даде и ми каза ние отворихме маншона давам ти я без скоба, искахме да я проверим здрава ли е щото е от ударена кола, аз за тва нямам против, още по добре тъкмо и утре моя мастор ще я отвори да я види вътре, но измъкнах маншона от едната страна и не знам греста така ли трябва да изглежда е бати, та тя изглежда ужасно хахах :) една кафеникава като кал, абе кал, ама рядка кал, таква ли е греста в тея карета , маншона е здрав нема от де да е влизала вода.

https://www.dropbox.com/s/zhzxfghfpub0mqf/DSCN5210.JPG

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци взех полуоскката, бях казал на човека че ще искам моя мастор д аотвори маншона да я видим как я вътре, и тоя днес ми я даде и ми каза ние отворихме маншона давам ти я без скоба, искахме да я проверим здрава ли е щото е от ударена кола, аз за тва нямам против, още по добре тъкмо и утре моя мастор ще я отвори да я види вътре, но измъкнах маншона от едната страна и не знам греста така ли трябва да изглежда е бати, та тя изглежда ужасно хахах :) една кафеникава като кал, абе кал, ама рядка кал, таква ли е греста в тея карета , маншона е здрав нема от де да е влизала вода.

https://www.dropbox.com/s/zhzxfghfpub0mqf/DSCN5210.JPG

 

Е те това животно е молибденова грес ,поне от това което се вижда на снимката.Виждал съм и кафява литиева ,ако са мешали нещо може да се е получил кафеникав цвят,но не виждам нищо нередно.Ако има мазилни свойства при прокарване по пръста,не виждам защо да го мислиш. Поздрави!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово, полуоската се оказа в перфекно състояние, грес не сме сменяли само отворихме карето да видим ок ли е вътре, колко е износена и я качихме, вече няма тресене, много съм доволен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето каква грес слагат в оригиналния комплект към гумения маншон за външно каре

post-19619-0-54968300-1392306696_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е оригиналната грес не се притеснявай.Отварял съм 7-8 карате,включително и на CRV-то и на всичките ми сивици дето имах - всичките са с такава грес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...