Jump to content

xtremeracer

Фен
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно xtremeracer

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V , Ford Focus Mk1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София-Враждебна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Силов плюс от запалката в багажника!По добро и удобно решение не намирам при положение че е предвидена за хладилни чанти със по 60w консумация.Масата най добре от коланите да се вземе. Успех!;-)
  2. Аз си направих модул за управление като на оригинална инсталация за теглич!кабелите от светлините управляват релета на които силовата част е вързана буксата.Ползвал съм малки релета с управление на12волта.Най голяма е консумацията на стоп светлините защото релето е едно а крушките са 2×21w демек около 3-3.5 ампера ток и трябва да бъде съобразено!Предимството е ,че не се натоварва допълнително фабричната инсталация.Задължително е и монтирането на предпазител на входа на силовата верига,която е съобразена с консумацията на ток!За реализация на управлението са нужни:6 бр.релета 12в. ,универсална печатна платка ,поялник,тенол и малко въображение!
  3. До колегата Alman:Без да се заяждам ти обяснявам,че плексигласа няма такива свойства по специално стареене и UV защита на материала!След като плексигласа остарее от слънчеви лъчи и температурни промени,при огъване се получават шупли в самия материал ако не се лъжа,,,иначе е лесен за рязане и топлинно-вакумно формоване май??? Акрила е двукомпонент-акрилна смола+ втвърдител,излива се в специална формовка и се втвърдява с UV лъчи(при принудително втвърдяване за ускоряване на процеса)Резултата е видимо превъзходен!Не правя реклама на никого и не работя в Полша забога :-) :-) :-) просто изказвам мнението си както всички колеги от форума!С уважение:Н.Делчев
  4. http://www.kalocom.com/products Тази фирма предлага продукти на марката HEKO.Пазарувал съм от тях и са точни,но три седмици си чаках поръчката.Материала е акрил, като този от който изработват люкове на караваните. Вече в официалния сайт на НЕКО си търсиш продукти по модел и поръчваш по каталожен номер! Предложения от типа "Тя наща фирма ще ти направи от плексиглас(примерно) са малко несериозни
  5. Те СеРеВетата си харчат, пък особено италианките.Знаеш ли какво са и сипвали в двигателя и колко са го карали ?правило ми е впечатление ,че японските коли спичат маслените сегменти като се карат с гадни масла! Решението е да се разкиснат с WD40 или газ за лампи,но същите не трябва да попадат в двигателното масло за да не разкиснат гумички на клапани и др.уплътнители(особеноWD-то) .Най добре при смяна на маслото и то по малко през леглата на свещите. Хубаво е проблема да се реши понеже освен че цапа ауспуха ,задръства катализатора и сондата!
  6. Писал е на профила ,но на таблета ми не го изкарва.Простете За втора генерация не мога да помогна.Единствения съвет който мога да дам е да се регулират не на горни стойности а на по малки.Все пак с по малък луфт отварят повече (върви повече) и работи по тихо!
  7. Поне напиши какво караш за начало!Не е нужно да хвърляме на боб и да гадаем!?!?!
  8. Виж да не е паразитна ролка!Сваляш ремъка и завърташ на ръка. Шуми ако е от нея и евентуално има луфт!Същото и с алтернатора :-)
  9. Гледам,че няма развитие по темата а пък аз да се похваля,,,вече си имам автоматично регулираща подсветка на часовника!Реализирах подобрението по описания от мен по горе начин. Като начало скълцах червено-черния кабел на часовника и удължих двата края към бушонното табло.След това пуснах захранващи кабели- маса хваната на болт от таблото и 12V от свободно гнездо за предпазител намиращо се в лявата страна на бушонното табло мисля че беше на среден ред(горния пин на предпазителя) дава напрежение когато си на контакт. Запоих два кабела за фотодиода от схемата и го изведох покрай лявата колона на предното стъкло така че да не се забелязва лесно.Прокарах всички кабели кадърно оразмерени,бандажирани и привързани към основната инсталация а схемата сложих в кутийка от стара автоаларма и монтирах в кората от ляво на педалите Сега всичко работи перфектно и съм доволен от резултата. Когато колата е в гаража ,часовника свети слабо а като я изкарам на светло отвън ,,,свети с пълна сила Превключва се за 4-5 секунди от тъмно към светло и обратното Благодаря ви ,че ми дадохте идеята.Без вас вероятно нямаше да го реализирам и часовника щеше да си ме дразни през деня Поздрави
  10. Те се чуват при затваряне на вратата!Нормално на повечето коли седят от страни под задната броня!
  11. Между другото като се замисля ,,,първо премерете какво идва на този кабел при включване на фаровете(12V или маса )за да не направим някоя глупост .Ако съм в грешка ,,,,простете
  12. Ползвай фотореле от готовите схеми.Продават се по магазините за електроника и могат да се настроят достатъчно прецизно. Фотодиода от схемата се изкарва някъде където да е осветен през деня а релето от схемата прекъсва точно този червен кабел за който говорите в горния пост.Когато стане достатъчно тъмно ,схемата включва интегрираното в нея реле (червения кабел затваря веригата) и часовника свети с пълна сила.Напълно автоматично и функционално.Да не забравите да вържете захранващия кабел през контакт 12V ,в противен случай схемата ще си работи постоянно (не че е проблем но ще има консумация) а настройката на прага на включване става със потенциометъра на самата схема.Червения кабел минава през нормално отворен контакт на релето Измислих го докато четях темата а в събота мисля да го реализирам понеже ми се премята една в гаража. Това е въпросната схема: http://panda-bg.com/product.php?lang=bg&code=435782 Поздрави на всички и благодаря за идеята! Без вас вероятно нямаше да го измисля
  13. Поздравления за резултата! Имаше ли много мизерия вътре? Бях се замислил за датчика на охлаждащата течност,но щом с FITV се е получило Поздрави!
  14. Двата бели са подгрев без значение + - между тях трябва да има съпротивление 8-9 Ом стандартно.Може да премериш също идва ли напрежение до тях но не по малко от 11V. Другите два кабела: черен-сигнал и сив-маса. Успех и поздрави!
  15. Слави,,някакво развитие по темата има ли щото ми е интересно? Бих пробвал на моята като загрее,но три пъти свалям капака и гарнитурата вече си е за смяна (понацепена видимо) . Взех си нов луфтомер уж немски пък да видим следващия път. Поздрави
×
×
  • Създай нов...