Jump to content
Plat1ka

Странна вибрация от зад при Хонда CR-V

Recommended Posts

Здравейте. След като повисях малко по сервизите просто вече незнам на къде да хвана. Проблема е следния преди да ида в сервиза усещах вибрация от към задната част на CR-V-то. Повявяваше се над 80км когато отпусна педала на газта но не изключвам от скорост. След като изключа от скорост намалява и за секудни изчезва вибрацията. Отидох в севиз където бях сигурен, че могат да ми помогнат с проблема и там остановихме (казвам ние защото ми показаха кардана наистина каретата бяха изосени) че кардана е за ремонт. Каретата бяха износени а и при потегляне се чуваше чукането на кардана от луфта които се обира преди да потегли. След като ми направиха кардана вибрацията стана постоянна. Качи ли над 70км почва да тресе. Ходих пак в сервиза свалиха отново кардана и го донаправиха като ме увериха, че били пропуснали нещо което нямало как да се види при първия ремонт. Качих се и пак същата работа. За момент колата ми се струва стабилна и в следващия почва да тресе. Ден 3-ти свалиха го отново пак го преправяха като вече и на мен ми изглеждаше, че няма къде да мърда просто завариха всички гайки и каретата нямага никакъв луфт. Сложихме го и същата работа. Тогава решиха да вдигнат колата на стенда и да я завъртят там. До 3-та скорост нищо не се забелязваше освен, че открихме крива задна лява джанта. От сервиза ме увериха, че за този кардан няма какво повече да направят и да си сменя джантата като се надявам да е от нея защото ако не е от нея нов кардан. Предвид кривата джанта бях склонен да се съглася, че наистина може тя да е проблемна макар, че изкривяването и беше настъпило през лятото и до скоро нямах оплаквания. Купих нова джанта идеално права, балансирана и монтирана на CR-V-то. Проблема си остана. Сега единствената промяна е, че като карам с 80км. тресе осезаемо като вдигна до 100 намалява и към 120 пак става осезаемо. Когато карам без кардан всичко е наред. Колата варви перфектно дори и с кривата джанта. Примирих се, че може кардана да е прецакан, макар и да не виждам какво може да се прецака. Каретата и опорния лагер са идеални. Затова взех друг кардан. Спазарих се да го тествам и ако проблема ми изчезне да го купя ако не да им го върна срещу скромна почерпка за услугата. Сложих друг кардан който до последно е работел нормално и проблема си е същия. Тресе по същия начин. Сега друго което имам да правя по задницата са биалетки 2броя леко разбити. Големите тампони и тампони на амортисьори.Сеща ли се някой от къде може да идва това нещо. Направо съм се побъркал и не смея да ида при още сервизи защото където и да ида ми обявяват различни цени за еднакви ремонти и то с разлики от по 30-40 лв. Незнам колко е норлмано да струва смяна примерно на задни биалетки но ми искат между 20 и 50 лв за бройка само за труд. Така като ги гледам тия биалетки се държат с по 2 болта и май ще се мъча сам да ги сменям. Ще съм много благодарен за всякакви насоки относно тресенето на задницата на колата. ПС:Диференцяла изглежда добре, преди 3 години съм сменил маслото с оригинално от Хонда няма виене, скърцане и тн. Тествам го със осморки както съм чел тук при вас и както открих първоначално, че маслото е за смяна когато взимах колата. Гумите са балансирани и изправни според машините на гумаджиницата. ПС2: Сега вибрацията е постоянна без значение дали съм на скорост или не.

Редактирано от Plat1ka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден 3-ти свалиха го отново пак го преправяха като вече и на мен ми изглеждаше, че няма къде да мърда просто завариха всички гайки и каретата нямага никакъв луфт. Сложихме го и същата работа.

Това истина ли е? Вярно ли са направили това в тоя сервиз - бягай далече от там!Какво е ЦРВ-то , все пак ?п.п. Нищо не казваш за висящия лагер и белязаха ли положението на кардана като го сваляха толкова пъти? Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва са елементарни неща.би трябвало да са ги спазили.Кардан се балансира,ако трябва ще дам координати къде да го пратиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, ти какво мислиш: тези заварчици спазили ли са тези елементарни нещаПубликувано изображение?

Камо ли, да са го балансиралиПубликувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балансирането не се налага ако е спазено....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали е пробвал и с друг кардан и пак тая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде?Тва съм го изтървал,значи няма нищо общо с кардана тогава.Чета през редовете ,пак не съм доспал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има кардан - има проблем, няма кардан - няма проблем.=> ... можеби ... некой разбит лагер ... входящия на дифа, например?! А що не и нещо друго в дифа?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не и нещо около дифа, тампоните му за захващане примерно .Все пак за да има изкривяване на джанта, значи е имало удар и може да се е скъсал някой тампон, :) а може и нещо вътре да е станало, както казваш . :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така имах малък проблем с писането но явно мога да пиша по 2 поста през 24 часа. Аз си мислех, че е от 00:00 до 00:00 ч. Така по ред. Значи колата е Хонда CR-V 2001г. 2000 купиха 147 коня.Изкривената джанта се получи в следствие на приплъзване в коловоз на черен път. Колата се хлъзна в коловоза и удари гумата и джаната в ръба му. От там се изкриви. Висящия лагер няма луфтове и мърдания. При стенд и колата на ход до 3-та скорост видимо кардана не вибрира (върти се нормално). По задницата има тампомни стабилизираща щанга за смяна, както и големите тампони. Ще сменям и тампоните на амортисьорите защото и те са скъсани както и билаетките. По диференциала няма видими следи нито странни шумове издаващи проблем вътре в него. Самият удар когато джантата се изкриви небеше много силен (дори не могах да повярвам, че джаната е мръднала) Сега друго което ми направи впечатление. Реглажа от страната на ударената джанта е мръднал на вътре в сравнение с реглажа от другата страна. Ако за реглаж говорим едни планки с болт към копето които могат да се регулират в ляво и дясно.Та въпросите остават следните:1. Може ли от реглажа да има тази вибрация и изобщо освен неправилно износване на гумите какво друго може да предизвика разместен реглаж на заден мост?2. Ако има разбити лагери в деференциала трябва ли да се чува странен шум или нещо друго нередно в работата му освен предполагаемата вибрация.3. Тези тампони на стабилизираща щанга, другите големите играят ли роля за тази вибрация или те са си основно за возията и тропкането по неравности.4. Как могат да се проверят тампоните на диференциала дали са скъсани и дали от тях вибрира? Като цяло възможно ли е при скъсан тампон на диференциала да има вибрация? Колкото до маркирането на карданта нямам идея какво е правено и балансиран ли е .. Знам, че го сваляха и слагаха без да се оглеждат много само развиват гайките свалят го правят каквото правят и пак го слагат. Незнам къде трябва да се маркира и какво се гледа. Все пак дадох доста пари на хора "знаещи" повече от мен.Предварително благодаря на всички отговорили в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обясниш за кой реглаж става въпрос.Второ как разбра ,че е мръднал?Ако е видимо за окото не е добре!Трето вибрациите за които умуваме свързани ли са с удара на джантата или са отпреди.Като фащаш много риби...така става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи за реглажа. Нямам представа принципно как се регулират тия неща. В сервиза като разглеждаха задницата майсторите коментираха, че реглажа бил мръднал и ми показаха зад колелетата едно захващане на целия мост за купето с един болт. Този болт предполагам регулира задния мост към копето като се намира в едно каналче и има позиции на ляво и на дясно. От здравата страна болта е точно по средата а от страната на удара е мръднал в дясно с половин сантиметър. Видимо колелетата изглеждат еднакво като загледам задницата.Сега за вибрациите. Когато се изкриви джанатата усетих леки вибрации но ги отдадох на друг факт... Същия ден в който ударих джантата минавах през такива канафки и калища, че гумите, калници, джанти и прочие всичко беше покрито с една лепкава кал която на другия ден се налагаше да къртя с отверка от местата където можех да стига. Предположих, че неравномерното налепване на клата по колелетата са ги дебалансирали и затова има леки вибрации на следващия не ами на по-следващия ден измих колата обстойно и това съвпадна с изчезването на вибрациите, което окончателно ме наведе на мисълта, че тогава са били предизвикани именно от калта. Малко след това забелязах и кривата джанта но отново нямаше никаква разлика в движението на колата. Чак 2 месеца по-късно кардана почва да се обажда като първо вибрираше при потегляне. Тогава го бях закъсал с парите и нямах възможност да ида да я правят. За моя изненада вибрирането при потегляне престана след 2-3 дни. Все едно се намести нещо и приключи. Така беше 2-3 седмици и после почна да вибрира при над 80км/ч. и отпускане на педала на газта. Ако изключех от скорост вибрацията спираше. Правеше го само при включени скорости и над 80км/ч. Като започна това реших вече има няма пари да ида на сервиз и те така. В сервиза ме увериха, че проблема е от кардана и че ще го направят. Е след като го направиха колата започна да се тресе постоянно след като вдигна над 65км/ч и нито изключване от скорост нищо каквото и да е помага. Просто си тресе и това е . В сервиза ми отговориха, че няма какво повече да направят за моя кардан и ме успокойха, че поне ако падне сняг ще имам работещо 4х4. Отказах се да настоявам да търсим други възможни причини за тресенето защото ако открият още такива и тях ремонтират по същия начин незнам какво ще правя.Така или иначе аз сега съм купил големите тампони, биалетките, долните тампони на стабилизираща щанга и долните тампони за амортисьорите. Ще ги сменям Понеделник Вторник и след това ще ходя на реглаж на преден и заден мост. По предницата също имам разбити тампони за смяна но нея я изключвам защото без кардан нямам проблеми с тресенето което ме кара да мисля, че тресенето идва от задницата и се предава по кардана или си идва от самия кардан който уж е направен перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неща имаш за смяна.Смени ги и мини на реглаж.Там ще се види и дали ти е мръднала геометрията / сходимоста /, между предни и задни колела от удара.Ако след това пак имаш проблеми, не е изключено те да идват и отпред-преди кардана, щом си сигурен, че задния диференциал ти е читав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю,колкото и да е гадно може и нещо по-да илезе.За съжаление трябва да го чуе тренирано ухо.От съединител,през раздатка,до заден дифф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами развитието до момента е следното. Допитах се до второ мнение за кардана. След оглед от друг майстор се оказа, че по кардана няма никакви следи от балансиране или опит за такова. Пак според него в каратета въпреки заварките има луфтове които открива на ръка и просто нямало как да няма вибрации. Сега следва да оставя още малко пари да го свалят кардана и да го закарам лично до фирма занимаваща се с баланс на кардани за да го балансират на машина. Нещо за което уж платих в другия сервиз и би следвало да бъде направено. Там незная защо за преценили, че такова нещо не е необходимо. За сега няма да споменавам имената на сервизите докато не открия точните причини за вибрациите. След като (надявам се) всичко се оправи ще напиша подробно къде и точно какво и от кого ми е правено както и цените за да е полезно на други колеги от София да не изпадат в моето положение. Мисля,даже мернах такава тема.. кой какво е поправял по колата си и какви пари му е излезнало. ПС: Почти съм сигурен, че хората, които първи се занимаваха с кардана ми, четът този форум... Момчета ако сте ми взели парите и наистина не сте си свършили работата както трябва с балансиране и прочие не ви прави чест ама хич... И още повече не ви прави чест това да ме пратите да си купя нов кардан, който струва още сумати пари с уверението, че за моя повече нищо неможе да се направи и е заминал.

Редактирано от Plat1ka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой може да ми препоръча проверено място за баланс на кардани в София ще съм много благодарен. В ОФФРоунд форума, четох негавитни коментари за сервиза ЕВРО ВАН на Ломско Шосе. И горе долу положителни за Динамика в Младост 1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти пак си кажи кой ти взе парите.Ако наистина има още луфт по каретата,би трябвала парите да се върнат.Това с заварките няма да го коментирам ,то е ясно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, нали и аз ти разправям през цялото време, за тези заварчициПубликувано изображение, ама....

 

Колега ето ти един сервиз тук в София - чул съм положителни неща за тях, но друго не знам.

 

http://felix.bg/contacti.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, нали и аз ти разправям през цялото време, за тези заварчициПубликувано изображение, ама....

 

Колега ето ти един сервиз тук в София - чул съм положителни неща за тях, но друго не знам.

 

http://felix.bg/contacti.html

 

Обадих се на този сервиз. От там ми казаха няма проблем между 80-100лв е баланса на моя кардан. Ако има нужда само от баланс. Като му казах, че има заварки по каретата човека изтръпна. Интересуваше се къде точно и кога е правен кардана. Незнам каква връзка има това с моето желание да бъде балансиран кардана ми при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем като твоя. 98% проблема ти е в кардана. При мен кардана е бил свалян преди да купя колата не знам защо но кадърните майстори го били сложили с 90 градуса на някаде и оня жип тресе и тресе. И в по добър сервиз НО НЕ ПРИ СТОЙНО ХОНДАТА, КОЙТО КАРА ТОЙОТА ми го направиха за около час. Поиграха си момчетата, но не са заваряли и други подобни щото кардан никога не се заваря и ми обясниха че само са го въртяли през един болт и са пробвали и сега колата спи на пътя(за протокола- взеха само 20 лева) Може би при скока в коловоза да си ударил и кардана. Чувал съм че крив кардан много трудно се оправя.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем като твоя. 98% проблема ти е в кардана. При мен кардана е бил свалян преди да купя колата не знам защо но кадърните майстори го били сложили с 90 градуса на някаде и оня жип тресе и тресе. И в по добър сервиз НО НЕ ПРИ СТОЙНО ХОНДАТА, КОЙТО КАРА ТОЙОТА ми го направиха за около час. Поиграха си момчетата, но не са заваряли и други подобни щото кардан никога не се заваря и ми обясниха че само са го въртяли през един болт и са пробвали и сега колата спи на пътя(за протокола- взеха само 20 лева) Може би при скока в коловоза да си ударил и кардана. Чувал съм че крив кардан много трудно се оправя.Успех

Можеш ли да ми дадеш адрес или телефон на този сервиз?Скока в коловоза го дадох като просто като факт за кривата джанта. 4-5 месеца след случката с коловоза кардана взе да потропва. Най-вероятно е точно това което казваш ти. Защото го сваляха няколко пъти без изобщо да бележат как е бил монтиран първоначално и после го слагаха както дойде. Сега мисля сам да си го сваля да маркирам болтовете и да ги променям докато не ги извъртя всичките и ако се оправят нещата ще имам да черпя. Че на едните майстори им дадох 160 лв за да окепазят кардана сега другите ми искат между 80 и 100 стартово. А съм сигурен, че като видят какво са направили първите ще искат и да сменят каретата с нови за каквито уж си платих и да ги монтират. Вече направо незнам. Продадох си половината въдици заради тоя кардан.Сервиза в който ми го причиниха това е така наречение "Оторизиран сервиз на Хонда в Горубляне" Отидох там макар и да знам ,че взимат малко по-скъпо за ремонтите с идеята, че с тези коли се занимават и са наясно кое и как се прави. Но колкото повече чета за ремонтите и логистиката около карданите толкова по ясно ми става колко небрежно са се отнесли към мен. Редактирано от Plat1ka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........Като фащаш много риби...така става Публикувано изображение

Тука си много прав.

 

Цитирам се от по-преден пост:

Много неща имаш за смяна.Смени ги и мини на реглаж.

Там ще се види и дали ти е мръднала геометрията / сходимоста /, между предни и задни колела от удара.

И пак ти казвам направи го това и после ще се умува.

 

След като сподели, за сервиза в който са ти я правили - мисля, че там си разбират от работата и най-вероятно са белязали кардана при свалянето.

Обаче какво ги е накарало да заваряват /каквото и да било-ако е така както казваш/ , си нямам на идея.

Не ги защитавам и оправдавам - просто продължавам да умувам, КАКВО ги е накарало да го направят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нека кажат дали са го маркира ли и какво ги е накарало да го заварят ? В началото единия от майсторите там попита другия дали да го заварява и след леко чудене взеха решение да го парнат на няколко места по всички карета.Със сигурност влизат и тук защото трябваше да сменям свещи при тях по тяхна препоръка с оригинални на Хонда. Поръчаха ги и трябваше да дойдат в Понеделник и да се обадят за да ги сменим. Явно с темата си съм ги разсърдил и не се обадиха нито за свещи нито за нещо друго по въпроса.Аз отидох там именно заради факта, че от предишните ремонти извършени в този сервиз по колата съм бил доволен. Правиха реглаж на клапани и смяна на термостат. Е вярно, че бях помолил да погледнат от къде тече хидравлично масло но не го бяха направили като ми отговориха, че не са открили пък аз като я видях от долу рейката колко е омаслена и сам се досетих от къде е. Реглажа и термостата от тогава вече половин година си работят. Приятелката ми сервизира нейната хонда също при тях и също е била доволна. Но сега с този кардан направо незнам какво да мисля.Сега във Вторник влизам на друго място да сменят тампоните и да рециклират рейката (надявам се успешно ) И след като приключа с цялата подмяна на износените части и мина на реглаж на мостовете ще се занимавам с кардана. Остана ми да се надявам проблема да идва някак си магически от рейката и вибрациите само да ми се струват от кардана а всъщност да са от износени тампони и други дребни неща.Ще ви държа в течение къде и какво се случва с колата ми и ви благодаря за отзивчивостта и желанието да ми помогнете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиятелю,от нови коли смъквам Дензо,не знам ,кой къде какво е чел.Вземи си Модела ТТ от Косера и не слушай глупости.От хонда се купува само масло и то само за дифф,ск.кутия и хидравика.За заварките:Може да са се преибали резби,да са заоблили гайки,да са имали притеснения от саморазвиване.Хубавото е ,че там къде то е заварявано може да влезе флекс и да махне пъпките.СЪрдити не сърдити,Майсторите трябва да ти обеснят варианти и решения,пък ти да избереш.Така е Редно ако четете момчета тук...Клиента плаща и има винаги право.Гайки има на Вюрд,шпилки се намират и по морги и по магазини....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Не съм писал по темата защото нямаше развитие. Чаках ред в сервиза за да вляза. Вчера взех колата от сервиз за рейката, тампоните, биалети и тн... че даже и горен десен носач смених, че бил крив :)Е колата сега е перфектна няма тропкане няма лопкане. С ремонтираната рейка волана завива едно такова мазно готино. Направо все едно се качих в друга кола. Леко докосване на волна и колата тръгва на където кажа, страхотен контрол.Проблема с вибрацията обаче си остава все същия. Явно няма нищо общо и със всичките тампони къде ги смених. Днес ще ходя и на реглаж преден и заден мост за да е всичко изрядно. Колата няма отклонения и върви право на пред но все пак да я видят и на стенда дали всичко е изправно от тази гледна точка. След това ще трябва да се търси сериозен и отговорен сервиз и майстор където могат да ми дадът гаранции, че ще направят кардана и той ще си стане отново част от колата която не се усеща по никакъв начин докато карам. Сега просто ми идва да го сваля и скрия в мазето някъде. Баси и кардана разказа ми играта ..... и баси и майсторите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Първо искам да се извиня, че не съм много редовен във форума но просто с работата и другите хобита не ми остава много време за писане.  Преди време ви занимавах с моя проблем и сега искам да ви разкажа развръзката която настъпи едва днес.

 

Така след като от сервиза на Хонда в Горубляне ми обясниха, че кардана ми не става за нищо и че ще трябва да си търся нов защото за този нищо не може да се направи аз бях принуден да го сваля от джипа и да карам така. Наред с този проблем бяха на лице и други дребни неща тампони и тн. както и рейка за рециклиране. Всичко по колата беше поправено през лятото като сега само за рейката треперя защото се чува някакво тропане баш от нея а няма и 5 месеца от както я правиха. За кардана така и неоставаше време а когато такова имаше парите не стигаха за да се захвана с него. Последния месец обаче успях да заработя малко повече кинти и реших да действам. Кардана беше свален. Обадих се във фирма Феликс препоръчана ми от колега тук във форума. От там ми казаха да им донеса кардана да видят какво е правено по него и да ми кажат какво може или не може с този кардан. Вчера към 16:00ч им го закарах на място. Момчето видя какво е правено позачуди се и ми се извини от името на колегите си по другите сервизи за състоянието в което ми е кардана. Каза ми, че каретата са повредени от флекса и заварките и че няма гаранция а и не биха ги правили в това им състояние. Решението беше нови карета.  Каза ми цената която е 110 лв на каре със работата и частите. Общо за двете карета 220лв. Така или иначе зима идва и аз нямам избор трябва да извадя още едни 220 лв за същия кардан. На следващия ден в 12:30 ми се обадиха да ида да си взема кардана.  Написаха ми гаранционна карта за срок от 6месца и ми връчиха доста добре изглеждащ кардан. Боядисан, почистен и спретнат дразнеха само резките от флекс при предишния ремонт но ще го преживея стига да не ми тресе колата като каруца. Веднага след като натоварих кардана се отбих в сервиза където го бяхме сваляли пролетта за да го монтирам. СЛед 20-тина минути бях вече за проби и ооо ЧУДООООО. Колата не тресе, диференциала, тампони, лагери и всичко друго което се изреди като възможна причина магически се оправиха щом сложил отремонтирания както трябва кардан. Неможех да се накефя как отлепя моментално от мокрия асфалт. Цяло лято треперех да изляза от пътя за да ида на риба и да не ме завали и да си остана там. Хората да ми се смеят, че ходя пеша а те с леките си коли спрели до водата и тн. и тн. Да не говорим, че щяха да ме размажат на едно кръстовище заради боксуването на предните гуми. Немога да си позная колата сега след като и 4-рите и колелета вървяр в сихнрон и имам усещането че държа всяко едно от тях в ръцете си. 

 

Благодаря на всички колеги отделили време за въпросите ми и моят проблем. Надявам се това да е краят му и сега цяла зима да си ходя за риба без да се шашкам от преспите и снега.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се ,че най-накрая всичко се е получило както трябва.

Хубаво е също,че написа за развръзката на твоя проблем- може да е от полза информацията.

Дано да нямаш повече ядове, а само да си караш колата безпроблемно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много късмет и безаварийни километри,след солидната доза разходи.Нека години не ти се налага да влизаш в сервиз за ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско. Аве години няма да е. Аз си пожелавам всеки път като попадна в сервиза (поджърка няма как) срещу мен да е човек а не крадец. 

 

Аз също работя с хора продавам. Пращам неща на хора из целия свят но никога не съм си и представял да подведа някого с нещо. Казвам ясно и точно какво представлява продукта със всичките му плюсове и минуси (ако има такива) за да няма после преебани :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега.

Пожелавам ти да нямаш повече сходни проблеми.

Много ще помогнеш, ако посочиш и сервиза в който са ти свалили кардана и в крайна сметка си останал доволен. Към момента нямам такъв проблем, но да все пак да има варианти. Благодаря ои за цялата информация която си предоставил за всички проверки и в крайна сметка за решението на проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, по-горе съм споделил името на сервиза където са ми ремонтирали карданата. До ден днешен нямам повече проблеми с него и както са го направили си работи идеално. В този сервиз карах и още един рабит кардан на Ленд Роувър и една рейка които също бяха отремонтирани коректно и бързо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...