Jump to content
movx2000

Антифриза ми е на дъното на разширителното казанче

Recommended Posts

Колеги, предполагам, че няма да чуя хубави работи, но все пак да попитам - забелязах, че антифриза ми е на дъното на разширителното казанче, доливах 2-3 пъти и след ден-два като проверих, пак е така.Видимо не забелязвам от някъде да тече. Също така видимо колата си върви добре, затопля се и си поддържа температурата на двигателя нормално.Обаче това положение не е нормално, и се питам каква може да е причината и какво да проверя за да се ориентирам какъв е случая.Сивик англичанка, 1.6. Двигател D16Y3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е абсолютно същата картина, която описва колегата с тая разлика, че не дърпа така бързо антифриз, двигател д15б2 загрява добре парно има 6+. Колата я имам от три години и все е била така, даже по рано съм забелязвал миналата година може би беше понеже имам дупчица в гърнето как конденза стичащ се от там има един леко розов отенък което ме навежда на някой мисли.... Но пък и на мен ще ми бъде много интересно някои нещо по конкретно да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свали казанчето и го провери може да е спукано леко някъде и да изтича малко и за това да не си забелязал накяква локва да е станала, няма къде да ходи тоя антифриз..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на места в сервизите има проверка на антифриз в изгорелите газове :) предлагам на всеки който има изчезващ антифриз да отиде първо на такава проверка просто ей така да си върже гащите :) при наличие на малка дупчица по маркучите дори незабележима за окото ...при налягане на системата дупката става по голяма и от там тече трудно се хваща лек теч :) весели празници ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като смених термостата на Д14А4 и обезвъздуших системата, долях в разширителния съд охладителна течност до максималното ниво. След като двигателя изтина нямаше почти никаква течност в съда. Долях отново- пак дръпна, но нивото беше близко до минимума. Долях трети път и от тогава(преди една година) до сега нивото е на едно и също място при студен двигател.Разширителния съд помага на охладителната система да се обезвъздушава сама. Като при всяко загряване на течността тя се разширява като увеличава налягането в системата. Радиаторната капачка освобождава това налягане заедно със затворения в системата въздух.След охлаждане на мястото на въздуха в системата навлиза охладителната течност. Затова и нивото в съда намалява, затова и трябва да се поддържа нивото, защото може да влезне въздух в системата. Това е нежелано и води до "аномалии" в работата на двигателя.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли такъв сервиз, където проверяват за антифриз в газовете?А иначе ако изтича от някъде, все си мисля, че щеше да си личи олято, не толкова да има локва отдолу, колкото да си личи че е текло. Виждал съм как изглежда изтекло от антифриз и няма как де не се забележи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо притегни всички маркучи, особенно ако имаш газова.Следва проверка за изгорели газове в антифриза.Доста сервизи имат, поразпитай.С търсачката ще попаднеш на доста такива теми, за да се ориентираш! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да ходиш на каквито и да е било проверки и да се шашкаш излишно , провери за течове по възможност на запален автомобил и на канал.Ако имаш теч от водната помпа ще ти е трудно да го хванеш защото антифриза се изпарява много бързо като колата е загряла ако е малък теча.Огледай добре радиатора , провери си маркучите , провери за спукано казанче и чак тогава ако си 100% сигурен , че нямаш теч ходи да ти проверяват дали не го изгаряш.Спомням си Нисана като сълзеше от гарнитурката на термостата как си помислихме , че е духнал глава.Тогава се убедих колко за здрави старите японски машини.Колата вдигна температура и след като я оставих да изстине , излях 3 литра антифриз - вода 1:1 и чак се шашнах как е възможно до момента да е нямало проблеми.Теча едвам го хванахме с огледалце което завирахме къде ли не :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дано си прав, колега.Има логика в думите ти, защото колата имаше удар миналата година и я правиха, възможно е тогава нещо да е станало и да е почнало да сълзи от някъде, което майстора, който я прави да не е забелязал. Преди това никога не ми е губила антифриз, и даже нямам навика да го проверявам. Но сега се хванах да гледам всичко, защото си сменях накладките и гледах спирачната течност, а покрай нея и другите неща.И забелязах, че и маслото на хидравликата ми е на минимума, след празниците може би ще мина при Омбре да ми долее малко.За съжаление не разполагам с канал, тъй че ще трябва и за това някъде в сервиз да се ходи. Редактирано от мишо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предполагам, че няма да чуя хубави работи, но все пак да попитам - забелязах, че антифриза ми е на дъното на разширителното казанче, доливах 2-3 пъти и след ден-два като проверих, пак е така....

Колега, скоро сменял ли си водната помпа?Както казаха и останалите колеги - огледай внимателно връзките на маркучите, радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял водната помпа, но пак долях, и ще огледам отново всички съединения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята губи (сивик Д13Б2) но много малко-200-300мл за 2-3 седмици,днес случайно чух където е термостата как съска все едно изпуска нещо.Притегнах всички скоби и съединения и ще я следя как ще е.Така,че ослушвай се дали не се чува от някаъде да изпуска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята ланча немога да я хвана кво го прави тоя антифриз та все чезне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление продължава да намалява антифриза, а не виждам отникъде да изтича, капе или дори малко да има изтичане, което хич не ме радва.Сега все още е в границите между минимума и максимума, но беше на максимума и дори малко отгоре. За няколко дни пак е намалял.Ще я закарам в сервиз да я погледнат, дано забележат нещо. Аз не мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз май открих от каде е моя-от капачката.Преди време ми се беше отчупило уплътнението на капачката и като го пипнах то се разпадаше та го махнах за да не влезе в системата.Имаше олято върху радиатора и понеже там е топло и веднага исъхва,точно под капачката имаше мокро.Губи съвсем леко доливам на 2-3 седмици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А капачката на Д14 до 0,9 бара ли трябва да е или до 1,1?

Редактирано от smarty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...