Jump to content
angelov.Ya

СПЕШНО помагайте

Recommended Posts

Става въпрос за Прелюд 5ген. 97год 2.0и ... Не пали!! Като дам на контакт таблото светва,но като опитам да запаля се чува едно "Цък" и до там. Откачих акумулатора замалко, но пак непали. Опитахме да го зарадим с щипки, но пак никав ефект. Какъв може да е проблема? От емобилаизера ли е? Помощ !!!! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво ще кажеш за стартер?????? може и от него да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли и преди това съм имал проблеми с паленето за да е от него. Как да разбера какъв е проблема или поне да ги отхвърлям 1по1, понеже съм закъсал пред Супермаркет и трябва да предприема нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от стартер пробвай да го запалиш на скорост с бутане или дърпане с въже за да си преместиш колата на по спокойно място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четките на стартера са вече, сигурно за смяна! ;) Иначе горното мнение много помогна за проблема. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш ключа за джантите и чукаш няколко пъти по стартера,като гледаш да не удариш по кабелите.Или на скорост запали...жената да бута..

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш ключа за джантите и чукаш няколко пъти по стартера,като гледаш да не удариш по кабелите.Или на скорост запали...жената да бута..

колата на момчето е автомат и 100 жени да бутат нема да решат проблема, МАРКОНИ да нямаш проблем с женското съсловие? Нищо лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангелов, проверката е сваляне на стартера и смяна на четките! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за четките , ако са се износили почти до край и с чукане няма да стане !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони дава най-точният съвет с почукването на стартера.На 2 Сивика сме го тествали :) Нямам идея какво забива вътре , защото не съм наясно с техническата част но след почукване със "съветника" завърташе без проблеми.Иначе може просто да му е дошъл краят на акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди ми се е случвало и правехме следното, слагаме първа или втора лашкаш колата напред назад и стартера вече върти не цъка, при автомата незнам дали на Р ще има ефект или на 1-ва :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е от стартера!Имах го същия проблем на сивика,занесох стартера на майстор и е се оказа че е от бубината на стартера.Така че занеси то утре на някой да го види и нека ти сменят и четките че сигурно са се износили и те.Поздрави! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш ключа за джантите и чукаш няколко пъти по стартера,като гледаш да не удариш по кабелите.Или на скорост запали...жената да бута..

колата на момчето е автомат и 100 жени да бутат нема да решат проблема, МАРКОНИ да нямаш проблем с женското съсловие? Нищо лично
Никакъв проблем с жените нямам,пропуснал съм ,че е автомат.Лоша шега....Четките заклинват и правят нещо като косъм в посока въртене,това се случва на края на живота им.Почват да искрят и колектора понагаря.Вибрациите от чука ги разбутват и се решава проблема ...ВРЕМЕННО.Втори вариант е медната шайба на бендикса да е износена,двата контактни болта също нагарят и се износват.Там чука пак помага за малко...Хонда има един от най-читавите стартери измисляни някога,но и те трябва да се обслужват. Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четките заклинват и правят нещо като косъм в посока въртене,това се случва на края на живота им.Почват да искрят и колектора понагаря.Вибрациите от чука ги разбутват и се решава проблема ...ВРЕМЕННО.Втори вариант е медната шайба на бендикса да е износена,двата контактни болта също нагарят и се износват.Там чука пак помага за малко...Хонда има един от най-читавите стартери измисляни някога,но и те трябва да се обслужват.

-Много точно казано от колегата "Маркони" , дори и най съвършенните технически изделия - трябва да се обслужват!-Ще си позволя да вметна само, че една от причините за "чукащ шалтер" е повишена консумация на електромотора на стартера, вследствие на един не много рядък "дефект"(особенно при стартери на "великаните на техническата мисъл" от бош),.... -междувитково вкъсяване на част от намотките!-Наскоро имах такъв случай не със Хонда, а с една...(няма да споменавам марка модел а само ще кажа че е еврпейска-немска бънгия).................... - та така :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където има Бош, има проблем!За стартерите на Хонда Маркони е много прав, но Бош не участва! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление е така.Бош надминаха Валео по дефекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... при автомата незнам дали на Р ще има ефект или на 1-ва :-)

 

Ще има ефект минимум след това няма да имаш P -паркинг, или ще ремонтираш кутията с новаПубликувано изображение/>Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>

 

Минимум ти трябва работещ стартер. Инъче натискаш копчето за разблокиране на автомата и може да те дърпат за да си преместиш колата от пътя Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбчето по спомен беше 8х8 мм.Бая ще устиска,ама нищо не пречи да се пробва :lol: П.П.Тва е майтап ей...да не вземе някой да се вържи да тегли автомат :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...