angelov.Ya 0 #1 Публикувано 22 Декември, 2013 Става въпрос за Прелюд 5ген. 97год 2.0и ... Не пали!! Като дам на контакт таблото светва,но като опитам да запаля се чува едно "Цък" и до там. Откачих акумулатора замалко, но пак непали. Опитахме да го зарадим с щипки, но пак никав ефект. Какъв може да е проблема? От емобилаизера ли е? Помощ !!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #2 Отговорено 22 Декември, 2013 какво ще кажеш за стартер?????? може и от него да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelov.Ya 0 #3 Отговорено 22 Декември, 2013 Не трябва ли и преди това съм имал проблеми с паленето за да е от него. Как да разбера какъв е проблема или поне да ги отхвърлям 1по1, понеже съм закъсал пред Супермаркет и трябва да предприема нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #4 Отговорено 22 Декември, 2013 Ако е от стартер пробвай да го запалиш на скорост с бутане или дърпане с въже за да си преместиш колата на по спокойно място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #5 Отговорено 22 Декември, 2013 Четките на стартера са вече, сигурно за смяна! Иначе горното мнение много помогна за проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #6 Отговорено 22 Декември, 2013 (Редактирано) Вадиш ключа за джантите и чукаш няколко пъти по стартера,като гледаш да не удариш по кабелите.Или на скорост запали...жената да бута.. Редактирано 22 Декември, 2013 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #7 Отговорено 22 Декември, 2013 Вадиш ключа за джантите и чукаш няколко пъти по стартера,като гледаш да не удариш по кабелите.Или на скорост запали...жената да бута..колата на момчето е автомат и 100 жени да бутат нема да решат проблема, МАРКОНИ да нямаш проблем с женското съсловие? Нищо лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #8 Отговорено 22 Декември, 2013 Ангелов, проверката е сваляне на стартера и смяна на четките! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koricimu 0 #9 Отговорено 22 Декември, 2013 И аз съм за четките , ако са се износили почти до край и с чукане няма да стане ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #10 Отговорено 22 Декември, 2013 Маркони дава най-точният съвет с почукването на стартера.На 2 Сивика сме го тествали Нямам идея какво забива вътре , защото не съм наясно с техническата част но след почукване със "съветника" завърташе без проблеми.Иначе може просто да му е дошъл краят на акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #11 Отговорено 22 Декември, 2013 преди ми се е случвало и правехме следното, слагаме първа или втора лашкаш колата напред назад и стартера вече върти не цъка, при автомата незнам дали на Р ще има ефект или на 1-ва :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sesk0y 26 #12 Отговорено 22 Декември, 2013 Проблема ти е от стартера!Имах го същия проблем на сивика,занесох стартера на майстор и е се оказа че е от бубината на стартера.Така че занеси то утре на някой да го види и нека ти сменят и четките че сигурно са се износили и те.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #13 Отговорено 22 Декември, 2013 (Редактирано) Вадиш ключа за джантите и чукаш няколко пъти по стартера,като гледаш да не удариш по кабелите.Или на скорост запали...жената да бута..колата на момчето е автомат и 100 жени да бутат нема да решат проблема, МАРКОНИ да нямаш проблем с женското съсловие? Нищо личноНикакъв проблем с жените нямам,пропуснал съм ,че е автомат.Лоша шега....Четките заклинват и правят нещо като косъм в посока въртене,това се случва на края на живота им.Почват да искрят и колектора понагаря.Вибрациите от чука ги разбутват и се решава проблема ...ВРЕМЕННО.Втори вариант е медната шайба на бендикса да е износена,двата контактни болта също нагарят и се износват.Там чука пак помага за малко...Хонда има един от най-читавите стартери измисляни някога,но и те трябва да се обслужват. Редактирано 22 Декември, 2013 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #14 Отговорено 24 Декември, 2013 Четките заклинват и правят нещо като косъм в посока въртене,това се случва на края на живота им.Почват да искрят и колектора понагаря.Вибрациите от чука ги разбутват и се решава проблема ...ВРЕМЕННО.Втори вариант е медната шайба на бендикса да е износена,двата контактни болта също нагарят и се износват.Там чука пак помага за малко...Хонда има един от най-читавите стартери измисляни някога,но и те трябва да се обслужват.-Много точно казано от колегата "Маркони" , дори и най съвършенните технически изделия - трябва да се обслужват!-Ще си позволя да вметна само, че една от причините за "чукащ шалтер" е повишена консумация на електромотора на стартера, вследствие на един не много рядък "дефект"(особенно при стартери на "великаните на техническата мисъл" от бош),.... -междувитково вкъсяване на част от намотките!-Наскоро имах такъв случай не със Хонда, а с една...(няма да споменавам марка модел а само ще кажа че е еврпейска-немска бънгия).................... - та така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #15 Отговорено 24 Декември, 2013 Където има Бош, има проблем!За стартерите на Хонда Маркони е много прав, но Бош не участва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #16 Отговорено 26 Декември, 2013 За съжаление е така.Бош надминаха Валео по дефекти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #17 Отговорено 28 Декември, 2013 (Редактирано) ... при автомата незнам дали на Р ще има ефект или на 1-ва :-) Ще има ефект минимум след това няма да имаш P -паркинг, или ще ремонтираш кутията с нова/>/>/> Минимум ти трябва работещ стартер. Инъче натискаш копчето за разблокиране на автомата и може да те дърпат за да си преместиш колата от пътя Редактирано 28 Декември, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #18 Отговорено 29 Декември, 2013 Зъбчето по спомен беше 8х8 мм.Бая ще устиска,ама нищо не пречи да се пробва П.П.Тва е майтап ей...да не вземе някой да се вържи да тегли автомат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове