Jump to content
JayR

в търсене по-як съединител за д14++

Recommended Posts

Здравейте Колеги,от известно време съединителя на леко модифицираната д14ка не издържа на напъна и вече отделя твърде високо и твърде рязко. Съединителя е на ~50,000km,но почна да сдава последните 15,000. (може да се дължи отчасти на факта, че сивика видя няколко гонки :unsure:/> )Стоковия съединител приплъзва твърде много за стила ми на каране и вече искам нещо една идея по-здраво, още повече че предвиждам допълнително засилване занапред.Сетъпа в момента е:всмукател Z6изпускател Y8интейк алуминиевОбд1 конверсия, настроена от Бобито на база д15б7 (не съм я мерил, но предполагам, че е над 100hp)Въпросът ми е ако може да ме насочите към читав вариант за смяна, като марка, стейдж, с маховик и без. Интересува ме и варианта със замяна на маховик, съединител и притискател от д16.(моля за вашите коментари, наприме за XTD китовете, които са на привлекателни ибейски цени). Колата ще си остава всекидневка.Ще бъда благодарен на всеки който е правил подобна интервенция да сподели отзиви и мнение.Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам темата е за "спорт и тунинг", ако не е проблем нека някои модератор я премести.Иначе все още е актуален въпроса, ще се радвам някой да даде съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи як и какво значи стила ми на каране. И стила ти на каране само в градско ли се изразява .Че от 1.4 неще да си и надвил на колата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промени си малко стила на каране,като спреш да си държиш крака на педала на съединителя...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей това за крака на съединителя не го бях чувал.. :thumbs2:/>/>

Сега сериозно, благодаря на мармота за предложението, цената е добра, но за съжаление това е стейдж 4 или 5 като гледам, далеч съм от подобни мощности.

 

Иначе може да карам малка Д серия (на което тук обикновено се гледа с насмешка) но твърдя, че 1.4 определено надви НЕоригиналния ми съединител, който често приплъзваше и сега е за смяна. Не ми се философства повече по въпроса защо и как е станало.

 

Интересува ме:

1.Мнение за XTD Stage 2 комплект с притискател ЛИНК (със д16 оем маховик)

2. Други бюджетни варианти до стейдж 3 за д14 или д16.

 

Ше съм благодарен на споделилите от личен опит.

Коментари от рода на купи си Б серия или екседи за 400 $ не са ми полезни!(цял д14 мога да си намеря за 200 eur)

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четем ти думите...35 к километра са малко за нормален комплект.Достатъчно е един път да си дърпал някого и да си го овъглил.Това не значи,че не си върши работа стоковия съединител пък и 14 плюсчета да сложиш отзаде.Никой не ти се присмива на на мотора и конфигурацията.Ще се смея като сложиш стейдж 2 обаче.В основната си функция...да приплъзва всеки един комплект иска две неща:въртящ момент отпред и спирачно усилие отзад.Но щом не ти се философства ...заключвай темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека обясня по-добре,Съединителя ми работи, никого не съм дърпал, даже може да изкара още 50000 ако карам кротко..НО.. при този модел просто не е особено силен и дори и без особени модификации приплъзва твърде много. При смяна на предавки и високи обороти, често мотора се чува как ускорява, но не предава момент на гумите. Това не го твърдя само аз ами една камара колеги..за справка dodo-upgrades.nlНякои колеги тук слагат маховик от д16 който има по-голяма контактна площ - ако четат нека споделят има ли положителен ефект.Markony, приемам всичко стига да е по същество, просто въпроса ми е как да подобря сцеплението при положение, че сега го няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си оем exedy ще те издържи много по-дълго от колкото си мислиш :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но направо си намери маховик от D15Z6 или някой друг за 212мм съединител и си вземи комплект съединител на 212мм ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е защо от д15з6 а не от д16...за втория съм виждал повече избор на комплекти в нета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото на икономиците маховиците са по-леки :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е защо от д15з6 а не от д16...за втория съм виждал повече избор на комплекти в нета?

Колега,не си упоменал коя генерация Сивик караш и с каква кутия си.Маховиците за Д серия са два размера,на 202 и 212 мм. и съответнос по 20 и 21 шлици на феродовия диск.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д14а4, S40 ми е кутията, което предполагам означава диск 202 мм., 20 шлици и тегло на маховика около 7,100 (д15з6 -7кг)?Кои Д серии са с комплект 212 мм - всички без д14 или има и други с малък диаметър? (за да знам от какъв да търся)?Има ли смисъл да гледам афтърмаркет от ибея, които са значително по-евтини от частите по магазините тук, но със съмнителна репутация?10x

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика ти е 212 мм.Единствено на д14а1 от 4г. е 202 и 20 шлици.Не ти трябва да си сменяш маховика,вземи си комплект за д16.Така и така ще сменяш съединител,като свалите кутията виж иаксиалния лагер в какво състояние е и ако трябва го смени и него.Вземи си ексиди комплект от тук.Китайски са,но държат и са наприлична цена.Карам с такъв и съм го бил на стартове доста.От ибей са евтини,но имаш доставка и евентуално такси по митница и ддс.Този на линка който си дал няма доставка до България.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика ти е 212 мм.Единствено на д14а1 от 4г. е 202 и 20 шлици.Не ти трябва да си сменяш маховика,вземи си комплект за д16.Така и така ще сменяш съединител,като свалите кутията виж иаксиалния лагер в какво състояние е и ако трябва го смени и него.Вземи си ексиди комплект от тук.Китайски са,но държат и са наприлична цена.Карам с такъв и съм го бил на стартове доста.От ибей са евтини,но имаш доставка и евентуално такси по митница и ддс.Този на линка който си дал няма доставка до България.

Те хубаво са еднакви като диаметър маховиците,но контактната площ със съединителя е различна, затова няма как да взема комплект съединител за д16 на моя маховик.. предполагам, че Izanagi ми предлага д15з6 маховик защото хем е най-лек, хем има по-голяма контактна площ с диска. (поправяйте ме ако греша)....и в този ред на мисли въпроса ми е от кои модели са 212 мм съединителите, за да кажа, като ме питат в магазина? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам как позна колегата , че от тук са "китайски" Exedy съединителите ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 5г д15 и д16, от англичанките д15 и д16, от 6г д15 и д16.Най лекия стоков е 7кг. както ти е писал Пешо и е от икономиците.п.п.Не съм казал,че тук всички Ексиди комплекти са Китайски.Цената на която взех моя е такава,че няма шанс да е оригинал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам знаеш кой е вносител на Exedy в България.Поръчвал съм от 2 места - Холандия и България.Разлика в качеството няма.Китайските съединители с марка Exedy нямам идея как изглеждат но не бих си сложил такъв.Предпочитам корейски Valeo пред какъвто и да е китайски вариант.Мисля , че даже Valeo правят ОЕМ на Хонда феродови дискове в Щатите.Поправете ме ако ме лъже паметта :)Иначе по темата , колега не че нещо но от 1.4 мотор 90кс защо скачаш на Stage серии ? Цената на Stage ( 1 , 2 , 3 ) на Exedy са колкото да направиш 1 swap с D16/B18 и ще си къде къде по-доволен.Не влагай излишни пари според мен а си сложи стандартно Exedy/Valeo/Aisin/Маховик пак на Exedy в зависимост от модела пак е горе-долу колкото комплект съединител на някой от stage сериите.Не коментирам китайските части.Имам съсед бивш състезател на който му е летял маховик на Ладата през скоростите и се е забил в кабината.Не правете компромис с частите особено с тези.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да му е на комплекта?Този ми е втория който ползвам.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Комплекта включва феродов,притискателен и аксиален лагер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналното екседи държи и с нитрото, а XTD stage 2 се скапа за отрицателно време само в атмосф. режим. Ако не е менте-екседито си държи перфектно !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мнение за Екседи от Косер....предстои ми и на мен смяна а там имам намаление ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Exedy от Косер вече около 10 000км. и за сега съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по рибарските форуми има такива "зимни" теми,кой по голяма риба е хванал миналото лято.Изписаха се 100 глупости ,намеси се нитро и китай.За 100 коня мотор доста излишни коментари.Няма вечен консуматив....темата май да я кичим за офф?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята К20-ка я карам все още със сток съединителя и държи,а е 311к.с. на колелата.Не знам какво се филмирате тук за няква Д14-ка,че чак и по-як съединител?Публикувано изображениеПубликувано изображениеНищо лично към автора,но май се филмираш повече от колкото трябваПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма място за сравнение с K20-ката. Презапасяването в завода расте пропорционално и логично с някои неща. Знаеш ли например как са презапасени заводските съединители на някои дизелови коли, които дори нямат еквивалентните мощности на японките? На някои спокойно можем да им лепнем етикет Stage-еди кой си :) При по-голям изначален торк е логично да се вгради нещо по-добро и с повече запас. Например колегата ми кара доста подобрена 4AGE20V със съединител за първоначално вграждане и също няма проблем, но и там сякаш е мислено за евентуално засилване, докато на скромните "D"-мотори на Хонда съединителите като че ли са оразмерени само за заводската си мощност, и дори се мръщят на продължително издевателстване. И аз ползвам заместителя за първоначално вграждане на "Exedy"- Daikin clutch. Доволен бях едва ли не докато се напасне, после сякаш всичко си дойде по старому, но може и моят да е от недоказаните ментета.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки според аршина другари..Аз си изясних възможните опции до някаква степен, за което благодаря на всички отзовали се!Ще търся маховик от икономик и комплект съединител и притискател на 212 мм, ако има екседи на добра цена още по-добре.Колегата с връзките в косера нека драсне едно лс с цени, ако е удобно.пп. този мод не съм го измислил аз, явно работи и има ефект,а малката д14ка си ме радва всеки път като я изкарам..като направя съединителя заповядайте да се повозите:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече , не искаме да се возим в твоят автомобил :) Казваме ти да не си даваш излишно парите пък ти ако искаш сложи и керамики.Успех и безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички икономици са с 212мм, така че мери преди да го вземеш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече , не искаме да се возим в твоят автомобил Публикувано изображение Казваме ти да не си даваш излишно парите пък ти ако искаш сложи и керамики.Успех и безаварийни километри.

 

Колега,не го яж така момчето.Така и така ще си сменя съединителя,какъв е проблема да си сложи такъв с по голяма площ на притискане?

Разлика в комплектите съединители за д14 и д16 ако има такава ще е минимална.Един маховик от икономик 7 кг. върви 35 - 40лв.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички икономици са с 212мм, така че мери преди да го вземеш.

Днес съвсем случайно намерих маховик от 6г. икономик (JDM), барабар с комплект съединител и притискател LuK/AS Made in Germany (като нови).Рулетката показа:Съединител 200мм диаметърПритискател 240,7мм диаметър (в най широката част)Маховик 280,2 мм диаметърМаховик максимална контактна площ 200,8 мм диаметърКато ми попадне кантар може и да го замеря маховика, но нещо ми подсказва, че е същия като моя.Както LAMER каза, явно не всички икономици са с по-големия съединител и маховик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...