bor4o111 0 #1 Публикувано 28 Ноември, 2013 Въпросът ми е следния:Може ли да се сложи на црв 2000 г. 147кс. Дизелов двигател пак от хонда 2. генерация или от някоя друга кола,някой правил ли е тази гимнастика и дали пак си работи 4х4 както трябва??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #2 Отговорено 28 Ноември, 2013 Така написана темата е интригуваща преди да я отвориш, щото доста от нас се двоумят дали следващата хонда да не е дизел. Обаче като я отворих е се разочаровах, тъй като не съм чул някой да я прави тази гимнастика просто защото е по-рентабилно да си купиш втора генерация дизел, освен ако не искаш да смениш двигател, скорости, електроника, предполагам още- ауспуси, горивни помпи и прочие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 28 Ноември, 2013 И аз таман се зарадвах че петък наближава и ето пак се появява вечната спорна тема а то какво било По темата - забрави Сигурен съм че никои не го е правил и никои няма да се хване, все пак това не е генерация която има дизел че да има дори минимален шанс да се разменят двигатели, щото въпроса не опира само до двигателя а до размяна на 80% от колата. По добре си купи 2-ра дизел хем щи легне по евтино хем няма да ти изкачат непредвидени проблеми всеки ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bor4o111 0 #4 Отговорено 28 Ноември, 2013 Извинявам се за заблудата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 28 Ноември, 2013 Потвърждавам думите на Слави.И независимо ,че има доволни от дизела,повече са недоволните.Не Говоря за Хонда ,а като цяло от дейноста ми в сервиза ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1858 #6 Отговорено 28 Ноември, 2013 Маркони, Маркони, дизела не е виновен на недоволните, а състоянието и реалните километри на каруцата която карат, както и подръжката от предишния собственик, преди новия внос от еди къде си ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 29 Ноември, 2013 Емич.. Емич.... предния собственик и поддръжката е виновна все на дизелите нали знаеш че от същото място идват и бензинките, за тях не са се грижили по добре я Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 29 Ноември, 2013 Слави, Слави, на мястото от където идват и едните и другите обикновено на едните им навъртат по 4- 5 пъти повече пробег (познай на кои ), нищо че в България всичките идват на по 120- 140 000 км.(реални ) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 29 Ноември, 2013 само да ми хрумне с какво да те затапя веднага ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #10 Отговорено 29 Ноември, 2013 Само за протокола - в момента правя ГТП на 3-годишна, дизелова, Мазда 6.На километража пише 97025 МИЛИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #11 Отговорено 29 Ноември, 2013 През теб минават повече автомобили.Като се замислиш...кой те дразни повече?Единия пуши,трака,тресе.Другия мирише на маргаритки и не се чува като работи..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #12 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Като се замисля ... мисълта ти върви в правилна посока ... ако говорим за коли тийнейджърки.Като се замисля по-задълбочено ... всъщност вече съм мислил ... заместничката на настоящата ни бензинова 9-ка ще е с 1.6 дизел, а на CRV-то ми друго CR-V, ама дизел, и на 0 (нула) мили. Задълбоченото замисляне, btw, ми се случва при всяко отваряне на портфейла, след напълване на бензиновия резервоар на сегашното ми CR-V.п.п. За мен (в ЮК) газта не е вариант Редактирано 29 Ноември, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #13 Отговорено 29 Ноември, 2013 Само за протокола - в момента правя ГТП на 3-годишна, дизелова, Мазда 6.На километража пише 97025 МИЛИ.Няма лошо, тъкмо се е разработила ..Лошото е, че след 7- 8 г. като дойде в БГ пак ще е на тези километри и който я предлага ще се кълне, че са реални, даже и сервизна книжка ще има .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #14 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) ... да си продължа поста:п.п.п. Всъщност, сега се сетих, че в момента "изгряват" новите, малки, турбо витеци, така че ... "Всяка заповед (разбирай мисъл) е предпоследна!"... и да отговоря на твоя:Преди години, един колега англичанин си купи нова (употребявана) кола. Токущо излязла от лизинг, т.е. към 4-годишна, на 100инещо К мили. Викам му - не са ли й множко милите?! -Да, множко са, вика, ама аз ще карам има няма 1000инещо мили на година, и след няколко годинки, тази кола ще е на нормалните за годините си мили! Тогава ще мога да я продам, за повече пари, отколкото дадох сега, или поне няма да съм на загуба!Таа ... тетака ... с 10-годишните коли, и "реалните" им километри Не се знае знае ли се, на какво ще попаднеш Редактирано 29 Ноември, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #15 Отговорено 29 Ноември, 2013 Лето господне 2015 ще видим новите турбо витеци как ще се справят ,живот и здраве.Чета Рос Браун,напуснал оня ден Мерцедес,а нищо не споменава за бъдещата си кариера....От клюките из нета Рено първи ще пробват новите мотори на стокови автомобили и то точно в Англия,където се тачел много Еспейса.Хонда първи бяха готови с мотора,щото не участваха в шампионата,но дали ще се най-добри...никой не знае.Според мен ще се впуснат или с топ мотор или няма да влязат изобщо между шамарите.Пирели търпят огромни загуби от продажби,продават само гуми за нови автомобили..Изобщо ,чакат ни интересни 2 години.Дето викаш и аз съм голям фен на 1,6 без турбо-дупка,даже и ГИ съм му нагласил От сега пишем МАП-карти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове