Jump to content
bogomil18

Проблем с парното

Recommended Posts

Колеги имам следния проблем...когато колата загрее пускам си парното(на макс) и 2-3 минути духа много топло , обаче след тва става хладно и накрая (да речем 10мин) започва направо студено на духа...от къде може да е този проблем ?? Има и още 1 проблем , на 1-2-3 (степен на парното ) не работи ??? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кранчето от двигателя към купето дали не си го затворил. Колкото до степените на парното -> ТУК, ТУК и ТУК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кранчето от двигателя към купето дали не си го затворил. Колкото до степените на парното -> ТУК, ТУК и ТУК

не пишете глупостиииииии колега ако кранчето от двигатела към купето е затворено дали изобщо ще има парно? ОТГОВОР; не, АЗ ЗАЛАГАМ КАТО ХВЪРЛЯ БОБА- ТЕРМОСТАТ, ХА СЕГА ДА ВИДИМ РАЗМИСЛИ И СТРАСТИ ако колегата опише по подробно дали в този диапазон като му работи парното след това като изчезне дали стрелката на темппературата пада, може и да помогнем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кранчето от двигателя към купето дали не си го затворил. Колкото до степените на парното -> ТУК, ТУК и ТУК

не пишете глупостиииииии колега ако кранчето от двигатела към купето е затворено дали изобщо ще има парно? ОТГОВОР; не, АЗ ЗАЛАГАМ КАТО ХВЪРЛЯ БОБА- ТЕРМОСТАТ, ХА СЕГА ДА ВИДИМ РАЗМИСЛИ И СТРАСТИ ако колегата опише по подробно дали в този диапазон като му работи парното след това като изчезне дали стрелката на темппературата пада, може и да помогнем
Както каза НЕ ПИШЕТЕ ГЛУПОСТИ.Ако термостата е останал отворен,колата ще загрява бавно,но ще си има парно.А и сега когато температурите са ниски едва ли ще загрява до горещо,ако термостата е останал отворен. Колата има ли газово??? Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма газ !! Друг е проблема , че стрелката за температурата не ми работи... Публикувано изображение едно приятелче също спомена , че може да е от термостата ... трябвало да отваря на повече или по-малко градуси... в събота ще отида на доктор и ще видиме какво е ... Благодаря все пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно не ти затваря и за това не загрява и даржи топло. Стрелката на температурата може да е или от таблото или от датчика под делкото се намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва да сменя термостата така ли ? :) и ако трябва да го сменям , какъв трябва да взема ? благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих оставил да не работи стрелката на температурата и да не знам какво става. При най-малкия проблем това може да ти коства доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за термостат, като се включи парното, вентилатора помага на охлаждането, температурата пада и почва да духа студено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. колеги. Мисля да спамна малко тази тема, тъй като имам подобен (да не кажа СЪЩИЯ проблем). Та работата е следната: имам англичанка (д15з3). Те по принцип са си известни с лошо парно, но моят проблем започна да се проявява от преди 5 дена. Аз съм на газ (обикновена уредба) и колата ми малко бавно загряваше. Мислих че е от газта, но се оказа кофти термостат. Смених го, но разлиакта не беше кой знае колко фрапантна. Загряваше малко по-бързо - да, но парно нямах. Духаше ми все едно съм го сложил на средно положение на топло/студено въртялката. Когато отворям капака отпред, си е жега - двигател, тръби, радиатор, изпарител... всичко си е 6 от към топлинка и жега. Някои ще кажат, че не ми е отворена клапата за влизане на топла вода към радиатора за парното - не. Отворена е до край. Дори махах жилото и бутах, но повече не можеше да се мръдне да се отвори. Клапата която е вътре в самото парно, която пренасочва въздуха да минава през радиаторчето, също си е отворена. Работата е там, че наскоро сменях интериорен филтър и реших да пипна радиатора дали е топъл (тъй като колата ми до преди това вървеше и беше загряла). По принцип, според мен, ако е загряла както трябва, кожата ми трябва да падне като докосна радиатора - нищо подобно. Беше не по-топъл от кожата ми (тъпо сравнение :D ). Малко или много си духаше топличко, колкото да не умра в колата. Ако ставаше въпрос за разтапяне на лед - може би час. Онзи ден ми се наложи да ходя на дълъг път и когато тръгнах, първите пет минути на ми правеше впечатление, че не духа топло (защото не съм го и очаквал), но след това забелязах, че стрелката си е стигнала нормалното ниво, а вътре в колата е адски студ. Парното ми директно вкарваше студен въздух от вън. 100 километра по-късно вече не се издържаше и реших да източа малко антифриз (половин литър) за да стопли уж повече. Това което се усети, бяха само 2-3 градуса МАКС отгоре! А и също като на колегата, като го пуснех духа що годе топло и след 1-2 минути започва пак студ. Спирам, след 20 минути пак същата процедура... Термостата беше чисто нов. Дори по пътя смених с един от Хонда, която имаше парно, но уви - пак същата работа. Само да кажа, че стрелката за водата ми стои на положение горе долу като това - ТОПЛО |------------,,---| СТУДЕНО (дано се ориентирате какво искам да ви покажа)Ако някой има идея, да помага!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шунтирай газта и пробвай,ако няма разлика сменяй радиатора на парното или го промий.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изпарителя е вързан към партното, в което съм сигурен на 99%, много по лесно е на водата да върти през него вместо през парното. За това както каза Маркони вземи му щипни единия маркуч с нещо да не може да минава хубаво вода през него и пробваи, ако парното се оправи ще се наложи да направиш една тапа с дупка в нея около Ф6 или 8, за д аможе да ограничиш дебита към изпарителя и да го насочиш към парното. Ако след щипване на маркуча парното пак го няма то явно ще трябва да се насочиш към радиаторчето което сигурно е запушено.п.п. в първия момент прочетох "Проблем с пОрното", викам баси и там ли имало проблеми :D

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами благодаря много , момчета. Ще го пробвам и пак ще пиша. Имам един познат, който взима вода за изпарителя от байпаса (водата за всмукателя, който е един малък кръг). Ако се оправи след опита ми, дали ще е добра идея от там да изкарам вода за газта ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е от там, но моето е Ги и с много дребно изпарителче, не знам при обикновена АГУ с тея големи изпарители колко ще е достатъчно, но не ти е проблем да пробваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам проблем с парното правих промивка но ефекте беше доста слаб след измиването сега съм свалил таблото виждам зор с самото парно немога да откача котията нз дали защото е с климатик или нз ако може някои да помага Благодаря предварително Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги парното вече е 6+ след отваряне на радиаторчето и почистване и после пак затваряне (цена на радяторчето 232 лева в еврото )но съм загубил 2 релета от дясната страна аз съм показал каде колата си пали обаче свети SRS И другото което от ляво близо до километража има 2 свободни букси ако някои има идея за какво са да сподели Благодаря https://www.facebook.com/photo.php?fbid=676062062416425&set=a.676062025749762.1073741834.100000379115351&type=3&theaterhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=676062069083091&set=a.676062025749762.1073741834.100000379115351&type=3&theater

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Gatt,сподели по-точно какво си правил с парното.За СРС-а има тема как да си я загасиш сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах никакво парно на колата и реших да сменя радиаточето обаче в магазина ми каза 232 лева и на мен ми се видяха безбожно скъпо и реших да го отворя (радиаточето е от мед и предполагам затова му е такава цената) почти всички магистрали бяха за пушени и с щеката за маслото ги отпуших после го затворих запоих и сега не се стои в колата от жега .Другото което разбрах от какво се е запушело е че има един кран към парното които се спира като завартиш на студено рачката и цяло лято е затворено и антифриза става на плесен и се отаява и по този начин се запушва парното не е измилио добре според мен .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един кран към парното които се спира като завартиш на студено рачката и цяло лято е затворено и антифриза става на плесен и се отаява .

Хайде не си напряягай толкова главицата,че тука всичките сме с утаени антифризи.IGAT,SWAG,Motul,Prista Oil.Червен или виолетов,разреден с дистилирана вода.На 3-5 години се сменя.Елементарно май....
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

един кран към парното които се спира като завартиш на студено рачката и цяло лято е затворено и антифриза става на плесен и се отаява .

 

Хайде не си напряягай толкова главицата,че тука всичките сме с утаени антифризи.IGAT,SWAG,Motul,Prista Oil.Червен или виолетов,разреден с дистилирана вода.На 3-5 години се сменя.Елементарно май....

 

Щом казаваш и аз си го сменям ,но като има хора които само карат така ще е Публикувано изображение

Колега ако може да се предържаш към заглавието на темата няма нужда от критики ,а да си помагаме главно затова сме тук.

Редактирано от Gatt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако може да се предържаш към заглавието на темата няма нужда от критики ,а да си помагаме главно затова сме тук.

Как да се придържаме към заглавието на темата,като е грешно?D15B2 няма проблем с парното.Проблем има собственика.Нормално е след като си технически грамотен да попиташ за проблем.След като си сигурен в това ,което ще правиш си изтеглиш ръководството за модела,който не е D15B2!Да си проследиш операциите и ако не ти е ясно нещо пак да питаш.Накрая можеш да се заемеш със операцията,съвсем спокойно.В конкретния случай ,сигурен в себе си,си се захванал с операция,която не ти е ясна и по средата си се видял в чудо от собствената си неграмотност.Решаваш да пуснеш тема с абсурден въпрос,"Какво да правя,след като си изтръгнах таблото?",при това със 17 правописни грешки и нито един препинателен знак.Сега сещаш ли се ,че никой не може да ти помогне....за кОтията,не за правописа,там трябва да се върнеш доста назад... Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...