Jump to content

Gatt

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Gatt

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 7.11.1984

Profile Information

  • Кара
    HONDA Civic 1.6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Contact Methods

  • Skype
    Atanas_kokov
  1. Колега проблем ли имаш с механизма защото и аз имах и си го оправих може и да ти помогна
  2. Хайде не си напряягай толкова главицата,че тука всичките сме с утаени антифризи.IGAT,SWAG,Motul,Prista Oil.Червен или виолетов,разреден с дистилирана вода.На 3-5 години се сменя.Елементарно май.... Щом казаваш и аз си го сменям ,но като има хора които само карат така ще е Колега ако може да се предържаш към заглавието на темата няма нужда от критики ,а да си помагаме главно затова сме тук.
  3. Колега аз съм с 15-ка Херц доста сериозен говорите и с сони експолд уселвател + 6 говоритела и 2 пиштялки акумолатора е 45 ампера и нямам проблем колата ми е д16у3 Според мен алтернатора не ти е в час Поздрави
  4. Нямах никакво парно на колата и реших да сменя радиаточето обаче в магазина ми каза 232 лева и на мен ми се видяха безбожно скъпо и реших да го отворя (радиаточето е от мед и предполагам затова му е такава цената) почти всички магистрали бяха за пушени и с щеката за маслото ги отпуших после го затворих запоих и сега не се стои в колата от жега .Другото което разбрах от какво се е запушело е че има един кран към парното които се спира като завартиш на студено рачката и цяло лято е затворено и антифриза става на плесен и се отаява и по този начин се запушва парното не е измилио добре според мен .
  5. Колеги парното вече е 6+ след отваряне на радиаторчето и почистване и после пак затваряне (цена на радяторчето 232 лева в еврото )но съм загубил 2 релета от дясната страна аз съм показал каде колата си пали обаче свети SRS И другото което от ляво близо до километража има 2 свободни букси ако някои има идея за какво са да сподели Благодаря https://www.facebook.com/photo.php?fbid=676062062416425&set=a.676062025749762.1073741834.100000379115351&type=3&theaterhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=676062069083091&set=a.676062025749762.1073741834.100000379115351&type=3&theater
  6. Колеги и аз имам проблем с парното правих промивка но ефекте беше доста слаб след измиването сега съм свалил таблото виждам зор с самото парно немога да откача котията нз дали защото е с климатик или нз ако може някои да помага Благодаря предварително Поздрави
  7. С два вала е колега даже и в гугал го пише
  8. Здравей колега моето мнение е за разхода са следните фактори съеденителя гумите и мерака от новото возило , а за скороста като си оправиш саеденителя ще може и още . Моята хонда е д16у3 и беше с 16ц 205 на 50 разход от 7 до 12 лятото за скорост 190 и неможе повече . Поздрави
  9. Колега благодаряти за мнението, но не ми помагаш.Ако може коментари само по темата Благодаря на колегата d1mа
  10. Колега на мен педала си ми ходи до горе ,но може твоя съединител да не е обезваждушен
  11. Колеги доста се рових в форума но не видях подобна тема затова реших да напиша една та въпроса ми е следния възможно ли с ето http://www.ebay.co.uk/itm/ECU-OBD0-to-OBD1-Jumper-Conversion-Distributor-Harness-Honda-CIVIC-CRX-Integra-/221292253734?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item33860bd226 тази букса да се конвентира и да сложа комп обд0 на иснталациа обд1 (сегашниа ми комп е п1к аз искамд а сложа пм7 за мотор д16а9 )Поздрави
  12. Здравей колега и аз имам подобен проблем като твоя самоче моя съединител е с помпа не е с жило и тои скърца казаха ми че било аксиалния лагер Поздрави
  13. Днес си промих водната система защото имах проблем с парното и реших първо да импровизирам преди да сменям радиаторчето на парното (много мътна зелена слуз излезна през маркуча ) но след промивката парното стана страхотно
×
×
  • Създай нов...