sandersen 0 #1 Публикувано 4 Ноември, 2013 Здравейте фенове,След лутане с неправилните марки автомобили реших отново да се доверя на Хонда. Смених три преди да мина на Субару, после Тойота, но нещо все не съм доволен от резултата.Мисля да скачам на СР-В след 2007. Има ли хора от форума, които да притежават същия да споделят малко мнения.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #2 Отговорено 6 Ноември, 2013 Привет,Аз карам 2012 модел. Беше от последните, които разпродаваха защото излизаше следващия модел.Моята е 2.0 бензин. Като динамика е ОК според мен. Малко липсва турбо ускорението, ако си свикнал с такова. Аз го преживах това. За сметка на това ускорява прилично по-дълъг диапазон обороти. Разхода е около 12 гр 8-8,5 магистрала и под 7 90-100 км/ч. Като за 1,6тона+ е ок.Като комфорт съм доста доволен. Не вози твърдо, не се и лашка много в завоите. По-близка е до лек автомобил. Дребни неравности обира доста леко.В купето е просторно. Седалките са удобни и задните се регулират като наклон на облегалката и напред-назад(ако ти трябва пространство в багажника. Багажника е доста приличен. Като 4Х4 система на мен ми е абсолютно ок. Мога да усетя кога се включва. Обикновенно е при дъжд(потегляне) и сняг/лед. Усеща се като лек шут в дупето За малко повече от година и малко над 15К км мога само хубави отзиви да дам.Ако нещо по-конкретно те интересува питай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #3 Отговорено 18 Ноември, 2013 (Редактирано) Ами колега 4x4наХонданяма нищо общо с това на Тойота RAV 4 или пък Субару. Нямам лична такава но мой приятел има. Ще се разочароваш много ако търсиш 4x4 За возия интериор екстериор е много по добра. Също и не харчи като Субару , а доста по икономично />/>/> Визията също е много приятна и да не забравяме и тази екстра http://forums.hondab...showtopic=89673 />/>/> Най-добре се качи да пробваш такава но изчакай да завали сняг ако можеш за да я усетиш напълно. Дизеловата е по добър вариант, бензинката идва малко слаба за това купе. Не знам по-горе колегата дали е само с предно и каква скоростна но разхода е доста повечко />/> 15 и нагоре литра градско не ти мърдат. Извън града по магистралата 120-130 км около 10 литра минимум. Това за автоматик 4x4 и български бензин 95. Ако се спреш на бензина си търси американска 2.4 куб. см по добре върви двигателя от малкия но не като да ситурбина на Субару /> Редактирано 18 Ноември, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 18 Ноември, 2013 Ами колега 4x4наХонданяма нищо общо с това на Тойота RAV 4 или пък Субару.Нямам лична такава но мой приятел има.Ще се разочароваш много ако търсиш 4x4Ей тука станахме на калъпРазполагам с Диско,дето слага в джоба и Субару и Тойота,макар ,че тя не се брои изобщо.Карам си Хондата с качествени гуми и достатъчно разум вече 2 години и не съм викал някой да ме тегли.Работя основно комбайни и трактори на полето през лятото-разбирай кал и коловози по метър.повече от 5 години работих с Ландровер Дискавъри подготвено за оффроуд 100%-окачване ,раздатки,джакове,лебедки,гуми.От две години върша същата работа с Харвито без проблем...вече около 40к километра,от които 25-30% са офф.Всичко е компросмис естествено,но не подценявай Хонда в никакъв случай.Естествено и опита ми е голям..в противен случай Виетнамка и Фадрома,макар ,че съм ги виждал и тях легнали на дифф. . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #5 Отговорено 18 Ноември, 2013 Ако се спреш на бензина си търси американска 2.4 куб. см по добре върви двигателя от малкия но не като да ситурбина на Субару /> Аз карам 2.4 автоматик.Дори и този двигател идва малко малък за това купе.Поне за мен.Като разход при 140 на магистралата 11-12 бензин/14 газ.Градско 14-15 бензин/16-17 газ.Аз моето съм го газифицирал и за момента е ОК.Возията е прилична за джипка.Малко е шумно но след 2010 май това са го подобрили в модела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #6 Отговорено 19 Ноември, 2013 Долното изречение на колегата ме озадачи. Да не би да са пуснали CR-V с постоянно зацепен заден диференциал, че поставя следния въпрос: Не знам по-горе колегата дали е само с предно и каква скоростна но разхода е доста повечко...Иначе за двигателя ако намериш дизелов екземпляр на малко километри е за предпочитане. Страхотно еластичен и икономичен двигател. Досега не съм видял CR-V да закъса някъде зимата,по нормални макар и заснежени пътища, без значение от генерацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #7 Отговорено 19 Ноември, 2013 Тази година в 4-та генерация на ЦРВ има и модели само с предно. Аз си взех такъв. Предишните 1-ва, 2-ра и 3-та генерация са само с 4х4, и то във вариант: нормално работят само предните колела, при превъртане се включват и задните.Постоянно зацепен заден диференциал на ЦРВ няма. На Акура е друга системата, тя е на базата на Леджент: постоянно се подава въртящ момент и на четирите колела, като компютъра решава на кое какъв процент да даде. Това се постига с 5 хидравлични съединителя.На ЦРВ 4-та генерация четох, че са усъвършенствали системата: при тръгване винаги подава на 4-те колела, след което остава само предния мост, а при необходимост става пак 4х4! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #8 Отговорено 19 Ноември, 2013 Тази година в 4-та генерация на ЦРВ има и модели само с предно. Аз си взех такъв. Предишните 1-ва, 2-ра и 3-та генерация са само с 4х4...не е точно така. За Европа - ДА, така е, за пръв път Хонда при 4-ата ген. CRV пуснаха модел и само на предно, но за световен мащаб (Япония, САЩ/Канада) и 1-ва и 2-ра и 3-а генерация ги е имало базови модели само с предно предаване. Така, че ако е някоя внесена от САЩ (каквито има не малко в България да се продават) като нищо човек може да срещне оригинално CRV само на предно от старите модели (лично съм карал такова, CRV 1-а ген. внос от САЩ, което бе автоматик, с крюз контрол и само на предно предаване). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #9 Отговорено 19 Ноември, 2013 Ами колега 4x4наХонданяма нищо общо с това на Тойота RAV 4 или пък Субару. Нямам лична такава но мой приятел има. Ще се разочароваш много ако търсиш 4x4 За возия интериор екстериор е много по добра. Също и не харчи като Субару , а доста по икономично />/>/> Визията също е много приятна и да не забравяме и тази екстра http://forums.hondab...showtopic=89673 />/>/> Най-добре се качи да пробваш такава но изчакай да завали сняг ако можеш за да я усетиш напълно. Дизеловата е по добър вариант, бензинката идва малко слаба за това купе. Не знам по-горе колегата дали е само с предно и каква скоростна но разхода е доста повечко />/> 15 и нагоре литра градско не ти мърдат. Извън града по магистралата 120-130 км около 10 литра минимум. Това за автоматик 4x4 и български бензин 95. Ако се спреш на бензина си търси американска 2.4 куб. см по добре върви двигателя от малкия но не като да ситурбина на Субару /> Моята е 4Х4, 2.0 бензин ръчка. Разхода градско е м/у 12 и 13/100, а аз не карам икономично Единия киломентраж не съм го нулирал 14 К+ км и сега показва 9,8/100. над 9К от тях са градско. И аз съм приятно изненадан. За динамиката поне на документ го дават от бензиновите 2.0 ръчка(10,2 с до 100). Автомата на 2.0 е над 12 с. Автомата с 2.4 пак е около10с., а реално имаше ревюта и го засякоха около 12 с. Това Хамериканците. За САЩ не знам дали за ЦРВ 3-ката дали е имало 2.0 като опция. За 4Х4-то има много изписано. Зависи за какво ти трябва и къде ще го ползваш. С добри зимни гуми(моите са Нокиан, според мен съвсем прилични), си е съвсем проходим ако ще ходиш на ски, или за лека разходка из природата(поне за мен е) Все пак всеки си е с неговия контекст и нужди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
topsat 4 #10 Отговорено 19 Ноември, 2013 Защо не се ориентираш към дизеловия вариант?Малко по-добра динамика от бензина,а и харчи по-малко.Аз от скоро съм с такава и съм много доволен.Разход 8.0 извънградско при 140-150км/ч магистрала и ок9-9.5 градско,което ми се струва добре за такъв тип автомобил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #11 Отговорено 19 Ноември, 2013 Тази година в 4-та генерация на ЦРВ има и модели само с предно. Аз си взех такъв. Предишните 1-ва, 2-ра и 3-та генерация са само с 4х4...не е точно така. За Европа - ДА, така е, за пръв път Хонда при 4-ата ген. CRV пуснаха модел и само на предно ........Съгласен съм напълно с това! Пропуснах да го спомена! Трета генерация в САЩ май само 2.4 бензин са продавали /както и сега 4-та/! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #12 Отговорено 19 Ноември, 2013 (Редактирано) Ухаа /> купона къде бил />. Маркони, здравей Не искам по ниакъв начин да се мятаме - ти къде къде ги разбираш /> Относно 4x4 Сега да поясня че не искам по никакъв начин да изложа Хонда CR-V или HR-V Само че за съжаление нямат куатро ful taime система и човек, който слиза от такава ще очаква да е същото. И после ще рече - братлета защо ме метнахте така. Особенно при Субару ако е ръчка има и бавни чрез демултипликатор , което е съвсем друга бира. Наистина със скъпа машина окопаването на дифвете става по лесно особено ако очакваш че машината ще мисли вместо тебе./> Пък има доста HR-V и CR -V само с предно заводски ! Мислех си дали тази система при Хонда не може да се поизмайстори и с едно копче да я включваш когато искаш задния мост , а не когато тя реши сама ?/> А инъче честно както каза и колегата дори и 2.4 идва малко слабичък но това е положението. Редактирано 19 Ноември, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #13 Отговорено 19 Ноември, 2013 Защо не се ориентираш към дизеловия вариант.Който кара дизелово CRV с DPF да каже има ли проблеми с него.Заради този DPF аз се отказах от дизела.С предната кола имах много драми.А и съм чувал и че при доста марки си е проблемен.Проблема,основно идва от качеството на българската нафта.А DPF под 3000 лв май няма и си се води консуматив.Така че провери нещата и в тази насока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #14 Отговорено 20 Ноември, 2013 DPF и да прави проблеми се маха и компа се лъже за около 200 кинта. Дизелът е доста по безшумен. На 6-та със 140км.ч оборотите са под 3000. Това дали е само с предно или стандартната real time система за Хонда няма почти никакво значение за разхода, колеги са правили опити с откачане на дифа и не се отразява осезаемо. Аз предлагам колегата пуснал темата да сподели какво не го е задоволило при другите марки за да видим дали ще го намери в хондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 20 Ноември, 2013 (Редактирано) Ок,мир да има!Сега да дообесня.Имаше време ,когато парите ,които наливах в резервоара не ме бъркаха.После почнах да се оглеждам за бензин,заради пропан бутана.Дилемата беше Форестър или олроуд.Форестъра пак голям разход,разни технически проблеми.....глави,гарнитури,мен ми трябва работна кола ,а не опитно зайче в сервиза.Аудито отвратителна поддръжка,много крехко,верно голям мотор,ама аз не съм баровец да го храня.Скочих на Витара...добър кон,но отвратително поведение на асвалт...говоря за късата база.От алтернативите остана Легаси...една от най-добре замислените коли заради окачването,но пак Субару...пак голям разход.За куриоз минах през Киа Хюндай,ама много бързо се отказах.Вече се примирих,че ще си карам верния стар Сивик,само трябваше да го вдигна малко.....Опа,тогава си викам ,то вдигнати Хонди има,ама точно вдигнат Сивик като за мен беше Харви-Никакви изненади от към техника,малко забележки по окачването за разлика от ЦРВ-то ,но се търпи.Основното в слуачая е разхода и малката бутилка която мъкнеш със себе си.Сега като имам 2 години опит,знам че ХРВ няма алтернатива сред конкурентите.Разход извънградско от 8-10 на 100 газ ,в зависимост от начина ми на каране.Имам и разход оффроуд..нещо което никой не засича 14-16 /100.При конкурентите говорим за 18-26/100. Нямам наблюдения от ЦРВ за дълъг период от време,но разликите са малки..Едит:Опа с монолога си май нищо не помогнах на питащия....Изводът беше ,че можеш да се довериш на всяка Хонда,но аз лично не се доверявам на българската нафта,така че ДПФ си е проблем,който се решава с една камара пари.Това не значи ,че нафтата става по-хубава...напротив,Без ДПФ си дърпа повече,има неприятен звук от гърнетата,даже и пропушва,като парафина е повечко....пак компромиси. Редактирано 20 Ноември, 2013 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #16 Отговорено 20 Ноември, 2013 DPF и да прави проблеми се маха и компа се лъже за около 200 кинта. И аз така направих.Махнах DPF-a, програмираха компа и хоп готово.На само на пръв поглед.Вярно колата започна да върви малко повече но започнах да пуша като комина като я настъпя малко.Когато спра на светофар ме беше страх да си отворя прозореца че смрадта беше ужасна.А за тези зад мен направо ми ставаше жал.Става и по-шумна.А да не говорим, че ако идеш на технически преглед не при 'наш човек', никога няма да минеш заради изгорелите газеве.И ако държавата си е на мястото всички такива с махнати катализатори трябва да бъдат спрени от движение.И изведнъж ще усетим че в София въздуха не е толкова лош.Но тава е друга тема.Поради всички изброени причини продадох колата и едва ли някога ще махна пак катализатор.Не казавам че дизела е лош вариянт.Напротив.Ако можеш да си позволиш да я потдържаш както трябва дизела е прекрасен вариян. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #17 Отговорено 20 Ноември, 2013 (Редактирано) Наистина зад дизел с махнат DPF е трудно да се оцелее ....направо ги изпреварвам, ако се наложи и в насрещното ! Като искаш да си тарикат и искаш дизел барем го карай както си му е реда. Като махнеш DPF имаш нужда поне от катализатор - ама ха сега кой да каже какъв точно ? Инъче моето мнение относно 4x4 клони най-много към Тойота RAV4 - със нейното постоянно задвижване на четирите колела и японски двигател. Верно че няма блокажи като на Сузукито и бавни но е супер. Пък не всички Субарута също са с прегрели глави де /> има и читави, относно харченето на бензин няма мърдане />. Ама боксера си е боксер - кефа където се казва цена няма/> И е така както казва Маркони HR-V то ням конкуренция. Поне все още джипките на Тойота се произвеждат и сглобяват и в Япония - в смисъл може да си намериш такава, останалата палитра на Тойота се прави къде ли не но Япония не !! !/> ПП Относно спирането на коли без катализатор съм съгласен за бензиновите и дизелите Обаче колите на метан и на пропан бутан за какво им е катализатор ??? Редактирано 20 Ноември, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове