Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

..колега със стокова д13 е нормално да загубиш от 105 коня волво на толкова дълга дистанция!Шанса ти е бил до 600 м. някъде по нагоре конете си казват думата и по големия двигател да беше питал тук щяхме да ти кажем развоя и да спестиш 50кинта :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еската има генерация и филтър и 18-ки по 25кг едната ;)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stock 6та  vti (с генерация филтър и т.н.т) vs почти сток 5та купе b16 vti с ковани бутала и биели :D :D :D  2-3 коли за купето 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййййййй..... Вчера с една алфа как щяхме да се пробваме... 147  1,9 JTD .... Ама дясна гума се оказа, че е на някакво влажно коловозче... Тръгвам до 3000 на 1-ва, понеже не знаех, че ще се проверяваме, видях го как се изстреля момчето, натиснах здраво и тя завалийката почна да фърля асфалт.....  Както и да е, през цялото време на буксуване го настигнах както ми взе една кола, тамън зацепи и онзи избяга вече с черен облак по дирите си. :)   :) :)  На следващия светофар даде десен в последния момент като пич :) хахахаха

Редактирано от madmaxxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На връщане от седмичната явка:"6-ти септември"

Мерцедес-Бенц  C-Class  тия хечбеците- > пуснах му една кола на светофара и пак го издухах на втора. Доста тъпо му стана. Разстояние не казвам, защото като видя, че си отивам пусна газта.

Хюндай Санта Фе -> пак му дадох една кола, като пак си тръгна с газ досадника (караше с 42 в лява лента и спря на оставащи 4 секунди зелено)-> Даде ми отпор, но на края на втора предавка му помахах за сбогом. И на него доста тъпо му стана.

Редактирано от madmaxxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите, сток ли е 330-ката или ремапвана. И защо другата S2K е няколко тира зад теб :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаа,е има един тир,да..сток 330 сигурно щеше да е зад 2рото с2к :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уж била стокова Саше, но момчето каза че вървяла неговата по добре от стокова не знам каква и е драмата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надув най вероятно, като всички "запазени" турбо коли  :tease:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,че е нещо, но преди час, моята Д13-ска срещу Акорд 94г. 2.0/131к.с. - около 2/3 коли може и нагоре, за мен

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,че е нещо, но преди час, моята Д13-ска срещу Акорд 94г. 2.0/131к.с. - около 2/3 коли може и нагоре, за мен

Tова д13 трябва да е 150 коня на варел нищо лично но не го приемай като заяждане но без клип не ми се вярва.Сега да не вземе да ме нападните всички просто мое МНЕНИЕ. Редактирано от mishkite

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега mishkite от далече се пазиш да не ти нацъкаме минуси,а? :) 

Леко е  д13 на късо да бие акорд защото има малко тегло и по-добра скоростна кутия  ;) 

а пък ако е и пипната д13ката доста добре си върви да наказва даже и по-силни от класа си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням,точно тая Д13 май се кантареше с хеч с Д15Б7,или падаше с много малко,нямам точен спомен.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дуал карб,пипната от Фена,кво има да се чудим! Да ти е жива и здрава :)Акорда си е бая тежък..То и Логото сток къса на старта къде по-мощни коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска д15ката опита бензин за пръв път от 1 месец насам.. :D

 

Резултата е:

 

vs S2000 - 4-5 коли за Sката на 350м

vs БМВ 540i 285кс автомат - от място ме бие с 3-4 коли, от летящ с 1-2

vs Понтиак Файърбърд 200кс автомат - от място ме бие с половин кола, от летящ го бия с 2

vs Голф 4 1.8Т - и от място и от летящ - победа за д15ката с минимум 2 коли

vs Сеат Леон АРЛ+чип 190кс с калпав шофер - от място ме бие с няма и 1 кола, от летящ го бия с почти кола (преди, същия Леон с друг шофер ме биеше с 2-4 коли)

 

...това с надупчена генерация, тежки 15ки отзад и изтрити 14ки отпред :D

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега mishkite от далече се пазиш да не ти нацъкаме минуси,а? :)

Леко е д13 на късо да бие акорд защото има малко тегло и по-добра скоростна кутия ;)

а пък ако е и пипната д13ката доста добре си върви да наказва даже и по-силни от класа си.

Защо ако искаш цъкай колкото искаш минуси. НО д13 сток 66 коня сигорно хайде да кажем 900 кила Акорд сток 131 да кажем 1100 кила.65коня РАЗЛИКА мисля че са в полза на Акорда. Редактирано от mishkite
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв акорд е около 1250-1300кг.  1100кг ако беше, ехееееее  :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчиле със сивото с2000 ли си карал с лепенките и тунингите стил NFS ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз малко :)) 5 ген. Сивик с d16a8 мотор с колектор 4-2-1 и генерация срещу Голф 4 1.9 tdi 131 коня. С лош старт от моя страна до 160 сме почти на кантар и свършва правата. Това как е според вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с моята 5ген с д16а8 с колектор 4-2-1 генерация на ф 50 на варел срещу сеат 1.9 тди 131 коня на до 180 4-коли за мен срещу сеат 1.9 тди 110 коня чип генерация 150 коня кантар до 210

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчиле със сивото с2000 ли си карал с лепенките и тунингите стил NFS ?

 

Същото.. после се возих - не е най-вървящото..  :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да си кажем честно и пича не може да го кара много много

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14a4 с фиат пунто, момъка каза че е 1,2 ... половин кола за д14ката. (към края на 2ра почвам да го дърпам)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе щот аз с моята му слагам 15 коли за това питам даже има клип малко по-назад с бмв 330д и това с2000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв акорд е около 1250-1300кг. 1100кг ако беше, ехееееее :plane:

ОК и 1300 кг. да е и пак си мисля че конските сили са пак в полза на Акорда спрямо кс-тегло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МР2 156кс срещу ЕК4 ВТИ 3 старта , три победи за тойотата с около 2 коли разлика 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик д14  EJ9 с всмукател, изпускател и генерация с/у Mazda 6, последния модел засега, 2.2 - 150 коня турбо дизел, на около 350м,  с жалещ старт и при двамата - 1 кола за Маздата

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d16y7 срещу нисан примиера на 400 - 500 м. кантар  нисана е 2,0 140 коня със спортна генерация и спортен филтър.

Редактирано от mitaks
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, човекът не може да си кара Примерата :) Или твоята Д16, върви извънредно много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия път ще снимам клип.  d16 ката има жокери.

Редактирано от mitaks
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд   н22а5 4ген + срещу бмв е46 323 2.5-170 коня + 100 кг от 70-180 4-5 коли за хондата

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе, какво не ми е в ред в публикацията, че сте ми нашаткали минус??? Че не се дърпам по пистите а се замервам от светофар до светофар ли? Кво е тва чудо? Или някой си праска минусчета, щото може просто? Малка аргументация щеше да е добре....Някой да ми каже колко е възможно това:Мойта каляска на светофар с един Лексус - тия дето са колкото един Сивик. От двигателите им не разбирам, но отзад пишеше 200 след буквите - LS 200. Предполагам, че има 2.0 литра. Та .... От светофара до колелото преди пощата - и двамата тръгнахме на първа и се чакахме да видим дали въобще някой ще настъпи. Аз понеже усетих, че съм underdog, й напълних гащите с газ и той с мен..... Понеже съм от най-безшумните, чувах само турбинка някаква как се задейства до мен.... До края на втори зъб не можа да се изравни с мен. И преди да има коментари, че съм се дърпал с някой без той да знае- бяха трима в колата и ... Сещате ли се как няква такава кошница като не може да ви изяде на късо как после, когато очевидно пуснете педала на газта (аз даже му подсвирнах леко за поздрав като спирах)  шофьорчето от яд си я донастъпи... ДА Е ОТПРЕД. Е така стана и тук.  Типчетата ме гледаха ужасено, а шофьорчето не искаше да поглежда към мен....Та това реално ли е според вас?  Лично го чух как и стъпва здраво и завалийката таман се развървя, ама.... късно е либе за китка както казваха ония дето набиха френските командоси...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LS няма 200 , било е IS 200 , мъртво роден,спрял и грам на върви....друго няма какво да кажа

ps. не знам каква турбина си чул като мотора му е 2.0 155кс атмосферен..... около 10 сек до 100 на ръчката.. една от най-бавните коли в тоя клас  :whistle:

ps. а +2ма пасажера, ще ги бяга и д13ка до 100  :plane:

ps2. та според нас не е реално, реално в тая ситуация (грубо казано колите ви в заводски вид са еднакви в ускорението до 100), хем си тръгнал първи, хем си бил сам(а +2ма човека оказват голяма разлика в ускорението...) ;)

Редактирано от murdera
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора. Ако е имало нотка на заяждане ще я преживея :) :)

Да, IS е колицата, като я гледах сега в нета. А бе нещо шумеше като малка турбинка, ама може да ми се е причуло покрай патардията от мойта. И много ще ме извиняваш, ама автомобил 2,2 л. ;  150 коня.... колкото и да е "спрял"  и пълен с хора, ще си даде сериозен отпор на кончерто 1.6 91-ва година  с умрели 130 коня и разпърдяна генерация.  Аз даже очаквах да ме издуха момчето. Тия, които дърпат баварки по 200 коня с  90-коньовите хонди... Какво да се сравнявам с вас   :) :) :)  Вие сте НАЙ-ГОЛЕМИТЕ :) :)  Вдигате по 220 и правите 100 км/ч за 5 секунди :)

 

П.С. Колега murdera  поясни според кои "нас" ? 

П.С. 2. Мерси за отговора, все пак. Нали сме дошли да си чешем езиците.  Murdera  ми уби кефа на мен :) Ама явно не е скачал на кончерто скоро   :)  То се бори със стихиите през целия си живот :)

Редактирано от madmaxxxx
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW e46 vs D15b2mpfi с пасажер.. от 60 до 200...2 коли за BMW-тоBMW e91 vs D15b2mpfi...от 60 до 200...1 кола за Д15-ката

 

не знам с какви моторчета са :)

Поздрави !

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност по километраж наистина ги прави за около 5 сек. На пролет може би ще е и за по-малко  :whistle: Ако се чувстваш горд, че си бил в тая "гонка" (ако 30-100 може да се нарече така) -  така да бъде. Но ако си реалист-дори нямаше да пишеш, че такова даване на газ въобще се е състояло.. А твоето кончерто, ако е 130 коня, аз съм трамвай  :punch:

ps. "нас" виж колко минусчета получаваш, като аз дори не съм цъкал  :whistle: (сам си прави изводите защо ти ги цъкат, аз казах достатъчно)

и да не съм офф. разминах рейс 72 с 2 рейса разстояние от 30 до 70 докато го изпреварвах, с 90 коня дизел стана гонката  :plane:

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...