Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Неговата кола си остава феномен, който дори и ние хондаджийте не можем да си обясним! :)

Да точно тъка сток купе върви повече от б18 но почнеш ли да го засилваш по малко почва да върви затова си седи СТОК .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове спрете са малко,вие са оляхтето бива глупости ама чак толковада земем да ги изхвърлим тия умрели в18-ки а:lol:гледам и двамата сте близо до пловдив ако искате ми звъннете като идвате да ва пробвам с моита умряла в18-кателефона ми го има в платените обяви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Бай Илия май и ти не си чувал за супер бързото 105 коньовото "сток" купе! :D :D :D

 

Хах, от 328-цата се надчшам просто да падна с по-малко от 6-7 коли, иначе като минавам през Плд, ще е хубаво да замерим със седана на Койчев, който до колкото разбрах е ниска 15-ка, а купето предполагам че ми е около ниска 16-ка, та ако падна с по-малко от 8 коли от него, значи подозренията ми са верни.

 

п.п. купето е д16у7 със всмукател от з6, ибейски изпускател и генерация на 57мм (вътрешно), която малко спъна вървежа, ама по-натам може да позасилим мотора или да го сменим,,, аа забравих, имам вече и термо лента на 4-ката на изпускателя :Д тя ми вдигна 20коня и 18н/м :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:worthy:П.С> Само 20 коня от термолентата на колектора?! Не е възможно, ходи да замериш пак! Има и друг номер, ако навиеш втори пласт термолента, може да изцедиш още 15-тина коня, лошото е че от много мотане на лента се налага валове да се сменят накрая......П.П.С> Не се лъжи с Б-серия мотори като сменяш твоя, че колектора от Z6 не е съвместим :Drulemaker, почни да пускаш клипове на тези ластици за които от години говориш че правиш, както правят хората в тази тема. Аз също се засичам и пускам тук таме с разни точилки, но никога не съм публикувал кфото и да е тук, просто защото само на видео се виждат нещата....всичко останало е излишна показност и празни приказки без покритие и доказателства......П.С> Сток кола, значи както е излезнала от завода с 13-ките и фабричното гърне, така да се пускаш с нея....всички останали добавки по системата не са нищо фабрично....Жив и здрав! ;) Редактирано от atoma
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: като кача клипове излиза, че има нещо лъжливо в тях, като падне някой колга от форума от мен излиза, че и двамате сме сънували. Най-лесно е да се наредиш до мен и да разбереш от първо лице, но след това никой няма да повярва на това което е станало, щото клипа ще е фалшив, или ти и аз ще сме излъгали какво е станало :D п.п. това за термолентата е лаф от тдин друг форум и ти е простено, че не си зацепил за какво става въпрос.п.п.2. преди година в Пловдив имаше една много вървежна англичанка, която биеше всякакви малки втеци и т.н., е, като бих и нея и това се изгуби някъде между редовете. Тая англичанка на джап феста беше дала доста добро време, но предполагам е била модната още след гонката с купето, за да го даде ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Руле предизвиквам те на писта Сливен да застанеш до една скромна д16-ка седан(със счупена кутия);) да видя с колко ще падна. :rolleyes:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире, стига да имам пари ще дойда, на мен ми е малко, като ти да идеш на божура ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rule братле, пич, майна моля те ето официално те предизвиквам на дръпка - на националната на Калояново. За да изравним статистиката от завода (с моита умрела д16-ка "висока 15ка в най-добрите години) ще карам на едно много неприятно гориво - ГАЗ (дори ще съм с пълна бутилка!). Колата ми е повече от пълен сток.По-лесна дръпка от тази здраве му кажи :)п.с. това ако е вярно с голфа - за тези подобрения, трябва да ходиш на обсерватория за да го видиш!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: тия голфове според теб вървежни ли са :lol: на 400м едва ли падат под 16.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

п.п. това за термолентата е лаф от тдин друг форум и ти е простено, че не си зацепил за какво става въпрос.

 

:D

 

По-скоро ти не зацепваш как се изразяваш и как звучи и изглежда отстрани написаното от теб.

 

Иначе, пак ти чета стандартната история - имаше....ама те не повярваха...после изядох един друг....а те....Но фактите сочат, че като някой ти предложи дърпане се чува нещо от сорта - далече ми е...ела ти....утре немога....нямам кинти за бензин....

 

Спирам да пиша в темата, да не ви я заключат с този един тон offtopic Публикувано изображение

 

 

...и стига сте ги хвалили тея Голфове....изкарахте ги безсмъртни ;)

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се прави твоита кола е икономична;).Тези д серии горят въздух сравнение с б серията.;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дръпка д13ка 5 та хеч срещу един колега с 5та генерация купе със сменян двигател д15б2 със пълна инжекция един калник му взех на трета с д13ката!А и той стартира на жълто беше половин кола пред мен в началото на втора му бях на вратата,а на трета един калник пред него. ;)Да допълня че съм с 15-ки джанти.Дръпка пак със д13ката 5та хеч срещу опел астра 1.8GSI-125коня хондата пада с много...Гонка срещу друг сивик д13-опънах го на трета...Дръпнахме се с още една хонда която вече е със друг собственик!Има и клип ако някой има мерак да го качи че аз не-мога ще му го пратя да го качи.Д13ката ми пак срещу д14ка-75кс със шлайф на главата до последно коляно краен резултат 1-1 за да няма сърдити моята кола тогава беше със 14ки а той със 16ки.

Редактирано от kytila
Няма нужда от 15 мнения едно след друго! Има бутон "Редактиране" !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след срещата се дръпнахме леко с един колега с гърмяща 6та хеч, той с икономичен Втек и генерация на газ аз с моя умреляк, стана интересно, на втора му дръпнах с кола , и към 100 вече ме настигна и задмина, но съм доволен, като за Д14, успях да го изненадам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прясно прясно още пари :lol: гонка с Б16А SiR в 5 ген. сивик на колега от форума,достойна загуба от моя страна на 400м с две коли някъде.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи имаше малко стартове с BMW 328Ci чип и доста по къс диференциал 3.43 от стандартния 2.93 летящ старт от 30км/ч до 170км/ч сме кантар едно калниче в моя полза но след 170км/ч ми излиза той един калник ест заради големия въртящ момент ... :) Тоше колата ти върви доста прилично харесва ми :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димчо доволен съм за 1,6 SOHC Non-vtec :cool: , няма какво повече да очаквам ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на селиката много е красива и е истински японски автомобил! Много добре им сипваш ако имаш още клипове качвай! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

селиката е супер не е ли фабрично 255 коня този модел !? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...240 кончета трябва да е аз съм фен на по стария модел Карлос Сайнц ма и такава не бих отказал да притежавам :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прясно прясно още пари :lol: гонка с Б16А SiR в 5 ген. сивик на колега от форума,достойна загуба от моя страна на 400м с две коли някъде.

Ейййй... като ме няма се тогава са хубавите работи.. бахти живота! :angry::angry::angry::D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

селиката е супер не е ли фабрично 255 коня този модел !? :rolleyes:

Точно 255 коня е фабрично, защото е WRC edition-а, другата е същия мотор, но е 240 коня, като разликата е, че и липсват малко екстри по мотора като например лънч контрол-а и водната инжекция :))П.П Благодаря за хубавите думи :)Ще изровя и още клипове да качим тези дни.. Редактирано от Slawkovv
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Знаех си че е маняшкия модел;):cool: :cool: :cool:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загрях преди сливен АЛфа 145, 2.0 150 или 155 коня с модчета дребни ;)) от място 3 пъти хонда бие. Летящи 2 на първия тръгна леко преди мен кола и половина ме би на втория пълен кантар до към 160 след това ми излиза с калник .;))))))) :lol: :lol: :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи имаше малко стартове с BMW 328Ci чип и доста по къс диференциал 3.43 от стандартния 2.93 летящ старт от 30км/ч до 170км/ч сме кантар едно калниче в моя полза но след 170км/ч ми излиза той един калник ест заради големия въртящ момент ... :) Тоше колата ти върви доста прилично харесва ми :)

Значи моята ще ти хареса още повече как върви,само да и оправя и аз климатика,като тебе!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прясно, прясноBMW E46 330 доста читав екземпляр, 230+hp. Старт от място на 400 метра - 3 коли разлика между нас :)Клипове - soon as possible :)P.S. Колега 155 коня е тая алфа, с която си се дърпал и върви прилично, поздрави за победата :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за Селиката.Кви времена даваш с нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер станаха три спонтанни светофарни гонки на път към дома. И трите не са за хвалене, понеже опонентите се оказаха доста слаби и въпреки, че се бях настроил за спокойно каране се поддадох на провокацията :D 1. А1 отзад пишеше само tdi нищо повече. Бяха двама младежи в колата, доста надъхани, даже тръгнаха на жълто, но сивика още на първа ги догони и на втора беше отпред.2. Киа Сеед, незнам каква беше, имаше визуален тунинг и доста бръмчеше, отново с убедителна преднина сивика беше отпред до края на втора, което си е ~100, после пуснах газта.3. Поло, от тези с кръглите фарове след 2000-та с някакво доста ревящо гърне. Тук беше най грозно, горкото поло изобщо не му се мърдаше, въпреки шума, който вдигна.Сивика, беше на газ в нормален режим на фобоса, понеже почти нямах бензин.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Поздрави за Селиката.Кви времена даваш с нея?

За времена много относително да говоря, защото моята колата не е мерена, но стоковите дават времена из Англия от порядъка на 13,2 до 13,5, а в България имаме времена от 13,3 до 13,7, но е относително от кола до кола има разлика..Изнамерих и още няколко клипа, прикачвам един, опонента както казах по-горе Toyota Supra Bi-Turbo 1,1бара boost :)п.с. Извинявам се за лошото качество, но все пак се вижда горе-долу каква е разликата ! :)View My VideoИии, ще се получи малко двоен пост, но не мога да се сдържа и да не изкажа радостта си от изминалите 2 дни ... Колата получи преди няколко дни 4л. Motul 15в50 и сега се движи много по-стабилно.Принудително го смених, защото с Castrol-а температурата на маслото отиваше в лютеницата.BMW 745i - летящ от 5-10 км/ч до 170 една кола съм пред него.На първа ме товари много докато колата ми се сети, че има турбина (rofl) :DBMW M3 Evo - доста читав екземпляр два старта от място на 400 метра, първия старт бях една кола пред него, втория кола и половина; 320++ hp !View My VideoЕто клип и от старта с M3-ката ! :) Редактирано от atoma
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И след като преминахме на по-ниския клас, същата вечер...:D Аз паднах с англичанката (д14) от някакъв Сеат Толедо, 1,6 101 коня, бие ме с 1 кола някъде. :D

Редактирано от Vasilen_Civic_DOHC
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Slawkovv М3 Ево Кои модел е това БМв Е36-46 30 ? ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Slawkovv М3 Ево Кои модел е това БМв Е36-46 30 ? ?!?

E36/M3/Evo 3.2/321hp!;)
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръпка пак с д13ката този път с мерцедес ц200 133кс с чип!На първа и на втора го дръпнах после на трета ме мина...В Пловдив ще се замерваме ако някой иска да дойде нека ми пише много коли ще има!Някой от колите БМВ М3,фИАТ БРАВО HGT++,ГОЛФ3GT,Опел кадетт GSI с присаждан мотор от асра с20хе++...И сега да не съм офф дръпка с астра GSI тази сутрин падам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

st205 без модификации 13,2 ? иначе браво мн яка селика

Редактирано от EGocentric
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Д16 срещу сеат леон Купра ТДИ ;) победа за ондата с няколко дължини.

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Докато си карах по пътя за Созопол с 100-110 и ме изпревари едно бмв 5-та серия и се залепих зад него . Караше с около 120 като видя че му дишам във врата реши на равното да го настъпи ;?). До 160-70 карах зад него залепен после мина в дясно и му дадох ляв мигач и го изпреварих давах газ до около 210-5 (доста изостана). 525 Тдс 141 или 160 коня незнам кое е точно.

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кириле,имаш ли клип онборд на Д16-ката,искам да видя едно нещо,много ми е интересно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

525 ТДС, ако е Е39 (предполагам че е такова БМВ-то с целия фар дето са) е 143 коня, 163 коня 2,5 мотра се води 525d и е коман рейл :D4 години карах такова БМВ и мога да ти кажа че за това купе този двигател е много спънат, за 2,5 ТДС-а става дума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спънат, не спънат, гонил се е и е загубил! :) Аз с двуваловата Д-серия пребивах 2 пъти едно такова 163коня, ама беше комби :D Както и предпоследните 5ци с 525д и 530хд модификации, при това на магистралата! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Докато си карах по пътя за Созопол с 100-110 и ме изпревари едно бмв 5-та серия и се залепих зад него . Караше с около 120 като видя че му дишам във врата реши на равното да го настъпи ;?). До 160-70 карах зад него залепен после мина в дясно и му дадох ляв мигач и го изпреварих давах газ до около 210-5 (доста изостана). 525 Тдс 141 или 160 коня незнам кое е точно.

Надявам се не се гордееш с постъпката си,защото пътя от Бургас за Созопол е един от рисковите с много ПТП.
К'во да ти кажа темата уж е сгоних се.. ама явно трбва да не пиша в нея...мисля ,че поясних на равното... ама...винаги ще се намери някои да критикува. (В Бг Всички пътища са рискови.)А за бмв-то .. писах не защото е някаква сила или нещо подобно а точно в диапазона 160-70 до 210 ;) тоест където им е силата както казват собствениците им. Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...