Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

С колегата alexandyr(H22A) направихме няколко старта. От място до 140км/ч вървим заедно, след това ме мачка.От летящ старт нямам никакъв шанс. Х22-ката е доста силен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко на Лукойл във Варна ме потресе един "колега".Търсех да се пусна с някой така за спорта и един отново ще го нарека "колега" ми предлагаше да се пусна с негови дел сол за пари като ме уверяваше, че колата му била 1.4 101 к.с. , и след като го помолих да си отвори предния капак, за да ми докаже, защото ме лъжеше че си скапал другия двигател и бил сложил тоя така тактично ми каза, че съм искал да се пускам с хора които съм щял да победя и затова едва ли не съм се "нас..." от него... Не знаех, че в дел сол слагат 1.4 101 кс, даже незнаех, че има и такъв двигател на хонда :D :D П.П Малко офтопик стана, защото не е гонка, но просто исках да изкажа колко съм възмутен от наш "колега".Ако случайно е от форума и чете, нямам нищо лично към него, но просто е адски грозно да лъже така, че чак да иска да ми взима и пари...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има дел сол с д15б7, но са редки ако не се лъжа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И такъв няма.1.6-125 и 160 коня.Незнам вече ако има някой друг дигател за япония в дел сол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

има 1.5 дел сол рядък. :rolleyes:Да не съм оф с Ауди а8(2008 годиина) .. 3.0 маи на летящ от 70 бих го с доста..

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С колегата alexandyr(H22A) направихме няколко старта. От място до 140км/ч вървим заедно, след това ме мачка.От летящ старт нямам никакъв шанс. Х22-ката е доста силен мотор.

сток ли е вти-ката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За д15б7 дел сол знам, че има но е супер рядък, и ако не лъжеше нямаше да има нищо против да си вдигне капака, за да го докаже ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ murder, сток е вти-ката. Само нормалните му там шукарии - интеик, генерация...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А чип,колектор ?пс.ехаа точно 1000мнения :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такива екстри. Ако искаш мърдър да направиме няколко старта утре вечер след 22ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

може,ще има ли и други желаещи?На омвто с/у Практикер удобно ли ти е?

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

D16Z6 vs Astra CDTI(червени TI)комби от скорошните модели.От място му сцепих гъза с пластмасовите гуми, после в движение от ниските на втора ме дърпаше до известно време, но настигахме трафик и при тази скорост не ми е комфортно.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Seat Leon FR vs. Honda Civic VTIстарта когато падам с половин кола. падаме, биеме, газ тряя се дава, клипове да има, да се коментира :lol:

Ми дай и клипа с Колта (другите ги видяхме), или камерата беше нещо развалена ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко срещу на едно аверче c class mercedes 2004г. 220 cdi от летящ от 60 до 180 ме би с 2 коли.Трябваше да си заминава и нямаше време за от място, но предполагам, че там щях да го взема.И някакво момче с сааб 9000 искаше да се пуснем до колкото разбрах е 147 к.с. с турбо някакво, на него му сложих много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Seat Leon FR vs. Honda Civic VTIстарта когато падам с половин кола. падаме, биеме, газ тряя се дава, клипове да има, да се коментира :lol:

Ми дай и клипа с Колта (другите ги видяхме), или камерата беше нещо развалена ? :)
съмняваш се че го бия ли майна и че лъжа хахаха :lol: :lol: :lol: :lol: чети тунинг.бг-то, там си пише всичко, преди и след старта ;) . клипове нямам точно от този старт, защото нямах авери, които да снимат. ако се санимали неговите приятелчета, то клиповете не стигнаха до мен (разбираемо :D ). мястото на провеждането на гонката не предразполага към правенето на какъвто и да е клип, поради факта чее тъмно като в гъз ;) още си чакам клипа от гонката с другото ВТИ 6-та генерация, където свършваме кантар :D Редактирано от devil_vas
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сгонихме се с Мърдъра. Х23-ката му върви доста, няма спор и прави страхотен старт. Успяхме да се пуснем само 2 пъти, но и двата пъти имах проблем и ме смаза с 2-3-4 коли. При първото пускане изпуснах светофара, при второ не можах да вкарам втора... общо взето баламски грешки. Иво ще има реванш в най-скоро време, няма да се плашиш :lol: . Пак казвам браво, колата ти е супер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за хубавите думи,когато си готов,пиши ще направим нов старт.Аз да се надявам ще усепя да понастроя още колата,че сега не е на 100% ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D13B2 vs Peugeot 207cc Малка закачка на светофара и неочаквана победа за д13-ката с един калник... Голям кеф :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

съмняваш се че го бия ли майна и че лъжа хахаха :lol: :lol: :lol: :lol: чети тунинг.бг-то, там си пише всичко, преди и след старта ;) . клипове нямам точно от този старт, защото нямах авери, които да снимат. ако се санимали неговите приятелчета, то клиповете не стигнаха до мен (разбираемо :D ). мястото на провеждането на гонката не предразполага към правенето на какъвто и да е клип, поради факта чее тъмно като в гъз ;) още си чакам клипа от гонката с другото ВТИ 6-та генерация, където свършваме кантар :Dколега,здраво я разтриваш хондата,а? скоро я взе,доколкото си спомням.май е доста по добре от астрата,a?без да си кривиш душата.гледам,гледам-къде се опъвате в пловдив ►

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица ходих да се замервам с едно БМВ-2л-150кс..тройка купедо 400м съм малко отпредпосле с едно БМВ-120 дизел-163ксот 0до600м съм към 1или2 коли пред него,и като сложа 4 предавка ме изпреварва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,здраво я разтриваш хондата,а? скоро я взе,доколкото си спомням.май е доста по добре от астрата,a?без да си кривиш душата.гледам,гледам-къде се опъвате в пловдив

еее естествено, че е по-добре :lol: след като си бих астричката :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За порицание съм малко (даже много!!!) заради здравото нарушение :). Днес (като никой път) откликнах на намеците на колега с INSIGNIA TOURER на магистралата. Ръбнахме се от 120, не видях точно колко.. (вкарах с междинна 3-та, и подадох от 6000 об-та). Направих му разлика ~кола, кола и половина, като към ~7500об. на 4-та предавка разликата се увеличи още малко. С включване на 5-та това "още малко" се стопи, след което дистанцията остана постоянна. Появи се трафик,и безумието приключи :) Когато колегата изпревари, видях само надпис INSIGNIA от ляво, и TURBO отдясно. Така и не си отговорих какъв е мотора....

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, държал си мъжки срещу опела. Като гледам, най-слабият мотор е 180кс, но най-често слагат 220кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

от тази вечер. старт срещу: - 1.8Т Ауди А3 с чип мерено при нас на диното 182 коня на мотора. две победи за седанчето ми, първия старт с две коли (водачът на аудито проспа старта). втория не можа да включи трета и пак бях отпред :lol: все едно - 2:0 :D :D :D с 95 бензин карам на 2.54 (огън да ги изгори :ph34r: )

Редактирано от devil_vas
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко с една Астра х18хе с модове - първия старт до 120 с кола пред, на 150 до него и го подминавах, но правата свършваше, така че Х. Втория старт Астрата ме би с кола и половина, неможах да тръгна добре и след това нямаше как да го догоня. Тая кола беше с някви много къси скорости, 4-та влизаше на 120-130 :lol:

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро се гоних с нисан 2,0 кубика 150 коня на газ на 2 км. отсечка ми душеше пушилката.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ти с какъв двигател си :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 101 коня:D

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 101 коня:D

Колега, нещо не ми се вярва, освен ако Примата не е била с някоя обикновена газова, настроена на бедни смеси за икономия...
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1,5 101 коня:D

Колега, нещо не ми се вярва, освен ако Примата не е била с някоя обикновена газова, настроена на бедни смеси за икономия...
Напълно съм убеден, че е истина имам го същото купе и знам как върви...:lol: Редактирано от tisho92
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хехе,в тая тема пълно с рацери дето бягат по-мощни коли,а като ви викам да се гоним,идват само 2-3 от цяла Сф....резил ;) пс.нищо лично към горните колеги,просто споделям едно мнение,че на приказки е едно,а в реалния живот друго.... ;)

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и по данни за ускорение е едно, а от магазина като стъпи на асфалта друго се случва. Това е реалността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се ебавайте с дизелите е изводът от тази вечер :lol: :lol: :lol: старт от място с БМВ 120Д с чип 197 коня (мерено на дино)АВТОМАТ! :blink: и повече от две коли побой ми нанесе :lol: след това БМВ-то победи 5-та хеч Б16 с валове ала бала и като за капак би и един ЦРХ Б16А1... крива поста са тия чипосани дизелови БМВ-та :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нищо срамно да паднеш от една 4-5 годишна кола.да не говорим,че 120ката е доста лека като купе и нуютоните на мотораааааааа,нуютонитееееееепостове от рода

Скоро се гоних с нисан 2,0 кубика 150 коня на газ на 2 км. отсечка ми душеше пушилката.:D

са от една друга,непонятна сфера.като се има предвид,че колегата кара 100коня хонда.според мен,шофьора на нисана не е знаел ,че се гони с някои :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не се ебавайте с дизелите е изводът от тази вечер :lol: :lol: :lol: старт от място с БМВ 120Д с чип 197 коня (мерено на дино)АВТОМАТ! :blink: и повече от две коли побой ми нанесе :lol: след това БМВ-то победи 5-та хеч Б16 с валове ала бала и като за капак би и един ЦРХ Б16А1... крива поста са тия чипосани дизелови БМВ-та :ph34r:

Васка, добре се получи като цяло. Направихме сеир на кибиците както винаги :lol: Относно БМВ-то ами да леко е ама по стандартите на БМВ 1450кг е така, че винаги е 300-400кг над вашите коли...Колата е БМВ 120д 163 коня, 2005-а със 6-степенен автомат и изкара на диното 197 коня и 409НМ след ремап в Маднес Моторспорт Пловдив. Може още въртящ момент, но мапера лесно ме убеди да не гоним цифри заради кутията...И аз се изненадах от резултатите честно казано, но на финала не бяха 2 коли - 2 са още ама на първите 50 метра, на финала са повече, но това не е толкова важно в крайна сметка (задното предаване и кола 50-50 разпределение на тежеста е неприятна работа).Относно 5-та хеч Б16 - като разбрах, че е 160 коня на колелата и направо реших, че ще ме бие и затова казах на момчето, че няма смисъл понеже мойта кола тежи няколкостотин кг. повече.... Истината е, че колата му е доста силна и към финала се приближава, но до 400м няма никакъв шанс. Факт е, че ме настига, за разлика от всички други Хонди с които съм давал газ - на високите км нещо не се получават работите, но тази е много бърза. Просто го отсичам на старта и после ходи та гони дет са вика...Колегата с ЦРХ Б16А1 също даде яко газ и се наложи даже накрая да върне понеже в моето платно имаше някакъв турист, но си водех 2-3 коли и на 400м. работата изглеждаше ясна. Иначе и неговата кола е много силна.Аз честно казано съм изненадан, че отсякох и 3-те Хонди с лекота, понеже са силни и леки, но шанс. Бимър-а даже е с катализатора и ДПФ филтъра и вместо фабричните 16-ки 205-ци му забих М-кови 17 ки с 225-ци понеже след ремапа стана доста нервен :rolleyes: В крайна сметка си е ежедневка и въобще не е за такива издевателства, но нали сме празни глави :PТука има едно клипче от първата дръпка с Васката (тука бях най-хладен затова ти го отнесе най-много, знаеш как е с турбо колите като вдигнат малко интейк темп-а :lol: ) Не се чудете защо съм на 1м. зад старта - понеже е автомат не исках да взимам предимство ако я изпусна понеже левия крак на спирачката, десния на газта и колата не знае защо върти гумите, а не се движи :cool:http://www.youtube.com/watch?v=lkFMLz0JR0IПС - аз съм собственика на друга печка с, която Васката се е гонил и ме е бил - Seat Leon FR TDI. Най-доброто ми постижение срещу него е кантар :blink: Иначе по точки губя до момента.Прав е за едно - не подценявайте тежките дизелови машини с по няколкостотин НМ въртящ момент :lol: От място е едно, в движение обаче, докато се обади V-TEC-а и вече е късно :lol: Редактирано от bai_ILIA
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Аз пък имам същия Нисан и вместо да си чешем езиците бих решил спора на някоя 2-км отсечка, но си ми малко далеч ;) Редактирано от atoma
Колега мол� ограничете цитатите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да повярвам,че такова бмв от един чип е тръгнало така тоест 1 секунда по бързо от фабричното.Братовчед ми има такова 120 д(и тръгва с газ и спирачка с въртене на гуми) и с едновалката го бия с 2-3 коли (ама без чип).Евала на хората които са го направили това кърти. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя клип е баси депресията :lol: :lol: :lol: няма да го гледам повече :lol: :lol: :lol: това до тука е най-безобразно отсяклата ме кола, чак неприятно да ти стане :lol: :lol: :lol: иначе хондичките са си точно за старт от място. от движение съм пробвал с 1.8Т с чип и с на бай Илия Сеата и неприятна работа. важното е да се дава газ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи имаше няколко старта с/у црх-а на Paradox-a . 0-400m прелюда е 2-3 коли отпред.Пробвахме и 1 летящ ама нещо не се разбрахме за предавките и той беше на 1ва аз на 2ра и би с 1 кола от 45 до 130 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Интересно как ще завърши 400м. това БМВ срещу Б18-ката на "господар" Редактирано от atoma
Ограничете цитатите колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...