Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Брррей..... тая Алфа, май 164 беше (много ги бъркам) 2.4 дизел, се оказала голяма бегачка?! :dry: Иначе браво за гонките! Особено ми е интересно да гледам Рексове в действие! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност напълних втора и пуснах газта, но предстоят тренировки.....Еди, много хубаво си караш сивика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Дано ако има и друга такава да бъдем и най бързи :lol:

Ако си бях дошъл със Сивика а не с ЦРВ-то в Русе можеше да им сверим часовника на бързите дизели :D ама нищо, другия път ще се опитаме да ви погостуваме с Теро.Еди, значи все пак има файда от чипчето :dry:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди, значи все пак има файда от чипчето ;).

ШШШ .. тихо !! Той е "стоков" :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди, много хубаво си караш сивика!

...напротив допускам много грешки километража ми точно тогава реши пак да спре а оборотомера ми не показва вярно и понякога удрям прекъсвач както се случи с Алфата и единия път с Пежото.Алфата е 166 но имаше и др. модели то и аз ги обърках вече.Дизела 2.4 е доста надут собственика каза,че на 1.6 и наистина върви прилично щото е 1600кг. като и ТДС-а който е чипосан във Франция а и добавки май некви му слагат ...мисля,че една прилично вървяща Хондичка спокойно може да ги отупа,дори се надявах ма Лено(Рекса му определено събра очите на присъстващите ;) ),но му замина съединителя при първата гонка с другия Рекс. ...ей тез габровски шеги ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новата шкода октавия ТД(червено)И, 30-140, голям баир, ама наистина голям ... много му взех и ми е интересно как точно се получи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми сънувал си, как :tooth:Според мен не е знаел, че нещо си взимате, защото ти най-добре трябва да знаеш разликата във въртящия момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам защо си мислите, че като има по-голям въртящ върви повече .... По тая логика тировете ще разтягат всяка една бегачка по баирите и планиското вече ще се кара със Скания :tooth::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимам под особено внимание факта, че се е състояло на сериозен наклон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tero, предварително се извинявам за тъпия въпрос и не го приемай като заяждане, знаеш и разбираш повече от мен, ама в много от постовете си казваш че конските сили нямат значение колко ше върви една кола, сега казваш че и Nm или въртящия момент също няма значение! Тогава кое има значение, че да се работи над него че да вървят колите? П.С.И аз се опитвам да я карам само като използвам "СИЛАТА", хем и бензин да не хари, ама не ми се получава нещо!П.П.С. Тва за "силата" беше майтап.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прясна гонка. Пуснах се със Астра Б кабрио (май Бертоне се води моделът но не съм сигурен). 1.6 бензинка..казаха ми 101 или 103 коня така и не разбрах.. Аз съм със д13-ка с моно спринцовка. Би ме с 1-2 метра. На самия старт ги губя тия метри. Много въртя, сякаш още немога да и нацеля точните обороти.. Ама веднъж тръгнем ли, до средата на трета не помръдваме..После свършва пътя ама ако бяхме продължили сигурно щеше да ме бие още..Все пак е бая по-нова кола, топ спеед-а трябва да му е по-голям. Абе като за д13 толкова :tooth: Не си правя илюзии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам защо си мислите, че като има по-голям въртящ върви повече .... По тая логика тировете ще разтягат всяка една бегачка по баирите и планиското вече ще се кара със Скания :tooth::lol:

Преди време някой беше казал нещо много правилно и то е:КОНСКИТЕ СИЛИ ПРОДАВАТ КОЛАТА А ВЪРТЯЩИЯТ МОМЕНТ ПЕЧЕЛИ СЪСТЕЗАНИЯ.А сравнението с тировете е смешно,защото те са са многотонни.Нищо лично и не се заяждам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И на двамата ще ви отговоря така: важна е марката :P:lol: Не ме слушайте какво приказвам, просто се намирам на работа :tooth:

 

Я само ми обяснете, защо примерно 2 литрови БМВ-та падат от малкия Втек (примерно). Повече коне, повече НМ, повече кубатура ... и как става тоя номер кой да ти каже :lol:

 

ZaRRicK, лет дъ форс би уит Ю ! ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорът на Nm vs hp е много прост: перфектен баланс между двете, както и съответно на hp-kg!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

както и една подходяща скоростна кутия за да се възползваш от по горните :lol::P:tooth: Също и не само да ги има някакви там на хартия като максимална стойност ами и на останалите обороти да се запазват максимално високо. мога да ви дам много прости примери ама феновете на Б-серията пак ще се разсърдят :lol: (шегувка)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми сънувал си, как :lol:Според мен не е знаел, че нещо си взимате, защото ти най-добре трябва да знаеш разликата във въртящия момент.

не бе, аз съм сигурен, че той си даваше всичката газ, защото полсе спрях и си говорихме ... иначе как ще знам, че му е ТД(червено)И колата ? :tooth: той човека тръгна преди мен да дава газ и така се подгонихме :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време някой беше казал нещо много правилно и то е:КОНСКИТЕ СИЛИ ПРОДАВАТ КОЛАТА А ВЪРТЯЩИЯТ МОМЕНТ ПЕЧЕЛИ СЪСТЕЗАНИЯ.

...кои състезания се печелят :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По теглене на каравани :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мощноста е функция на въртящия момент :lol: за това че си правете изводите трябва да има и от двете :huh: това е :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ае оставете я тая тема тука моля :D да не се правим на по-умни от колкото сме ... това ТДИ не трябваше да изостава така от мен по баира, което ме навява на мисълта, че вероятно е издишала турбината от някъде ... въпреки, че колата ми върви доста повече от сток, не е супер бегачка и знам къде трябва да се намира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди малко на митницата в пловдив се пробвах с едно БМВ копе Е36 2,0 ванос ,така каза шофиора.Вървим горе доло равни зимам му старта и слет това той ме настига и минава ,но доста бавно..слет трета . странно мие че съм се пускал с доста други бмв-та и все съм ги бил .. нещо май мие станало на колатакарам Д15-мини ме 6г.

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ме е срам да кажа какво се случва с моята F-20-ка. Не мога да я накарам да върви :whistle: Последно ме би Е36 купе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ме е срам да кажа какво се случва с моята F-20-ка. Не мога да я накарам да върви :whistle: Последно ме би Е36 купе ;)

кое е това бмв което те би,наше ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наше си е :whistle: 4600

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наше си е ;) 4600

;) е ти как мислиш 150кс барнато тука таме........ да взема да го наредя че да те отсрамя ли :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тая вечер "наказах" на един приятел Мерцедеса 190Д - 2.0Д 72коня :):dry::whistle:;) ;) :tooth:;) ;) :D;) паметна гонка беше! :):lol: :lol:

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая вечер "наказах" на един приятел Мерцедеса 190Д - 2.0Д 72коня :):dry::whistle:;) ;) :tooth:;) ;) :D;) паметна гонка беше! :):lol: :lol:

На бас, че ако гонката беше, кой ще натовари повече торби цемент той щеше да те бие!!!:dry::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:whistle: тука предполагам че гонката може да е била кой ще изоре първо нивата,то този мерцедес спада към клас-трактори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се че доста са се кантарили

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска в най голямия дъжд спретнахме една гонка между мен (Д16У8) и VW Поло 1,6 DOHC:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Половера е 1.416V DOCH 101HP ! :w00t:

Моя грешка,все си мисля че беше 1,6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наше си е :lol: 4600

:P е ти как мислиш 150кс барнато тука таме........ да взема да го наредя че да те отсрамя ли ;)
Ами мисля че е време някой да му затвори устата :w00t:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече накзах няколко из булевардите на Шумен.Но Вчера отивам да всема 1 мацка и ше излизаме да я лъжа колко е хубава и си карам нормално, а един авер с форд (2000кубика нз колко коня е)се мъчи да ме преследва.Изчаках го изравнихме се и просто ми видя новото крайно гърне и то за малко, че мосле се отадалечих доста :P .Стигам до булеварда и чакам ляво дясно да пресека,а той до мене и ме гледа от колата :o.Ок добре нп брат.Тоя път 6000оборота гаааааааз и ...... Спрях мацката се качи и тоя дойде хахахахах, а той с 1 др авер и си мисли че спирам да обсъдим че му трябва бинокъл.Дойде човека видя мацката стана му тъпо (и аз му казах че вече съм зает няма време) и с подвита опашка марш обратно.Това е хоонда може само да радвампослепис. Мацката ми се скара, че като съм спрял съм я опушил :P:rolleyes: не му разбират жените значи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тазси вечер се сгоних с един CLK200 Compressor 192 hp (не съм сигурен 192 или 194 ). Нямаше много смисъл,но го направихме за тръпката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая вечер "наказах" на един приятел Мерцедеса 190Д - 2.0Д 72коня :) :) :D :D :D:) :) ;) ;) ;) паметна гонка беше! ;) ;) :lol:

На умрял, нож вадиш. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая вечер "наказах" на един приятел Мерцедеса 190Д - 2.0Д 72коня :) :) :D :D :D:) :) ;) ;) ;) паметна гонка беше! ;) ;) :lol:

На умрял, нож вадиш. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Колегата от Толбухен май нещо не схвана нещата :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди малко:Б20А9 вс Toyota Celica 1.8 VVTL-i 192 h.p.до края на втора съм пред него с един калник на 3-та ме минава с 2 коли и така до краяама момчето не може да я кара още като хората зе я преди няма и седмица :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...