Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Кое му е нормалното? 2.5 шестак, като се пипне както трябва - доста ще си го гледаш как се отдалечава. Имам едно приятелче с такова купе и до края на трета си върви с М-ка е46, та не са мн бавни ;)п.п. Пък и всички знаем колко вървят Б16-ките

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих казъл че са доста бавни по мои наблюдения тоя мотор в Е30 купе с няколко модчета .... нищо особенно за 192 коня +++++ 2.5 6-цилдаже е доста бавничко според мене ;) за това казвам че е нормално ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са бавни но не са достатъчно бързи з апоказателите си мен лично това ми е втори старт с такова купе и двата пъти съм отпред с не малко но всичко си е строго индивидуално може те да не са си карали колите ,да не са били наред самите коли и тн .интересно ми е как бих вървял с 328 но са голяма рядкост май тея бмв-та трудно ще намеря такова за заверка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 328-цата гледката няма да е по-различна от тази с 325 Гледал съм гонка между Д16А9 в Сивик 5-та и 2,8 мотор в компакт,стартове от място и летящ,БМВ-то падаше винаги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 328-цата гледката няма да е по-различна от тази с 325 Гледал съм гонка между Д16А9 в Сивик 5-та и 2,8 мотор в компакт,стартове от място и летящ,БМВ-то падаше винаги.

Сивикът е бил от най-стоковите, да знаеш :D Основното преимущество на M50B28 пред M50B25 е по-големият въртящ момент, а специално в Компакт този мотор прави чудеса! Дори ВТИ-ка едва ли би имала шанс от летящ старт, а какво остава за стокова Д16-ка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питаааам ;) 1-во Б20а9 срещу Ф20а4 - и двата прелюда са сток :D (3-та двулитров срещу 4-та двулитров)2-ро Б20а9 срещу Е36 320 пак сток и двете3-то Ф20а9 срещу Е36 320-стокще очаквам да дадете мнение и ако може от хора който знаят как вървят 3-те коли хондите са доста пазени за бмв-то няма инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих казъл че са доста бавни по мои наблюдения тоя мотор в Е30 купе с няколко модчета .... нищо особенно за 192 коня +++++ 2.5 6-цил

даже е доста бавничко според мене ;) за това казвам че е нормално

:whistle:

:P

 

Аве на тая Бима май и е развален 'разходомера' хахахахахаха :P:D;):P;):lol:

не слезна от 50-тката :P:D:lol: :lol: :lol: :lol:

поне на разход никой нема да го бие

 

 

 

ПС Т'ва за 200-та коня е такъв мрътвец че не е истина,

мойта ако беше 130-140 коня шъ го прескачам кат стой та гледай :P

 

 

PS Почти съм убеден че Емо със стария двигател ги е мачкал доволно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам защо решихте, че тая кола от клипа е бавна ... 12 до 140 ... за сравнение сток б16 в 5-та е за около 15-16 ... според мен колата си е супер, защото хем тръгва прекрасно, хем може да върви на страни ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мене не ми се струва бавно все пак от 0-100 за някаде 6 сек. Возил съм се в е36 купе 2.8 мотора и доста понаварвява все пак са 193к.с ,въртящ момент и са 6 цилинидъра. А за 2.5 мотора където е по бърз от Б16 аз не вярвам (не искам да вярвам де :whistle: ) но нищо чудно кола с 1л. по голям обем и 32 к.с отгоре и незнам колко въртящ момент да варви повече. Но пак казвам че не ми се вярва не съм се возил в Б16 така мислия , че не вярвам щото все пак съм фен на хонда. Хаде му БМВ 1.6л да се пусне с която и дае хонда в БГ работеща на 3 цилиндура пак шанс няма да има :P;):P .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса е, че на клипчето колата не е 1.6 и не върви като д13 ... има доста по-бързи хонди, но повечето не са баш сток ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тея клипчета .... не се знае колата да ли е сток, да ли не се пуска от някоя скала (с това ускорение надали), и най-вече колко му е верен километража. Братчеда се гонил с някакъв баварец и го изпушил. После ония му казал че били карали с 170 (или нещо от сорта), а братчеда повече от 120-130 не е вдигал :(:huh: Такова БМВ сток има шанс с/у втй само ако втй-ката е със спаднати гуми или е 6 генерация .....

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци баварците имат и много къси дрифове и шперове !!!! е30 със 2.8 шпер и къс дриф ще откъне не вт ами и много повече от 160 , 170 коня 1,6ца ,ма тва е хонда гнездото и тука всичко е нереално !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas83 , говорим за стокови коли все пак :huh: И на ВтИ-ката като им сложиш това онова и пак БМВ-то ще е отзад. Никой не спори че БМВ-то не може да се направи да върви. Виждал съм е30 320 дето зор ще се даде на ВТИ, а е "уж" само с къс диферинциал и си върви много прилично (особено на старта свят ми се завива :( ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като бивш притежател на бмв 525 192к мога да кажа че не набира хич бързо пускал съм се на около 300м с д16з6 5 ген и ме би д13 първите 150м е пред мен друг е въпроса като набере върви си много добре и дори б16 трудно ще варви с него на магастралата за 3 серия бмв с мотор 2.5съм се возил с един приятел и набира по-добре от 5-та серия но пак не е кой-знае какво за 192к същия приятел падна от голф1.9 тди 150к на 400м

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова БМВ сток има шанс с/у втй само ако втй-ката е със спаднати гуми или е 6 генерация .....

Tова изказване беше много болезнено! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питаааам :( 1-во Б20а9 срещу Ф20а4 - и двата прелюда са сток :huh: (3-та двулитров срещу 4-та двулитров)2-ро Б20а9 срещу Е36 320 пак сток и двете3-то Ф20а9 срещу Е36 320-стокще очаквам да дадете мнение и ако може от хора който знаят как вървят 3-те коли хондите са доста пазени за бмв-то няма инфо

...незнам как ще са двата Прелюда помежду си макар,че си мисля,че 3-та ще е по бърза понеже и е двувалка,малко повечко коне.А за бавареца по добре да не си харчи бензина за гонка щото е абсурдно да изпревари някой от Прелюдите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 328-цата гледката няма да е по-различна от тази с 325 Гледал съм гонка между Д16А9 в Сивик 5-та и 2,8 мотор в компакт,стартове от място и летящ,БМВ-то падаше винаги.

Сивикът е бил от най-стоковите, да знаеш :huh: Основното преимущество на M50B28 пред M50B25 е по-големият въртящ момент, а специално в Компакт този мотор прави чудеса! Дори ВТИ-ка едва ли би имала шанс от летящ старт, а какво остава за стокова Д16-ка :(
Хей,пропуснал съм го, Сивика не е от най-стоковите понавървява доста тая Д16/на колегата Slavkov1984/ ама БМВ-то си вървеше доста зле дали няма да се кантарят със сток Д16Д16-ката Редактирано от kiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко часа с на един приятел Селиката - 1.6 каза че е, много вървяла. До края на втора го бях загубил в огледалата. Селиката беше от тия старите със вдигащите се фарове

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко часа с на един приятел Селиката - 1.6 каза че е, много вървяла. До края на втора го бях загубил в огледалата. Селиката беше от тия старите със вдигащите се фарове

Такава Селика съм карал, само че 2.0 GTi-16, 158 коня по каталог... изключително мъртва за кола с тия коне! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имам приятел с такава,който прави ремонт по мотора-гумички и сегменти.Още не съм се пускал с него.Аз съм с акорд купе 96г 2.2 150к.с. със сгъстен мотор и ми е интересно дали ще го бия или не.

Преди няколко часа с на един приятел Селиката - 1.6 каза че е, много вървяла. До края на втора го бях загубил в огледалата. Селиката беше от тия старите със вдигащите се фарове

Такава Селика съм карал, само че 2.0 GTi-16, 158 коня по каталог... изключително мъртва за кола с тия коне! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още едно посрамено бмв Е46 320-ка отивах към работа и на светофара го базикнах(познавам момчето от съседния офис е) и така с 1-2 коли пред него и завих към фирмата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко часа с на един приятел Селиката - 1.6 каза че е, много вървяла. До края на втора го бях загубил в огледалата. Селиката беше от тия старите със вдигащите се фарове

Такава Селика съм карал, само че 2.0 GTi-16, 158 коня по каталог... изключително мъртва за кола с тия коне! :)
Колега,имам приятел с такава,който прави ремонт по мотора-гумички и сегменти.Още не съм се пускал с него.Аз съм с акорд купе 96г 2.2 150к.с. със сгъстен мотор и ми е интересно дали ще го бия или не.
По-вероятно не :) Акордът определено е по-тежък от тази Селика, но не пречи да се пуснете за спорта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С един колега се пускахме с/у такава селика (2.0 ) бяхме 2-ма в колата и в селиката двама. На 400м бяхме кантар с много минимален превес на селиката. После ония като каза 2.0 ГТ и щяхме да умрем. Ние бяхме със сивик 6ген д14а4 сток от всякъде. И аз преди време възлагах големи надежди на селиките (Тойота ми е доста любима марка) ама останах доста разочарован. Личен старт нямам с/у селика. Само единия път взе да ми се напича една (с дигащите фарове) ама разликата беше огромна. Човека едвам успя да се свие за да успея да прехвърча покрай него. Ама поне пък на визия бяха я барнали :) Беше стил "Карлос Сайц" (май така беше :) ) : http://img220.imageshack.us/i/ta24125jt0.jpg/ (естествено без халогените отпред :) )

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с твоя акорд,според мен ще го дръпнеш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С един колега се пускахме с/у такава селика (2.0 ) бяхме 2-ма в колата и в селиката двама. На 400м бяхме кантар с много минимален превес на селиката. После ония като каза 2.0 ГТ и щяхме да умрем. Ние бяхме със сивик 6ген д14а4 сток от всякъде. И аз преди време възлагах големи надежди на селиките (Тойота ми е доста любима марка) ама останах доста разочарован. Личен старт нямам с/у селика. Само единия път взе да ми се напича една (с дигащите фарове) ама разликата беше огромна. Човека едвам успя да се свие за да успея да прехвърча покрай него. Ама поне пък на визия бяха я барнали :) Беше стил "Карлос Сайц" (май така беше :) ) : http://img220.imageshack.us/i/ta24125jt0.jpg/ (естествено без халогените отпред :) )

Извадил си късмет, че е била само визуално такава - щото иначе щеше само да го гледаш как се отдалечава и да се чудиш дали не си дръпнал ръчната
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личен старт нямам с/у селика. Само единия път взе да ми се напича една (с дигащите фарове) ама разликата беше огромна. Човека едвам успя да се свие за да успея да прехвърча покрай него. Ама поне пък на визия бяха я барнали :) Беше стил "Карлос Сайц" (май така беше :) ) : http://img220.imageshack.us/i/ta24125jt0.jpg/ (естествено без халогените отпред :) )

Извадил си късмет, че е била само визуално такава - щото иначе щеше само да го гледаш как се отдалечава и да се чудиш дали не си дръпнал ръчната

 

Ако става въпрос за тази, тя наистина е Carlos Sainz Edition :)

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...днес реших да сборя Маздата с една Корса 1.4 90кс. много исках с един Пасат 4 ТДИ 110кс. ама имал работа и не дойде да го растрелямhttp://vbox7.com/play:4cd608cd .... в Корсата са двама човека щото мацката не пожела да слезе от колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голяма разлика ?!(все едно единия е на разходка)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личен старт нямам с/у селика. Само единия път взе да ми се напича една (с дигащите фарове) ама разликата беше огромна. Човека едвам успя да се свие за да успея да прехвърча покрай него. Ама поне пък на визия бяха я барнали :o Беше стил "Карлос Сайц" (май така беше :) ) : http://img220.imageshack.us/i/ta24125jt0.jpg/ (естествено без халогените отпред :o )

Извадил си късмет, че е била само визуално такава - щото иначе щеше само да го гледаш как се отдалечава и да се чудиш дали не си дръпнал ръчната

 

Ако става въпрос за тази, тя наистина е Carlos Sainz Edition :)

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Ако е била тая случката щеше да е обратната :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се видим ще си покаже.Иначе той е сток само с крайно гърне е.Забравих да го питам колко тежи.Все пак и двамата сме с купета.В момента със всички неща в моята кола-туба усилвател,малко инструменти и т.н. тежа по кантар 1320кг.

Колега с твоя акорд,според мен ще го дръпнеш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голяма разлика ?!(все едно единия е на разходка)

...еми и трите старта така се получи аз даже го питах кво става гоним ли се :) .Единия път пробвал от 5000 об да тръгне после от 3000 но все такава е разликата,той е с летни гуми поизносени а аз съм с зимни добри.На 3-та много го издърпвам.Шофера тежи поне 120 кила а мацката поне 70 корсата е 1000кг. срещу моите 55 и маздата 990 кг. може и от тва да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На такава мазда със старата хонда и правех 1 автовоз разлика на 450-500м

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това във какъв смисал го казваш ??????????? :):o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...да на летището тва ми е първата гонка с Маздата там.Ако се намери някой сивик да се сгоним до 90 кс. да заповяда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха каква тактична покана. може някой ден да се разходя да ме накажеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това във какъв смисал го казваш ??????????? :D;)

В смисъл, че корсата ще я надбягам пеша ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От събота има малко снимkов материал ама се не ми стига време да го пусна.Не ми се карайте че пак съм с пунтото /синйото/ ама акордеончето не е готово и си чешам крастата с него.

Под ножа на отсечка около 350 400 метра и по скоро до към 120 - 140 км. клас бавен :lol::D бмв 330 поне така ми казаха че било такова,една седма 1.6 /110 конйова , няколко голфа 110кониови ,и една д14 англичанка , е и мен не газиха де но си изкарахме с много циркове и смях с колеги от голф клуба .Весела дружинка.

 

 

http://vbox7.com/play:e7fedf3d

 

http://vbox7.com/play:9322de61

 

http://vbox7.com/play:09915be1

 

http://vbox7.com/play:5120eed8

 

http://vbox7.com/play:e32ad031

 

 

П.п на терориста съм обиден каза че след старта седим на едно масто ;) ;) ;) .С тея машинки бавни така е :D:(

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази англичанка на клипа да не 75к и много издухана гледал съм д14 2врати срещу пунто 1.2 на 400м хондата беше с над 50м преднина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази англичанка на клипа да не 75к и много издухана гледал съм д14 2врати срещу пунто 1.2 на 400м хондата беше с над 50м преднина

бие с 1000 м ;) Лично съм се пускал със стария ми параход (д15з3) с/у такова пунто и до 120 (казвам го горе долу) не изостава повече от няколко коли. Тая англичанка е с газ, ама и да не беше нямаше да е много пред него / въобще ако е отпред/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...