Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

какво чудно има англичанката е средна 15-ка.. и затова така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

англичанката е 15.2-15.5 на 400м и е пребила поне 10 едновалови втеци и няколко вти-та.брато и теб мога да те пробвам с тва б16а ама си ми малко далече иначе с удоволствие ще ти дам зор ;) АКо някой си мисли,че има по-бърза едновалова англичанка от мен в БГ да застава!И снощи колата си беше с фул интериор.ако я разтваря става друга работа.хахахаха

Редактирано от d16killer
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,каква е тази англичанка 133коня.искаж да ми кажеш,че биеш 5ца 193 коня,защото то върви почти колкото мен,пък мен англичанка 133 коня,ако ме бие аз ще си подаря колата.сериозно да не се бъркаш нещо,да не е било 520

колега бил си на газ сигурно , не ми се вярва ,  тая спряла 528 да върви , колкото вти (леко барнато :P)  говорим за заводска 5ца естествено. А англичанката бяга много , верно , че в бургас няма добре направени 1.5 и 1.6 (едновалки) но тя ги бие всичките. При тва е 1.6 , 113 коня.  Тая 320ка и с чеп според мен ще върви колкото малка хондичка 1.5 , 1.6 :P 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 320d с чип бая си понавървява.да му правиш 10 коли според мен не е много реално.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 то стана случайно и да бях на газ,но се учудих,че не мога да му се отскубна до другия светофар.така,както го беше написал колегата в по предния пост останах с впеч.,че е сток англишмака и затова така писах.иначе с 528,328 и така имаме шанс до километър,километър и половина....320 е46 фейслифт с чип е силно да,до към 170-80.преди 200 умира тотално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че бмв-то е с пауар бокс не с чип ,ако има някакво значние

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16killer Аз мисля че имам по-бърза едновалка от твоята :) Като си идвам към Бургас ще ти пиша да замерим!

Редактирано от shtangista2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16килъра говори за едновалова Англичанка (4 врати и голямо тегло)... а ти си с 5та хеч :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не съм офф, няколко светофарни гонки на ГАЗ:

 

д15 пълна инжекция, успешно наказа Мазда 323 (тия седановите с раздувката на предния капак)

По същия начин много надъхан пич с Мицубиши Колт остана изненадан кво му се случи, след като многократно ме натискаше отзад и накрая се изравни с мен и намали, като гледаше втренчено :D ... не знам после продължи ли да гледа така...

По Цариградско некви фарове ме застигаха бързо и реших да натисна до към 150, след което минах вдясно и БМВ 335i E90 и нещо едва не ме прескочи :D

Голф 4 ТДИ го загубих назад... и още доста такива неинтригуващи колички припаднаха... знам че не е за хвалба но на газ толкова.. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лека е и с по-малка мощност с около 15-20кс . Както и да е утре на Булгара ще ходиш ли ти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нее... в тоя студ с гуми на галоши и кола не виждала бензин от два месеца кво да правя там... само да излагам марката.. :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета не съм казал,че съм бил 320д с чип с 10 коли  :D  това е невъзможно.дизела падна стабилно но е сток според мен иначе ще ми даде мн голям зор на 180-190 коня  ;)  на сливен карах с е46 330д 184 с чип 220 коня и ми направи 3-4 коли.Щангист казах че искам да се пусна с едновалова англичанка 1.6 без значение дали е с втек или не.твоята 1.5 е предполагам с з6 картуна.знам колко вървят миниметата  ^_^  и съм падал от миниме но също така и знам,че са доста по-леки а при атмосферките килограмите играят мн важна роля и много често по-слаба кола и по-лека и бие.неска давах газ от 100 с Е320д 225 коня.бях пред него до 200 и ме мина като спрял  :bye::lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих и за едно Е46 320Д 150кс (не знам сток ли беше), също падна от мен с към 2 коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко от днеска на Бояна: срещу някаква Мазда Миата 1,6 116кс с генерация шпер и май олекотена - скача ми 1 кола на старта и до 140 към 3-4 коли за мен като нагоре няма смисъл. Чакахме и една уж много бърза Супра МК3 300кс от тия по-старите, която има клип как върви на кантар с тази мазда, но собственика дойде с Хонда с2к, но нямаше как да не го уважим- до 100 кантар и като вкарам 3-та ми прави около 3 коли до 140, а звукът е уникален...може и да неможе да я кара. После с2к-то падна на 400м с около 100м :D от две аудита 1.8Т понеже все се пускаше с коли по 100-150кс и се хвалеше че е най-бързия, но уви.. :) Събота ще закриват сезона и ще има доста повече гонки 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа с инфо за булгара онзи ден. С Б16А2 съм.

Тигра 1.6 - пада с 2-3 коли

БМВ 328 - пада с 1-2 коли ( още от старта дърпам на половината кола)

БМВ някакво дизелово не го знам - падна с бая

Пунто Турбинирано (не ги знам моделите им) - пада с доста от 2-ра 

Ауди А3 турбо (доста вървящо) на старта момчето ми отказа гонка и се разсърди нещо :D щеше да е интересна гонка

Редактирано от undisputed
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам,че с2000 едвам бие 1.5 на Щангиста май без втек беше неговата...ма като се замисли човек как Миата 116 коня кантари Супра 300 коня пак на същия човек чак ми се иска човека с тия коли да се включи в темата да обясни парадокса!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дава се газ на 250-300м(зависимост от къде се стартира и дали идва кола насреща), реално на 400м нещата няма да стоят точно така ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)))) или 1.5 на щангиста е много силна или С2000 е ;) буквално умряло ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е важно задкормилното устройство ;) 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро човека неможе да кара нито една от колите си. Има и Акура 3.5 втек 286коня май и на 400м правим кантар. Моята е с Втек с гуми без грайфер (изпечени почти до тел) даде 15,4 на последния Сливен. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...стига бе има S2000 и Супра и не може да кара това да не е шофиране на писта все пак :) Някак несериозно звучи!S2000 е висока 14 все пак а и дори,както казвате,че гонката е до към 300м той е със задно и има предостатъчно мощ да те издърпа и в началото!Не е ли форумен човек с две хонди е все пак да влезе да разясни?...Ловеца не е виц все пак колегата Щангиста не е от тия дето си измислят :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с някви галоши отзад, на оня прашен и студен асфалт-никва файда от задното ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Венци се казва момчето и по принцип има регистрация, но не знам защо не пише. Карал съм и 3-те коли за които говорите и нямам впечатление да не вървят. Ако трябва да съм честен май най-бавната ще дойде Супрата. С-ката има доста сила и в ниските (учудващо за нашата марка), след В-тек колата върви много хубаво. Общо взето не знам защо са с такъв край гонките. Все нямам време, но ще се постарая да дойда на някое събиране да видя какво става, че ми е интересно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...виждал съм го във фейса :).Като гледах там 202 коня на колелата е и има хубави гуми с2000-то,а и му предстои надграждане.Иначе за Супрата споделя,че и трябват настройки,в разработка е и е автоматик.

Редактирано от Еди Ведър
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...стига бе има S2000 и Супра и не може да кара това да не е шофиране на писта все пак :) Някак несериозно звучи!S2000 е висока 14 все пак а и дори,както казвате,че гонката е до към 300м той е със задно и има предостатъчно мощ да те издърпа и в началото!Не е ли форумен човек с две хонди е все пак да влезе да разясни?...Ловеца не е виц все пак колегата Щангиста не е от тия дето си измислят :)

Шофиране,стартиране....все различни неща :) Тегаво се стартира с S2000 то .Аз лично на Сливен имам записани 14,4 и 14,5 със слаби 60 фута и на 18". Колата си е чиста 14 стоковица по света и в 13 ските с много семпли модове
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щангист вади ги тия Д15ки срещу спрели б16ки :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Барано д15 срещу барано б16 мислиш ли че имам някакъв шанс :D На надбягване срещу противник със счупен крак, но ше пробваме щом имаш мерак :) 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго моята еска стартираше добре чесно казано карал съм с преднячки и си им сипвах най малко по кола от старта...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви 60 фута имаш?Аз гледам бележките, преди атмосферна 2,3 на последния Сливен 2,0.Много я жаля май

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъмно зеления делсол,дет ме гони днес,до полиграфията,да ми пише момчето на лични,че не го познавам.ако иска да сверим де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колата е ОК, вече е с ремап с К-Про. Явно Венци ще трябва да потренира стартове с хубави гуми, но има желание и предполагам, че ще му се получи. Ето и графиките за тези които ги интересува - преди и след ремап.

https://www.facebook.com/HPPGarage/photos/a.333289560201080.1073741828.333283043535065/354458631417506/?type=1&theater

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15z1++ vs Bmw copact 318is+ с някви дифове и чудесии - от място падам с 1 кола,от летящ с 40км. Падам с кола и малко..Преди беше с диф от 2.8 и ме биеше едвам с 1 педя буквално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго не можах да зема белешката но като цяло я жалиш да 2.3 атмосферно и 2.0 турбо мисля че е слабичко... тая година трябва повече газ да даваш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая си го върнах, началото на тази година един голф МК3 1.6 101 к.с.,(мисля, че има някакъв бонус но неказва) преди ме правеше луд, но тази вечер след като колата ми вече е в ред победих, по думите на момчето с кола и половина, Убрее 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и във фейса не се отваря :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...