Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

1-0 за мене с/у един бакшиш на Рожен.До 120 гонката,дръпнах 1-2 коли хаха . Lancia Delta TDS 90 hp,с нов филтър и измит кулър :):Dпс.rollin пробвал ли си прелюда колко к.с. излиза по инфоборда и на какви обороти.(6500 об. лимит+килата на колата заедно с теб) :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ако не върти гуми на 3-та вадеше 147кс на 5800об, ама ако му дам яко да завърти 300 подминаваше :) Килата точно не му ги знам, ама е от най тежките че и още отгоре :)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 147к.с на 5800 на какви въведени килограми ги даваш,моята последно извади 147 к.с на 6600об. :) При сток 129 5700 :) Колко е вярно не знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1370килограма бяха въведени, понеже аз съм 72 и колата...

Продадох инфоборда наскоро иначе сега щях пак да го пробвам, ама то хич не му и вярвах, че веднъж ми даде от 0-100 за 6.1 :) на суха настилка

 

пп... ето малко кофти се вижда ама се вижда :)

 

Публикувано изображение

Uploaded with TurboImageHost.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,твърде оптимистично е 6.1 :) На мен 6.5 ми е давало,което също е нереално хаха :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора оставете ги тея инфо бордове и Ж-теци ... далеч са от реалността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

жтек с правилната настройка за определена кола дава отклонение от 0.05 до 0.10 . Но за такава настройка ти трябва измервателна техника. :cool: Иначе може да го накараш(нарочно с грешни настройки) да даде 0.5-0.7 сек по добро време на 400м от реалното :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писъл съм го и преди аз на писта сливен тествах Г тех СС про 0.2-3 отколонение ! даде ( в Теримналната 0,1-3 разлика мининално отклонение)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СС модела няма корекция на rollout-а(стандартно е 30см)докато РР има опция за настройка(от 0 до 30см).При условие че rollout-a на техниката е по-къс,нормално да има такава разлика :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя опел трябва яко да е разеб*н че хондата да го взима.....:ph34r:интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам ама тая хонда от клипа поне го уби :dry: !мърдера :И модела със синия екран имах .С орамжавото ползвах.Сега съм със г-тех 1 (като елка) , същата работа !!!Апаратурата има ~15 см rollout

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха(тествано),че РР модела на 0 роллоут дава 99% като времето едно време на Божура...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя опел трябва яко да е разеб*н че хондата да го взима.....:lol:интересно

Опела е 20хе с чип. Бавната Хонда е мойта. д16у7 пълен сток с генерация на 35мм и заводско гърне. Съединителя не е сменян, а кутията е може би най-дългата за Сивик. После докараха едно колибри с валове и други жокери и ми направи кола и половина.п.п. съжалявам че пиша от на жената профила, ама съм леко баннат - rulemaker.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей,пак проби хахахахахПубликувано изображениеСтрашен сиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън да напиша, че е тоя палячо и той пък сам се издал :lol:;) 2 поста са достатъчни да се види какъв мозъчен потенциал с бърза клавиатура пише :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбрах че рулето има пръст в тази работа:lol:незнам дали си леко баннат;)ама хич не ми се проясни как така би тази калибра, хем че има и +

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

c20ne така :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама хич не ми се проясни как така би тази калибра

Аз винаги съм смятал, че това е от магията на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как се бие ХЕ с чип със стоково Ъ7:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това колибри е за надин според мен. :DТеро с това май може и др да биеш ;) не само ХЕИ да не съм :lol: днес с едно бмв купе 325 тои върви един калник пред мен. Аз съм с сивик ВТИ. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това колибри е за надин според мен. :lol:Теро с това май може и др да биеш :lol: не само ХЕИ да не съм :) днес с едно бмв купе 325 тои върви един калник пред мен. Аз съм с сивик ВТИ. :cold:

За Е36, бензиновия 2.5L мотор (M50B25) говориш нали? :cool: Не става въпрос за печка, нали колега? На 325TDS на около 400-500м отсечка им давах бинокъла с CRX D16-ка, да не говорим за 325TD. Какво остава за VTi. :unsure: ПП: Да, сега видях, че си писал купе, значи 325i ще е било.. така може. :lol: (Не съм специалист по bimmer-ите, но купе дизел няма нали). Интересна гонка, стоков ли е Сивика, стоков ли е бавареца? Сивик се пише с главна буква, баварец с малка. :lol: Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и от мен една смешка с баварец 318-ка,аз с англичанка D15Z3-мнооого зле на газ,с голяма ботилка и доста музика в багажника.И двата старта ме бие с по две коли.Като имаме време ще се пробваме като ще съм с празен багажник да видим с колко ще падна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Crazy job , на времето имах з3 и такива БМВ-та падаха с кола до 2(най-често) . Ама аз нямах почти никакви екстри и бях я позасилил малко. Така че ако не си толкова натоварен трябва да си и конкуренция. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не съм :) днес с едно бмв купе 325 тои върви един калник пред мен. Аз съм с сивик ВТИ. :cool:

Според мен си се представил слабо за ВТИ! :unsure: Освен ако БМВто не е СТОК де! :cold:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с бмв-то се засякох ме на светофара,нямам си никаква представа дали е сток или не.Сивика е с генерация и филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбрах че рулето има пръст в тази работа

...еми на клипа е неговата кола той го е качил кво се чудите :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се как така би тази калибра:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде точно видя че е бие ? На клипа се вижда как тръгва 5 мин по-рано (хората с не вървящи коли обикновено така правят) и не се знае след 2-ра как колибрито го разминава като спрял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този път вие се заяждате с него ? защо оставете го да живее момчето !(колега ни е).325 бмв-то зависи от модификацията може и да бие сивик вти. !Или се кантарят . Все пак е 2.5 192 коня някои имат и лешпер.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

325 бмв-то зависи от модификацията може и да бие сивик вти. !Или се кантарят . Все пак е 2.5 192 коня някои имат и лешпер.

За жалост не съм заставал срещу ВТИ и не знам как вървя с такова, но мисля, че съм по-слаб малко, а от мене е падало БМВ 2.8! Но все пак има различни фактори! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път призовавам, уточнявайте за коя генерация ВТИ и в какво купе говорите, че разликите са големи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път призовавам, уточнявайте за коя генерация ВТИ и в какво купе говорите, че разликите са големи!

В случая за Сивик 5ген. хеч! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислим да пуснем D13-ката срещу дядото на всички Ford-ове като стане готов.

Не смейте много :)

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с купенцето д16у7 срешу на едно аверче аудито а3 1.9 тди 110к.с. До включването на 2ра ме държи след това вече става грозна картинката за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм нещо не върви моята англичанка D16Y2 126 коня Vtec.Днес трудно догоних Бора ТДИ 116к.с. и изобщо не можах да я изпревара това за скорост от 0-170км/ч.Бората тръгна малко по-рано.(може да е имала чип)После пежо 406 купе незнайно със какъв мотор на светофара старт му взех 1 кола до края на 2-ра ,но към 120км/ч ме застигнаи към 140 почна да ме минава,но трябваше да спираме.Сток е моята Д16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде точно видя че е бие ? На клипа се вижда как тръгва 5 мин по-рано (хората с не вървящи коли обикновено така правят) и не се знае след 2-ра как колибрито го разминава като спрял.

Ами тръгвам точно след третия сигнал, пича с калибрата даваше старта. А на клипа ясно си личи, че след втора дърпам още повече. Ника на пича е vanko_xe ако пък толкова не ти се вярва можеш да питаш лично него. След това правихме летящ старт от 40 и резултата беше 3-4 коли в моя полза, и за това можеш да го питаш. д16У7 е доста добър мотор, въпреки че често го подценяват.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, ти си можел да пишеш като човек, БРаво! (не се дракам в момента) Никой не казва че Ъ7 е лош, просто фабрично е Яко скопен. Заради това стоков няма как да бие нещо повече от стокова д13-ка. Иначе ако не си барал още по колата след последните ти клипове (където се гониш малкия вътък) .... да не се обижда колегата с калибрата ама въобще не върви като за ХЕ да не говорим с доработки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Opel Zafira B :(

 

Публикувано изображение

 

2.2 VVT 150к.с.

 

Не точно гонка, по-скоро летящ и по-точно аз настъпах доста след него, защото грам не очаквах.

 

Ама нямат ни най-малко срам тия рацери.. За кво бе като нямаш Никакъв шанс.. залепи ми се за задната броня, изрева там уж, примигна ми и ме изправари.. Ае викам си ти добре ли си? :D Без дори да си давам зор (със скорост със която можех да върна втора - около 70-80км/ч - аз върнах 3-та) още преди VTEC-а го настигнах.. и до 200 го бях изгубил в огледалото. После разбрах какъв мотор е, иначе мислех че е 115 или даже 105, но се оказа че и 150 коня не стигат на тоя семеен Камион да върви поне що годе сносно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея новите опели да не ги правят с мотори на Тойота че пише VVT?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...