Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

@'chris_barnes'

 

Ами Алфата е автоматик, а шофьорът не знам как кара, но съм го предупредил че ще страда Публикувано изображение

 

Изчакваме да изсъхне настилката и се пускаме!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви модове има по Прелюда и колко коня е Алфата. 3.0 в6 май е с няколко разновидности

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

226 коня е автоматика на 166 3.0 V6Тази кола е някъде oколо средните 16-ки на 400м, което не говори много за нея. На по-високи скорости ще те отвее прилично. Естествено ако не си му взел 20 коли преди това.Ако беше ръчка (220 коня) на 400м дава около средни 15-ки и след 100 ще те прави сам да си говориш.

Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви кажа че от такива смазани колектори разликата е огромна,аз едно време на прелюда ми 13 кончета си размазах и то доста по-малко тръбата на изпускателната система и от към края на 4та свършвах на 3та :) разлика беше към 5 коли !ПП: Аз я изправях по следния начин заварям една тръбичка,нагрявахме до червено тръбата и после почвахме да я издърпваме ,но определено неставаше както трябва,и си я преправих наново .В случая най-добре сега кирето да си резне тръбите и с колена и нови неръждавейки да си го направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на връщане от работа, по широката част от околовръстно, което минавам (2 ленти във всяка посока) направихме летящ старт със едно рейсърче. От около 100км/ч (моя трета на много ниски) до малко над 200км/ч ми направи тир и половина и продължи да ускорява :D

като аз намалих и само му присветнах, защото трябваше да завивам след малко.

 

Публикувано изображение

 

Alfa Giulietta, като бензинови са 140/170к.с. турбинирани 1.4 мотори, и с двата от които двигателя имам стартове в други алфа хечове (Alfa Mito), като винаги имам преднина, така че тая Жулиета предполагам беше с големия двигател - 235hp ако е стоков.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера вечерта ме изби на щуротия по Варненските улици и на светофара на Чаталджа се сгоних с едно Hyundai S-Coupe GT, питах младежа колко коня е, каза 115кончета....

Ами следя спора ви с интерес :D , и ме навява носталгия по близкото минало когато и аз карах D15B2 Седан 4ген.... и ясно си спомням как правех тея купета на Hyundai на дрообчее...(като в моята кола сме били 2ма а в купенцето имаше само шофьор) :D :D

 

Както и да е.

 

По въпроса за АЛФАТА...

Тема:

Honda Prelude 2.0 16V

VS

Alfa Romeo 166 3.0 V6

Днес решихме да се пробваме, макар и на мокра настилка

Решихме да направим замерването в отсечката между Люлин и спирка Вардар, в тунела за ускорение на елементарни частици.

Уточнявам че и той и аз сме с летни гуми. Стартираме при бих казал равни условия

Резултат:

влизаме в тунела(аз с една кола пред него!)

излизам аз от тунела.....след около 'едно кафе време' излиза и той :)

 

пп: Оправданието бе мократа настилка, и невероятното буксуване породено от изключително мощния автомобил Публикувано изображение

 

 

Само ще добавя: “It doesn't matter if you win by a second or a mile,winning is winning!”

пп2: Ще направим реално замерване и на суха настилка подкрепено с видео, за да няма излишни дискусии по моята тема.

Поздрави и умната :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои с 5 или 6ген Civic VTi правил ли е гонка с Toyota Yaris T-Sport 1.8 - 133к.с. че тука стана една полемика и ми е интересно.

 

Фразата е “It doesn't matter if you win by a INCH or a mile,winning is winning!”

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои с 5 или 6ген Civic VTi правил ли е гонка с Toyota Yaris T-Sport 1.8 - 133к.с. че тука стана една полемика и ми е интересно.

 

Фразата е “It doesn't matter if you win by a INCH or a mile,winning is winning!”

 

Карал съм такъв ярис и небях много очарован от вървежа, по скоро от пътното му поведение :D

може би ще е равностоен с малкия ви-тек(лично мнение)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направете на сухо да се види реално.На мокро при равностойни коли печели този с по-добрите гуми за мокър асфалт.Аз за това на мокро с парадата не се гоня.... до 3та стои само на прекъсвач,всеки път щом подадеш малко повече газ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук нещата опират и до техника на каране :DВсеки може да настъпи педала до ламарината, нали?! ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултат:

влизаме в тунела(аз с една кола пред него!)

излизам аз от тунела.....след около 'едно кафе време' излиза и той ;)

Понеже ме съмняват малко думите ти как си бил 166-ата с едно кафе разстояние... Гледам си от София, а аз случайно имам познати алфисти от София, коиро са падали от такава 166-ца.

Така като гледам горния спор, младежа и той си е съчинил история без клип, предполагам и при теб е така но естествено винаги има възможноста и да греша. Та предлагам ти да ти намеря 166 2.4 дизел което пада от въпросното 3.0 или още по-слаба кола Алфа 145 QV 2.0 150 коня. Съгласен ли си да ти уредя гонка с ВИДЕО КЛИП?

Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'Roman' 166 2.4 дизел няма шанса с Алфа 145 2.0 аз нямам шансИ в двата случая ще се пробвам, а видеото не ме притеснява. Уреждай гонките приятел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм такъв ярис и небях много очарован от вървежа, по скоро от пътното му поведение :hondarulez: може би ще е равностоен с малкия ви-тек(лично мнение)

Ако го вземеш пак Ярис-а звънни един телефон да ги пробваме, за да разбереш с колко коли точно пада ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'Roman' 166 2.4 дизел няма шанса с Алфа 145 2.0 аз нямам шансИ в двата случая ще се пробвам, а видеото не ме притеснява. Уреждай гонките приятел.

Давай телефонен номер на личен. колега. Въпросната 145-ца на дълго пада от 3.0 V6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АМа на късо я бие защото този 3.0 мотор е толкова муден до 120-30 ...че немжое да бъде. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм по гонките, но карам си лятото в града нормално,платно с две ленти за едната посока.Наближавам светофар и единствената кола пред мен се престроява в лявата лента при положение че е за направо. Та това ми подейства отмах,наредих се от дясно и гледам в БМВ-то 520*95 год.две деца щуреят вътре.А- а да не се занимавам, ама що пък.Светва жълто БМВ-то почва да бучи и потегля.На зелено аз потеглям и просто изцеждам тая дълга първа скорост.Подминавам ги доста бързо и намалявам че има пешеходни ленти.БМВ-то победоносно им отнема предимството на хората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак е весело тук,романе стига ги хвали тея алфи навсякъдеТо емблемата не прави колата,от кола до кола има огромна разлика особено като са над 10 години,да ти кажа как със 6-та икономичен витек натупах една назобена мареа с валове и нз още какво била към 180 коня.. на 400 метра=кафе и количка после пък едвам спря ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях,че алфата е автоматик,сиг. и на сухо ще я биеш :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опааа... Автоматик ли някой каза....? paRADOx До каква скорост беше гонката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в цял свят гонките са на 402 метра от място, или някой мисли нови правила?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в цял свят гонките са на 402 метра от място, или някой мисли нови правила?

Айде бе... В цял сват са на 402м от място, така ли??? Я ко имаме тука (официални гонки от летящ старт на 1 миля) :
Eто ти и правилата да прочетеш http://www.moscowunlim.ru/about/rules/Eто ти и драг на максимална скорост: http://www.topspeed.com/cars/drag-racing/ke446.htmlСъщо ако не ти е известно има и драгове от място на една миля. http://dragtimes.info/results/mile/Ти май си тоя, който измисля нови правила. Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА лятящ старт се пускат тези които немогат да карат лично според мен. :rolleyes: Не визирам никои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА лятящ старт се пускат тези които немогат да карат лично според мен. :rolleyes: Не визирам никои.

А на 402м се пускат тези, които не могат повече от това. Аз също не визирам никого :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е за това е наи масовата дициплина :rolleyes::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че е така:rolleyes:.Тръгва се от място и се замерват тея 402 метра и някакви сантиметри или 1/4 миля за по- точно.Тея вече от старт, от 100 до 250 всеки може да си практикува каквото иска,основното е 1/4 миля.Може и някой да си слагат препятсвия или да излитат вертикално, зависи какво са се разбрали тунерите :D .Тука чакаме малко да се оправи( да не вали поне) и ще правя старт с мазда 323 1.8 май 115коня.Разбира се просто искаме да замерим колите да видя докъде ще издържи хондата или няма да има интрига.Аз съм с д14а3/4 с всмук. кол. от з6.Ще драсна като стане :rolleyes:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, които могат повече от 402 метра има 1 миля :rolleyes: където пак старта е от място :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е за това е наи масовата дициплина :D:rolleyes:

Понеже масово се практикува тая дисциплина ти за това викаш се пускаш от летящ :rolleyes:http://www.vbox7.com/play:a7fd57bf&start=25 ( 25 секунда ) Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВСяко правило има своите изключения .(както и обратното)В този случаи които ти показваш има още доста фактори неспоменати из форума ;):rolleyes::rolleyes::D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама вие нали не сте се помислили за драг състезатели на ФИА :rolleyes:

Ей тука това важи за улицата: http://en.wikipedia.org/wiki/Street_racing#Drag_racing

 

A roll generally refers to a race which starts at a non-zero speed, and continues until all but one participant have stopped racing. This may be accompanied by three honks which would be analogous to a countdown.

 

Или ако държите да сте официални, РАЦЕРИ ( каквито не сте )прегледайте внимателно предния ми пост с правилата за драг на 1 миля от място и за летящ на 1 миля. Така, че който е казал че има само 402м. просто не може повече. То сигурно Moscow Unlimited не е нищо масово :rolleyes: Само дето от цяла Европа се събират.

Сливен в България на 400м е по-голяма работа предполагам :D

Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве и аз се чудя как още не са те поканили :rolleyes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи не си забелязал какви коли се гонят в москва...Ние живемм В България страна на ОГРАНИЧЕНИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи не си забелязал какви коли се гонят в москва...Ние живемм В България страна на ОГРАНИЧЕНИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ .

Викаш щом го няма официално организирано в БГ, значи не съществува въобще :rolleyes: Но пък съществуват уличните гонки и точно такава ви е темата тука.ТИ като човек който има има кола която може много повече от 400м би трябвало да ти е ясно, че тази дисциплина не е всичко и не определя бързината на един автомобил. Предполагам ще ти се случи някой ден, атмосферка с по-малко коне от теб да те накаже на 400м и после ще има да се вайкаш и да си казваш как си могъл нагоре да го биеш. Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве и аз се чудя как още не са те поканили :rolleyes: .

Поканиха ме, бе. Ама им отказах най-културно :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РОман няма ли някои (натокана алфа около бургас) от вашия форум.Да се сверим гледам колегите от София ...ги уреждаш а ..нас тук :rolleyes::rolleyes:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай телефонен номер на личен. колега. Въпросната 145-ца на дълго пада от 3.0 V6.

 

Абе телефони, касетофони.... Утре Ви чакам преди тунела на Лукойла в Люлин и се почваме Публикувано изображение

21:30 съм там

Ако няма никой - си тръгвам. Ако има, може поне по кафе да пием и да видим какво има под капаците :)

 

 

То сега е лошо времето и не става за гонки, ама ще ти пратя ЛС като поизсъхне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РОман няма ли някои (натокана алфа около бургас) от вашия форум.Да се сверим гледам колегите от София ...ги уреждаш а ..нас тук :):)

За жалост няма "naтокани" алфи около Бургадидас, като за теб :) Виж разходи се до София ако имаш желание да си намериш такива алфи. Има там една в 12-ките алфа. Точно като за теб е :)Тъкмо ще сте в един клас и ще е равностойно. Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Давай телефонен номер на личен. колега. Въпросната 145-ца на дълго пада от 3.0 V6.

 

Абе телефони, касетофони.... Утре Ви чакам преди тунела на Лукойла в Люлин и се почваме Публикувано изображение

21:30 съм там

Ако няма никой - си тръгвам. Ако има, може поне по кафе да пием и да видим какво има под капаците :)

 

 

То сега е лошо времето и не става за гонки, ама ще ти пратя ЛС като поизсъхне.

 

Ми като е лошо времето, какво каниш не разбрах? Помолих те да оставиш телефон за да дам ма хората някаква връзка и да се намерите... Сега ако си насрал... Кажи си и ще те разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РОман няма ли някои (натокана алфа около бургас) от вашия форум.Да се сверим гледам колегите от София ...ги уреждаш а ..нас тук :):)

За жалост няма "naтокани" алфи около Бургадидас, като за теб :) Виж разходи се до София ако имаш желание да си намериш такива алфи. Има там една в 12-ките алфа. Точно като за теб е :)Тъкмо ще сте в един клас и ще е равностойно.
Искаш да кажеш, че има атмосферна Алфа 1.8 в 12-ките?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РОман няма ли някои (натокана алфа около бургас) от вашия форум.Да се сверим гледам колегите от София ...ги уреждаш а ..нас тук :):)

За жалост няма "naтокани" алфи около Бургадидас, като за теб :) Виж разходи се до София ако имаш желание да си намериш такива алфи. Има там една в 12-ките алфа. Точно като за теб е :)Тъкмо ще сте в един клас и ще е равностойно.
Искаш да кажеш, че има атмосферна Алфа 1.8 в 12-ките?
Турбо :) Нали и колегата K1R1L е турбо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...