waterwet 8 #1 Публикувано 20 Октомври, 2013 Здравейте,необходима ми е помощ относно вътрешен кормилен накрайник на Хонда Акорд '99, F18B2 мотор.Проблемът се изразява в следното;Закупих вътрешен накрайник Delphi, чийто модел е за моята кола по каталог (ТА2112). Тази седмица прегледах накрайници на още две марки, чийто модели са за моята кола, днес прегледах още три модела на други производители и всички са с резба, навиваща се в рейката около 16мм, а резбата на накрайника, който в момента е на колата и искам да подменя е с по-малък диаметър на резбата около 14мм.Някой ако е сменял вътрешен накрайник на този модел на акорд да ме посъветва как да постъпя за да избера подходящ накрайник, който да пасне.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #2 Отговорено 20 Октомври, 2013 Поръчваш си оригинален по номер на шасито и всичко ще ти заспи.Аман от пишман магазини за авточасти.Иначе на всеки ъгъл са ,а един не си купува фирмена програма за обслужване.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #3 Отговорено 20 Октомври, 2013 Да само,че точно неговия накрайник се продава с цялата рейка.Има разни кучи марки които го предлагат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #4 Отговорено 21 Октомври, 2013 Ако не се лъжа съм го сменял и по-спомен пасваше от Акорд 7 комби. Това е единствено и само по-спомен. Ще се пробвам да мина през магазина, там пича май си го отбеляза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 21 Октомври, 2013 То Акорд 7 комби има ли изобщо ? .. То и неговото е Акорд 7 и си ги има по магазините и двата вида накрайници .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #6 Отговорено 21 Октомври, 2013 (Редактирано) Акорда е 6 генерация и накрайниците ги има но само в комплект с рейката.! Редактирано 21 Октомври, 2013 от Fiend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #7 Отговорено 21 Октомври, 2013 (Редактирано) MIYAMOTO е прав накрайника не се предлага като резервна част, а се предлага цялата рейка, която почти покрива като цена остатъчната стойност на колата.Има каталожен номер на вътрешния накрайник, но всички афтърмаркети (даже и лемфьордер) не стават в момента не мога да кача снимка на накрайника, че е в телефона. При първа възможност ще го направя.Благодаря за информацията до момента, но ми е необходима допълнителна такава, относно това от кой модел на хонда накрайника е съвместим с моята. Fiend,мерси за ангажираността, като минеш към София е наложително да се обадиш, че съм ти длъжен отдавна, а и сега задлъжнялостта се увеличава :D Редактирано 21 Октомври, 2013 от waterwet Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #8 Отговорено 21 Октомври, 2013 Колега щом те притеснява само резбата че е по голяма а всиччко друго пасва дали някои стругар нема да реши проблема колко е да пусне една стружка и готово.И нищо лично но няма такава мерна единица ,,около 16 мм, или около 14мм" тва е се едно около г.за има си 14мм ,и 16мм резби като почнеш от 0,75-1,5 примерно тва ес тъпката на резбата но те стругарите си знаят работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #9 Отговорено 22 Октомври, 2013 Ебаси това не е ли мега простотия от страна на Хонда...все пак това е накрайник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #10 Отговорено 22 Октомври, 2013 (Редактирано) Пиша около за щото така считам, че е коректно предвид това, че меря с шублер, чиято точност е 1 мм. А относно снимката да поясня, че по-големия накрайник е с резба 14x1.5мм и е голям, докато по-малкия накрайник е точния, този който е на колата и най-вероятно резбата е 12x1.5,но с шублера, който имам ми е невъзможно да го измеря точно. Редактирано 22 Октомври, 2013 от waterwet Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 23 Октомври, 2013 Накраника е с 14 мм. резба и от двете страни и както казах и по горе се предлага и без рейката, но ако мислиш и новия накрайник да го завиваш с тръбен ключ, по добре изобщо не го сменяй .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #12 Отговорено 23 Октомври, 2013 Ами с гаечен ключ е невъзможно, гаргите бяха единственото решение.Фиксиращата гайка не се навива на късата резба (по-голяма е - гайката) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #13 Отговорено 23 Октомври, 2013 Накраника е с 14 мм. резба и от двете страни и както казах и по горе се предлага и без рейката, На този Акорд слагат два вида рейки с два вида вътрешни накрайници,и единият от тях(този с резба 12х1) се предлага САМО И ЕДИНСТВЕНО с рейката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #14 Отговорено 24 Октомври, 2013 Това важи ли и за Ф20Б6 мотора? Усещам че ще играе струга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 24 Октомври, 2013 На този Акорд слагат два вида рейки с два вида вътрешни накрайници,и единият от тях(този с резба 12х1) се предлага САМО И ЕДИНСТВЕНО с рейкатаА защо се предлага тогава и трети вид накрайник, 14Х1.5/ 14Х1.5 .. Егати и производителите ..Това сигурно ли е, че отвътре е 12Х1 резбата, защото на снимката която е дал колегата не изглежда толкова ситна резбата ? .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #16 Отговорено 24 Октомври, 2013 Толкова е,да има и трети вид с 14х1,5 но той се слага рядко и мисля само на купето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #17 Отговорено 24 Октомври, 2013 Ами в такъв случай освен предишния собственик на колата да е качил рейка от купе, защото това на снимката изобщо не изглежда като резба 12Х1 .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #18 Отговорено 24 Октомври, 2013 Сменял съм десен вътрешен кормилен накрайник, но майстора ми мина през стугаря първо (F20B6 ми е мотора). Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #19 Отговорено 24 Октомври, 2013 Прав си не е 12х1 а 12х1,5,грешката е моя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #20 Отговорено 24 Октомври, 2013 Стругаря ще свърши работа в този случай няма как...Не ни е по стандарта просто това с рейката.Иначе кой не би искал да си мушне една нова оригинална комплект с всичко ама :bg:/>тука е така.В всички случаи трябва да потърсиш добър стругар,че и те са рядкост и могат да ти създадат много проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #21 Отговорено 25 Октомври, 2013 Прав си не е 12х1 а 12х1,5,грешката е моя ;)/> Прав съм, защото винаги преди да вляза в спор, преглеждам каталозите .. Човек не може да помни всичко наизуст в тоз живот .. В такъв случай няма защо да се ядосваме на тези от Хонда, че продавали цялата рейка, вземаме един накрайник от Акорд 4, 5 и 6 генерация и сме готови .. Той е 12Х1.25/ 14Х1.5 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #22 Отговорено 28 Октомври, 2013 (Редактирано) За информация относно вътрешен накрайник за Хонда Акорд '98 - '02 години на производство с мотори Ф18Б2 и F20B6, при които вътрешните накрайници на рейката не са включени като резервни части в оригиналния каталог на Honda EPC. Въпросните вътрешни накрайници са със следните характеристики Външна резба 14x1.5mm, външна резба 14x1.5mm, дължина на вътрешния накрайник 135мм.Като резервна част не се намира накрайник с тези характеристики! Най-близкият като размери, който е възможно да се преработи на струг е с със следните характеристики;Външна резба 14x1.5mm, външна резба 14x1.5mm и дължина 165mm - Вътрешният накрайник ми беше предоставен от mar_tod и нека той да вметне марката и модела.Аз лично му се обадих и му казах размерите на резервната част, която ми беше необходима и той ми я изпрати.Сега предстои да се "нареже" още 22мм резба на накрайника в частта, която се завива на външния накрайник и да се подкъси (среже) същата с 30мм и накрайнока става с размерите на оригиналния. И да се направи жлеб на подходящото място за маншона. Това от мене относно проблема с накрайници на акорд 6-та генерация. Редактирано 28 Октомври, 2013 от waterwet Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #23 Отговорено 14 Януари, 2014 (Редактирано) Готино е да пишете за модел/марка като има проблем ама не и решението...Каква марка е този накрайник и от кой автомобил сте го взели ? Не е лошо да споделите и за останалите колеги , не е супер секретно инфото. Редактирано 14 Януари, 2014 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #24 Отговорено 23 Януари, 2014 Хайде де , дайте малко по конкретно инфо , че и на мен ми предстой смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #25 Отговорено 23 Януари, 2014 Ей, много ви мързи да ровите по каталозите и да четете по внимателно темите .. Още в пост № 5 съм писал от какъв Акорд е накрайника, колегата по горе е дал всичките му размери и начина на преработване ..В Тех -ко го има въпросния накрайник, отивате и казвате за 7-ма генерация Акорд накрайник 14Х14 и ви го дават .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове