Jump to content
waterwet

вътрешен накрайник

Recommended Posts

Здравейте,необходима ми е помощ относно вътрешен кормилен накрайник на Хонда Акорд '99, F18B2 мотор.Проблемът се изразява в следното;Закупих вътрешен накрайник Delphi, чийто модел е за моята кола по каталог (ТА2112). Тази седмица прегледах накрайници на още две марки, чийто модели са за моята кола, днес прегледах още три модела на други производители и всички са с резба, навиваща се в рейката около 16мм, а резбата на накрайника, който в момента е на колата и искам да подменя е с по-малък диаметър на резбата около 14мм.Някой ако е сменял вътрешен накрайник на този модел на акорд да ме посъветва как да постъпя за да избера подходящ накрайник, който да пасне.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчваш си оригинален по номер на шасито и всичко ще ти заспи.Аман от пишман магазини за авточасти.Иначе на всеки ъгъл са ,а един не си купува фирмена програма за обслужване....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само,че точно неговия накрайник се продава с цялата рейка.Има разни кучи марки които го предлагат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа съм го сменял и по-спомен пасваше от Акорд 7 комби. Това е единствено и само по-спомен. Ще се пробвам да мина през магазина, там пича май си го отбеляза. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То Акорд 7 комби има ли изобщо ? .. :huh: То и неговото е Акорд 7 и си ги има по магазините и двата вида накрайници ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда е 6 генерация и накрайниците ги има но само в комплект с рейката.!

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MIYAMOTO е прав накрайника не се предлага като резервна част, а се предлага цялата рейка, която почти покрива като цена остатъчната стойност на колата.Има каталожен номер на вътрешния накрайник, но всички афтърмаркети (даже и лемфьордер) не стават в момента не мога да кача снимка на накрайника, че е в телефона. При първа възможност ще го направя.Благодаря за информацията до момента, но ми е необходима допълнителна такава, относно това от кой модел на хонда накрайника е съвместим с моята. Fiend,мерси за ангажираността, като минеш към София е наложително да се обадиш, че съм ти длъжен отдавна, а и сега задлъжнялостта се увеличава :D :D

Редактирано от waterwet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом те притеснява само резбата че е по голяма а всиччко друго пасва дали някои стругар нема да реши проблема колко е да пусне една стружка и готово.И нищо лично но няма такава мерна единица ,,около 16 мм, или около 14мм" тва е се едно около г.за има си 14мм ,и 16мм резби като почнеш от 0,75-1,5 примерно тва ес тъпката на резбата но те стругарите си знаят работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси това не е ли мега простотия от страна на Хонда...все пак това е накрайник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша около за щото така считам, че е коректно предвид това, че меря с шублер, чиято точност е 1 мм.

А относно снимката да поясня, че по-големия накрайник е с резба 14x1.5мм и е голям, докато по-малкия накрайник е точния, този който е на колата и най-вероятно резбата е 12x1.5,но с шублера, който имам ми е невъзможно да го измеря точно.

 

Публикувано изображение

Редактирано от waterwet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накраника е с 14 мм. резба и от двете страни и както казах и по горе се предлага и без рейката, ;) но ако мислиш и новия накрайник да го завиваш с тръбен ключ, по добре изобщо не го сменяй .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с гаечен ключ е невъзможно, гаргите бяха единственото решение.Фиксиращата гайка не се навива на късата резба (по-голяма е - гайката)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накраника е с 14 мм. резба и от двете страни и както казах и по горе се предлага и без рейката,

На този Акорд слагат два вида рейки с два вида вътрешни накрайници,и единият от тях(този с резба 12х1) се предлага САМО И ЕДИНСТВЕНО с рейката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това важи ли и за Ф20Б6 мотора? Усещам че ще играе струга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този Акорд слагат два вида рейки с два вида вътрешни накрайници,и единият от тях(този с резба 12х1) се предлага САМО И ЕДИНСТВЕНО с рейката

А защо се предлага тогава и трети вид накрайник, 14Х1.5/ 14Х1.5 .. :huh: Егати и производителите ..Това сигурно ли е, че отвътре е 12Х1 резбата, защото на снимката която е дал колегата не изглежда толкова ситна резбата ? ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова е,да има и трети вид с 14х1,5 но той се слага рядко и мисля само на купето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в такъв случай освен предишния собственик на колата да е качил рейка от купе, защото това на снимката изобщо не изглежда като резба 12Х1 .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм десен вътрешен кормилен накрайник, но майстора ми мина през стугаря първо :rolleyes: (F20B6 ми е мотора). Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си не е 12х1 а 12х1,5,грешката е моя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стругаря ще свърши работа в този случай няма как...Не ни е по стандарта просто това с рейката.Иначе кой не би искал да си мушне една нова оригинална комплект с всичко ама :bg:/>тука е така.В всички случаи трябва да потърсиш добър стругар,че и те са рядкост и могат да ти създадат много проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си не е 12х1 а 12х1,5,грешката е моя ;)/>

 

Прав съм, защото винаги преди да вляза в спор, преглеждам каталозите .. ;)

Човек не може да помни всичко наизуст в тоз живот .. :)

В такъв случай няма защо да се ядосваме на тези от Хонда, че продавали цялата рейка, вземаме един накрайник от Акорд 4, 5 и 6 генерация и сме готови .. :D

Той е 12Х1.25/ 14Х1.5 .

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За информация относно вътрешен накрайник за Хонда Акорд '98 - '02 години на производство с мотори Ф18Б2 и F20B6, при които вътрешните накрайници на рейката не са включени като резервни части в оригиналния каталог на Honda EPC. Въпросните вътрешни накрайници са със следните характеристики Външна резба 14x1.5mm, външна резба 14x1.5mm, дължина на вътрешния накрайник 135мм.Като резервна част не се намира накрайник с тези характеристики! Най-близкият като размери, който е възможно да се преработи на струг е с със следните характеристики;Външна резба 14x1.5mm, външна резба 14x1.5mm и дължина 165mm - Вътрешният накрайник ми беше предоставен от mar_tod и нека той да вметне марката и модела.Аз лично му се обадих и му казах размерите на резервната част, която ми беше необходима и той ми я изпрати.Сега предстои да се "нареже" още 22мм резба на накрайника в частта, която се завива на външния накрайник и да се подкъси (среже) същата с 30мм и накрайнока става с размерите на оригиналния. И да се направи жлеб на подходящото място за маншона. Това от мене относно проблема с накрайници на акорд 6-та генерация.

Редактирано от waterwet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готино е да пишете за модел/марка като има проблем ама не и решението...Каква марка е този накрайник и от кой автомобил сте го взели ? Не е лошо да споделите и за останалите колеги , не е супер секретно инфото.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде де , дайте малко по конкретно инфо , че и на мен ми предстой смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, много ви мързи да ровите по каталозите и да четете по внимателно темите .. :) Още в пост № 5 съм писал от какъв Акорд е накрайника, колегата по горе е дал всичките му размери и начина на преработване ..В Тех -ко го има въпросния накрайник, отивате и казвате за 7-ма генерация Акорд накрайник 14Х14 и ви го дават .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...