Jump to content
робин

Вибрации от двигателя ХОНДА АКОРД 2005

Recommended Posts

Здравейте! От скоро съм собственик на ХОНДА АКОРД 2.2. ДИЗЕЛ 2005 и проблема с който се сблъсквам е вибрации (тресене) на двигателя,даже предния капак прехлопва с това правя сръвнение за силата на вибрацийте.Вибрациите не се променят и при по високо убороти,просто стават по учестени леко затихват.А по време на движение като съм на скорост и подам газ,почва да трепти все едно чука делко на бензинив двигател.Ходил съм на диагностика при няколко техника ,и получавах все различни одговори беше 2-ра дюза после, втори каза че била 4-та,трети 1-ва и 3-та ,четвърти -маховик ,пети- тампон на джигателя ама незнаел кой точно.И аз просто се питам на колко още трябва да отида че да се застъпят две еднакви мнения.За това сега и търся помощ и в този форум ,и се надявам някой да може да ми помогне или да ме насочи в някаква посока. БЛАГОДАРЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, моето мнение че трябва на първо време да си провериш тампоните на двигателя. За да тресе толкова много, няма начин ПОНЕ ЕДИН от тях да не е за боклука.Друго нещо, не съм карал много дизели, но ако е заминала дюза, това би трябвало да се усети и в работата на мотора - загуба на мощност, нестабилни обороти и тн. Поздрави и Весели празници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, мисля че със сигурност не е тампон на двигателя. При мен в момента единия тампон е тотално скъсан и то главния, този който е точно под мотора и се допира желязо в желязо. Колата има леко причукване само при угасяне на двигателя и то доста слабо забележимо. Веднъж запален, този двигател е тих като бензинов! Затова мисля че определено има проблем в самия двигател. Моят съвет е да се извадят дюзите в сервиз където правят диагностика на дюзи със стенд и да кажат точно коя или кои от тях правят проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако пали добре и не пропушва като подадеш газ в движение не е дюза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсурдно е да се прави диагносстика от разстояние на такъв проблем.Виж от някой сервиз,където си ходил ми дай живите данни от работата на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При един приятел с дизелова Мазда 6 тресеше доста и след смяна на маховика се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз все си мисля, че четвъртия майстор и колегата над мен са познали проблема ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тъкмо почва да ми заминава маховика и претриса само при гасене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата е дърта и последно писалият, който споменава тръгнал маховик, вероятно вече не "играе",но да питам, макар, че и в други теми съм споменавал:

При палене/гасене на двг. има забележимо претрисане, някой път по-слабо, друг път по-силно., вероятно зависи в какво положение е коляновият вал в момента, По разни гаражи/сервизи съм питал и казват, че е нормално,но за мен не е, въпреки, че съм го виждал на още 1-2 акорда като моя. Предположенията са за тампони на двг и тръгнал демпферен маховик.

За първото, визуално тампоните са добре, надигах двг. с дълъг лост отдолу- надига се цялата кола, изглежда твърдо.

За второто не знам как да проверя, нямам други симптоми нещо около съединителя да не е наред...

Та, какви са симптомите за тръгнал маховик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×