Petyo Tsanov 0 #1 Публикувано 19 Август, 2013 (Редактирано) Обмислям покупката на CRV 1 или 2 ген, ако ще е първа ще бъде някой от последните модели 2000-2001 а за 2-ра ген едвали по нов от 2003 и ме интересува някой дали ще може да ми направи съпоставка на силните и слабите им страни. Много голяма ли е разликата в поддръжката и кои са по-здрави? Редактирано 19 Август, 2013 от Petyo Tsanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #2 Отговорено 19 Август, 2013 Ами, колега опасявам се, че сега всеки ще почне да хвали неговото си магаре, че е по-мъжко и избора ти ще стане още по-труден. Така че вземай каквото ти харесва на теб, а не на комшията! Разликата в поддръжката между І и ІІ ген. е незначителна и единственото по-скъпо нещо за което се сещам е, че ІІ иска по-скъпо масло/0W20, 0W30/, докато І можеш да си я караш и с полусинтетика без никакви грижи. Това за консумативите, за части нямам наблюдение, че досега на никоя хонда не ми се налагало да сменям части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #3 Отговорено 19 Август, 2013 През последните 2 години карах 1 ген. 2001 г., а от седмица съм с 2 ген. 2003 г. Първите ми впечатления са за повече комфорт при 2 ген. и това е може би заради по-доброто обезшумяване на купето. При 1 ген. като вдигнех над 100 км/ч имаше доста шумове, докато при по-новата, шума е много по-малко. Друго за сега не мога да кажа, даже и за разхода не съм сигурен. На моменти ми се струва доста голям, друг път не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #4 Отговорено 19 Август, 2013 Само за информация, направих запитване до "Бултрако" какво масло е подходящо за ЦР-В 2003 г. и ето отговора, който получих, цитирам: "В зависимост от колометрите и състоянието на автомобила мога да Ви предложа пълна снтетина HONDA 5W40 на цена 33лв/1л или 25лв/1л в сервиза. Ако автомобила е на повече километри, можете да сложте и полусинтетика, мога да Ви предложа HONDA 10W40".В никакъв не искам да кажа, че от "Бултрако" са прави, пиша го само информативно какво са ми отговорили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #5 Отговорено 19 Август, 2013 Интересно аз очаквах, че обслужването и частите ще са доста по-скъпи а за какъв разход говориш колега? Аз мисля да и сложа гас с 30лв минаваш ли 200км градско? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #6 Отговорено 19 Август, 2013 (Редактирано) Колега, от Бултрако просто са ти отговорили най-общо и това което са ти казали се отнася за всички коли по принцип, но не и конкретно за К-двигателите на хонда. Защо просто не попрочетеш темите в раздела 4х4, където има страшно много информация и всяка втора тема е за СР-В. Препоръчвам ти тази тема: My link където се обсъждат проблемите на този двигател ;)/>/>/> В края на темата има копната една много интересна руска статия. Редактирано 19 Август, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #7 Отговорено 9 Февруари, 2014 (Редактирано) ЦРВ - 2 серия е мнооого по нормална кола от 1 генерация. К серия двигателите искат тънко масло инъче сдават багажа главите и разпределителя . 2 серия няма как да сес сравнява с 1 . Върви доста повече />и е съвременна кола .Комфорта е несравним със 1 . ЦРВ 1 е вече мнооого стара По-здрави са запазените и гледаните коли ! К -серията нямапроблеми с газифицирането , и върви перфектно. В 3 серия слагат същите двигатели като при 2. Прави си изводите сам. Редактирано 9 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #8 Отговорено 10 Февруари, 2014 Благпдаря за инфото колега, вече съм горд собственик на ген 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 10 Февруари, 2014 Браво бре, аи честито, правилен избор си направил, аз имам 1 ва ген но немога да кажа на черното бяло, 2 ра по не ми харесва като дизаин но е много по добра кола, наи вече от към комфорт, 1 ва може да я превъзхожда само с по простото си изпълнение, тя е като москвич но това не е сигурно плюс или минус е Аз лично съм намислил да прескоча 2 ра ген но да не се заричам Аиде чакаме снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #10 Отговорено 11 Февруари, 2014 Браво бре, аи честито, правилен избор си направил, аз имам 1 ва ген но немога да кажа на черното бяло, 2 ра по не ми харесва като дизаин но е много по добра кола, наи вече от към комфорт, 1 ва може да я превъзхожда само с по простото си изпълнение, тя е като москвич но това не е сигурно плюс или минус е Аз лично съм намислил да прескоча 2 ра ген но да не се заричам Аиде чакаме снимки Мерси колега относно екстри май няма голяма разлика с 1-вата. Комфорта май е само в по-добрата изолация За момента само се чудя как да я направя с една идея по-висока без много побългаряване... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #11 Отговорено 11 Февруари, 2014 Колко по-висока ? За какво ти е по-висока? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #12 Отговорено 11 Февруари, 2014 Колко по-висока ? За какво ти е по-висока? 5см примерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #13 Отговорено 12 Февруари, 2014 (Редактирано) При 5 см по-високо нали знаеш че ще почне да харчи и повече като якараш по асвалта. Редактирано 12 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #14 Отговорено 12 Февруари, 2014 Що искаш да се занимаваш с глупости Пък и освен че като е по-висока ще е по-нестабилна в завоите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #15 Отговорено 12 Февруари, 2014 Повече, повече ... колко повече ... 0.005 литра/100 км.?! Окачването и трансмисията на нашите КОЛИ, не са пригодени за такива ъпгрейди. Не че не е възможно ... обаче вредите ще са повече от ползите. Иначе и на мен ми се ще да изглежда така 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #16 Отговорено 12 Февруари, 2014 (Редактирано) Е смятам няма да е малко защото коефициента на въздушно съпротивление ще стане доста по голям. Ама Краси - колегата пита за 2 Генерация Редактирано 12 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #17 Отговорено 12 Февруари, 2014 (Редактирано) По-големия разход по-скоро ще дойде от размера на гумите. Те променят всичко - въздушно съпротивление, съпротивление с пътя, работа на трансмисията ... Няма значение, коя генерация е колата, окачването е независимо и при двете. Редактирано 12 Февруари, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #18 Отговорено 12 Февруари, 2014 (Редактирано) Ами честито! Редактирано 12 Февруари, 2014 от ZERO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове