Jump to content
Veseliq

Читав турбо сервиз в София?

Recommended Posts

По начало писах в темата за Акорд 7ма генерация, но никой не отговори, а в същото време има доста повече модели с дизел с турбо така че...Някой знае ли читав турбо сервиз в София? Твърдо решил съм да отида в Юбико, да свалят турбината, да огледат всички тръбопроводи на интерколера и нея самата и вероятно да я зенеса за рециклиране. За сега си мисля да се обърна към Real Turbo на ъгъла на околовръстното и бул. България http://www.realturbo.net/?page_id=9Напоследък колата създаваше проблеми при ускорение, за които подозирах турбината - сега я ремапнах и същите проблеми зачестиха. Почти съм сигурен, че е тя, а ако в Юби го потвърдят, ми трябва някой на който да разчитам, че ще я оправи качествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колегаСервиз, който продава турбини (занимава се и с техния монтаж, тунинг и т.н.) е Prospeed (Ники Златков). Там според мен колегите си разбират от работата.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Veseliq ,не съм ползвал услугите им, но съм чувал много и положителни отзиви, за сервиза които се намира до ТЕЦ София.За жалост не знам точното местонахождение, но имало табелки и лесно се намирал.Болшенството от сервизите им ползвали услугите,а цените им били нормални.Провери в Дизел-форума,защото ми се струва ,че там имаше точните кординати.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре не се занимавай с рециклиране,до колко съм запознат който си е дал турбото за рециклиране в бГ после бял ден не е видял,т.е всичко е от ден до пладне.Правят я но няколко месеца след това отново сгъва,а и цената която е около 600лв не е малка.По добре гледай за нова такава.Имай наизпредвид че турбините при дизелите много бързо сгъват от лоша нафта,защото се натрупват сажди по лопатките и се разваля баланса и от там заминава турбината .Турбо дизелите редовно трябва да ги изпъваш за да се чистят от сажди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо за нова турбина.Ще имаш чуството че колата ти е 250к.с.!Колко терикати се хранят от рециклиране?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Относно "терикатите":http://www.youtube.com/watch?v=_DtpNHkHYRQ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо за нова турбина.Ще имаш чуството че колата ти е 250к.с.!Колко терикати се хранят от рециклиране?

Макар първоначално да бях се засилил да купувам нова турбина - си направих сметката. Турбина Гарет за тоя двигател е 2000лв (оригинална, идентична, произведена от Гарет за Хонда, но в кутия Honda Genuine е 3500). А рециклирането е 200-600лв в зависимост колко чаркалък се подменя. Както и да го гледам, ако има читав сервиз, в който могат с оригинален кит да подменят нужните части в турбината, да я балансират и затворят правилно, наистина ли е нужно да наливам 4-5 пъти повече пари? Сега, ако наистина никой у нас не може да го направи, ще взема да купя нова :)Ще питам и в дизел форума - до тук виждам +1 за Real Turbo, но колегата не казва защо ги препоръчва, виждам препоръка за сервиз до ТЕЦ София и 2 мнения, че трябва направо да сменям турбото. Ще отбележа, че съм добре запознат с правилната подръжка на турбото - никога не настъпвам колата студена, чакам я да постои запалена 10тина секунди преди да потегля с нея. Чакам я след като е карана дълго да поработи на празен ход. Сменям течностите на колата по-често от препоръчаното от Хонда и често я продухвам с пълнене на оборотомера да изхвърли чернилката. Но напоследък колата започна да пуши все повече, като вдигне 3000 оборота изведнъж започва да тресе и да се мъчи все едно й прекъсва горивото и докато не падне под 2500 оборота не се оправя. Това ме кара да мисля, че турбината не може да отвори лопадките, започва да върти прекалено бързо и сдава. Дали съм прав ще потвърдят идната седмица, но трябва да имам готовност с турбо сервиз, за да не стои колата дълго в бокса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз не съм специалист,но знам че като се вдигне налягането на турбината както си направил ти много бързо сгъва/това предимно за дизелите/ Там турбинките по принцип се карат на по високо налягане ,а след вдигане на още от налягането/чип тунинга/ се кара на предела на турбото и затова сгъва по бързо. Нека някой ме поправи ако греша но в БГ няма кой да я направи кадърно турбината ,това не е никак лесно ,не е само отвориш затвориш 2 3 чарка и готово,ако беше така никой нямаше да купува нови турбини.Рециклирани турбини в Бг издържат над 6м 2 на 10бройкиза тази фирма имам добри отзиви http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-2-2-CDTi-TURBO-1-YEAR-GUARANTEE-HAND-BUILT-WITH-BRAND-NEW-PARTS-/261206236816?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cd11ade90

Редактирано от Lenovo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Веселия,Аз твърдо съм решил когато турбината ми сдаде багажа да си купя ето това:http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-CHRA-Cartridge-Honda-Accord-2-2-i-CTDi-2002-2008-140-Hp-NEW-Core-/221116091761?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AHonda&hash=item337b8bcd71Чисто ново и балансирано. От старата турбина ще използвам "охлювите".Поздрави и Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест освен корпуса, нищо друго не трябва да се ползва? Ако потвърдиш, че е така, ще поръчам този Cartige още сега! Но можеш ли да предложиш къде могат да сложат Cartige-а в старата турбина качествено?

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам това е най изгодната оферта,не се загледах дали е оригинално,но ако е просто няма по добра оферта ! Охлювите и сам можеш да си ги сложиш,там не се изисква техническа мисъл интрументи техника и прочие.Взимаш само едно подходящо ключе развиваш няколко болта и монтираш охлювите супер елементарно е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само про спийд колега там си разбират от работата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,защо намесвате в тази тема проспйд? Това не е по тяхната част, до колкото знам няма да му рециклират турбината те,а да идиш да ти я свалят може във всеки един сервиз че даже и ти самия ако имаш време и мерак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,защо намесвате в тази тема проспйд? Това не е по тяхната част, до колкото знам няма да му рециклират турбината те,а да идиш да ти я свалят може във всеки един сервиз че даже и ти самия ако имаш време и мерак.

ЗдравейПричините да намесвам (аз лично) колегите от Prospeed са, че там винаги би могло да получиш компетентно мнение какво, къде и как да се направи/поправи относно тунинг/турбината, и не на последно място- защото са професионалисти и си разбират от работата.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сгъва или не факт е , че турбото на Спейс Стара на братовчедката кара 3-та година.Думна на излизане от автокъщата когато го купуваха от Русе.Пратиха го за рециклиране във Варна и след това не е мръднало.Търговеца си пое ремонта и от тогава насам не се е обадило.Реално само корпуса ти остава старият а всичко вътре е ново.Не знам и не разбирам от турбота но казвам какво се случи при нас и как се процедираше.Мотора на Спейса е 1.9 DCI , естествено на РЕНО.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq , днес попитах един познат от сервиз "Колос" за турбина.Оргинална-Гарет /за твоята Хонда/, от склада им в Белгия с доставка за около 10 дни /понеже в момента няма налична/ излиза 2500лв. + 380лв. искат за смяната + задължително се сменява маслото.От друг склад където я има налична, но с доставка 1-2 дни цената е 2700лв. останалото е същото.Дават и гаранция от 1 година.Ако те интересува този вариант, казвай да ти давам кординати.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме интересува. Аз имам вариант за доставка от Англия на нова Гарет за около 2000лв, както съм писал по-рано в темата. Само че предпочитам да намеря по-евтин вариант. Това с ядрото, което NikiG предложи изглежда като най-разумното решение на проблемите, но чакам в сервиза първо да остановят какво е точно е - има съмнение, че може да е доста по-евтин ремонт.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя воля, надявам се да вземеш най-правилното решение.Иначе попитах за турбината в този сервиз от любопитство, за да сравня цените като цяло и защото някъде бях срещал коментар /доколкото си спомням / ,че цената във Бултрако излизала около 3500лв.Успех , а и да пишеш какво е станало и колко ти се е вързало!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм писал по-рано в темата, цената от Бултрако наистина е 3500, но турбината е идентична - просто в друго кашонче. Малко като със съединителите и маховиците - LUK в кутия Honda Genuine е 800лв, LUK в кутия LUK е 500лв. Маховик LUK в кутия Honda Genuine е 1800, същия в кутия LUK е 1400лв. Бултрако да си ги ползват като много знаят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия, тези цени от по 380 лв. за смяна също са безумни и не им се връзвай. Смяната на маслото също ми звучи много шаблонно. На мен и при двата ремонта никакво масло не са ми сменяли. Това би се наложило ако турбината е гръмнала, а маслото така или иначе е изхвърлено от системата, а в нея е станало мазало. Твоят случай не е такъв. 100% съм сигурен че Миро няма да ти вземе за сваляне качване и почистване повече от 150-200 лв. Поне при мен беше така, да не кажа и по-ниско. След като с моята Миро се справи при това за 1 ден и вече 1г. няма грам проблем има голям шанс и с твоят казус да намери решението. При първата ми турбина, той нямаше как да реагира, защото тя свиреше като линейка, но не даваше грешки и като показатели на софтуера си беше ОК. В турбо сервиз така и не я занесох и си стои без в крайна сметка да съм разбрал какъв й е проблемът. Но при вторият случай и на мен не работеше добре във високите обороти и проблема беше точно с тези лопатки, които от натрупана гняз не отваряха и Миро ги почисти и разработи. Ако пък има нещо друго аз бих избрал варианта с кит-а на Niki G, вместо да ти ровичкат турбината за 600-800 лв с неясен бъдещ ефект.

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в друг сервиз освен в Юбико няма да направя нищо по този автомобил. Каквато цена ми даде той, такава. Както писах - в момента колата е там, ще се обади, ще видим къде са проблемите и ще ги решим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Веселия,Проблемите на турбината идват от износването на остта и лагерните втулки.Сменяш CHRA cartridge, 2 нови гарнитури на маслената и водната магистрала, почистваш "геометрията" и си готов.Но при теб няма "воя на линейката", така че може да минеш само с почистване.Поздрави и успех!И ни дръж в течение.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Веселия,Аз твърдо съм решил когато турбината ми сдаде багажа да си купя ето това:http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-CHRA-Cartridge-Honda-Accord-2-2-i-CTDi-2002-2008-140-Hp-NEW-Core-/221116091761?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AHonda&hash=item337b8bcd71Чисто ново и балансирано. От старата турбина ще използвам "охлювите".Поздрави и Успех!

Леко допълнение към горното:Освен предложеното от @NikiG вариант само за ядро на турбината, предлагано от латвийския търговец, погледни и на този английски търговец http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-2-2-i-CTdi-140-Bhp-761650-729125-CHRA-Core-TURBOCHARGER-Cartridge-/181190786752?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a2fcffec0Цената предлагана от него за ядрото с доставка до адрес в UK e 177 паунда, а от там до БГ с фирми извършващи доставка до тук цената е 2 лв. на кг. което е доста по-евтино. Освен това погледни и рейтинга на латвиеца и негативните коментари към тях от недоволни клиенти /малко време на работа, липса на комуникация с латвиеца и т.н./. Също така въпросният латвиец предлага и ремонтирани турбини http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-2-2-i-CTDi-Turbo-Turbocharger-2002-2008-140-Hp-/221088199059?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3AAccord&hash=item3379e23193 на цена с доставка до БГ 380 паунда. Затова като вариант, който аз съм открил и смятам за най-удачен както от към цена, така и от към липса на негативни отзиви този UK търговец http://www.ebay.co.uk/itm/TURBO-CHARGER-2-2-i-CDTI-HONDA-ACCORD-RECONDITIONED-/121157884339?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c359299b3 /същият предлага само ремонтирани турбини за всякакви автомобили/ за ремонтирана турбина с безплатна доставка до UK на цена 309 паунда. П.С. Според мен /лично мнение/ е по-добре да се вземе цяла турбина, а не само отделни части за нея предвид факта, че освен ядрото й може да се окаже, че е необходимо да се смени и променливата геометрия, а тя както се вижда тук http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-Turbocharger-VNT-Nozzle-Ring-Honda-Accord-Civic-2-2-i-CTDi-/330895490321?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3AAccord&hash=item4d0ae87d11 не е евтина и е около 100 паунда и при този вариант отиваш цената на ремонтирана турбина.Поздрави и пиши все пак какво е станало при теб, за да имаме впечатления и опит за в бъдеще. Дано не се налага, ама надали. Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко - на модела преди 2008, НЕ се слага неоригинален горивен филтър.Така, взех си колата - всичко на всичко горивен филтър. Аз съм си виновен, понеже в Юбико ме бяха съветвали да не слагам неоригинален, но понеже се бях подлъгал по думите на търговец, че AMC и Bosch са доста по-евтини от оригиналните, а идентични като качество и така слагах неоригинален уж "хубав" и сменях по-често. Тъй като подкачащата помпа на този модел била отпред, а не в резервоара и дърпала през филтъра, вместо да създава налягане към него, масово неоригиналните филтри (включително Bosch) създавали адски много проблеми.Та така - турбина, карета, маховик, всичко било добре.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам , това за горивните филтри е много вярно специално при дизелите на Хонда.За жалост афтърмаркет филтрите не са точно такива каквито са ОЕМ-ските.Миро ти е обяснил сигурно че за рязали такива за да видят и разликите т.е ОЕМ филтъра също е на Бош но има малки разлики с този който е афтърмаркет.За бензинките не е проблем да сложиш какъвто и да е но дизеляците са капризни.Браво , че всичко е минало добре и няма да изсипваш 1 камара с пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко - на модела преди 2008, НЕ се слага неоригинален горивен филтър.

Честито и се радвам , че си минал тънко!Колко пари ти взеха в Юбико, за оргиналния филтър?И 100 % оргинален ли ти сложиха, или заместител, от тези където ги слагат обикновенно и казват, че са добри почти като оргиналните?Питам защото последния път, ми казаха ,че няма смисъл да се набутвам със 100лв. за оргинален и по тяхна препоръка сложих заместител за 46лв. /естествено гарантираха, че е хубав и даваха гаранция, че няма да има проблем с него/.А и сега като се замисля, 2-3х. км.след смяната му ,нещо започнах да усещам колата малко по- тромава, а преди това вървеше като луда.Стария филтър, беше 100% Хонда -оргинален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Април месец ми го таксуваха 86 лв без труда. Беше в Хонда опаковка, но иначе е Бош. На мен никога не са ми предлагали неоригинален в този сервиз. Същото е и с масления. Въздушен само първият път сложих оригинален, сега ми слагат някакъв в Хонда опаковка за около 30 лвр но изрично ми казаха че не е баш оригиналния. Климатичния е от Легенд-оригинален, който е в пъти по-евтин от този за Акорд.

Редактирано от Dragi4
Моля не цитирайте предходното мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...